Mainoksista tullut englanninkielisiä

Anonyymi-ap

Mitä hittoa tämän nyt on?! Suomalaisessa televisiossa pelkästään englanninkielisiä mainoksia. Suomessa puhutaan suomea. Prkele ni!

15

448

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samaa mieltä.

• Anonyymi

Aika hauska on se Elisan mainos missä amerikkalainen puhuu päättömyyksiä? Aika hölmöä on vaan koko idea, miksi on otettu amerikkalainen mainostamaan suomalaista puhelinliittymää?

• Anonyymi

Myös jotkut uudet kotimaiset tuotenimet ovat englanninkielisiä. Kaupassa täytyy pakkauksesta päätellä, mistä on kyse, pienellä tekstillä löytyy yhä suomenkielinen selitys.

• Anonyymi

kusipäät yrittää tehdä Suomesta USA:n osavaltiota

• Anonyymi

Hupaisinta on, että Yle esittää ohjelmaa A-talk, mutta lausuu sen väärin, aivan kuin se kirjoitettaisiin R-talk. En ole koskaan kuullut kenenkään puhuvan ohjelmassa englantia.

Mitähän britit tuumisivat, jos BBC alkaisi esittää ohjelmaa nimeltä A-keskustelu?

• Anonyymi

Entä tiedä briteistä, mutta sinusta varmaan olisi hupaisinta miten lausuvat keskustelu-sanan.

• Anonyymi

Kantasuomalaisten ostovoima on laskenut jo niin paljon, ettei heille kannata mainostaa...

• Anonyymi

Mikä vielä erikoisempaa, lähes jokaisessa mainoksessa on nykyään ainakin yksi vähemmisön edustaja. Muutenkin mainoksissa on lähes ainoastaan marginaaliryhmien edustajia, kuten nyt vaikkapa tämä perhe: valkoinen mies, musta nainen, aasialainen lapsi. Ei mielestäni edusta ihan tyypillistä suomalaista perhettä.

• Anonyymi

Se on osa väestönvaihto tapahtumakulkua. Kymmenen vuoden päästä tuskin mediasta enää suomea kuulee.

• Anonyymi

Joo ja aika hölmö on kipugeeli mainos, jossa mies nostaa perheeseen kait kuuluvan mustan pojan kerrossängylle? Onkohan vaimon lomamatkan tulosta? En usko että lisää kipugeelin myyntiä?

• Anonyymi

Mainokset ovat täynnä afrikkalaisia, kuvottaa, kun murjaani työntää pärstänsä ruutuun. Mainoksia ei voi enää katsella, joskus ne olivat ihan viihdyttäviä, ennen murjaani invaasiota. Tyhmiä mainoksen tekijöitä!

• Anonyymi

Mika on problem? Kylla Finnish people osaa English, right?

• Anonyymi

Murjaanien,gelsmanni,jenkkilän mainokset,
      joihinka on dumpattu suomenkielinen ääni taustalle.

• Anonyymi

Tuleeko seuraavaksi arabiankielisiä mainoksia . . .

• Anonyymi

Kokoomus on tekemässä Suomesta USAlle uutta osavaltiota

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4161
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      490
      2305
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1851
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1474
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      158
      1446
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1204
    7. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      727
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      724
    9. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      681
    Aihe