Mikä tämä tarja mummeli sössötys oikeen on ?

Anonyymi-ap

Mikä juttu tuo on ? Kysyy ulkopaikkakuntalainen..

165

2226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hän on kuuluisa tubettaja joka valvoo 5 yötä putkeen..

• Anonyymi

JA MITEN SEN LÖYTÄÄ TUBESTA?? Mikä nimi tubeen ?? ??

• Anonyymi

Voi voi se on taas mummelin hyvä keskustelu suljettu..onko mummu käynyt asioilla??

• Anonyymi

Jatketaan täällä sitten juttua :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatketaan täällä sitten juttua :)

Jep,tästä se lähtee taas..Entinen oli tosi pitkä ketju harmi kun suljettiin.Juttu jatkuu..😂😂

• Anonyymi

Todennäköisesti ..

• Anonyymi

Mummulla kauhea rahaPula kun asumistukeakin leikataan ...hän ei kyllä kovin köyhää elämää vietä e-juomaa menee monta tölkkiä päivässä.

• Anonyymi

TM on tubettaja joka haluaa julkisuutta ja jakaa koko elämänsä someen, mutta ei salli videoilleen kuin häntä ylistäviä kommentteja, joten keskustelu pyörii sitten täällä muualla netissä. Epäterveellisiä elämäntapoja, sairauksista valittamista, e-juomaa ja yhden seuraajan lähettämien lahjojen avausta, siinäpä se koko kanava lyhykäisyydessään.

• Anonyymi

Hyvin tiivistetty👍

• Anonyymi

Eilen kertoi taas raha juttunsa tubeen..että kehtaa.
        Nyt menen kyllä työtoimintaan kun en jaksa kelan kanssa tapella..voi voi ..hän saa kelan työmarkkinatukea ja tekee ahkerasti piilomainontaa videoilla ..mites tulot tubetuksesta...onko kelan tiedossa ? Työmarkkinatuella ei saa tienata enää yhtään mitään.

• Anonyymi

Todellisia mummojahan ei kukaan ymmärrä, vaan jotain "sössötystä" kaikki. Siitä voi aloittaa.

• Anonyymi

Kertoo lähinnä kai siitä miten vähäiset Sastamalassa on. Nuo niinkun harrastukset. Ja muut.

• Anonyymi

Juuh, eikö muuta ole Sastamalassa kuin Tarjamummosössötys ja runkk… lätinä Sastamalan parhaasta perästä. Hankkikaa elämä.

• Anonyymi

Jaaha nyt mummolla on oireita tullut Ozempikista,eikö mummo ole tuota käyttänyt vuosia ilman oireita? Kaikkensa mummo tekee ettei tarvitse mennä työtoimintaan

• Anonyymi

Ja masennuskin nostaa päätään sopivasti. A olikin tehnyt kommentteihin runon jossa mummun naapurikin mainittiin sekä hasis huumeet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja masennuskin nostaa päätään sopivasti. A olikin tehnyt kommentteihin runon jossa mummun naapurikin mainittiin sekä hasis huumeet.

Nyt meni jo yli tuo runo🙈🙉

• Anonyymi

Ei saa kommentoida

• Anonyymi

TM antaa koiran leikkiä hiekkalaatikolla koulun pihassa...on ok.säännöt ei koske kaikkia.

• Anonyymi

Katsoin myös, ei eläimiä yleisiin hiekkalaatikoihin saa päästää, eihän leikkipuistoonkaan saa koiria viedä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsoin myös, ei eläimiä yleisiin hiekkalaatikoihin saa päästää, eihän leikkipuistoonkaan saa koiria viedä

Mitä ihmettä vie koiraa hiekkalaatikolle ,ja lapset käy siinä omg

• Anonyymi

Mummu ei sitten mennyt mieli ryhmään ..ei jaksanut kun heräsi klo 12 ...

• Anonyymi

Tuo jo arvasi kun sanoi aikaisemmin että maanantaina menee mieli ryhmään.

• Anonyymi

Mites TM kehtaa edes laittaa videoo missä koira leikkii lasten hiekkalaatikossa ?? Ei tulisi ikinä edes mieleen laittaa koiraa sinne leikkimään..omg.

• Anonyymi

Koirat ja etenkin kissat hautaa kaikkee jännää hiekkalaatikoihin. Lapset on innoissaan, kun muovilapioineen saavat kaivella esille aarteita ja yllätyksiä.

• Anonyymi

Mä kans katoin tätä et mitä v**""ua, ei ole todellista!!! Ei mitkään säännöt koske mummua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä kans katoin tätä et mitä v**""ua, ei ole todellista!!! Ei mitkään säännöt koske mummua.

Ei tietenkään kun hän on Sastamalan ykkönen .säännöt ei koske häntä vaan muita.tulee mieleen kun menee tuolla minä tulen nyt ja muut alta pois ,minä ja minä.!!

• Anonyymi

Kuka muu arvasi, että mieliryhmään ei mennä ja lisää ruokaa tilataan Woltilla?

• Anonyymi

Suurempi yllätys olisi jos menisi tai laittaisi oikeaa ruokaa tai ei valittaisi masennusta lasten lähdettyä. Nämä on niin perushuttua mummun videoissa ettei tarvitse olla ennustaja..

• Anonyymi

JL video..siis mä en kestä.Aikuinen nainen tekee jotain leike kirjaa että unelmat toteutuu..
      Ja selittää miksi syöminen on niin vaikeeta.
      Aikuinen ihminen ei tarvitse 2 lämmintä ruokaa päivässä..
      !!!! JL tuntuu olevan ihminen joka kauheasti suunnittelee että nyt sitä ja tätä ja sitten ....

• Anonyymi

Samaa mieltä, en ole ikinä syönyt kahta lämmintä ruokaa, olen 60 ja töissä käyn. Päivällä pärjää hedelmillä/rahkalla tai leivällä, jos niistä pitää. Aamupuuro raejuustolla, sillä pärjää monta tuntia.

Eihän hän edes tee mitään kuluttavaa, sadan metrin lenkki koiran kanssa?

Ja, jos on ongelmia esim. makeiden kanssa. Siihen auttaa se, ettei osta niitä kotiin.
        Tämä auttoi itselleni, ostan esim. jäätelöä (joka suurin herkkuni) kotiini vain erikoistapauksissa (lapsivieraita tms.) eli muutaman kerran vuodessa. Samoin hänen täytyy sanoa avokilleen, että ei osta. Eikös nämä käsikädessä siellä kaupassakin käy?
        Nössöö on.

Ei kuulu tähän, mutta samanlainen pökerryttävä ja ihmetyttävä on Natalia Susanna, aikuisen ihmisen elämänkartat ja jatkuvat ostosten esittelyt. Noita karttoja tehdään yläasteella 15 -vuotiaana.

Minä tunnen itseni tyhmäksi, kun katselen joidenkin videoita - en ymmärrä - en.
        Ihmetellään itsestään selvyyksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä, en ole ikinä syönyt kahta lämmintä ruokaa, olen 60 ja töissä käyn. Päivällä pärjää hedelmillä/rahkalla tai leivällä, jos niistä pitää. Aamupuuro raejuustolla, sillä pärjää monta tuntia.

Eihän hän edes tee mitään kuluttavaa, sadan metrin lenkki koiran kanssa?

Ja, jos on ongelmia esim. makeiden kanssa. Siihen auttaa se, ettei osta niitä kotiin.
        Tämä auttoi itselleni, ostan esim. jäätelöä (joka suurin herkkuni) kotiini vain erikoistapauksissa (lapsivieraita tms.) eli muutaman kerran vuodessa. Samoin hänen täytyy sanoa avokilleen, että ei osta. Eikös nämä käsikädessä siellä kaupassakin käy?
        Nössöö on.

Ei kuulu tähän, mutta samanlainen pökerryttävä ja ihmetyttävä on Natalia Susanna, aikuisen ihmisen elämänkartat ja jatkuvat ostosten esittelyt. Noita karttoja tehdään yläasteella 15 -vuotiaana.

Minä tunnen itseni tyhmäksi, kun katselen joidenkin videoita - en ymmärrä - en.
        Ihmetellään itsestään selvyyksiä.

Just tämä..vetää kyllä tyhmäksi olon kun katsoo vaikka JL videoita..on se tota samaa hyvää elämää aletaan rakentamaan jo suunnitellut useita vuosia..lähinnä kiloja tulee lisää ja nyt ruokaneuvoja käski syömään kaikki kunnon ateriat ym ym ja makeita vaan pieni pala..jättäisi sitten yhden kunnon aterian välistä ja söisi herkkuja....mutta teen nyt leike kirjan jotta unelmat toteutuu...

• Anonyymi

Itseasiassa leikekirjan/unrlmakartan tekeminen on ihan ok juttu, se auttaa hahmottamaan omia unelmia ja tavotteita elämässä, ei olisi mummolekkaan pahaksi jos tekisi jonkun unelmakartan! Mummon elämä nyt herkkuja, makaamista,elokuvia,paketteja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseasiassa leikekirjan/unrlmakartan tekeminen on ihan ok juttu, se auttaa hahmottamaan omia unelmia ja tavotteita elämässä, ei olisi mummolekkaan pahaksi jos tekisi jonkun unelmakartan! Mummon elämä nyt herkkuja, makaamista,elokuvia,paketteja

Höpö höpö lasten puuhailua..ei mitään järkeä aikuiselle ihmiselle varsinkaan jos toteutuminen jää haaveiluun.
        KUTEN JL videoista näkyy ei se ruokaremonttikaan oikein etene kun aina on joku ongelma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö lasten puuhailua..ei mitään järkeä aikuiselle ihmiselle varsinkaan jos toteutuminen jää haaveiluun.
        KUTEN JL videoista näkyy ei se ruokaremonttikaan oikein etene kun aina on joku ongelma.

Minä askartelun usein vaikka olen aikuinen, se lievittää stressiä ja tykkään askarrella itse kortteja ja kaikkea teemajuttuja. Jennilaura sentään tekee ja yrittää toisin kun mummo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisikö muuttaa Sastamalaan ,kun tuntuu se elämä tuolla syömistä ja makaamista😅 ja saa kaiken avut päälle 🤭

• Anonyymi

On tämä mummu kyllä erikoinen tapaus! Rahankäytön suhteen kuin mikäkin teini... vanhemmat (tai mummun tapauksessa ystävä A) ostaa vaatteet ja oikeat ruoat, ja mummu käyttää omat rahansa vaan herkkuihin ja energiajuomiin. Ei tarvi tehdä mitään jos ei kiinnosta ja kaikki sovitut asiat voi unohtaa jos ei itseä huvita.

• Anonyymi

Ja ne Temun jatkuvat tilaukset, tarroja, tarroja ja vielä tarroja. Aikuinen ihminen..

• Anonyymi

Kelamassit juoksee ja mummo makoilee sängyssä kuin Jabba the Hut. On se helppoo elämä joillain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelamassit juoksee ja mummo makoilee sängyssä kuin Jabba the Hut. On se helppoo elämä joillain.

Heh hyvä ja osuva kuvaus mummosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä näin on ja sitten kehutaan videoilla kuinka sitä vaan mennään lääkäriin hakemaan saikkua ..ja taas tuli kuukausi saikkua ..tosin ei oikein selviä mistä sitä saikkua tulee..

• Anonyymi

Hei onko tuo A myös ihan normaali ihminen ei kukaan tee tommoista ,mistä tuo A hyötyy jostain .eikös niiden pitänyt monta kertaa tavata ihan livenä ,miksi aina tulee este sitten ja peruutuksia .aina hirvee suunnitelmat ja reissut!! Mutta tuo mummo ottaa vaan lahjat mielellään ym.ei se välitä tuo loppujen lopuksi kenestäkään.ton takia en ikää ole mitään. Laittanut ,jos ystävyys rakentuu tohon,lahjontaa onneksi en omista näitä ystäviä joka perustuu vaan se että nähdään mutta lahjat ensin.

• Anonyymi

Eikö tuollaiset wolt tilaukset kannattaisi lopettaa ja goodieboxit jos rahat tiukilla? Kaikki turha pois! Noutoruoka lihottaa ja on piilosuolaista,oma äiti mummon ikäinen ja harvoin syö karkkia ja ei koskaan juo e juomia, eikö tuo mummo ole joku 60 wee? Yleensä tuo ikäisillä herkut ja pullat säilyy pitkään

• Anonyymi

JL meni ravintoneuvojalle..mutta ensin pitää syödä keittoa jotta vatsa ei ala kurnimaan vastaanotolla ja tunnin päästä istui autossa ja sanoi että en mene kirpputorille ei pysty kun kauhea nälkä...Nälkä ja mieliteko on 2 aivan eri asiaa...kaikki ei vaan tätä ymmärrä ei vaikka käy neuvojilla ja kokoaa leikekirja unelmien saavuttamiseksi.Lähtisi kunnon lenkille niin siitä ne aivot selkiytyy..

• Anonyymi

Täytyy muistaa että geenit ja sairaudet nostaa painoa ja yli 50v vaihdevuodet ja hormonit sekaisin.ei sitä painoa noilla mitä kerroin ei nii vaan saada laskee heti .Jenni toki nuori mutta geenit myös vaikuttaa jos on äidillä suvussa se paino juttu kun monilla on ei niille voi mitää. Ikää myös tulee nostaa pikkuhiljaa vaikka mitä teet ,kun ei voi olla ilman ruokaa pian kuolee nälkään .se on semmoista tämä painon kaa.naisilla vielä vaikeampi kun on nestettä enemmän kun miehillä

• Anonyymi

Näkee ettei JL:llä kaikki kunnossa. Epärehellisyys paistaa läpi.

• Anonyymi

Jeps, tänään vartin tarina ajastimella toimivista kynttilöitä.

Noita on ollut vuosia, hän kertoo, kuin olisi uusikin juttu. Sisällöntuottaja, vaikuttaja - ammattina.
        Ei vaikuttanut. Paljonko vetoa, ettei pääse jatko-opintoihin?

• Anonyymi

Sekavaa settiä on...!!!!

• Anonyymi

Sääliksi käy. Menisi kunnon psykoterapiaan eikä ravintoterapeutille. Ihan on hukassa.

• Anonyymi

Lisää kerää itselleen hommia koko aika ja lisää stressiä kun ei pitkään aikaan ole mitään ehtinyt tekemään kun kaikki päivät menee mummulla ,vanhemmilla tai nukkuessa eikun syödessä..illalla pitää vielä relata tv ääressä kun niin on kiirettä..ja sitten valittaa että jäätelöä kuluu kun relaa..ja joulukin on pian tulossa-tortut esiin tai mummulle leipoo..

• Anonyymi

Jussi ei näytä enää kasvojaan videoilla. Voi olla että hävettää jo avovaimon tubetukset. Mut ei kait siinä sano lappalainen.

• Anonyymi

Eikö se Jussikaan käy enää töissä? Jossain vaiheessa ymmärsin, että on metsäkoneyrittäjä.
        Vai onko nyt niin, ettei niitä töitä löydy enää?

• Anonyymi

voi olla ettei JL päästä töihin kauemmas, kun on vaaroja kaikkialla.

• Anonyymi

Jussi kaikki päivät menee kun käydään auttamassa mummoja ja isää sitten omaa pihaa jotta avovaimo jotenkin pysyisi tyytyväisenä.
      ...Jussi perusti jonkun putkifirmankin kun esitteli asuja videoilla ja JL kehui kuinka nyt ollaan molemmat yrittäjiä..Missä välissä Jussi ehtii oikeisiin töihin??!!

• Anonyymi

Monenlaista kirjoittelua. Mutta kai te oikeesti kuitenkin tiedätte, että Jussi on kuollut jo 4 vuotta sitten? Ei sitä enää ole olemassa.
      Mutta jos joku saa lohtua siitä kun kirjottelee niinkuin joku läheinen vielä eläisi, niin se on vaan ihan hyvä asia sille ihmiselle itsellensä.

• Anonyymi

Höpö höpö se Jussi kenestä täällä puhutaan ainakin eilen vielä oli JL videolla...katsoo uudestaan näin päivällä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö se Jussi kenestä täällä puhutaan ainakin eilen vielä oli JL videolla...katsoo uudestaan näin päivällä..

Tuo ei kuitenkaan ole se oikea Jussi, joka on kuollut vuosia sitten. Videolla tuota henkilöä vaan sekavasti nimitetään Jussiksi, mutta ei koskaan kuitenkaan näytetä naamaakaan kunnolla. Ei se mikään Jussi ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo ei kuitenkaan ole se oikea Jussi, joka on kuollut vuosia sitten. Videolla tuota henkilöä vaan sekavasti nimitetään Jussiksi, mutta ei koskaan kuitenkaan näytetä naamaakaan kunnolla. Ei se mikään Jussi ole.

En tiedä kuka on oikea tai väärä Jussi, mutta kyllä JL:n videoilla on näkynyt puoliso jota Jussiksi kutsuu ja ihan kokonaan tunnistettavasti omalla naamallaan useita kertoja viime aikoinakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä kuka on oikea tai väärä Jussi, mutta kyllä JL:n videoilla on näkynyt puoliso jota Jussiksi kutsuu ja ihan kokonaan tunnistettavasti omalla naamallaan useita kertoja viime aikoinakin.

Jep..jollakin on nyt mennyt lääkkeet sekaisin aamu tai iltalääkkeet.JL Jussi nyt ainakin on elossa!!!

• Anonyymi

Tarjan päivän video....jee olen niin ihana ihminen positiivinen hössöttäjä..tykkää suorastaan puheesta mutta kavaltani poistan kaikki kommentit mitkä ovat ..minua vastaan.Minulle saa laittaa paketteja ja hyvää mieltä.
      Istun yöpaita päällä päivät pitkät ja katson elokuvia joka päivä.

• Anonyymi

Ja minulla on hyvä ystävä A joka lähettää minulle paketteja😆

• Anonyymi

Aon mummun sielunsisko, ei tsiisus😊

• Anonyymi

Ei olla edes nähty mutta puhelimessa heti alkoi yhteinen sävel..👍👍👍😂🤪🤪

• Anonyymi

Jep on niin kauan kun A sponssaa mummolle ruokia ja lähettää krääsäpaketteja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep on niin kauan kun A sponssaa mummolle ruokia ja lähettää krääsäpaketteja

No tuskin se vuosia laittaa ,jos laittaa niin se hoitaa sitä vanhainkoti myös tai rupeaa sen henkilökohtainen avustajaksi
        Ostaa nyt asunnon sille kun ensivuonna tiukentuu kaikki tuet ,alkaa jo moni asuu ulkona pian.mä autan ihmisiä jolla on tosi hätä ja lapsiperheet.tuo mitään tarvi mummo on jo kaikki .ne vaatteet mitä saa en kyllä päälle laittaisi .sama ku telttaa pistää päälle ja vartalo menee piiloon.! Mä en ole kellään tubettajille toi määrä nähnyt tavaraa kellään lahjoituksia
        Tulee mieleen onko tuo lahjoittaja ihan kartalla mutta kun sanoin ostaa osake sille niin sit se olisi paras lahja .mä ite mielummin tienaan ja autan mielelläni köyhiä esim lapsiperheille.ei tolle jolla on jo kaikki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei olla edes nähty mutta puhelimessa heti alkoi yhteinen sävel..👍👍👍😂🤪🤪

Joo on outoa kyllä mä nyt ystäviä näen kun saamme aika taulut yhteen .mitä järkeä tossa on että ei näe ,toinen lentää pitkin mannerta ja suomea työasiat ja lykkää tolle lahjoja ja kilauttaa kaverille mitäs puutuu sinulta vaate vai ruoka , katsotaan onko vuosia tämä vai tuleeko stoppi joku päivä ,että ei enää tule lahjoja ja ruokaa nenän alle 😉

• Anonyymi

Mummu toivoo lisää tilaajia ...kuka alkaa tollasen tubettajan tilaajaksi kun kehuu yhtä "ystäväänsä "joka päivä..
      Siinä tuntee itsensä täysin turhaksi kun ei lähetä joka viikko mummulle 10 pakettia onhan tää nähty ..joku kun lähettää vaan muutaman sukan niin mummun ilmeestä näkee että ei kiinnosta mutta esittää pitää oi oi miten kivaa..

• Anonyymi

Niinpä joskus oli ihan ok katsoa sen liveä ja eikä ollut näitä lahjoja lahjan päälle vuosia sitten mutta nyt näkee sen toisen puolen hänestä ikävä kyllä ,että lahjat vaan kelpaa hänelle ja kehut .A on vaan siinä kartalla mä luulen että tuo A laittaa lahjat sille vaan sen takia että myös mainostaa häntä siinä samalla .mutta sekin A kun kilpailee muiden kanssa jos joku pientä laittaa tolle niin tuo laittaa kaksinkertainen lisää .se A mutta virolainen hän on ja nuo juuri elää materiaali ja myös ruoka yksi rasvaa ja sokeria täynnä niiden kulttuurissa .tajuaako se että on sokeritauti sillä TM onko mitään terveys tietoa hänellä yhtään .

• Anonyymi

Mummon pitäisi alkaa panostamaan sisältöön! Ketä kiinnostaa katsoa kun mummo istuu yöpaita päällä ja sukii tukkaansa, esittelee krääsää, tai istuu Prisman aulassa tai keinuu koulun pihalla . Mummo voisi tehdä ruokaa.leipoa, lukea runoja, tehdä käsitöitä,askarrella,ihmiset tykkää toiminallisista videoista, kauppakassiesittelyt ja herkkujen maistelut ok mutta lisää toimintaa videoihin! Mummo ei tee mitään eikä käy missään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mummon pitäisi alkaa panostamaan sisältöön! Ketä kiinnostaa katsoa kun mummo istuu yöpaita päällä ja sukii tukkaansa, esittelee krääsää, tai istuu Prisman aulassa tai keinuu koulun pihalla . Mummo voisi tehdä ruokaa.leipoa, lukea runoja, tehdä käsitöitä,askarrella,ihmiset tykkää toiminallisista videoista, kauppakassiesittelyt ja herkkujen maistelut ok mutta lisää toimintaa videoihin! Mummo ei tee mitään eikä käy missään

Joo olisi tylsää elää noin jos ei mihinkään ikinä menisi ,kyllä sen verran pitää laajentaa reviiriä kun aina samat ympyrät ja kuviot .ite nautin mennä ja tehdä pikku juttuja ja reissuja ,vaikka ei ole niin varaa usein mutta mä mielummin ostan vaatteita ale ja kierrätys paikoista ja säästän rahat sen verran että nurkilta pääsee muualle .elämä menee hukkaan pian jos aina sama nurkka .

• Anonyymi

Tota ei vaan ymmärrä miten mummu jaksaa olla yöpaita päällä monta päivää ja katsella elokuvia..luulisi että alkaa päässä ajatukset lentämään liian lujaa kun katoaa kokonaan jonnekin elokuva maailmaan.
      Sitten kehui videoilla filmejä mitä katsoi ja kertoo ettei aio muuta tehdä kuin ottaa rennosti..ottaako hän siitä rennosti kun käy prismassa kerran viikossa.??

• Anonyymi

Joo leffoja nyt liki kaikki katsoo mutta miksi se ei mene laavuille kiertää vaikka rinkka selkään tai reppu ,liikkuu muualle päin ja kuvaamaan tuntuu että se elää jossain kasari aikaan ja tuo joka ei elä tässä ja nyt ja nykyaikana .nuo muumit minusta jo naurettavia .en ole kyllä nyky lapsilla enää nähnyt niitä .mukeissa menee mutta sisustus ja vaate muumit ,en ole kyllä vastaaviin törmännyt en edes nähnyt muumikuvio asuja aikuisilla myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo leffoja nyt liki kaikki katsoo mutta miksi se ei mene laavuille kiertää vaikka rinkka selkään tai reppu ,liikkuu muualle päin ja kuvaamaan tuntuu että se elää jossain kasari aikaan ja tuo joka ei elä tässä ja nyt ja nykyaikana .nuo muumit minusta jo naurettavia .en ole kyllä nyky lapsilla enää nähnyt niitä .mukeissa menee mutta sisustus ja vaate muumit ,en ole kyllä vastaaviin törmännyt en edes nähnyt muumikuvio asuja aikuisilla myös.

Muumijutut on mennyt överiksi niinkuin mummulla kaikki muukin.

• Anonyymi

Oletko miettinyt että on ikää ja sairauksia ja tottunut olemaan jo pitkään kotona ,iso kynnys lähteä enää ton ikäisenä mihinkään kuule .eikä ton ikäisille enää tarjota niin vaan työtä ja sairauksia estää työnteko monilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko miettinyt että on ikää ja sairauksia ja tottunut olemaan jo pitkään kotona ,iso kynnys lähteä enää ton ikäisenä mihinkään kuule .eikä ton ikäisille enää tarjota niin vaan työtä ja sairauksia estää työnteko monilla

Kyllä kyllä mutta kun tämä yhteiskunta käskee tekemään jotain vaikka olisi kuinka vanha ja sairas..ja mummu ei ole vanha..Lähtisi lenkille siis oikealle lenkille eikä syömään keinuun ..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kyllä mutta kun tämä yhteiskunta käskee tekemään jotain vaikka olisi kuinka vanha ja sairas..ja mummu ei ole vanha..Lähtisi lenkille siis oikealle lenkille eikä syömään keinuun ..

Mutta kun se ei mene enää työhön usko jo ! Tai jos sulla tarjoaa työtä hänelle tai mene sanomaan sille sitten .eläköön miten tykkää ,eihän se ole muilta pois .saa se tube rahaa ja A auttaa monessa .tukia saa niin miksi se työtä miettii .kuka saa nii hyvää palkkaa enää tässä maassa että pärjää ,monilla lähtee tuet ja se raha ei riitä kun on vuokra koti ja voi olla ulosotto perintä perässä .niin antakaa olla jo sen rauhassa ! Ja työttömät myös maksaa veroja .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun se ei mene enää työhön usko jo ! Tai jos sulla tarjoaa työtä hänelle tai mene sanomaan sille sitten .eläköön miten tykkää ,eihän se ole muilta pois .saa se tube rahaa ja A auttaa monessa .tukia saa niin miksi se työtä miettii .kuka saa nii hyvää palkkaa enää tässä maassa että pärjää ,monilla lähtee tuet ja se raha ei riitä kun on vuokra koti ja voi olla ulosotto perintä perässä .niin antakaa olla jo sen rauhassa ! Ja työttömät myös maksaa veroja .

En minäkään mene enää töihin..en vaikka te toimisto sitä asiaa jankuttaa vuodesta toiseen..on muutakin tekemistä tosin en katso elokuvia enkä istu yöpaidassa aamusta aamuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vapaasti voi kommentoida niin kauan kun hän elämäänsä julkisesti esittelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään mene enää töihin..en vaikka te toimisto sitä asiaa jankuttaa vuodesta toiseen..on muutakin tekemistä tosin en katso elokuvia enkä istu yöpaidassa aamusta aamuun.

No miksi olet sit työtön ?! Kerro se sitten . Tarja mummi on rehellinen eikä peittele .no tuskin se nyt yöpaita päällä koko päivää istuu .!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miksi olet sit työtön ?! Kerro se sitten . Tarja mummi on rehellinen eikä peittele .no tuskin se nyt yöpaita päällä koko päivää istuu .!!

Samat syyt varmaan kaikilla työttömillä..sairaudet ,laiskuus ja oma vapaus...
        Jos ei vaan kykene ns sosiaalisiin tilanteisiin niin ei kykene.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se koko päivän tai jopa 2 istuu kotona yöpaita päällä..Oletko katsonut mummun videoita?? Ei kannata kommentoida jos ei tiedä mistä puhutaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montakin päivää, näkee selvästi ettet videoita seuraa joten älä silloin kommentoikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se koko päivän tai jopa 2 istuu kotona yöpaita päällä..Oletko katsonut mummun videoita?? Ei kannata kommentoida jos ei tiedä mistä puhutaan.

Kyllä olen katsonut ja seuraan välillä ,mutta se ei istu kun videon ajan joskus yöpaita päällä.näen myös sitä Prismassa niin ei se siellä mene yöpaita päällä 😅👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samat syyt varmaan kaikilla työttömillä..sairaudet ,laiskuus ja oma vapaus...
        Jos ei vaan kykene ns sosiaalisiin tilanteisiin niin ei kykene.

Sairauksille ei voi mitään ja niitä on monella on henkinen tai fyysisiä tai neurologian sairaus niille toivon että saavat eläkkeen kun TM myös 🙏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä olen katsonut ja seuraan välillä ,mutta se ei istu kun videon ajan joskus yöpaita päällä.näen myös sitä Prismassa niin ei se siellä mene yöpaita päällä 😅👍

Katso tarkemmin ja kuuntele myös. Sanoo ihan itse että on yöpaitapäivä eikä pukeudu muuhun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katso tarkemmin ja kuuntele myös. Sanoo ihan itse että on yöpaitapäivä eikä pukeudu muuhun.

No mitäs sitten on yöpaita päällä ,olkoon vaikka ilman mitään .oma koti se on ,kuka haluaa olla kotona kireet ja ahdistavat asut päällä ,mä ainakin olen olo asu tai Yöpaita päällä ,jos ei ketään tule kylään . jokainen saa olla mikä haluaa omassa kodissa,mitäs se sua liikuttaa 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitäs sitten on yöpaita päällä ,olkoon vaikka ilman mitään .oma koti se on ,kuka haluaa olla kotona kireet ja ahdistavat asut päällä ,mä ainakin olen olo asu tai Yöpaita päällä ,jos ei ketään tule kylään . jokainen saa olla mikä haluaa omassa kodissa,mitäs se sua liikuttaa 😉

No miksi väität ettei ole kun et asiaa tiedä, turhaa väität vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miksi väität ettei ole kun et asiaa tiedä, turhaa väität vastaan.

Täällä on nyt joku ihminen joka ihan väkisin haluaa että mummu pääsee eläkkeelle ym ym ja töihin ei tarvitse mennä ..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on nyt joku ihminen joka ihan väkisin haluaa että mummu pääsee eläkkeelle ym ym ja töihin ei tarvitse mennä ..

Ei tarvi mennä töihin 😅 mutta ku ketään ei voi väkisin pakottaa jos ei mene mihinkään niin sitten lähtee rahat ,niin yksinkertaista se on ja koskee kaikkia myös .

• Anonyymi

JL vaatteet oli jäänyt pieneksi koko kaapillinen..ou nou ..miten tämä on mahdollista???!!!

• Anonyymi

Aika järkkyjä asuja lisäksi, tuli sellainen pornovivahde - missä tuollaisia voi käyttää?

Justiin vesirajan peittäviä, ei oikein juhlavia - vaikka ilmeisesti siihen tarkoitukseen joskus hankittu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika järkkyjä asuja lisäksi, tuli sellainen pornovivahde - missä tuollaisia voi käyttää?

Justiin vesirajan peittäviä, ei oikein juhlavia - vaikka ilmeisesti siihen tarkoitukseen joskus hankittu.

Pikkujouluissa se kertoi että on käyttänyt😂😂😂😂😂😂ja punainen oli yo puku-sitä ei voi myydä kun pitää säästää.

• Anonyymi

Kyllä se mummu on nyt ollut yöpaita päällä melkein koko viikon jos katsotte videon...ei oikein jaksa mitään mut onneksi joulukalenteri on tulossa..

• Anonyymi

Juu. A tilannut taas uuden kalenterin Saksasta. Sitä riemumielin nyt odotellaan kieli pitkällä, jee jee sitä hyvää ystävää. Joulu lähestyy ja paketteja tulee ovista ja ikkunoista. Vaatteita vaikka joka päivä laittaisi uudet mutta yöpaita vaan päällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu. A tilannut taas uuden kalenterin Saksasta. Sitä riemumielin nyt odotellaan kieli pitkällä, jee jee sitä hyvää ystävää. Joulu lähestyy ja paketteja tulee ovista ja ikkunoista. Vaatteita vaikka joka päivä laittaisi uudet mutta yöpaita vaan päällä.

Kalenterin hinta on taatusti yli 100 e ..esitellään sitä sitten tube katsojille..että Hei, ostakaa!!!
        Mummu on kyllä ..kenellä on rahaa laittaa 100e kalenteriin kun työttömät vaan lisääntyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kyllä kaukaa kalenterit haettu mummille 🤭 omg.A on sokaistunut tohon mummuun.kos se pitää sitä kakkos vara mummo .olen vielä sitä mieltä kun tuet pienenee ensivuonna niin ostaa sen osakkeen !! Ei tarvi elää sit missä tahansa .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kalenterin hinta on taatusti yli 100 e ..esitellään sitä sitten tube katsojille..että Hei, ostakaa!!!
        Mummu on kyllä ..kenellä on rahaa laittaa 100e kalenteriin kun työttömät vaan lisääntyy.

Aivan, ei kellään tavallisella tallaajalla ole varaa laittaa 100 e kalenteriin. 100 e on monelle suuri summa ja eikä ole edes tuota summaa laittaa ruokaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan, ei kellään tavallisella tallaajalla ole varaa laittaa 100 e kalenteriin. 100 e on monelle suuri summa ja eikä ole edes tuota summaa laittaa ruokaa.

Joo älä !! Nyt on lapsiperheet tiukilla ja opiskelijat jopa minä lähihoitaja ei edes palkka riitä mihinkään elämiseen ,selkä remppaa ja työhön mentävä silti en ole kade hänelle mutta ite kun olisi joku kun hällä ystävä joka auttaa moneen hänelle ruuat ja vaatteita ym...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku mies sanoi kerran että ne jotka makaa vaan ja syö niin ne voisi mennä laitumille märehtii kun lehmät ,sanoi ja hän maksaa veroja noista laiska ihmisistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo älä !! Nyt on lapsiperheet tiukilla ja opiskelijat jopa minä lähihoitaja ei edes palkka riitä mihinkään elämiseen ,selkä remppaa ja työhön mentävä silti en ole kade hänelle mutta ite kun olisi joku kun hällä ystävä joka auttaa moneen hänelle ruuat ja vaatteita ym...

Mummu kehtaa esitellä saamisiaan, ei häpeä eikä mieti mitä vähävaraiset ajattelee. Pääasia että mummu on onnellinen muista viis. Sitten kehtaa vinkua liittymään katsojia jäseniksi ja maksamaan hänelle kuukausimaksua. Ei mikään riitä hänelle..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mummu kehtaa esitellä saamisiaan, ei häpeä eikä mieti mitä vähävaraiset ajattelee. Pääasia että mummu on onnellinen muista viis. Sitten kehtaa vinkua liittymään katsojia jäseniksi ja maksamaan hänelle kuukausimaksua. Ei mikään riitä hänelle..

Siinä yleensä tulee minä minä luonne esiin .oma napa tärkeä ja muista viis .mutta jos joku tykkää maksaa hänelle elämisen Niin senkun mä en laittaisi penniäkään tolle .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä yleensä tulee minä minä luonne esiin .oma napa tärkeä ja muista viis .mutta jos joku tykkää maksaa hänelle elämisen Niin senkun mä en laittaisi penniäkään tolle .

Jep jep mummu laittaa meikit huomenna naamalle ja mekon..lähtee tapaamaan ystävää.Onko A vihdoin tullut paikalle ja tuo kuormaAutollisen tavaraa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep jep mummu laittaa meikit huomenna naamalle ja mekon..lähtee tapaamaan ystävää.Onko A vihdoin tullut paikalle ja tuo kuormaAutollisen tavaraa..

Ei kun tuliterän asuntoauton lahjoittaa ja peräkärry siinä vielä täynnä tavaraa että mutta saavat kadehtia ja katsoa miten mummo elää yltäkylläisyys!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun tuliterän asuntoauton lahjoittaa ja peräkärry siinä vielä täynnä tavaraa että mutta saavat kadehtia ja katsoa miten mummo elää yltäkylläisyys!!

No niin..jännää tiedossa 😂😂😂😂Kohta varmaan on mummulla kultakorut kaulassa ja korvissa yöpaitakin muuttuu kullaksi.Mitä sitä turhaan köyhäilee työttömänä.

• Anonyymi

Mä tykkään TM koska hän ei juo eikä polta ja monet juo noissa ja Donaa niille juomia se syy miksi tykkään häntä seuraa !

• Anonyymi

Minä pidin aikaisemmin katsella videoita mutta nyt en enää kun liian tärkeäksi on tullut paketit. Videon sisältö oli aikaisemmin mielenkiintoista nyt on sitä samaa joka videolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä pidin aikaisemmin katsella videoita mutta nyt en enää kun liian tärkeäksi on tullut paketit. Videon sisältö oli aikaisemmin mielenkiintoista nyt on sitä samaa joka videolla.

Muuta ei enää videoihin mahdu kuin paketit. Närkästyi kun kerran joku kommentoi että videoissa mummu nykyään vaan höyryää pakettien kanssa. 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuta ei enää videoihin mahdu kuin paketit. Närkästyi kun kerran joku kommentoi että videoissa mummu nykyään vaan höyryää pakettien kanssa. 😆

Niin joku tyhjyys pitää täyttää tavaroilla ja ym..kun ei ole työelämässä ja on vaan siinä ja samat ympyrät niin joku ilo se saa noista tavaroista,ite mielummin reissaan jonnekin nyt on nykyajan nuoret että kierretään ja ostetaan käytettyjä ja enimmäkseen matkustelevat näkee maailmaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastasi siihen että on tällainen hössöttäjä..ja minä olen ihan oma itseni.
        Onneksi on löytänyt A joka suo hänelle tuon ilon ..sitä vaan ihmettelen että miksi mummun pitää olla kelan asiakas kun hänellä on elättäjä??

• Anonyymi

Tavarat tuo hetken ilon mutta minusta matkustelu ja harrastukset olisi hänelle hyvä asia ,tavaraa jo liikaa ja kun ei niitä mukaan kukaan saa ,hetken lohdun tuo !

• Anonyymi

Samat ajatukset itsellä, lahjoja ok ja kiva saada mutta minulle tärkeämpää luonto, läheiset, matkustelu, terveysjutut jne . Itse ostan tavaroita jos jotain tarvitsen , en kerjää enkä halua almuja keneltäkään. Ja mummo voisi miettiä onko nyt seuraajilla varaa hömppään? Ihmiset karsii ensiksi hömppäjutut pois kun rahat on tiukilla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samat ajatukset itsellä, lahjoja ok ja kiva saada mutta minulle tärkeämpää luonto, läheiset, matkustelu, terveysjutut jne . Itse ostan tavaroita jos jotain tarvitsen , en kerjää enkä halua almuja keneltäkään. Ja mummo voisi miettiä onko nyt seuraajilla varaa hömppään? Ihmiset karsii ensiksi hömppäjutut pois kun rahat on tiukilla!

Hyvin sanottu ❤️👍 näin on ,lahjat ei paranna sairauksia tai auta mihinkään,kyllä se kuntoilu ja terveet elämäntavat ja hyvä uni ja luonto ja reissut ekana sit muut .meikit ja vaate jää mulla toiselle sijalle.mutta ei millään pahalla kun TM on vasta 56v 😳 mä luulin sitä jo yli 60v .mulla ystäviä jotkut ton ikäisiä ja näyttää kun 45v .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pitää antaa edes noille en ymmärrä,mitä ne tarvii kun on kaikki .tuo tubetus on yksi kerääjä kanavat .mutta auttaakoon niitä jotka todella tarvii apua ja tukea !

• Anonyymi

Mutta kirpparilla ja kontti kirppis on kyllä työtä ja ku hakee vaan näihin.kyllä nyt vielä ei vanhus ole niin työtä tekeville löytyy 👍

• Anonyymi

Mummolla oli energiaa vaikka muille jakaa,kyllä noin energisen naisen kuuluisi olla työelämässä!

• Anonyymi

Oli se ainakin ostanut e juomaa..taisi tulla kelan rahat tänään kun mummulla taas ostohousut jalassa.

• Anonyymi

Ei ole bakerin kystaa valittanut aikoihin mutta tulee sekin aika vielä kun saikku loppuu.

• Anonyymi

JL video olen lihonnut 3.5 kg kun aloitin R terapia käynnit..no jooooo..jos terapeutti neuvoo syömään 2 lämmintä ateriaa ja siihen muut palat päälle +herkut niin onko tuo ihme että painoa nousee..Kauppakassissa ei kuitenkaan ollut kuin terveellistä ruokaa ja muijaa ihan hengästyttää kun puhuu ruuasta..

• Anonyymi

Kallomaakarille mars, ei ravintoterapeutit muuta kun hissuttelee. Syömishäikkä on vakava sairaus.

• Anonyymi

Joo-o videosta vähän tuli sellanen olo että JL nyt syyttää R terapiaan että paino vaan nousee vaikka ohjeet on hyvät..että ei oo kivaa
        ...miten se on noin vaikeeta?? !!!
        JL pitäisi ymmärtää että kaikki mitä sinne suuhun laitat ja jos laitat liikaa se kasaantuu rasvaksi.
        Mummulla söin pullaa ja sitten kotiin syömään kunnon ruokaa tota se on jankuttanut jo monta kuukautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo-o videosta vähän tuli sellanen olo että JL nyt syyttää R terapiaan että paino vaan nousee vaikka ohjeet on hyvät..että ei oo kivaa
        ...miten se on noin vaikeeta?? !!!
        JL pitäisi ymmärtää että kaikki mitä sinne suuhun laitat ja jos laitat liikaa se kasaantuu rasvaksi.
        Mummulla söin pullaa ja sitten kotiin syömään kunnon ruokaa tota se on jankuttanut jo monta kuukautta.

Jenni tykkään katsoa ,tekee vaihtelevia videoita ei kun tuo TM.toinen vaan makaa ja syö ja meikkaa aina samat jutut .Jenni ihana ja lahjakas ja taidokas moneen .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jenni tykkään katsoa ,tekee vaihtelevia videoita ei kun tuo TM.toinen vaan makaa ja syö ja meikkaa aina samat jutut .Jenni ihana ja lahjakas ja taidokas moneen .

Kyllä on yö ja päivä eroa Jennin videot on vaihtelevia mummon videot on aina samaa. Itse pidän Jennin videoista ja eikä ole paketit pääasia.

• Anonyymi

Tarja mummu hoikistunut ,kun. Syö noita Diapes lääkkeet tai pistos ne kuulema myös vaikuttaa painon pudotus .

• Anonyymi

Mummu on jaloista todella hoikka ,se kaikki massa on keskivartalossa mutta onko oikeesti laihtunut ja miten se onnistuu kun ei muuta tee kuin syö..Onko Sastamalan tubettajilla nyt joku painoKriisi menossa??!! Myös JL siitä taas jauhaa
      .

• Anonyymi

Joo ja kun on se keskivartalon lihavuus on kaikkein vaarallisin koska se paino on juuri keskivartalo lihavuus.tulee sydän ja verisuoni ja monet muut sairauksia helpommin ikävä kyllä .minusta ei ole oikein kaunis jos paksu ylävartalon malli mikä meillä suomalaisilla on monesti ja tikku jalat ,on kun tynnyri ja kaksi tikkua pitää vartaloa ,mutta ei voi mitään se on se malli mikä jokainen perii myös.

• Anonyymi

Niin Jenni laihtuu äkkiä on vielä nuori ja ainevaihdunta hyvä heittämällä 👍 mutta toinen jos on geenit ja painoa tullut ijän myötä lisää vuosien ajan on jo vaikeaa saada pois ,kun ikä ja ainevaihdunta myös vaikuttaa .

• Anonyymi

Paino oli 83 ja yhtäkkiä 82 jo äkkiä se paino vaihtui tossa netissä !! Ei menny kun 5 minuuttia !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paino oli 83 ja yhtäkkiä 82 jo äkkiä se paino vaihtui tossa netissä !! Ei menny kun 5 minuuttia !

Luulen et paino on oikeesti 92 kg eikä 82 kg mummu huijaa 😠Kattookohan videot ennen julkaisua kun ei mitään kiinnostavaa enää aikoihin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulen et paino on oikeesti 92 kg eikä 82 kg mummu huijaa 😠Kattookohan videot ennen julkaisua kun ei mitään kiinnostavaa enää aikoihin

Mä luulen kanssa ja kun se painoa kertoi se naurahti oikein siinä ..helppoa se on tossa sanoa ääneen painoa ,mun äiti painaa 82 ja näyttää hoikemmalta .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta lihas painaa eikä läski kuulema 😅😅👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta lihas painaa eikä läski kuulema 😅😅👍

Juu lihas painaa 10 kg vähemmän😆

• Anonyymi

Mummu kävi taas ihan kierroksilla.. oliko syy e juoma vai mikä mutta virtaa oli.
      Tota tota tota sain kutsun ...jonnekin juhliin missä hän kuulemma ottaa vähän....alkoholia?? Mummu on useasti kertonut ettei käytä alkoholia..
      On tää outo mummu.

• Anonyymi

Eikös se ole raitis ihminen ite sanonut ,parane paljon ottaa kun on tuo sokeritauti .

• Anonyymi

On ihan feikki homma, sponsoroitu yhteistyö ton A:n kanssa. Lisää massii . On ahne mummo.

• Anonyymi

Tosin tämä mummu ei ilmoita että hän tekee yhteistyötä kenenkään kanssa..ja tuo on laitonta.

• Anonyymi

Joo niin on mutta katsooko kela näitä livejä,joo ahneus on se että on sanonta lyhyet jäljet .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo niin on mutta katsooko kela näitä livejä,joo ahneus on se että on sanonta lyhyet jäljet .

Voisi kyllä alkaa katsomaan..Lähes jokaisella videolla mummu myy jotain katsojille..siis piilosta😂😂

• Anonyymi

TM ei tapaa faneja vasta kun tarjoaa hänelle ruuat tai tuo lahjat .miksi se ei tapaa ilman mitään.mä näen ystäviä että ite kustannetaan ja pidetään hauskaa .näin se menee se ystävyys.kyllä tulisi kalliiksi jos yksi maksaisi aina ku nähtäisiin .huh huh

• Anonyymi

Mummolla taas unettomuutta ..hohhoijaa

• Anonyymi

Viime viikolla kävi todella lujaa...onko työtoiminta alkamassa vai miksi suunta käänty ..pakko se on jollain keinolla saada lisää saikkua..

• Anonyymi

Voiko kukaan sanoa että ei vaikuta yöuneen jos nukkuu klo 14 ? Tai iltapäivään ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voiko kukaan sanoa että ei vaikuta yöuneen jos nukkuu klo 14 ? Tai iltapäivään ?

Todellakin tää..ei sitä kauheasti yöllä väsytä jos herää klo 16 ..Mummu ei voi mitenkään myöntää että katsoo yöllä elokuvia siis aamuun asti...ja heräilee klo 16 uuteen päivään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakin tää..ei sitä kauheasti yöllä väsytä jos herää klo 16 ..Mummu ei voi mitenkään myöntää että katsoo yöllä elokuvia siis aamuun asti...ja heräilee klo 16 uuteen päivään.

TM taas väsy vaivaa.Postilaatikossa oli vaa typerii mainoksia.Olisiko pitänyt olla hyvänmielen pakettia😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TM taas väsy vaivaa.Postilaatikossa oli vaa typerii mainoksia.Olisiko pitänyt olla hyvänmielen pakettia😊

Postilaatikko pian tulee fani postia mutta isot paketit tulee postiin ei ne sinne mahdu postilaatikkoon .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo rytmi sekaisin eikö ne missään neuvo häntä tuohon rytmiin TK tai jossain ,että ilta 10 nukkuu ja aamu 8 tai 9 ylös ,ruoka rytmi ja myös alkaa kuntoilee ja jättää ton tubetus vähän tauolle minusta se sotkee paljon sen rytmiä .kun tuntuu että se elää ton tubetus kautta ja odottaa paketteja ja tavaraa milloin joku lähettää taas täyttää tyhjyyttä noilla lahjoilla .ottaa niskasta kiinni nyt ja alkaa ensin terveys ja hyvinvointi miettii mitä nuo ikuiset lahjat ja paketit auttaa kun hetken vaan ja tuo iloa mutta ei ne muuhun auta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo rytmi sekaisin eikö ne missään neuvo häntä tuohon rytmiin TK tai jossain ,että ilta 10 nukkuu ja aamu 8 tai 9 ylös ,ruoka rytmi ja myös alkaa kuntoilee ja jättää ton tubetus vähän tauolle minusta se sotkee paljon sen rytmiä .kun tuntuu että se elää ton tubetus kautta ja odottaa paketteja ja tavaraa milloin joku lähettää taas täyttää tyhjyyttä noilla lahjoilla .ottaa niskasta kiinni nyt ja alkaa ensin terveys ja hyvinvointi miettii mitä nuo ikuiset lahjat ja paketit auttaa kun hetken vaan ja tuo iloa mutta ei ne muuhun auta.

Kyllä, ylös, ulos ja lenkille on hyvä neuvo kaikille. Hyvää itse tehtyä ruokaa syömään, ei missään ravintolassa joka viikko kannata käydä. Unikin tulisi hyvin illalla kun omasta terveydestä pitää huolta ja lopettaa e juomien juonin kun sekin vaikuttaa uneen saantiin. Jos alkaa olemaan paketit todella tärkeitä, sitten pitää jo itsetutkimuksen aloittaa mistä johtuu että paketit on tärkeitä elämässä.

• Anonyymi

Mummusta tulis hyvä Putous hahmo, Tarra-Terhikki.

• Anonyymi

Odottelee nyt että tulisi vaikka lahjakorttia heseen kun ei muut nyt oikein maistu.. jeeeeeee oon mä ovela mummu ja laihtunut oon kun en oo saanut hyvän mielen postia.

• Anonyymi

Huomasin myös vihjauksen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei itse tee burgereita? Varmaa osaa tehdä itse..On halvempaa ja parempaa kun Hesen prosessoidut ylisuolaiset teolliset ruuat ja terveellisempä tehdä itse,miten työttömällä varaa syödä edes noutoruokaa jatkuvasti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👍👍👍😁😁

• Anonyymi

JL video...on todella kiireistä aikaa ..puhun tauotta jotta ehtii enemmän kertoa asiaa..Ei ehtinyt muija edes nielemään puhuessa kun asiaa tuli vauhdilla..
      ..siis oikeesti kannattaa varmaan pitää pieni tauko..

• Anonyymi

Niinpä, se on hänen työtään se kuvien käsittely. Miksi aina luetella niitä töitä, uutta sisältöä kaivataan.

Jos jokainen esim. hoitoalan ihminen alkaisi töitään luettelemaan, niin kuinka kävisi?

Ai niin, he eivät ehdi tubettamaan, koska käyvät oikeissa töissä, hoitavat perheenkin siinä samalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, se on hänen työtään se kuvien käsittely. Miksi aina luetella niitä töitä, uutta sisältöä kaivataan.

Jos jokainen esim. hoitoalan ihminen alkaisi töitään luettelemaan, niin kuinka kävisi?

Ai niin, he eivät ehdi tubettamaan, koska käyvät oikeissa töissä, hoitavat perheenkin siinä samalla.

Jenni on erillainen kun hoitoalan ihmisiä .me ollaan erilaisia ja hoitotyöt raskaita monet vaihtaa ihan eri ammattiin jos pystyy .Jenni on luova ja herkkä ihminen on hän lukenut ja tehnyt paljon töitä.mä ite hoitaja ja kyllä vapailla täällä joskus ehdin olla ja kirjoittaa .mutta jos olisin nuorempi vaihtaisin heti uuden alan ja työn.huono palkka ja raskasta
        Ei kaikki sovi kaikkeen alaan ja työhön,Jenni hyvin musikaali ja taidokas kuvaa.tuo mummu mua ärsyttää enemmän makaa ja syö ja valittaa kaiken päivää vaivoja .ottaa niskasta kiinni ja alkaa se juuri miettii mitä ite haluaa tehdä elämässä .on vielä vuosia eläke ikään hänellä

• Anonyymi
      UUSI

Tää mummeli oli kova karjuun ikkunasta ihmisille kerrostaloilla kun asuivat.
      Kun tuli johonkin kauppaan tai kirppikselle mukuloineen niin kyllä huuto raikas ja täytti koko tilan ja esitti. Puhui lapsilleen kovaan ääneen että kun lähdetään sinne etelään ja hän on muka opettaja ym.., siis ei ihme että lapset sekaisin kun äiti puhui ihan täysin tuulesta temmattuja juttuja.
      Kerran joku lapsista huusi: senkin möhömaha läskiläjä🫢

• Anonyymi
        UUSI

Eikäääää 😂😂😂😂😂😂Tää on sitä oikeaa mummua..tuben takana!!!

• Anonyymi
        UUSI

Oliko meikattu vahvasti???

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko meikattu vahvasti???

Tottakai ja pitkä ohut liru tukka.
        Remonttia tehtiin kovin taloon ja kyseli lapsilta millaiset tapetit haluaa ja millaisen sisustuksen.
        Joku lapsista vastasi et haluaa kattokruunun niin mummeli siihen, oii sulla on yhtäkallis maku kuin äitilläs🫢
        Asuivat kaupungin vuokrakerrostalossa😄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai ja pitkä ohut liru tukka.
        Remonttia tehtiin kovin taloon ja kyseli lapsilta millaiset tapetit haluaa ja millaisen sisustuksen.
        Joku lapsista vastasi et haluaa kattokruunun niin mummeli siihen, oii sulla on yhtäkallis maku kuin äitilläs🫢
        Asuivat kaupungin vuokrakerrostalossa😄

😅😅 apua ! Siis mitä tuoko on sen persoonaa oikea huh huh 😳 ja sanoi olevan opettaja ,siis eli jossain jo omissa harhamielikuvissa ja remontoi vuokra kotia 🤭 on kyllä Sastamala oikea näky ja persoona .mulla asuu serkkuja siellä ja näin ovat myös kertoneet sanoi että on kyllä näky aina kun tuli kauppaan ja on vieläkin vähän kait jo rauhallinen kun on ikää.serkku sanoi ärsyttää kun monet raataa työtä siellä ja jotkut saa kaiken mitään apuja tuet ja ym..

• Anonyymi
        UUSI

🤭🤭🤭🤭🤭😅😅😅😅 huh huh

• Anonyymi
      UUSI

Eikös se joskus sanonut livessä että heittäkää ukot menee jos joudutte salaa tilaa vaatteita ja ym.tavaraa ,että mielummin elää yksin sitten 😅😅😅

• Anonyymi
      UUSI

TM on vasta 56v 😳 mun äiti ton ikää ja näyttää 45v ei millään pahalla mutta luulin sitä jo yli 60v.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      36
      2899
    2. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      3
      1741
    3. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      120
      1550
    4. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      275
      1331
    5. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      62
      1114
    6. Kun satutin sinua

Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk
      Ikävä
      34
      1083
    7. Ulkoilureitin Pitämä-Lomakylä talvikunnossapidon lopetus

Millaisia tunteita herättää?
      Suomussalmi
      70
      1033
    8. "Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi

älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis
      Maailman menoa
      127
      1000
    9. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      63
      932
    10. Koetko koskaan kohdanneesi

oikean ihmisen väärään aikaan tai väärässä paikassa?
      Ikävä
      41
      877
    Aihe