Poste restante on mailman paras osoite !
Ei asumiskuluja !
Poste restante on mailman paras osoite ! Ei asumiskuluja !
19
297
Vastaukset
- Anonyymi
Poste restante on mailman paras osoite !
Ei asumiskuluja !
Mutta miksi ?- Anonyymi
no miksi
- Anonyymi
Miten tuonne pääsee asumaan, jos ilmaista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tuonne pääsee asumaan, jos ilmaista?
Kokeile niin tiedät ?
Tyhmät ihmiset eivät tienneet tätä vaihtoehtoa, mutta miksi ?
Olet kyllä todella tyhmä !
- Anonyymi
Ja hatut, ei siellä asuta, postit ja paketit vain tulee sinne! 📬 📦 😏
- Anonyymi
Maa- ja metsätilallisen perintöpoika kun jää äidin ja isän peräkamariin köllöttelemään niin leipä, lämpö ja valo ovat ilmaista.
- Anonyymi
Minä lopetin sähkösopimuksen ja tuotan aurinkopaneeleilla 90as pystyssä ja agrekaatilla oman sähkön eikä tule laskuja !
On pitkällä juoksulla joka vuodessa huomattavasti halvempi kun valtakunnan verkko huijari firmoilla !Myös puulla lämmitän ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä lopetin sähkösopimuksen ja tuotan aurinkopaneeleilla 90as pystyssä ja agrekaatilla oman sähkön eikä tule laskuja !
On pitkällä juoksulla joka vuodessa huomattavasti halvempi kun valtakunnan verkko huijari firmoilla !Myös puulla lämmitän !Lämmitä minun puolestani vaikka pskalla. Ei sitä tarvii joka viestiketjussa toitottaa.
- Anonyymi
Ootko laskenut milloin paneelit maksaa itsensä takaisin ja alkaa tuottamaan.
- Anonyymi
Köllöttelen isäni pirtissä, syön juon ja mässään perintötilan varoja.
Olen ylpeä perintöpoika, isäänikin ylpeämpi.- Anonyymi
Kuulostat metsa manilta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostat metsa manilta
hai sie
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hai sie
Ha haa ähäkutti ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ha haa ähäkutti ?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Takaisin ylös - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Takaisin ylösMiksi miehillä nykyään valtavan pitkä parta ?
Miksi miehillä nykyään valtavan pitkä parta ?... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi miehillä nykyään valtavan pitkä parta ?
Miksi miehillä nykyään valtavan pitkä parta ?...En ymmärrä avautumistasi.
Jonkun asian voi tietää jo sinnepäin mutta joku muu voi tietää vielä paremmin asiasta yksityiskohtaisemmin jotain mielenkiintoista ja valaisevaa jota et ollut ollenkaan itse tiennyt. Ehkä nyt tiedät sinäkin enemmän ja huomaat olleesi itse tyhmä muttet enää ole? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi miehillä nykyään valtavan pitkä parta ?
Miksi miehillä nykyään valtavan pitkä parta ?...Parran kasvattaminen voi olla taloudellinen ratkaisu, sillä se vähentää ajeluvälineisiin ja -tuotteisiin käytettävää rahaa.
Muitakin syitä parralle on. 🧙🏼♂️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parran kasvattaminen voi olla taloudellinen ratkaisu, sillä se vähentää ajeluvälineisiin ja -tuotteisiin käytettävää rahaa.
Muitakin syitä parralle on. 🧙🏼♂️akaisin ylös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
akaisin ylös
Kosulan PULIMANNIT
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983