julkisuuteen oletuksia tai millään tavoin todennettuja tarinoita, kaikki vain siksi että haluaa mustamaalata toista ihmistä
Samassa tarinassa syytetään myöskin työntekijää murtautumisesta, haitanteosta tms. Eikö toi ole ainakin työntekijää kohtaan kunnianloukkaus, myöskin kiinteistön omistajaa syytetään laittomuuksista. Kannattaako lähteä oikeuteen, miten tässä kävis?
Ihan vaan naapurin puolesta kysyn.
Miten paljon voi päästellä
15
225
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin ex-rva Koivun satu sopii kuvaukseen. Syyttelee huoltohenkilöstön omin luvin tulleen taloon, lämmönsäädintä ruuvailtu, vedet katkaistu, portin lukkokoodit vaihdettu. Ainakin palkollisten osalta olis syytä olla vankat todisteet syytteilleen.
Oikeasti toivon että talkkarit nostaa syytteen, onkohan kyseessä yritys vai työntekijät?- Anonyymi
Eikö sinulla ole muita ongelmia itsellesi ja samoin kaikilla läheisillesi ollenkaan ? Kannat huolta aivan varmasti henkilöistä, jotka eivät kaipaa sinun kaltaista henkilöä koskaan lähellekään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinulla ole muita ongelmia itsellesi ja samoin kaikilla läheisillesi ollenkaan ? Kannat huolta aivan varmasti henkilöistä, jotka eivät kaipaa sinun kaltaista henkilöä koskaan lähellekään.
Sanna Marin petti äänestäjät ja petti koko Sos.Dem.puolueen....
Säälittävä tapaus, jonka isä oli rapajuoppo - siksi kai maistuu nykyään.
Politiikka on taitolaji - ei tamperelaisen nuoren kimulin ala lainkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Politiikka on taitolaji - ei tamperelaisen nuoren kimulin ala lainkaan.Hyvä kun maistuu maistuisi varmasti sinullekin jos joku tarjoaisi 🍷🍷Hyvää ja rentouttavaa viikonloppua sinulle .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Politiikka on taitolaji - ei tamperelaisen nuoren kimulin ala lainkaan.Haukkuvat koirat eivät koskaan pure ja heillä on ainoastaan ollut huono kotikasvatus .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haukkuvat koirat eivät koskaan pure ja heillä on ainoastaan ollut huono kotikasvatus .
Sannulin isä oli juoppo - kyllä se vaikuttaa lapsen kasvatukseen.
Ei se auta, että molemmat vanhemmat on lepakoita, päin vastoin. Siksi Samariini ei tajunnut, mitä politiikka oikeasti on - kukaan ei muuten tajua pettää äänestäjiä noin - - - - PAHASTI! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule, mulla ei nyt satu mitään huolia olemaan. Tässä takkatulen äärellä mökillä istun, sauna lämpenee. Onneksi pääsen vielä uimaankin, piristävää todella.
Keskittys Jelena oman elämän järjestämiseen, kiusanteko pois. - Anonyymi
Totta 👍🏻
- Anonyymi
Tuottavuus nolla verovaroin järjestetty työ.
- Anonyymi
Nyt hän väittää, että häntä kiusataan omassa kodissaan. Hänen mukaansa talon asioita hoitava työntekijä on laittanut lämmityksen pois päältä, katkaissut lämpimän veden sekä internetyhteyden ja vaihtanut ovikoodeja. Koivua myös ahdistaa, että hän ilmestyy tekemään pihatöitä ilmoittamatta.
Koivun mukaan työntekijä käy hänen poissa ollessaan sisällä talossa, missä hänellä on omat tavarat ja tärkeät paperit
Helena Koivu ei aio luovuttaa erokiistoissa.
– Tiedän, että he vain yrittävät häiritä minua niin kauan, että vain häipyisin. Se on heidän suunnitelmansa. Aina tulee jotain uutta. Hän (Mikko Koivu) juonii koko ajan jotain ajaakseen minut nurkkaan, jotta menisin pois ja katoaisin.
Helena Koivu ei kuitenkaan aio niin tehdä. Hän painottaa, että hän on lasten äiti ja talo on hänen kotinsa. Hän uhkaa vaikka leiriytyä sinne.
Tyly viesti uudesta liitosta
Osansa saa myös Mikko Koivun uusi rakas 35-vuotias Natalie Dillon. Pari aikoo avioitua Yhdysvalloissa lokakuun loppupuolella Yhdysvaltain Minnesotassa.- Anonyymi
Helena Koivu on taas tilanteessa, jossa hän pelkää menettävänsä lapsensa toiseen maahan.
– Olen saanut yhdysvaltalaiselta yksityistuomari Fraserilta vaatimuksen allekirjoittaa lasten matkustusluvat välittömästi. Myös ex-mieheni Mikko Koivun suomalaisjuristilta on tullut vastaava vaatimus, Helena kertoo.
Samalla Helena on saanut vaatimuksen ex-mieheltään siitä, että hänen on annettava lupa lasten passihakemuksille.
– Mikko haluaa lapset Jenkkeihin. Pelkään menettäväni lapset jälleen kerran toiselle mantereelle, Helena kertoo.
– Lapset ovat jo kerran kokeneet sen, kuinka heidät erotettiin minusta. Vain vuosi sitten heidät tuotiin tänne Suomeen ilman suostumustani, mutta nyt lapset halutaan kovalla vauhdilla ja lyhyellä aikataululla viedä Yhdysvaltoihin.
Helenan mukaan vanha kuvio toistuu, mutta nyt toisin päin.
– Tämä tilanne pelottaa minua todella paljon.
Elokuussa Mikko ja hänen jenkkikultansa Natalie ”Nattie” Dillon ilmoittivat menevänsä naimisiin.
Hääjuhla pidetään lokakuussa Minnesotassa samassa kaupungissa, jossa Mikko ja Helena lapsineen aiemmin asuivat.
– Juuri kun olin tullut Suomeen reilu kuukausi sitten, Mikon jenkkijuristilta tuli sähköpostiviesti. Siinä minulle ilmoitettiin, että ellen suostu antamaan lapsille matkustuslupaa Jenkkeihin, asia viedään yksityistuomari Fraserille ratkaistavaksi.
– Viestissä myös virheellisesti väitettiin, että olen ollut jo aiemmin tietoinen heidän hääsuunnitelmistaan. Näin ei ollut, vaan tämä kaikki tuli minulle yllätyksenä. Heidän äkillinen naimisiinmenonsa ihmetyttää ja herättää paljon kysymyksiä.
Se, että yksityistuomari Fraser päättää lasten matkustusluvista, ei tullut Helenalle yllätyksenä.
Tähän mennessä kaikki yksityistuomarin päätökset ovat olleet Mikolle suotuisia. Samaisen Fraserin päätöksellä lapset muuttivat vuosi sitten Suomeen, vaikka Helena vastusti ajatusta.
– Oman juristini mukaan Fraserin tuoreimmalla päätöksellä ei ole Suomessa toimivaltaa.
– Enkä todellakaan suostu siihen, että lapset viedään minun vanhemmuusaikanani Minnesotaan, Helena sanoo suoraan.
Samassa kirjeessä Mikon juristi muistutti siitä, että he aikovat Fraserin määräyksellä laittaa Helenan saaman vankeustuomion voimaan.
Vankeustuomion taustalla on se, ettei Helena ole noudattanut Minnesotan oikeuden päätöstä, jonka mukaan Turun Kakskerrassa sijaitseva merenrantakiinteistö tuomittiin kokonaan Mikolle.
Helena omistaa yhä puolet miljoonien arvoisesta merenrantakiinteistöstä.
– Juristini mukaan Minnesotan tuomioistuimen päätöksellä ei ole vaikutusta Suomessa omistamaani kiinteistöön.
– Kiinteistöstä on ositus vielä kesken, ja vasta kun ositus on tehty lain mukaan ja oikein, tilanne ratkeaa. Valitettavasti tähän prosessiin voi mennä vielä vuosia, Helena kertoo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helena Koivu on taas tilanteessa, jossa hän pelkää menettävänsä lapsensa toiseen maahan.
– Olen saanut yhdysvaltalaiselta yksityistuomari Fraserilta vaatimuksen allekirjoittaa lasten matkustusluvat välittömästi. Myös ex-mieheni Mikko Koivun suomalaisjuristilta on tullut vastaava vaatimus, Helena kertoo.
Samalla Helena on saanut vaatimuksen ex-mieheltään siitä, että hänen on annettava lupa lasten passihakemuksille.
– Mikko haluaa lapset Jenkkeihin. Pelkään menettäväni lapset jälleen kerran toiselle mantereelle, Helena kertoo.
– Lapset ovat jo kerran kokeneet sen, kuinka heidät erotettiin minusta. Vain vuosi sitten heidät tuotiin tänne Suomeen ilman suostumustani, mutta nyt lapset halutaan kovalla vauhdilla ja lyhyellä aikataululla viedä Yhdysvaltoihin.
Helenan mukaan vanha kuvio toistuu, mutta nyt toisin päin.
– Tämä tilanne pelottaa minua todella paljon.
Elokuussa Mikko ja hänen jenkkikultansa Natalie ”Nattie” Dillon ilmoittivat menevänsä naimisiin.
Hääjuhla pidetään lokakuussa Minnesotassa samassa kaupungissa, jossa Mikko ja Helena lapsineen aiemmin asuivat.
– Juuri kun olin tullut Suomeen reilu kuukausi sitten, Mikon jenkkijuristilta tuli sähköpostiviesti. Siinä minulle ilmoitettiin, että ellen suostu antamaan lapsille matkustuslupaa Jenkkeihin, asia viedään yksityistuomari Fraserille ratkaistavaksi.
– Viestissä myös virheellisesti väitettiin, että olen ollut jo aiemmin tietoinen heidän hääsuunnitelmistaan. Näin ei ollut, vaan tämä kaikki tuli minulle yllätyksenä. Heidän äkillinen naimisiinmenonsa ihmetyttää ja herättää paljon kysymyksiä.
Se, että yksityistuomari Fraser päättää lasten matkustusluvista, ei tullut Helenalle yllätyksenä.
Tähän mennessä kaikki yksityistuomarin päätökset ovat olleet Mikolle suotuisia. Samaisen Fraserin päätöksellä lapset muuttivat vuosi sitten Suomeen, vaikka Helena vastusti ajatusta.
– Oman juristini mukaan Fraserin tuoreimmalla päätöksellä ei ole Suomessa toimivaltaa.
– Enkä todellakaan suostu siihen, että lapset viedään minun vanhemmuusaikanani Minnesotaan, Helena sanoo suoraan.
Samassa kirjeessä Mikon juristi muistutti siitä, että he aikovat Fraserin määräyksellä laittaa Helenan saaman vankeustuomion voimaan.
Vankeustuomion taustalla on se, ettei Helena ole noudattanut Minnesotan oikeuden päätöstä, jonka mukaan Turun Kakskerrassa sijaitseva merenrantakiinteistö tuomittiin kokonaan Mikolle.
Helena omistaa yhä puolet miljoonien arvoisesta merenrantakiinteistöstä.
– Juristini mukaan Minnesotan tuomioistuimen päätöksellä ei ole vaikutusta Suomessa omistamaani kiinteistöön.
– Kiinteistöstä on ositus vielä kesken, ja vasta kun ositus on tehty lain mukaan ja oikein, tilanne ratkeaa. Valitettavasti tähän prosessiin voi mennä vielä vuosia, Helena kertoo.Tässäpä lisää Jelenan valheita, eli täysin sekaisin toi nainen on. Voiko edes naiseksi määritellä, hyvin epämiellyttävä olento on.
- Anonyymi
Onnea Mikolle ja Natalielle ja koko perheelle. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnea Mikolle ja Natalielle ja koko perheelle. ❤️
Meinaatko et he täältä tuon onnentoivotuksen lukevat?🤣😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko et he täältä tuon onnentoivotuksen lukevat?🤣😂
No ainaki Sewenin sivuilta saavat tietää mitä kieroiluja toi akka harrastaa! Ja hyvä että kaikesta jää mustaa valkoiselle, onpahan todisteita oikeudessa käytettäväksi.
Työntekijöiden solvaaminen on ainakin vakava rikos, eikähän talon omistajakaan (eli Mikko) ole säästynyt syytöksiltä.
Myöskin vieraan maan oikeuslaitoksen valheellinen arvostelu kannattas jättää pois.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1895544- 1005009
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?954542Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1182754Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412748- 442257
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian332185Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2301934- 921917
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121841