Jos voisin olla varma, tietäisin..

Anonyymi-ap

Niin pyörtäisin päätökseni ja antaisin mahdollisuuden tänään, törmäykseen.

44

654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nussia voit toisten kanssa.

    • Anonyymi

      Yritä vain, mitä menetät? Mut voisit saada minut…

    • Anonyymi

      Varma et voi olla koskaan törmäämättä.

      • Anonyymi

        Sivusta, sitä miettii tosinaan sitäkin, onko hyvä törmätä toiseen? Onko toinen törmäyksen arvoinen? Moni kakku päältä kaunis, mut mitä se voi pitää sisällään? Pettynyt olen, vaikea uskoa hyvään pahan erehdyksen jälkeen, jos muutenkin koetellaan henkisiä voimavaroja.


    • Anonyymi

      Mua pitäis ensin lähestyy irl viestillä..Oon suht säikyllä päällä, että haluun varmistuu, ettei hän mies haluu mul pahaa,vaa aidosti haluu tutustuu ja sitte voidaa nähä kun on juteltu ensin. Jos joku äijä tuol kurkkii ja koittaa törmätä ni mä ihan oikeesti huudan sil.

    • Anonyymi

      Ai sillä sinisellä autolla törmätä johonki ihmiseen ja siitä saa rahaa?

      • Anonyymi

        No olipas kommentti.


      • Anonyymi

        Just. Pitää vissiin katsella ympärilleen. Tämäkin vielä. Oot vähän pöpipipi kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just. Pitää vissiin katsella ympärilleen. Tämäkin vielä. Oot vähän pöpipipi kyllä.

        Hänelle tuo siisjos sen kirjoitti. Ei sulle.


    • Anonyymi

      Muhun ei törmää juuri missään muualla kuin kadulla tai kaupassa, mutta viestillä tavoittaa ellen ole estänyt

      • Anonyymi

        Näköjään vissiin olet? Olen pahoillani avautumisesta. Jos et sitä kestä, et tule kestämään minuakaan. Etkä varsinkaan sitä viestiä minkä laitoin vielä sen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään vissiin olet? Olen pahoillani avautumisesta. Jos et sitä kestä, et tule kestämään minuakaan. Etkä varsinkaan sitä viestiä minkä laitoin vielä sen jälkeen.

        Hmm… Tarkoitatko palstalla vai kirjoitit irl? Sivusta


      • Anonyymi

        Ihanku mun suusta tämä kommentti


      • Anonyymi

        En ole estänyt ketään


    • Anonyymi

      No toki häneen tahdon törmätä.
      Nyt kierretään toisiamme kuin kissa kuumaa puuroa 😉
      Tiedän kyllä että haluat tutustua.
      Niin minäkin. Erittäin mielelläni.

      • Anonyymi

        Kyllä, taisin nähdä kissasi 😉


      • Anonyymi

        Kukaan joka aamu varhaisella yhtäaikaa lenkkeilee ei ole kiinnostava mies.Enemmänkin r*iskaajan oloinen.


    • Anonyymi

      Kirjoita mulle henk.koht., niin jutellaan kaikesta. Jos olet tosissasi. Ei ole muuta tapaa. Paitsi jos haluat vain pitää hauskaa palstalla. Kiitos 🙂

      • Anonyymi

        Voit itse avata linjan. Jos et vain tahdo pitää hauskaa palstalla. Sinun vuorosikin se on, jos katsot menneisyyttä. - ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit itse avata linjan. Jos et vain tahdo pitää hauskaa palstalla. Sinun vuorosikin se on, jos katsot menneisyyttä. - ap

        Ohi. Minä otin yhteyttä viimeksi.
        Jos laskemme «vuorot», kuten sanot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohi. Minä otin yhteyttä viimeksi.
        Jos laskemme «vuorot», kuten sanot.

        Ehkä laskemme eri tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä laskemme eri tavalla.

        Ehkä. Puhun henk.koht. kontaktista.


    • Anonyymi

      Jos haluat että otan numerostasi selvää??
      En halua lupaa pyytämättä lähetellä kellekään viestejä. Kun emme ole edes keskusteluyhteydessä vielä.

      • Anonyymi

        Valitettavasti numeroani et mistään hakupalvelusta löydä. Somen kautta voit olla yhteydessä.


      • Anonyymi

        Voit kaivaa numeroni jostain.


      • Anonyymi

        Ap:n numerosta ei tarvitse ottaa selvää. On vapaasti kaikkien saatavilla.


    • Anonyymi

      Ei ole fb,i,m jne.. joten ei onnistu.

      • Anonyymi

        No miten sinuun saa yhteyden? Työsp.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten sinuun saa yhteyden? Työsp.?

        Unohda. Olen selvästi väärä henkilö jos oletat olevan työsp. Sitä en edes siviilissä käyttäisi muutenkaan enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohda. Olen selvästi väärä henkilö jos oletat olevan työsp. Sitä en edes siviilissä käyttäisi muutenkaan enää.

        Eikä tässä ole kyse mistään työpaikka suhteesta 🤢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohda. Olen selvästi väärä henkilö jos oletat olevan työsp. Sitä en edes siviilissä käyttäisi muutenkaan enää.

        En voi sattuneesta syystä ottaa yhteyttä työ- enkä siviilisp. En ole enää siellä! Vaikka oikeesti olisikin kysyttävää niistä asioista.


    • Anonyymi

      Minua ei tuollaiset tuuliviirit kiinnosta. Teillä helposti unohtuu toisen tunteet ja se että toinenkin on ihminen. Pysy päätöksessäsi vaan. Ei hirveästi enää kiinnosta.

      • Anonyymi

        Tiedätkö mikä minua vatuttaa irl.?
        Joka kerta kun ns.hylkään suhteen tekee kilpasisar saman tempun ,joo se kohde on sama.
        Hän pelaa vain, minä en. Minä jouduin tähän tahtomattani.Jouduin hylkään kaivatun että saan elää rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö mikä minua vatuttaa irl.?
        Joka kerta kun ns.hylkään suhteen tekee kilpasisar saman tempun ,joo se kohde on sama.
        Hän pelaa vain, minä en. Minä jouduin tähän tahtomattani.Jouduin hylkään kaivatun että saan elää rauhassa.

        kilpasisar...ei helevetti missä prinsessojen linnassa nää elää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kilpasisar...ei helevetti missä prinsessojen linnassa nää elää.

        Todennäköisesti kyse ihan eri kaupungeistakin. Tänne kirjoitellaan varmaan useammastakin kaupungista, joillain on vaan niin pienet piirit että kuvitellaan vaikka mitä.
        Vainoharhaisuus on sitä pahinta mitä olla voi.
        Tuskin kukaan viemässä sinun miestäsi yhtään mihinkään.
        Jos hänellä on samoja ominaisuuksia jonkun muun kanssa, niin ei se vielä tee siitä toisesta? miehestä juuri häntä jonka perään itse olet täällä.


    • Anonyymi

      Täällä vain lupaavat, mutta eivät koskaan ota yhteyttä 😉

    • Anonyymi

      Aloittaja kirjoittaa tähän ensimmäisen kommenttinsa. En tiedä mitä kirjoittaa, yksikään kommentti ei viittaa häneen. *olat kohoavat ja laskeutuvat*

    • Anonyymi

      Että ihan antaisit mahdollisuuden??!?? OMG!! Mikä kunnia!

      Tuolla asenteella oleva saa jäädä norsunluutorniinsa.

      • Anonyymi

        Sinä nyt ylireagoit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä nyt ylireagoit.

        Itse en ainakaan ylireagoi. Siitä olen 100% varma. -sivusta


    • Anonyymi

      Mihin aikaan meinasit mennä pahki?

    • Anonyymi

      Varma mistä? Mahdollisuuden mihin?

    • Anonyymi

      Tänään ei ole vielä ohi.

    • Anonyymi

      Laitat vain viestiä olen sinun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      1708
    2. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1092
    3. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      7
      1060
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      344
      1056
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      982
    6. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      769
    7. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      51
      716
    8. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      677
    9. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      361
      665
    10. Jos voisin olla varma, tietäisin..

      Niin pyörtäisin päätökseni ja antaisin mahdollisuuden tänään, törmäykseen.
      Ikävä
      44
      654
    Aihe