Niin pyörtäisin päätökseni ja antaisin mahdollisuuden tänään, törmäykseen.
Jos voisin olla varma, tietäisin..
44
719
Vastaukset
- Anonyymi
Nussia voit toisten kanssa.
- Anonyymi
Yritä vain, mitä menetät? Mut voisit saada minut…
- Anonyymi
Varma et voi olla koskaan törmäämättä.
- Anonyymi
Sivusta, sitä miettii tosinaan sitäkin, onko hyvä törmätä toiseen? Onko toinen törmäyksen arvoinen? Moni kakku päältä kaunis, mut mitä se voi pitää sisällään? Pettynyt olen, vaikea uskoa hyvään pahan erehdyksen jälkeen, jos muutenkin koetellaan henkisiä voimavaroja.
- Anonyymi
Mua pitäis ensin lähestyy irl viestillä..Oon suht säikyllä päällä, että haluun varmistuu, ettei hän mies haluu mul pahaa,vaa aidosti haluu tutustuu ja sitte voidaa nähä kun on juteltu ensin. Jos joku äijä tuol kurkkii ja koittaa törmätä ni mä ihan oikeesti huudan sil.
- Anonyymi
Ai sillä sinisellä autolla törmätä johonki ihmiseen ja siitä saa rahaa?
- Anonyymi
No olipas kommentti.
- Anonyymi
Just. Pitää vissiin katsella ympärilleen. Tämäkin vielä. Oot vähän pöpipipi kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just. Pitää vissiin katsella ympärilleen. Tämäkin vielä. Oot vähän pöpipipi kyllä.
Hänelle tuo siisjos sen kirjoitti. Ei sulle.
- Anonyymi
Muhun ei törmää juuri missään muualla kuin kadulla tai kaupassa, mutta viestillä tavoittaa ellen ole estänyt
- Anonyymi
Näköjään vissiin olet? Olen pahoillani avautumisesta. Jos et sitä kestä, et tule kestämään minuakaan. Etkä varsinkaan sitä viestiä minkä laitoin vielä sen jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näköjään vissiin olet? Olen pahoillani avautumisesta. Jos et sitä kestä, et tule kestämään minuakaan. Etkä varsinkaan sitä viestiä minkä laitoin vielä sen jälkeen.
Hmm… Tarkoitatko palstalla vai kirjoitit irl? Sivusta
- Anonyymi
Ihanku mun suusta tämä kommentti
- Anonyymi
En ole estänyt ketään
- Anonyymi
No toki häneen tahdon törmätä.
Nyt kierretään toisiamme kuin kissa kuumaa puuroa 😉
Tiedän kyllä että haluat tutustua.
Niin minäkin. Erittäin mielelläni.- Anonyymi
Kyllä, taisin nähdä kissasi 😉
- Anonyymi
Kukaan joka aamu varhaisella yhtäaikaa lenkkeilee ei ole kiinnostava mies.Enemmänkin r*iskaajan oloinen.
- Anonyymi
Kirjoita mulle henk.koht., niin jutellaan kaikesta. Jos olet tosissasi. Ei ole muuta tapaa. Paitsi jos haluat vain pitää hauskaa palstalla. Kiitos 🙂
- Anonyymi
Voit itse avata linjan. Jos et vain tahdo pitää hauskaa palstalla. Sinun vuorosikin se on, jos katsot menneisyyttä. - ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit itse avata linjan. Jos et vain tahdo pitää hauskaa palstalla. Sinun vuorosikin se on, jos katsot menneisyyttä. - ap
Ohi. Minä otin yhteyttä viimeksi.
Jos laskemme «vuorot», kuten sanot. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi. Minä otin yhteyttä viimeksi.
Jos laskemme «vuorot», kuten sanot.Ehkä laskemme eri tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä laskemme eri tavalla.
Ehkä. Puhun henk.koht. kontaktista.
- Anonyymi
Jos haluat että otan numerostasi selvää??
En halua lupaa pyytämättä lähetellä kellekään viestejä. Kun emme ole edes keskusteluyhteydessä vielä.- Anonyymi
Valitettavasti numeroani et mistään hakupalvelusta löydä. Somen kautta voit olla yhteydessä.
- Anonyymi
Voit kaivaa numeroni jostain.
- Anonyymi
Ap:n numerosta ei tarvitse ottaa selvää. On vapaasti kaikkien saatavilla.
- Anonyymi
Ei ole fb,i,m jne.. joten ei onnistu.
- Anonyymi
No miten sinuun saa yhteyden? Työsp.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miten sinuun saa yhteyden? Työsp.?
Unohda. Olen selvästi väärä henkilö jos oletat olevan työsp. Sitä en edes siviilissä käyttäisi muutenkaan enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohda. Olen selvästi väärä henkilö jos oletat olevan työsp. Sitä en edes siviilissä käyttäisi muutenkaan enää.
Eikä tässä ole kyse mistään työpaikka suhteesta 🤢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi sattuneesta syystä ottaa yhteyttä työ- enkä siviilisp. En ole enää siellä! Vaikka oikeesti olisikin kysyttävää niistä asioista.
- Anonyymi
Minua ei tuollaiset tuuliviirit kiinnosta. Teillä helposti unohtuu toisen tunteet ja se että toinenkin on ihminen. Pysy päätöksessäsi vaan. Ei hirveästi enää kiinnosta.
- Anonyymi
Tiedätkö mikä minua vatuttaa irl.?
Joka kerta kun ns.hylkään suhteen tekee kilpasisar saman tempun ,joo se kohde on sama.
Hän pelaa vain, minä en. Minä jouduin tähän tahtomattani.Jouduin hylkään kaivatun että saan elää rauhassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö mikä minua vatuttaa irl.?
Joka kerta kun ns.hylkään suhteen tekee kilpasisar saman tempun ,joo se kohde on sama.
Hän pelaa vain, minä en. Minä jouduin tähän tahtomattani.Jouduin hylkään kaivatun että saan elää rauhassa.kilpasisar...ei helevetti missä prinsessojen linnassa nää elää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kilpasisar...ei helevetti missä prinsessojen linnassa nää elää.
Todennäköisesti kyse ihan eri kaupungeistakin. Tänne kirjoitellaan varmaan useammastakin kaupungista, joillain on vaan niin pienet piirit että kuvitellaan vaikka mitä.
Vainoharhaisuus on sitä pahinta mitä olla voi.
Tuskin kukaan viemässä sinun miestäsi yhtään mihinkään.
Jos hänellä on samoja ominaisuuksia jonkun muun kanssa, niin ei se vielä tee siitä toisesta? miehestä juuri häntä jonka perään itse olet täällä.
- Anonyymi
Täällä vain lupaavat, mutta eivät koskaan ota yhteyttä 😉
- Anonyymi
Aloittaja kirjoittaa tähän ensimmäisen kommenttinsa. En tiedä mitä kirjoittaa, yksikään kommentti ei viittaa häneen. *olat kohoavat ja laskeutuvat*
- Anonyymi
Että ihan antaisit mahdollisuuden??!?? OMG!! Mikä kunnia!
Tuolla asenteella oleva saa jäädä norsunluutorniinsa.- Anonyymi
Sinä nyt ylireagoit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä nyt ylireagoit.
Itse en ainakaan ylireagoi. Siitä olen 100% varma. -sivusta
- Anonyymi
Mihin aikaan meinasit mennä pahki?
- Anonyymi
Varma mistä? Mahdollisuuden mihin?
- Anonyymi
Tänään ei ole vielä ohi.
- Anonyymi
Laitat vain viestiä olen sinun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1033624Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3161932Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471737- 971612
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4191564Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21500Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4311452Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431210MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar431087Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3591041