Mikä tämä tarja mummeli sössötys oikeen on ?

Anonyymi-ap

Mikä juttu tuo on ? Kysyy ulkopaikkakuntalainen..

393

5405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hän on kuuluisa tubettaja joka valvoo 5 yötä putkeen..

• Anonyymi

JA MITEN SEN LÖYTÄÄ TUBESTA?? Mikä nimi tubeen ?? ??

• Anonyymi

Voi voi se on taas mummelin hyvä keskustelu suljettu..onko mummu käynyt asioilla??

• Anonyymi

Jatketaan täällä sitten juttua :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatketaan täällä sitten juttua :)

Jep,tästä se lähtee taas..Entinen oli tosi pitkä ketju harmi kun suljettiin.Juttu jatkuu..😂😂

• Anonyymi

Todennäköisesti ..

• Anonyymi

Mummulla kauhea rahaPula kun asumistukeakin leikataan ...hän ei kyllä kovin köyhää elämää vietä e-juomaa menee monta tölkkiä päivässä.

• Anonyymi

TM on tubettaja joka haluaa julkisuutta ja jakaa koko elämänsä someen, mutta ei salli videoilleen kuin häntä ylistäviä kommentteja, joten keskustelu pyörii sitten täällä muualla netissä. Epäterveellisiä elämäntapoja, sairauksista valittamista, e-juomaa ja yhden seuraajan lähettämien lahjojen avausta, siinäpä se koko kanava lyhykäisyydessään.

• Anonyymi

Hyvin tiivistetty👍

• Anonyymi

Eilen kertoi taas raha juttunsa tubeen..että kehtaa.
        Nyt menen kyllä työtoimintaan kun en jaksa kelan kanssa tapella..voi voi ..hän saa kelan työmarkkinatukea ja tekee ahkerasti piilomainontaa videoilla ..mites tulot tubetuksesta...onko kelan tiedossa ? Työmarkkinatuella ei saa tienata enää yhtään mitään.

• Anonyymi

Todellisia mummojahan ei kukaan ymmärrä, vaan jotain "sössötystä" kaikki. Siitä voi aloittaa.

• Anonyymi

Kertoo lähinnä kai siitä miten vähäiset Sastamalassa on. Nuo niinkun harrastukset. Ja muut.

• Anonyymi

Juuh, eikö muuta ole Sastamalassa kuin Tarjamummosössötys ja runkk… lätinä Sastamalan parhaasta perästä. Hankkikaa elämä.

• Anonyymi

Jaaha nyt mummolla on oireita tullut Ozempikista,eikö mummo ole tuota käyttänyt vuosia ilman oireita? Kaikkensa mummo tekee ettei tarvitse mennä työtoimintaan

• Anonyymi

Ja masennuskin nostaa päätään sopivasti. A olikin tehnyt kommentteihin runon jossa mummun naapurikin mainittiin sekä hasis huumeet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja masennuskin nostaa päätään sopivasti. A olikin tehnyt kommentteihin runon jossa mummun naapurikin mainittiin sekä hasis huumeet.

Nyt meni jo yli tuo runo🙈🙉

• Anonyymi

Ei saa kommentoida

• Anonyymi

TM antaa koiran leikkiä hiekkalaatikolla koulun pihassa...on ok.säännöt ei koske kaikkia.

• Anonyymi

Katsoin myös, ei eläimiä yleisiin hiekkalaatikoihin saa päästää, eihän leikkipuistoonkaan saa koiria viedä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsoin myös, ei eläimiä yleisiin hiekkalaatikoihin saa päästää, eihän leikkipuistoonkaan saa koiria viedä

Mitä ihmettä vie koiraa hiekkalaatikolle ,ja lapset käy siinä omg

• Anonyymi

Tyttären koirat

• Anonyymi

Mummu ei sitten mennyt mieli ryhmään ..ei jaksanut kun heräsi klo 12 ...

• Anonyymi

Tuo jo arvasi kun sanoi aikaisemmin että maanantaina menee mieli ryhmään.

• Anonyymi

Mites TM kehtaa edes laittaa videoo missä koira leikkii lasten hiekkalaatikossa ?? Ei tulisi ikinä edes mieleen laittaa koiraa sinne leikkimään..omg.

• Anonyymi

Koirat ja etenkin kissat hautaa kaikkee jännää hiekkalaatikoihin. Lapset on innoissaan, kun muovilapioineen saavat kaivella esille aarteita ja yllätyksiä.

• Anonyymi

Mä kans katoin tätä et mitä v**""ua, ei ole todellista!!! Ei mitkään säännöt koske mummua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä kans katoin tätä et mitä v**""ua, ei ole todellista!!! Ei mitkään säännöt koske mummua.

Ei tietenkään kun hän on Sastamalan ykkönen .säännöt ei koske häntä vaan muita.tulee mieleen kun menee tuolla minä tulen nyt ja muut alta pois ,minä ja minä.!!

• Anonyymi

Kuka muu arvasi, että mieliryhmään ei mennä ja lisää ruokaa tilataan Woltilla?

• Anonyymi

Suurempi yllätys olisi jos menisi tai laittaisi oikeaa ruokaa tai ei valittaisi masennusta lasten lähdettyä. Nämä on niin perushuttua mummun videoissa ettei tarvitse olla ennustaja..

• Anonyymi

JL video..siis mä en kestä.Aikuinen nainen tekee jotain leike kirjaa että unelmat toteutuu..
      Ja selittää miksi syöminen on niin vaikeeta.
      Aikuinen ihminen ei tarvitse 2 lämmintä ruokaa päivässä..
      !!!! JL tuntuu olevan ihminen joka kauheasti suunnittelee että nyt sitä ja tätä ja sitten ....

• Anonyymi

Samaa mieltä, en ole ikinä syönyt kahta lämmintä ruokaa, olen 60 ja töissä käyn. Päivällä pärjää hedelmillä/rahkalla tai leivällä, jos niistä pitää. Aamupuuro raejuustolla, sillä pärjää monta tuntia.

Eihän hän edes tee mitään kuluttavaa, sadan metrin lenkki koiran kanssa?

Ja, jos on ongelmia esim. makeiden kanssa. Siihen auttaa se, ettei osta niitä kotiin.
        Tämä auttoi itselleni, ostan esim. jäätelöä (joka suurin herkkuni) kotiini vain erikoistapauksissa (lapsivieraita tms.) eli muutaman kerran vuodessa. Samoin hänen täytyy sanoa avokilleen, että ei osta. Eikös nämä käsikädessä siellä kaupassakin käy?
        Nössöö on.

Ei kuulu tähän, mutta samanlainen pökerryttävä ja ihmetyttävä on Natalia Susanna, aikuisen ihmisen elämänkartat ja jatkuvat ostosten esittelyt. Noita karttoja tehdään yläasteella 15 -vuotiaana.

Minä tunnen itseni tyhmäksi, kun katselen joidenkin videoita - en ymmärrä - en.
        Ihmetellään itsestään selvyyksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä, en ole ikinä syönyt kahta lämmintä ruokaa, olen 60 ja töissä käyn. Päivällä pärjää hedelmillä/rahkalla tai leivällä, jos niistä pitää. Aamupuuro raejuustolla, sillä pärjää monta tuntia.

Eihän hän edes tee mitään kuluttavaa, sadan metrin lenkki koiran kanssa?

Ja, jos on ongelmia esim. makeiden kanssa. Siihen auttaa se, ettei osta niitä kotiin.
        Tämä auttoi itselleni, ostan esim. jäätelöä (joka suurin herkkuni) kotiini vain erikoistapauksissa (lapsivieraita tms.) eli muutaman kerran vuodessa. Samoin hänen täytyy sanoa avokilleen, että ei osta. Eikös nämä käsikädessä siellä kaupassakin käy?
        Nössöö on.

Ei kuulu tähän, mutta samanlainen pökerryttävä ja ihmetyttävä on Natalia Susanna, aikuisen ihmisen elämänkartat ja jatkuvat ostosten esittelyt. Noita karttoja tehdään yläasteella 15 -vuotiaana.

Minä tunnen itseni tyhmäksi, kun katselen joidenkin videoita - en ymmärrä - en.
        Ihmetellään itsestään selvyyksiä.

Just tämä..vetää kyllä tyhmäksi olon kun katsoo vaikka JL videoita..on se tota samaa hyvää elämää aletaan rakentamaan jo suunnitellut useita vuosia..lähinnä kiloja tulee lisää ja nyt ruokaneuvoja käski syömään kaikki kunnon ateriat ym ym ja makeita vaan pieni pala..jättäisi sitten yhden kunnon aterian välistä ja söisi herkkuja....mutta teen nyt leike kirjan jotta unelmat toteutuu...

• Anonyymi

Itseasiassa leikekirjan/unrlmakartan tekeminen on ihan ok juttu, se auttaa hahmottamaan omia unelmia ja tavotteita elämässä, ei olisi mummolekkaan pahaksi jos tekisi jonkun unelmakartan! Mummon elämä nyt herkkuja, makaamista,elokuvia,paketteja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseasiassa leikekirjan/unrlmakartan tekeminen on ihan ok juttu, se auttaa hahmottamaan omia unelmia ja tavotteita elämässä, ei olisi mummolekkaan pahaksi jos tekisi jonkun unelmakartan! Mummon elämä nyt herkkuja, makaamista,elokuvia,paketteja

Höpö höpö lasten puuhailua..ei mitään järkeä aikuiselle ihmiselle varsinkaan jos toteutuminen jää haaveiluun.
        KUTEN JL videoista näkyy ei se ruokaremonttikaan oikein etene kun aina on joku ongelma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö lasten puuhailua..ei mitään järkeä aikuiselle ihmiselle varsinkaan jos toteutuminen jää haaveiluun.
        KUTEN JL videoista näkyy ei se ruokaremonttikaan oikein etene kun aina on joku ongelma.

Minä askartelun usein vaikka olen aikuinen, se lievittää stressiä ja tykkään askarrella itse kortteja ja kaikkea teemajuttuja. Jennilaura sentään tekee ja yrittää toisin kun mummo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisikö muuttaa Sastamalaan ,kun tuntuu se elämä tuolla syömistä ja makaamista😅 ja saa kaiken avut päälle 🤭

• Anonyymi

On tämä mummu kyllä erikoinen tapaus! Rahankäytön suhteen kuin mikäkin teini... vanhemmat (tai mummun tapauksessa ystävä A) ostaa vaatteet ja oikeat ruoat, ja mummu käyttää omat rahansa vaan herkkuihin ja energiajuomiin. Ei tarvi tehdä mitään jos ei kiinnosta ja kaikki sovitut asiat voi unohtaa jos ei itseä huvita.

• Anonyymi

Ja ne Temun jatkuvat tilaukset, tarroja, tarroja ja vielä tarroja. Aikuinen ihminen..

• Anonyymi

Kelamassit juoksee ja mummo makoilee sängyssä kuin Jabba the Hut. On se helppoo elämä joillain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelamassit juoksee ja mummo makoilee sängyssä kuin Jabba the Hut. On se helppoo elämä joillain.

Heh hyvä ja osuva kuvaus mummosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä näin on ja sitten kehutaan videoilla kuinka sitä vaan mennään lääkäriin hakemaan saikkua ..ja taas tuli kuukausi saikkua ..tosin ei oikein selviä mistä sitä saikkua tulee..

• Anonyymi

Hei onko tuo A myös ihan normaali ihminen ei kukaan tee tommoista ,mistä tuo A hyötyy jostain .eikös niiden pitänyt monta kertaa tavata ihan livenä ,miksi aina tulee este sitten ja peruutuksia .aina hirvee suunnitelmat ja reissut!! Mutta tuo mummo ottaa vaan lahjat mielellään ym.ei se välitä tuo loppujen lopuksi kenestäkään.ton takia en ikää ole mitään. Laittanut ,jos ystävyys rakentuu tohon,lahjontaa onneksi en omista näitä ystäviä joka perustuu vaan se että nähdään mutta lahjat ensin.

• Anonyymi

Eikö tuollaiset wolt tilaukset kannattaisi lopettaa ja goodieboxit jos rahat tiukilla? Kaikki turha pois! Noutoruoka lihottaa ja on piilosuolaista,oma äiti mummon ikäinen ja harvoin syö karkkia ja ei koskaan juo e juomia, eikö tuo mummo ole joku 60 wee? Yleensä tuo ikäisillä herkut ja pullat säilyy pitkään

• Anonyymi

JL meni ravintoneuvojalle..mutta ensin pitää syödä keittoa jotta vatsa ei ala kurnimaan vastaanotolla ja tunnin päästä istui autossa ja sanoi että en mene kirpputorille ei pysty kun kauhea nälkä...Nälkä ja mieliteko on 2 aivan eri asiaa...kaikki ei vaan tätä ymmärrä ei vaikka käy neuvojilla ja kokoaa leikekirja unelmien saavuttamiseksi.Lähtisi kunnon lenkille niin siitä ne aivot selkiytyy..

• Anonyymi

Täytyy muistaa että geenit ja sairaudet nostaa painoa ja yli 50v vaihdevuodet ja hormonit sekaisin.ei sitä painoa noilla mitä kerroin ei nii vaan saada laskee heti .Jenni toki nuori mutta geenit myös vaikuttaa jos on äidillä suvussa se paino juttu kun monilla on ei niille voi mitää. Ikää myös tulee nostaa pikkuhiljaa vaikka mitä teet ,kun ei voi olla ilman ruokaa pian kuolee nälkään .se on semmoista tämä painon kaa.naisilla vielä vaikeampi kun on nestettä enemmän kun miehillä

• Anonyymi

Näkee ettei JL:llä kaikki kunnossa. Epärehellisyys paistaa läpi.

• Anonyymi

Jeps, tänään vartin tarina ajastimella toimivista kynttilöitä.

Noita on ollut vuosia, hän kertoo, kuin olisi uusikin juttu. Sisällöntuottaja, vaikuttaja - ammattina.
        Ei vaikuttanut. Paljonko vetoa, ettei pääse jatko-opintoihin?

• Anonyymi

Sekavaa settiä on...!!!!

• Anonyymi

Sääliksi käy. Menisi kunnon psykoterapiaan eikä ravintoterapeutille. Ihan on hukassa.

• Anonyymi

Lisää kerää itselleen hommia koko aika ja lisää stressiä kun ei pitkään aikaan ole mitään ehtinyt tekemään kun kaikki päivät menee mummulla ,vanhemmilla tai nukkuessa eikun syödessä..illalla pitää vielä relata tv ääressä kun niin on kiirettä..ja sitten valittaa että jäätelöä kuluu kun relaa..ja joulukin on pian tulossa-tortut esiin tai mummulle leipoo..

• Anonyymi

Jussi ei näytä enää kasvojaan videoilla. Voi olla että hävettää jo avovaimon tubetukset. Mut ei kait siinä sano lappalainen.

• Anonyymi

Eikö se Jussikaan käy enää töissä? Jossain vaiheessa ymmärsin, että on metsäkoneyrittäjä.
        Vai onko nyt niin, ettei niitä töitä löydy enää?

• Anonyymi

voi olla ettei JL päästä töihin kauemmas, kun on vaaroja kaikkialla.

• Anonyymi

Jussi kaikki päivät menee kun käydään auttamassa mummoja ja isää sitten omaa pihaa jotta avovaimo jotenkin pysyisi tyytyväisenä.
      ...Jussi perusti jonkun putkifirmankin kun esitteli asuja videoilla ja JL kehui kuinka nyt ollaan molemmat yrittäjiä..Missä välissä Jussi ehtii oikeisiin töihin??!!

• Anonyymi

Monenlaista kirjoittelua. Mutta kai te oikeesti kuitenkin tiedätte, että Jussi on kuollut jo 4 vuotta sitten? Ei sitä enää ole olemassa.
      Mutta jos joku saa lohtua siitä kun kirjottelee niinkuin joku läheinen vielä eläisi, niin se on vaan ihan hyvä asia sille ihmiselle itsellensä.

• Anonyymi

Höpö höpö se Jussi kenestä täällä puhutaan ainakin eilen vielä oli JL videolla...katsoo uudestaan näin päivällä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö se Jussi kenestä täällä puhutaan ainakin eilen vielä oli JL videolla...katsoo uudestaan näin päivällä..

Tuo ei kuitenkaan ole se oikea Jussi, joka on kuollut vuosia sitten. Videolla tuota henkilöä vaan sekavasti nimitetään Jussiksi, mutta ei koskaan kuitenkaan näytetä naamaakaan kunnolla. Ei se mikään Jussi ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo ei kuitenkaan ole se oikea Jussi, joka on kuollut vuosia sitten. Videolla tuota henkilöä vaan sekavasti nimitetään Jussiksi, mutta ei koskaan kuitenkaan näytetä naamaakaan kunnolla. Ei se mikään Jussi ole.

En tiedä kuka on oikea tai väärä Jussi, mutta kyllä JL:n videoilla on näkynyt puoliso jota Jussiksi kutsuu ja ihan kokonaan tunnistettavasti omalla naamallaan useita kertoja viime aikoinakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä kuka on oikea tai väärä Jussi, mutta kyllä JL:n videoilla on näkynyt puoliso jota Jussiksi kutsuu ja ihan kokonaan tunnistettavasti omalla naamallaan useita kertoja viime aikoinakin.

Jep..jollakin on nyt mennyt lääkkeet sekaisin aamu tai iltalääkkeet.JL Jussi nyt ainakin on elossa!!!

• Anonyymi

Tarjan päivän video....jee olen niin ihana ihminen positiivinen hössöttäjä..tykkää suorastaan puheesta mutta kavaltani poistan kaikki kommentit mitkä ovat ..minua vastaan.Minulle saa laittaa paketteja ja hyvää mieltä.
      Istun yöpaita päällä päivät pitkät ja katson elokuvia joka päivä.

• Anonyymi

Ja minulla on hyvä ystävä A joka lähettää minulle paketteja😆

• Anonyymi

Aon mummun sielunsisko, ei tsiisus😊

• Anonyymi

Ei olla edes nähty mutta puhelimessa heti alkoi yhteinen sävel..👍👍👍😂🤪🤪

• Anonyymi

Jep on niin kauan kun A sponssaa mummolle ruokia ja lähettää krääsäpaketteja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep on niin kauan kun A sponssaa mummolle ruokia ja lähettää krääsäpaketteja

No tuskin se vuosia laittaa ,jos laittaa niin se hoitaa sitä vanhainkoti myös tai rupeaa sen henkilökohtainen avustajaksi
        Ostaa nyt asunnon sille kun ensivuonna tiukentuu kaikki tuet ,alkaa jo moni asuu ulkona pian.mä autan ihmisiä jolla on tosi hätä ja lapsiperheet.tuo mitään tarvi mummo on jo kaikki .ne vaatteet mitä saa en kyllä päälle laittaisi .sama ku telttaa pistää päälle ja vartalo menee piiloon.! Mä en ole kellään tubettajille toi määrä nähnyt tavaraa kellään lahjoituksia
        Tulee mieleen onko tuo lahjoittaja ihan kartalla mutta kun sanoin ostaa osake sille niin sit se olisi paras lahja .mä ite mielummin tienaan ja autan mielelläni köyhiä esim lapsiperheille.ei tolle jolla on jo kaikki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei olla edes nähty mutta puhelimessa heti alkoi yhteinen sävel..👍👍👍😂🤪🤪

Joo on outoa kyllä mä nyt ystäviä näen kun saamme aika taulut yhteen .mitä järkeä tossa on että ei näe ,toinen lentää pitkin mannerta ja suomea työasiat ja lykkää tolle lahjoja ja kilauttaa kaverille mitäs puutuu sinulta vaate vai ruoka , katsotaan onko vuosia tämä vai tuleeko stoppi joku päivä ,että ei enää tule lahjoja ja ruokaa nenän alle 😉

• Anonyymi

Mummu toivoo lisää tilaajia ...kuka alkaa tollasen tubettajan tilaajaksi kun kehuu yhtä "ystäväänsä "joka päivä..
      Siinä tuntee itsensä täysin turhaksi kun ei lähetä joka viikko mummulle 10 pakettia onhan tää nähty ..joku kun lähettää vaan muutaman sukan niin mummun ilmeestä näkee että ei kiinnosta mutta esittää pitää oi oi miten kivaa..

• Anonyymi

Niinpä joskus oli ihan ok katsoa sen liveä ja eikä ollut näitä lahjoja lahjan päälle vuosia sitten mutta nyt näkee sen toisen puolen hänestä ikävä kyllä ,että lahjat vaan kelpaa hänelle ja kehut .A on vaan siinä kartalla mä luulen että tuo A laittaa lahjat sille vaan sen takia että myös mainostaa häntä siinä samalla .mutta sekin A kun kilpailee muiden kanssa jos joku pientä laittaa tolle niin tuo laittaa kaksinkertainen lisää .se A mutta virolainen hän on ja nuo juuri elää materiaali ja myös ruoka yksi rasvaa ja sokeria täynnä niiden kulttuurissa .tajuaako se että on sokeritauti sillä TM onko mitään terveys tietoa hänellä yhtään .

• Anonyymi

Mummon pitäisi alkaa panostamaan sisältöön! Ketä kiinnostaa katsoa kun mummo istuu yöpaita päällä ja sukii tukkaansa, esittelee krääsää, tai istuu Prisman aulassa tai keinuu koulun pihalla . Mummo voisi tehdä ruokaa.leipoa, lukea runoja, tehdä käsitöitä,askarrella,ihmiset tykkää toiminallisista videoista, kauppakassiesittelyt ja herkkujen maistelut ok mutta lisää toimintaa videoihin! Mummo ei tee mitään eikä käy missään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mummon pitäisi alkaa panostamaan sisältöön! Ketä kiinnostaa katsoa kun mummo istuu yöpaita päällä ja sukii tukkaansa, esittelee krääsää, tai istuu Prisman aulassa tai keinuu koulun pihalla . Mummo voisi tehdä ruokaa.leipoa, lukea runoja, tehdä käsitöitä,askarrella,ihmiset tykkää toiminallisista videoista, kauppakassiesittelyt ja herkkujen maistelut ok mutta lisää toimintaa videoihin! Mummo ei tee mitään eikä käy missään

Joo olisi tylsää elää noin jos ei mihinkään ikinä menisi ,kyllä sen verran pitää laajentaa reviiriä kun aina samat ympyrät ja kuviot .ite nautin mennä ja tehdä pikku juttuja ja reissuja ,vaikka ei ole niin varaa usein mutta mä mielummin ostan vaatteita ale ja kierrätys paikoista ja säästän rahat sen verran että nurkilta pääsee muualle .elämä menee hukkaan pian jos aina sama nurkka .

• Anonyymi

Tota ei vaan ymmärrä miten mummu jaksaa olla yöpaita päällä monta päivää ja katsella elokuvia..luulisi että alkaa päässä ajatukset lentämään liian lujaa kun katoaa kokonaan jonnekin elokuva maailmaan.
      Sitten kehui videoilla filmejä mitä katsoi ja kertoo ettei aio muuta tehdä kuin ottaa rennosti..ottaako hän siitä rennosti kun käy prismassa kerran viikossa.??

• Anonyymi

Joo leffoja nyt liki kaikki katsoo mutta miksi se ei mene laavuille kiertää vaikka rinkka selkään tai reppu ,liikkuu muualle päin ja kuvaamaan tuntuu että se elää jossain kasari aikaan ja tuo joka ei elä tässä ja nyt ja nykyaikana .nuo muumit minusta jo naurettavia .en ole kyllä nyky lapsilla enää nähnyt niitä .mukeissa menee mutta sisustus ja vaate muumit ,en ole kyllä vastaaviin törmännyt en edes nähnyt muumikuvio asuja aikuisilla myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo leffoja nyt liki kaikki katsoo mutta miksi se ei mene laavuille kiertää vaikka rinkka selkään tai reppu ,liikkuu muualle päin ja kuvaamaan tuntuu että se elää jossain kasari aikaan ja tuo joka ei elä tässä ja nyt ja nykyaikana .nuo muumit minusta jo naurettavia .en ole kyllä nyky lapsilla enää nähnyt niitä .mukeissa menee mutta sisustus ja vaate muumit ,en ole kyllä vastaaviin törmännyt en edes nähnyt muumikuvio asuja aikuisilla myös.

Muumijutut on mennyt överiksi niinkuin mummulla kaikki muukin.

• Anonyymi

Oletko miettinyt että on ikää ja sairauksia ja tottunut olemaan jo pitkään kotona ,iso kynnys lähteä enää ton ikäisenä mihinkään kuule .eikä ton ikäisille enää tarjota niin vaan työtä ja sairauksia estää työnteko monilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko miettinyt että on ikää ja sairauksia ja tottunut olemaan jo pitkään kotona ,iso kynnys lähteä enää ton ikäisenä mihinkään kuule .eikä ton ikäisille enää tarjota niin vaan työtä ja sairauksia estää työnteko monilla

Kyllä kyllä mutta kun tämä yhteiskunta käskee tekemään jotain vaikka olisi kuinka vanha ja sairas..ja mummu ei ole vanha..Lähtisi lenkille siis oikealle lenkille eikä syömään keinuun ..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kyllä mutta kun tämä yhteiskunta käskee tekemään jotain vaikka olisi kuinka vanha ja sairas..ja mummu ei ole vanha..Lähtisi lenkille siis oikealle lenkille eikä syömään keinuun ..

Mutta kun se ei mene enää työhön usko jo ! Tai jos sulla tarjoaa työtä hänelle tai mene sanomaan sille sitten .eläköön miten tykkää ,eihän se ole muilta pois .saa se tube rahaa ja A auttaa monessa .tukia saa niin miksi se työtä miettii .kuka saa nii hyvää palkkaa enää tässä maassa että pärjää ,monilla lähtee tuet ja se raha ei riitä kun on vuokra koti ja voi olla ulosotto perintä perässä .niin antakaa olla jo sen rauhassa ! Ja työttömät myös maksaa veroja .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun se ei mene enää työhön usko jo ! Tai jos sulla tarjoaa työtä hänelle tai mene sanomaan sille sitten .eläköön miten tykkää ,eihän se ole muilta pois .saa se tube rahaa ja A auttaa monessa .tukia saa niin miksi se työtä miettii .kuka saa nii hyvää palkkaa enää tässä maassa että pärjää ,monilla lähtee tuet ja se raha ei riitä kun on vuokra koti ja voi olla ulosotto perintä perässä .niin antakaa olla jo sen rauhassa ! Ja työttömät myös maksaa veroja .

En minäkään mene enää töihin..en vaikka te toimisto sitä asiaa jankuttaa vuodesta toiseen..on muutakin tekemistä tosin en katso elokuvia enkä istu yöpaidassa aamusta aamuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vapaasti voi kommentoida niin kauan kun hän elämäänsä julkisesti esittelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään mene enää töihin..en vaikka te toimisto sitä asiaa jankuttaa vuodesta toiseen..on muutakin tekemistä tosin en katso elokuvia enkä istu yöpaidassa aamusta aamuun.

No miksi olet sit työtön ?! Kerro se sitten . Tarja mummi on rehellinen eikä peittele .no tuskin se nyt yöpaita päällä koko päivää istuu .!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miksi olet sit työtön ?! Kerro se sitten . Tarja mummi on rehellinen eikä peittele .no tuskin se nyt yöpaita päällä koko päivää istuu .!!

Samat syyt varmaan kaikilla työttömillä..sairaudet ,laiskuus ja oma vapaus...
        Jos ei vaan kykene ns sosiaalisiin tilanteisiin niin ei kykene.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se koko päivän tai jopa 2 istuu kotona yöpaita päällä..Oletko katsonut mummun videoita?? Ei kannata kommentoida jos ei tiedä mistä puhutaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montakin päivää, näkee selvästi ettet videoita seuraa joten älä silloin kommentoikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se koko päivän tai jopa 2 istuu kotona yöpaita päällä..Oletko katsonut mummun videoita?? Ei kannata kommentoida jos ei tiedä mistä puhutaan.

Kyllä olen katsonut ja seuraan välillä ,mutta se ei istu kun videon ajan joskus yöpaita päällä.näen myös sitä Prismassa niin ei se siellä mene yöpaita päällä 😅👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samat syyt varmaan kaikilla työttömillä..sairaudet ,laiskuus ja oma vapaus...
        Jos ei vaan kykene ns sosiaalisiin tilanteisiin niin ei kykene.

Sairauksille ei voi mitään ja niitä on monella on henkinen tai fyysisiä tai neurologian sairaus niille toivon että saavat eläkkeen kun TM myös 🙏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä olen katsonut ja seuraan välillä ,mutta se ei istu kun videon ajan joskus yöpaita päällä.näen myös sitä Prismassa niin ei se siellä mene yöpaita päällä 😅👍

Katso tarkemmin ja kuuntele myös. Sanoo ihan itse että on yöpaitapäivä eikä pukeudu muuhun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katso tarkemmin ja kuuntele myös. Sanoo ihan itse että on yöpaitapäivä eikä pukeudu muuhun.

No mitäs sitten on yöpaita päällä ,olkoon vaikka ilman mitään .oma koti se on ,kuka haluaa olla kotona kireet ja ahdistavat asut päällä ,mä ainakin olen olo asu tai Yöpaita päällä ,jos ei ketään tule kylään . jokainen saa olla mikä haluaa omassa kodissa,mitäs se sua liikuttaa 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitäs sitten on yöpaita päällä ,olkoon vaikka ilman mitään .oma koti se on ,kuka haluaa olla kotona kireet ja ahdistavat asut päällä ,mä ainakin olen olo asu tai Yöpaita päällä ,jos ei ketään tule kylään . jokainen saa olla mikä haluaa omassa kodissa,mitäs se sua liikuttaa 😉

No miksi väität ettei ole kun et asiaa tiedä, turhaa väität vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miksi väität ettei ole kun et asiaa tiedä, turhaa väität vastaan.

Täällä on nyt joku ihminen joka ihan väkisin haluaa että mummu pääsee eläkkeelle ym ym ja töihin ei tarvitse mennä ..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on nyt joku ihminen joka ihan väkisin haluaa että mummu pääsee eläkkeelle ym ym ja töihin ei tarvitse mennä ..

Ei tarvi mennä töihin 😅 mutta ku ketään ei voi väkisin pakottaa jos ei mene mihinkään niin sitten lähtee rahat ,niin yksinkertaista se on ja koskee kaikkia myös .

• Anonyymi

JL vaatteet oli jäänyt pieneksi koko kaapillinen..ou nou ..miten tämä on mahdollista???!!!

• Anonyymi

Aika järkkyjä asuja lisäksi, tuli sellainen pornovivahde - missä tuollaisia voi käyttää?

Justiin vesirajan peittäviä, ei oikein juhlavia - vaikka ilmeisesti siihen tarkoitukseen joskus hankittu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika järkkyjä asuja lisäksi, tuli sellainen pornovivahde - missä tuollaisia voi käyttää?

Justiin vesirajan peittäviä, ei oikein juhlavia - vaikka ilmeisesti siihen tarkoitukseen joskus hankittu.

Pikkujouluissa se kertoi että on käyttänyt😂😂😂😂😂😂ja punainen oli yo puku-sitä ei voi myydä kun pitää säästää.

• Anonyymi

Kyllä se mummu on nyt ollut yöpaita päällä melkein koko viikon jos katsotte videon...ei oikein jaksa mitään mut onneksi joulukalenteri on tulossa..

• Anonyymi

Juu. A tilannut taas uuden kalenterin Saksasta. Sitä riemumielin nyt odotellaan kieli pitkällä, jee jee sitä hyvää ystävää. Joulu lähestyy ja paketteja tulee ovista ja ikkunoista. Vaatteita vaikka joka päivä laittaisi uudet mutta yöpaita vaan päällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu. A tilannut taas uuden kalenterin Saksasta. Sitä riemumielin nyt odotellaan kieli pitkällä, jee jee sitä hyvää ystävää. Joulu lähestyy ja paketteja tulee ovista ja ikkunoista. Vaatteita vaikka joka päivä laittaisi uudet mutta yöpaita vaan päällä.

Kalenterin hinta on taatusti yli 100 e ..esitellään sitä sitten tube katsojille..että Hei, ostakaa!!!
        Mummu on kyllä ..kenellä on rahaa laittaa 100e kalenteriin kun työttömät vaan lisääntyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kyllä kaukaa kalenterit haettu mummille 🤭 omg.A on sokaistunut tohon mummuun.kos se pitää sitä kakkos vara mummo .olen vielä sitä mieltä kun tuet pienenee ensivuonna niin ostaa sen osakkeen !! Ei tarvi elää sit missä tahansa .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kalenterin hinta on taatusti yli 100 e ..esitellään sitä sitten tube katsojille..että Hei, ostakaa!!!
        Mummu on kyllä ..kenellä on rahaa laittaa 100e kalenteriin kun työttömät vaan lisääntyy.

Aivan, ei kellään tavallisella tallaajalla ole varaa laittaa 100 e kalenteriin. 100 e on monelle suuri summa ja eikä ole edes tuota summaa laittaa ruokaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan, ei kellään tavallisella tallaajalla ole varaa laittaa 100 e kalenteriin. 100 e on monelle suuri summa ja eikä ole edes tuota summaa laittaa ruokaa.

Joo älä !! Nyt on lapsiperheet tiukilla ja opiskelijat jopa minä lähihoitaja ei edes palkka riitä mihinkään elämiseen ,selkä remppaa ja työhön mentävä silti en ole kade hänelle mutta ite kun olisi joku kun hällä ystävä joka auttaa moneen hänelle ruuat ja vaatteita ym...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku mies sanoi kerran että ne jotka makaa vaan ja syö niin ne voisi mennä laitumille märehtii kun lehmät ,sanoi ja hän maksaa veroja noista laiska ihmisistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo älä !! Nyt on lapsiperheet tiukilla ja opiskelijat jopa minä lähihoitaja ei edes palkka riitä mihinkään elämiseen ,selkä remppaa ja työhön mentävä silti en ole kade hänelle mutta ite kun olisi joku kun hällä ystävä joka auttaa moneen hänelle ruuat ja vaatteita ym...

Mummu kehtaa esitellä saamisiaan, ei häpeä eikä mieti mitä vähävaraiset ajattelee. Pääasia että mummu on onnellinen muista viis. Sitten kehtaa vinkua liittymään katsojia jäseniksi ja maksamaan hänelle kuukausimaksua. Ei mikään riitä hänelle..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mummu kehtaa esitellä saamisiaan, ei häpeä eikä mieti mitä vähävaraiset ajattelee. Pääasia että mummu on onnellinen muista viis. Sitten kehtaa vinkua liittymään katsojia jäseniksi ja maksamaan hänelle kuukausimaksua. Ei mikään riitä hänelle..

Siinä yleensä tulee minä minä luonne esiin .oma napa tärkeä ja muista viis .mutta jos joku tykkää maksaa hänelle elämisen Niin senkun mä en laittaisi penniäkään tolle .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä yleensä tulee minä minä luonne esiin .oma napa tärkeä ja muista viis .mutta jos joku tykkää maksaa hänelle elämisen Niin senkun mä en laittaisi penniäkään tolle .

Jep jep mummu laittaa meikit huomenna naamalle ja mekon..lähtee tapaamaan ystävää.Onko A vihdoin tullut paikalle ja tuo kuormaAutollisen tavaraa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep jep mummu laittaa meikit huomenna naamalle ja mekon..lähtee tapaamaan ystävää.Onko A vihdoin tullut paikalle ja tuo kuormaAutollisen tavaraa..

Ei kun tuliterän asuntoauton lahjoittaa ja peräkärry siinä vielä täynnä tavaraa että mutta saavat kadehtia ja katsoa miten mummo elää yltäkylläisyys!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun tuliterän asuntoauton lahjoittaa ja peräkärry siinä vielä täynnä tavaraa että mutta saavat kadehtia ja katsoa miten mummo elää yltäkylläisyys!!

No niin..jännää tiedossa 😂😂😂😂Kohta varmaan on mummulla kultakorut kaulassa ja korvissa yöpaitakin muuttuu kullaksi.Mitä sitä turhaan köyhäilee työttömänä.

• Anonyymi

Mä tykkään TM koska hän ei juo eikä polta ja monet juo noissa ja Donaa niille juomia se syy miksi tykkään häntä seuraa !

• Anonyymi

Minä pidin aikaisemmin katsella videoita mutta nyt en enää kun liian tärkeäksi on tullut paketit. Videon sisältö oli aikaisemmin mielenkiintoista nyt on sitä samaa joka videolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä pidin aikaisemmin katsella videoita mutta nyt en enää kun liian tärkeäksi on tullut paketit. Videon sisältö oli aikaisemmin mielenkiintoista nyt on sitä samaa joka videolla.

Muuta ei enää videoihin mahdu kuin paketit. Närkästyi kun kerran joku kommentoi että videoissa mummu nykyään vaan höyryää pakettien kanssa. 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuta ei enää videoihin mahdu kuin paketit. Närkästyi kun kerran joku kommentoi että videoissa mummu nykyään vaan höyryää pakettien kanssa. 😆

Niin joku tyhjyys pitää täyttää tavaroilla ja ym..kun ei ole työelämässä ja on vaan siinä ja samat ympyrät niin joku ilo se saa noista tavaroista,ite mielummin reissaan jonnekin nyt on nykyajan nuoret että kierretään ja ostetaan käytettyjä ja enimmäkseen matkustelevat näkee maailmaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastasi siihen että on tällainen hössöttäjä..ja minä olen ihan oma itseni.
        Onneksi on löytänyt A joka suo hänelle tuon ilon ..sitä vaan ihmettelen että miksi mummun pitää olla kelan asiakas kun hänellä on elättäjä??

• Anonyymi

Tavarat tuo hetken ilon mutta minusta matkustelu ja harrastukset olisi hänelle hyvä asia ,tavaraa jo liikaa ja kun ei niitä mukaan kukaan saa ,hetken lohdun tuo !

• Anonyymi

Samat ajatukset itsellä, lahjoja ok ja kiva saada mutta minulle tärkeämpää luonto, läheiset, matkustelu, terveysjutut jne . Itse ostan tavaroita jos jotain tarvitsen , en kerjää enkä halua almuja keneltäkään. Ja mummo voisi miettiä onko nyt seuraajilla varaa hömppään? Ihmiset karsii ensiksi hömppäjutut pois kun rahat on tiukilla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samat ajatukset itsellä, lahjoja ok ja kiva saada mutta minulle tärkeämpää luonto, läheiset, matkustelu, terveysjutut jne . Itse ostan tavaroita jos jotain tarvitsen , en kerjää enkä halua almuja keneltäkään. Ja mummo voisi miettiä onko nyt seuraajilla varaa hömppään? Ihmiset karsii ensiksi hömppäjutut pois kun rahat on tiukilla!

Hyvin sanottu ❤️👍 näin on ,lahjat ei paranna sairauksia tai auta mihinkään,kyllä se kuntoilu ja terveet elämäntavat ja hyvä uni ja luonto ja reissut ekana sit muut .meikit ja vaate jää mulla toiselle sijalle.mutta ei millään pahalla kun TM on vasta 56v 😳 mä luulin sitä jo yli 60v .mulla ystäviä jotkut ton ikäisiä ja näyttää kun 45v .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pitää antaa edes noille en ymmärrä,mitä ne tarvii kun on kaikki .tuo tubetus on yksi kerääjä kanavat .mutta auttaakoon niitä jotka todella tarvii apua ja tukea !

• Anonyymi

Mutta kirpparilla ja kontti kirppis on kyllä työtä ja ku hakee vaan näihin.kyllä nyt vielä ei vanhus ole niin työtä tekeville löytyy 👍

• Anonyymi

Mummolla oli energiaa vaikka muille jakaa,kyllä noin energisen naisen kuuluisi olla työelämässä!

• Anonyymi

Oli se ainakin ostanut e juomaa..taisi tulla kelan rahat tänään kun mummulla taas ostohousut jalassa.

• Anonyymi

Ei ole bakerin kystaa valittanut aikoihin mutta tulee sekin aika vielä kun saikku loppuu.

• Anonyymi

JL video olen lihonnut 3.5 kg kun aloitin R terapia käynnit..no jooooo..jos terapeutti neuvoo syömään 2 lämmintä ateriaa ja siihen muut palat päälle +herkut niin onko tuo ihme että painoa nousee..Kauppakassissa ei kuitenkaan ollut kuin terveellistä ruokaa ja muijaa ihan hengästyttää kun puhuu ruuasta..

• Anonyymi

Kallomaakarille mars, ei ravintoterapeutit muuta kun hissuttelee. Syömishäikkä on vakava sairaus.

• Anonyymi

Joo-o videosta vähän tuli sellanen olo että JL nyt syyttää R terapiaan että paino vaan nousee vaikka ohjeet on hyvät..että ei oo kivaa
        ...miten se on noin vaikeeta?? !!!
        JL pitäisi ymmärtää että kaikki mitä sinne suuhun laitat ja jos laitat liikaa se kasaantuu rasvaksi.
        Mummulla söin pullaa ja sitten kotiin syömään kunnon ruokaa tota se on jankuttanut jo monta kuukautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo-o videosta vähän tuli sellanen olo että JL nyt syyttää R terapiaan että paino vaan nousee vaikka ohjeet on hyvät..että ei oo kivaa
        ...miten se on noin vaikeeta?? !!!
        JL pitäisi ymmärtää että kaikki mitä sinne suuhun laitat ja jos laitat liikaa se kasaantuu rasvaksi.
        Mummulla söin pullaa ja sitten kotiin syömään kunnon ruokaa tota se on jankuttanut jo monta kuukautta.

Jenni tykkään katsoa ,tekee vaihtelevia videoita ei kun tuo TM.toinen vaan makaa ja syö ja meikkaa aina samat jutut .Jenni ihana ja lahjakas ja taidokas moneen .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jenni tykkään katsoa ,tekee vaihtelevia videoita ei kun tuo TM.toinen vaan makaa ja syö ja meikkaa aina samat jutut .Jenni ihana ja lahjakas ja taidokas moneen .

Kyllä on yö ja päivä eroa Jennin videot on vaihtelevia mummon videot on aina samaa. Itse pidän Jennin videoista ja eikä ole paketit pääasia.

• Anonyymi

Tarja mummu hoikistunut ,kun. Syö noita Diapes lääkkeet tai pistos ne kuulema myös vaikuttaa painon pudotus .

• Anonyymi

Mummu on jaloista todella hoikka ,se kaikki massa on keskivartalossa mutta onko oikeesti laihtunut ja miten se onnistuu kun ei muuta tee kuin syö..Onko Sastamalan tubettajilla nyt joku painoKriisi menossa??!! Myös JL siitä taas jauhaa
      .

• Anonyymi

Joo ja kun on se keskivartalon lihavuus on kaikkein vaarallisin koska se paino on juuri keskivartalo lihavuus.tulee sydän ja verisuoni ja monet muut sairauksia helpommin ikävä kyllä .minusta ei ole oikein kaunis jos paksu ylävartalon malli mikä meillä suomalaisilla on monesti ja tikku jalat ,on kun tynnyri ja kaksi tikkua pitää vartaloa ,mutta ei voi mitään se on se malli mikä jokainen perii myös.

• Anonyymi

Niin Jenni laihtuu äkkiä on vielä nuori ja ainevaihdunta hyvä heittämällä 👍 mutta toinen jos on geenit ja painoa tullut ijän myötä lisää vuosien ajan on jo vaikeaa saada pois ,kun ikä ja ainevaihdunta myös vaikuttaa .

• Anonyymi

Paino oli 83 ja yhtäkkiä 82 jo äkkiä se paino vaihtui tossa netissä !! Ei menny kun 5 minuuttia !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paino oli 83 ja yhtäkkiä 82 jo äkkiä se paino vaihtui tossa netissä !! Ei menny kun 5 minuuttia !

Luulen et paino on oikeesti 92 kg eikä 82 kg mummu huijaa 😠Kattookohan videot ennen julkaisua kun ei mitään kiinnostavaa enää aikoihin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulen et paino on oikeesti 92 kg eikä 82 kg mummu huijaa 😠Kattookohan videot ennen julkaisua kun ei mitään kiinnostavaa enää aikoihin

Mä luulen kanssa ja kun se painoa kertoi se naurahti oikein siinä ..helppoa se on tossa sanoa ääneen painoa ,mun äiti painaa 82 ja näyttää hoikemmalta .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta lihas painaa eikä läski kuulema 😅😅👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta lihas painaa eikä läski kuulema 😅😅👍

Juu lihas painaa 10 kg vähemmän😆

• Anonyymi

Mummu kävi taas ihan kierroksilla.. oliko syy e juoma vai mikä mutta virtaa oli.
      Tota tota tota sain kutsun ...jonnekin juhliin missä hän kuulemma ottaa vähän....alkoholia?? Mummu on useasti kertonut ettei käytä alkoholia..
      On tää outo mummu.

• Anonyymi

Eikös se ole raitis ihminen ite sanonut ,parane paljon ottaa kun on tuo sokeritauti .

• Anonyymi

On ihan feikki homma, sponsoroitu yhteistyö ton A:n kanssa. Lisää massii . On ahne mummo.

• Anonyymi

Tosin tämä mummu ei ilmoita että hän tekee yhteistyötä kenenkään kanssa..ja tuo on laitonta.

• Anonyymi

Joo niin on mutta katsooko kela näitä livejä,joo ahneus on se että on sanonta lyhyet jäljet .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo niin on mutta katsooko kela näitä livejä,joo ahneus on se että on sanonta lyhyet jäljet .

Voisi kyllä alkaa katsomaan..Lähes jokaisella videolla mummu myy jotain katsojille..siis piilosta😂😂

• Anonyymi

TM ei tapaa faneja vasta kun tarjoaa hänelle ruuat tai tuo lahjat .miksi se ei tapaa ilman mitään.mä näen ystäviä että ite kustannetaan ja pidetään hauskaa .näin se menee se ystävyys.kyllä tulisi kalliiksi jos yksi maksaisi aina ku nähtäisiin .huh huh

• Anonyymi

Mummolla taas unettomuutta ..hohhoijaa

• Anonyymi

Viime viikolla kävi todella lujaa...onko työtoiminta alkamassa vai miksi suunta käänty ..pakko se on jollain keinolla saada lisää saikkua..

• Anonyymi

Voiko kukaan sanoa että ei vaikuta yöuneen jos nukkuu klo 14 ? Tai iltapäivään ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voiko kukaan sanoa että ei vaikuta yöuneen jos nukkuu klo 14 ? Tai iltapäivään ?

Todellakin tää..ei sitä kauheasti yöllä väsytä jos herää klo 16 ..Mummu ei voi mitenkään myöntää että katsoo yöllä elokuvia siis aamuun asti...ja heräilee klo 16 uuteen päivään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakin tää..ei sitä kauheasti yöllä väsytä jos herää klo 16 ..Mummu ei voi mitenkään myöntää että katsoo yöllä elokuvia siis aamuun asti...ja heräilee klo 16 uuteen päivään.

TM taas väsy vaivaa.Postilaatikossa oli vaa typerii mainoksia.Olisiko pitänyt olla hyvänmielen pakettia😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TM taas väsy vaivaa.Postilaatikossa oli vaa typerii mainoksia.Olisiko pitänyt olla hyvänmielen pakettia😊

Postilaatikko pian tulee fani postia mutta isot paketit tulee postiin ei ne sinne mahdu postilaatikkoon .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo rytmi sekaisin eikö ne missään neuvo häntä tuohon rytmiin TK tai jossain ,että ilta 10 nukkuu ja aamu 8 tai 9 ylös ,ruoka rytmi ja myös alkaa kuntoilee ja jättää ton tubetus vähän tauolle minusta se sotkee paljon sen rytmiä .kun tuntuu että se elää ton tubetus kautta ja odottaa paketteja ja tavaraa milloin joku lähettää taas täyttää tyhjyyttä noilla lahjoilla .ottaa niskasta kiinni nyt ja alkaa ensin terveys ja hyvinvointi miettii mitä nuo ikuiset lahjat ja paketit auttaa kun hetken vaan ja tuo iloa mutta ei ne muuhun auta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo rytmi sekaisin eikö ne missään neuvo häntä tuohon rytmiin TK tai jossain ,että ilta 10 nukkuu ja aamu 8 tai 9 ylös ,ruoka rytmi ja myös alkaa kuntoilee ja jättää ton tubetus vähän tauolle minusta se sotkee paljon sen rytmiä .kun tuntuu että se elää ton tubetus kautta ja odottaa paketteja ja tavaraa milloin joku lähettää taas täyttää tyhjyyttä noilla lahjoilla .ottaa niskasta kiinni nyt ja alkaa ensin terveys ja hyvinvointi miettii mitä nuo ikuiset lahjat ja paketit auttaa kun hetken vaan ja tuo iloa mutta ei ne muuhun auta.

Kyllä, ylös, ulos ja lenkille on hyvä neuvo kaikille. Hyvää itse tehtyä ruokaa syömään, ei missään ravintolassa joka viikko kannata käydä. Unikin tulisi hyvin illalla kun omasta terveydestä pitää huolta ja lopettaa e juomien juonin kun sekin vaikuttaa uneen saantiin. Jos alkaa olemaan paketit todella tärkeitä, sitten pitää jo itsetutkimuksen aloittaa mistä johtuu että paketit on tärkeitä elämässä.

• Anonyymi

Mummusta tulis hyvä Putous hahmo, Tarra-Terhikki.

• Anonyymi

Odottelee nyt että tulisi vaikka lahjakorttia heseen kun ei muut nyt oikein maistu.. jeeeeeee oon mä ovela mummu ja laihtunut oon kun en oo saanut hyvän mielen postia.

• Anonyymi

Huomasin myös vihjauksen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei itse tee burgereita? Varmaa osaa tehdä itse..On halvempaa ja parempaa kun Hesen prosessoidut ylisuolaiset teolliset ruuat ja terveellisempä tehdä itse,miten työttömällä varaa syödä edes noutoruokaa jatkuvasti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👍👍👍😁😁

• Anonyymi

JL video...on todella kiireistä aikaa ..puhun tauotta jotta ehtii enemmän kertoa asiaa..Ei ehtinyt muija edes nielemään puhuessa kun asiaa tuli vauhdilla..
      ..siis oikeesti kannattaa varmaan pitää pieni tauko..

• Anonyymi

Niinpä, se on hänen työtään se kuvien käsittely. Miksi aina luetella niitä töitä, uutta sisältöä kaivataan.

Jos jokainen esim. hoitoalan ihminen alkaisi töitään luettelemaan, niin kuinka kävisi?

Ai niin, he eivät ehdi tubettamaan, koska käyvät oikeissa töissä, hoitavat perheenkin siinä samalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, se on hänen työtään se kuvien käsittely. Miksi aina luetella niitä töitä, uutta sisältöä kaivataan.

Jos jokainen esim. hoitoalan ihminen alkaisi töitään luettelemaan, niin kuinka kävisi?

Ai niin, he eivät ehdi tubettamaan, koska käyvät oikeissa töissä, hoitavat perheenkin siinä samalla.

Jenni on erillainen kun hoitoalan ihmisiä .me ollaan erilaisia ja hoitotyöt raskaita monet vaihtaa ihan eri ammattiin jos pystyy .Jenni on luova ja herkkä ihminen on hän lukenut ja tehnyt paljon töitä.mä ite hoitaja ja kyllä vapailla täällä joskus ehdin olla ja kirjoittaa .mutta jos olisin nuorempi vaihtaisin heti uuden alan ja työn.huono palkka ja raskasta
        Ei kaikki sovi kaikkeen alaan ja työhön,Jenni hyvin musikaali ja taidokas kuvaa.tuo mummu mua ärsyttää enemmän makaa ja syö ja valittaa kaiken päivää vaivoja .ottaa niskasta kiinni ja alkaa se juuri miettii mitä ite haluaa tehdä elämässä .on vielä vuosia eläke ikään hänellä

• Anonyymi

Tää mummeli oli kova karjuun ikkunasta ihmisille kerrostaloilla kun asuivat.
      Kun tuli johonkin kauppaan tai kirppikselle mukuloineen niin kyllä huuto raikas ja täytti koko tilan ja esitti. Puhui lapsilleen kovaan ääneen että kun lähdetään sinne etelään ja hän on muka opettaja ym.., siis ei ihme että lapset sekaisin kun äiti puhui ihan täysin tuulesta temmattuja juttuja.
      Kerran joku lapsista huusi: senkin möhömaha läskiläjä🫢

• Anonyymi

Eikäääää 😂😂😂😂😂😂Tää on sitä oikeaa mummua..tuben takana!!!

• Anonyymi

Oliko meikattu vahvasti???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko meikattu vahvasti???

Tottakai ja pitkä ohut liru tukka.
        Remonttia tehtiin kovin taloon ja kyseli lapsilta millaiset tapetit haluaa ja millaisen sisustuksen.
        Joku lapsista vastasi et haluaa kattokruunun niin mummeli siihen, oii sulla on yhtäkallis maku kuin äitilläs🫢
        Asuivat kaupungin vuokrakerrostalossa😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai ja pitkä ohut liru tukka.
        Remonttia tehtiin kovin taloon ja kyseli lapsilta millaiset tapetit haluaa ja millaisen sisustuksen.
        Joku lapsista vastasi et haluaa kattokruunun niin mummeli siihen, oii sulla on yhtäkallis maku kuin äitilläs🫢
        Asuivat kaupungin vuokrakerrostalossa😄

😅😅 apua ! Siis mitä tuoko on sen persoonaa oikea huh huh 😳 ja sanoi olevan opettaja ,siis eli jossain jo omissa harhamielikuvissa ja remontoi vuokra kotia 🤭 on kyllä Sastamala oikea näky ja persoona .mulla asuu serkkuja siellä ja näin ovat myös kertoneet sanoi että on kyllä näky aina kun tuli kauppaan ja on vieläkin vähän kait jo rauhallinen kun on ikää.serkku sanoi ärsyttää kun monet raataa työtä siellä ja jotkut saa kaiken mitään apuja tuet ja ym..

• Anonyymi

🤭🤭🤭🤭🤭😅😅😅😅 huh huh

• Anonyymi

Eikös se joskus sanonut livessä että heittäkää ukot menee jos joudutte salaa tilaa vaatteita ja ym.tavaraa ,että mielummin elää yksin sitten 😅😅😅

• Anonyymi

TM on vasta 56v 😳 mun äiti ton ikää ja näyttää 45v ei millään pahalla mutta luulin sitä jo yli 60v.

• Anonyymi

Mulla on läheinen hammaspuolen työssä ja sanoi jos ei hoida hampaita ja putsaa nuoresta asti hampaita ijän myötä tippuu ja tulee se paradoksi suuhun joka on yksi vaarallinen ientulehdus ,voi mennä sydämmeen ja myös vaikuttaa moneen terveyteen.jos karkkia syö paljon ja tolla rouvalla on vielä sokeritauti kannattaa miettiä mitä syö myös
      A oikein lähettää kun olen huomannut tosi epäterveellistä ruokaa ja karkkia kilokaupalla enkä millään pahalla sano näitä

• Anonyymi

A syöttää mummua lihottavilla ruoilla ja makeisilla. Outoa ihanan ystävän toimintaa...

• Anonyymi

Siis meidän naapurissa aikoinaan tollanen nainen lapsineen joka kuvitteli olevansa joku ja hyvin rikas...Asuivat vuokralla kerrostalossa ja yhtäkkiä yksi lapsista alkoi puhumaan että me muutetaan rivitaloon pois näistä slummeista..ok ja nainen itse esitteli joka puolella kauppakirjaa kun ovat asunnon ostaneet..Vuosi tästä muuttivat takaisin slummiin siis vuokralle kerrostaloon ja syy kuulemma oli että tarvitsi lisää tilaa..kolmiosta kolmioon..Nainen vaihtoi miestä kuin sukkaa ja kaikki miehet jäin ulosottoon erottuaan naisesta..Meikkiä meni paljon ja paljon oli puhetta kuinka rahaa o..ei käynyt kuitenkaan missään töissä.

• Anonyymi

Lisäksi nainen remontoi kaikki kerrostalo asunnot vuokra)siis pakko laittaa uudet tapetit ym kun hän ei halunnut asua missään slummi asunnossa (oli yksi alueen pahimmista vuokrataloista missä asui) kaikki uudet huonekalut ostettiin aina muuton yhteydessä -osamaksulla miehen nimiin) ja oltiin niin rikkaita..lapset söi purukumit maasta ulkona kun rahaa ei ollut karkkiin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäksi nainen remontoi kaikki kerrostalo asunnot vuokra)siis pakko laittaa uudet tapetit ym kun hän ei halunnut asua missään slummi asunnossa (oli yksi alueen pahimmista vuokrataloista missä asui) kaikki uudet huonekalut ostettiin aina muuton yhteydessä -osamaksulla miehen nimiin) ja oltiin niin rikkaita..lapset söi purukumit maasta ulkona kun rahaa ei ollut karkkiin..

Omg missä päin Suomea oli tämä tapaus ,voi lapsi parkoja ! Oliko nainen Kaunis kun sai miehiä ostelee sille kaiken vai oliko ne vaan niin yksinkertaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omg missä päin Suomea oli tämä tapaus ,voi lapsi parkoja ! Oliko nainen Kaunis kun sai miehiä ostelee sille kaiken vai oliko ne vaan niin yksinkertaisia.

Satakunnassa..en nyt viitsi paikkakuntaa laittaa tänne kun tämä nainen asustelee edelleen siellä ja luulee edelleen 70 v olevansa joku rikas kuningatar.
        Facessa /ig ym esittelee itseään muokatuilla videoilla (oikeasti painaa jotain 100kg muokkaa kuvat niin että painaa max 60 kg ja ikää olisi 30 v..todella lyhyt ei ole mikään kaunis meikillä muokkaa itsensä jotta sai baareista miehiä jotain raksa miehiä jotka aamulla klo 6 lähti töihin ja nainen ajeli autolla kauppaan joka oli 50 m päässä slummista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Satakunnassa..en nyt viitsi paikkakuntaa laittaa tänne kun tämä nainen asustelee edelleen siellä ja luulee edelleen 70 v olevansa joku rikas kuningatar.
        Facessa /ig ym esittelee itseään muokatuilla videoilla (oikeasti painaa jotain 100kg muokkaa kuvat niin että painaa max 60 kg ja ikää olisi 30 v..todella lyhyt ei ole mikään kaunis meikillä muokkaa itsensä jotta sai baareista miehiä jotain raksa miehiä jotka aamulla klo 6 lähti töihin ja nainen ajeli autolla kauppaan joka oli 50 m päässä slummista.

Niin tästä naisesta tulee mieleen tää mummu joka mukamas oli opettaja kun kirpputoreilla asiaa huuteli..Tämä tuntemani nainen kehuu myös instassa ym että on käynyt kaikenlaisia kouluja vaikka kuinka paljon ja yksi lapsista (oli kaverini lapsena ) kertoi että hänen äiti ei ole kuin tarjoilija..eikä oo tehnyt sitäkään työtä.Ihmettelen missä välissä hän on suorittanut muut tutkinnot kun sai ensimmäisen lapsen tosi nuorena ja seurasin hänen elämää 20 v ..lapsia tuli lisää mutta töihin eikä kouluun en nähnyt hänen ikinä lähtevän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän ne lapset koki kun mamma oli oikein ukkojen saalistaja ,mutta ei kait se enää noita tee jos ikää jo 70v Vanha mummo.oliko kova käymään baareissa ? Mutta näitä on ,mäkin olen aikoinaan nähnyt kun pikkukylän johtajan vaimo alkoholisoitu ja poika jäi isälleen eikä mikään ihme.oli miehiä ym.mutta se ei elä enää.oli oikein kaunis ja tumma ja hoikka nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän ne lapset koki kun mamma oli oikein ukkojen saalistaja ,mutta ei kait se enää noita tee jos ikää jo 70v Vanha mummo.oliko kova käymään baareissa ? Mutta näitä on ,mäkin olen aikoinaan nähnyt kun pikkukylän johtajan vaimo alkoholisoitu ja poika jäi isälleen eikä mikään ihme.oli miehiä ym.mutta se ei elä enää.oli oikein kaunis ja tumma ja hoikka nainen.

Ei se nyt enää miehiä etsi...koiria nykyään hankkii ulkomailta.
        !!! Joka viikonloppu se baareissa kävi nuorempana.
        Kerran raahasi baarista miehen kotiinsa vaikka aviomies oli sammunut toiseen huoneeseen. Oli kuulemma olohuoneessa sitten vähän puuhaillut ..lapsi oli kertonut että tollanen jännä seksi on kivaa kun ei tiedä jääkö kiinni omalle miehelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se nyt enää miehiä etsi...koiria nykyään hankkii ulkomailta.
        !!! Joka viikonloppu se baareissa kävi nuorempana.
        Kerran raahasi baarista miehen kotiinsa vaikka aviomies oli sammunut toiseen huoneeseen. Oli kuulemma olohuoneessa sitten vähän puuhaillut ..lapsi oli kertonut että tollanen jännä seksi on kivaa kun ei tiedä jääkö kiinni omalle miehelleen.

Siis täh 😅 naimisissa ja muita miehiä oli ,ikävää että lapset näki.huh huh .mutta miehiä oli kasapäin .joo näitä on .mäkin tunsin jotain jotka harrasti vieraita miehiä ja oma ukko teki samaa.sanoi hän tykkää seikkailla muuten elämä käy tylsäksi .se oli muutenkin ihan päästän sekaisin oleva muija haukku muita ja Keksi ties mitä jos hänen. Lapsilleen tapahtui jotain ,oli aivan päästää sairas .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis täh 😅 naimisissa ja muita miehiä oli ,ikävää että lapset näki.huh huh .mutta miehiä oli kasapäin .joo näitä on .mäkin tunsin jotain jotka harrasti vieraita miehiä ja oma ukko teki samaa.sanoi hän tykkää seikkailla muuten elämä käy tylsäksi .se oli muutenkin ihan päästän sekaisin oleva muija haukku muita ja Keksi ties mitä jos hänen. Lapsilleen tapahtui jotain ,oli aivan päästää sairas .

Näitä on joka paikkakunnalla...!!!Tää tuntemani nainen on ihan ...outo!! Haukkui kaikki lastensa kaverit ja kukaan ei saanut olla hänen lapsiensa kanssa koska heidän lapset saa huonoja elämänmalleja. Tosiaan itse olin hänen vanhimman tyttären kaveri ja olin tämän naisen pahin vaihtoehto hänen lapsilleen kaveriksi.Tosin niillä muilla lapsilla ei ollut yhtäkään kaveria kun kaikki oli huonoja vaihtoehtoja äidille.Ketään kavereita ei heille saanut mennä ja jos meni hakemaan ulos niin pakko oli jutella jossain rappukäytävässä kun äiti ei päästänyt ulos eikä heille sisään saanut mennä. RAPUSSA SAI vähän aikaa jutella ja kohta sisältä kuulu että ovi kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näitä on joka paikkakunnalla...!!!Tää tuntemani nainen on ihan ...outo!! Haukkui kaikki lastensa kaverit ja kukaan ei saanut olla hänen lapsiensa kanssa koska heidän lapset saa huonoja elämänmalleja. Tosiaan itse olin hänen vanhimman tyttären kaveri ja olin tämän naisen pahin vaihtoehto hänen lapsilleen kaveriksi.Tosin niillä muilla lapsilla ei ollut yhtäkään kaveria kun kaikki oli huonoja vaihtoehtoja äidille.Ketään kavereita ei heille saanut mennä ja jos meni hakemaan ulos niin pakko oli jutella jossain rappukäytävässä kun äiti ei päästänyt ulos eikä heille sisään saanut mennä. RAPUSSA SAI vähän aikaa jutella ja kohta sisältä kuulu että ovi kiinni.

Kaikkea meitä on ja moni jää laiturille 😳

• Anonyymi

Kummasti oli mummun masennus ja unettomuus taas kadonnut kun tuli paketti...

• Anonyymi

Joo kummasti ne piristää häntä mutta tuo jo mennyt liikaa samat kuviot ja liikaa paketteja ja ruokaa nenän alle eikö tuohon jo kyllästy elämän tapaan .miksi se ei rupea ite yrittää jotain tekee ja harrastaa ja elämään kun monet muutkin.työtä löytyy kyllä tekeville.mä en ole enää katsellut kun joskus läpi äkkiä ei enää kiinnosta jotenkin.tuo elää kun mikä laiska muija .ite menee jo töihin aamu 6 ,toinen jää makaamaan vuosia jo tota minusta ollut
        Eikö sille jo tule makuuhaavoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kummasti ne piristää häntä mutta tuo jo mennyt liikaa samat kuviot ja liikaa paketteja ja ruokaa nenän alle eikö tuohon jo kyllästy elämän tapaan .miksi se ei rupea ite yrittää jotain tekee ja harrastaa ja elämään kun monet muutkin.työtä löytyy kyllä tekeville.mä en ole enää katsellut kun joskus läpi äkkiä ei enää kiinnosta jotenkin.tuo elää kun mikä laiska muija .ite menee jo töihin aamu 6 ,toinen jää makaamaan vuosia jo tota minusta ollut
        Eikö sille jo tule makuuhaavoja

Ei kun se laihtuu makaamalla...

• Anonyymi

Ja taas piilomainontaa mummolla! Eikö joulukalenterit yleensä avata luukku kerralla?

• Anonyymi

Miksi kukaan ei puutu tohon mummun jatkuvaan piilomainontaan ??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kukaan ei puutu tohon mummun jatkuvaan piilomainontaan ??

Jos ei uskalla muut puuttua jos mitä täällä kuullut sen luonne niin ehkä kannattaa pysyä erossa voit kuule pian saada vihat niskaan .esittää sitä herttaista mummia mutta mikä sen kameran takana on todellisuus kuka tietää sen persoona täysin.eikös sillä ole se joku peroonallishäiriö joka on yksi vaikein sairaus ja mielenlaatu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei uskalla muut puuttua jos mitä täällä kuullut sen luonne niin ehkä kannattaa pysyä erossa voit kuule pian saada vihat niskaan .esittää sitä herttaista mummia mutta mikä sen kameran takana on todellisuus kuka tietää sen persoona täysin.eikös sillä ole se joku peroonallishäiriö joka on yksi vaikein sairaus ja mielenlaatu.

Kait eikös se ite ole kertonut mutta arvostan avoimuutta ihmisissä pohjimmiltaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä Hemmettiä se mummun persoona tähän liittyy??? Jos piilomainonta o kielletty niin se koskee myös mummua....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on moneen kertaan kerrottu mitä löytyy kameran takaa...-opettaja ,rikas mummu joka mölysi joka kaupassa Sastamalassa...ei kun se oli toisella nimellä silloin kun mummun lapset oli pieniä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä Hemmettiä se mummun persoona tähän liittyy??? Jos piilomainonta o kielletty niin se koskee myös mummua....

Selkeää mainontaa, kertoo tarkasti paljonko on kyseisen tavaran ovh ym. Eikö joulukalenteri avata vasta joulukuussa päivä kerrallaan, nyt mainostaa että moni tilaisi. Jotainhan hän tästäkin hyötynee.

• Anonyymi

kait tollekki mummelille laki löytyy 😁

• Anonyymi

Eiks se itse ymmärrä?? Siis TM että tekee mainontaa salaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiks se itse ymmärrä?? Siis TM että tekee mainontaa salaa..

Tottakai ymmärtää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai ymmärtää.

Ei ymmärrä miksi ei laita videoon "maksettu mainos "infoa???

• Anonyymi

Muistan viä kun siinä huusi suureen ääneen niistä remppajutuista niin yhdellä lapsella oli sen avaimet kädessä niin mummu huusi että älä sit hukkaa niitä avaimia siinä on työavaimetkin, meinaan opettajanhuoneen avaimet😄😄🫢

• Anonyymi

Siis eikääää? Oliko sillä kaikki kunnossa???!!
        Mielenterveys??

• Anonyymi

Se varmaan siivosi koulua mä olen käsittänyt eikös se ole siivooja ammatiltaan.jos se sitä tarkoitti koulun siivooja ja opettajan huoneen avaimet siinä.!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se varmaan siivosi koulua mä olen käsittänyt eikös se ole siivooja ammatiltaan.jos se sitä tarkoitti koulun siivooja ja opettajan huoneen avaimet siinä.!!

Sitä ennen mainosti olevansa opettaja🧐

• Anonyymi

TM kodin esittely toki jos tykkää ja viihtyy 🤭 mutta omaa mielipidettä en kerro tänne .olen ite käynyt sisustus alan ja olisi kun palannut tonne 80 tai 90 luvun taitteeseen.no paljon on tavaraa sikin sokin ja lahjoituksia
      Hän viihtyy Tarjan koti .hyvä niin mutta ite en viihdy ton tyylinen koti .ei pahalla ne verhot ja korut seinällä 😅😅👍

• Anonyymi

Verhotkin on muumia..pian 60 v nainen👍👍👍😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Verhotkin on muumia..pian 60 v nainen👍👍👍😂

😅😅😅😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😅😅😅😅

Eikö muumiverhot ole lapsille eikä aikuisille 🤭🤭

• Anonyymi

Mummun ostoskassit jaksaa aina vaan ihmetyttää. Lapsille järkyttävät määrät limsaa, keksejä, dippejä, sipsejä, karkkia, suklaalevitteitä, nugetteja, hampurilaisia, ranskalaisia ym. Ja kaikkia hirveät määrät, karkkipusseja ja isoja limsapulloja lähemmäs 10 kpl kutakin. Itselleenkin mummu oli ostanut monenmonta karkkipussia. Miten viikonlopun aikana saa tuollaiset määrät kulumaan, syövätkö he ihan kokoajan? Ja rahaa kului vaatimattomat reilut 200 euroa. Miksi mummu ei viitsi laittaa kunnon ruokaa lapsille. Ovat karmeassa sokerihumalassa kotiin palatessaan.

• Anonyymi

Kyllä ne lapset syö mummulla koko aika..videoilla sanoo jatkuvasti että otetaan sitä ja tätä ja jos lapset ei sano niin mummu sanoo että pitää lämmittää pizzaa hampurilaista ym lapsille.

• Anonyymi

Mummu on niin laiska ,ettei viitti tehdä kunnon kotiruokaa lapsille.Eikös sossu maksa ruuat kun lapset tulee mummolaa.Ei kukaan tarvi tollasta määrää herkkuja ,meni jo yli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mummu on niin laiska ,ettei viitti tehdä kunnon kotiruokaa lapsille.Eikös sossu maksa ruuat kun lapset tulee mummolaa.Ei kukaan tarvi tollasta määrää herkkuja ,meni jo yli.

Mä jos suoraan sanoen oksettaa tuo määrä jo mitä on 🤐 ruokana ja järkkyä se epäterveellistä mitä syö .se koti on ku joku kirpputori joka nurkka täynnä krääsää ja ei mitään tyyliä sisustaa .huh huh 😳.toki jos ite viihtyy mutta nyt eletään jo 2024v ja tyyli on kun joku 80 luvun sisustus .ja sen laiskuus omg onko se ikänsä ollut tuo boheemi tyyli elää.ite painaa työssä ja monet muut on ilma mikä vaan ja tuo jää nukkuu ja odottaa paketit ja muut tuet kotiinsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä jos suoraan sanoen oksettaa tuo määrä jo mitä on 🤐 ruokana ja järkkyä se epäterveellistä mitä syö .se koti on ku joku kirpputori joka nurkka täynnä krääsää ja ei mitään tyyliä sisustaa .huh huh 😳.toki jos ite viihtyy mutta nyt eletään jo 2024v ja tyyli on kun joku 80 luvun sisustus .ja sen laiskuus omg onko se ikänsä ollut tuo boheemi tyyli elää.ite painaa työssä ja monet muut on ilma mikä vaan ja tuo jää nukkuu ja odottaa paketit ja muut tuet kotiinsa.

Kyllä ne lapset siellä välillä oksentaa...😁😁.Mummu itse kertonut että sille ja sille lapselle tuli vatsa kipeeksi..En yhtään ihmettele kun lapsoset syö varmaa 2 viikon karkit yhtenä päivänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne lapset siellä välillä oksentaa...😁😁.Mummu itse kertonut että sille ja sille lapselle tuli vatsa kipeeksi..En yhtään ihmettele kun lapsoset syö varmaa 2 viikon karkit yhtenä päivänä.

Siihen rasvat päälle niin eipä ihme..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siihen rasvat päälle niin eipä ihme..

Ja mummu vaan perustelee kaikkea sillä että mummulassa saa syödä herkkuja 🙄 Eikä ollenkaan osaa ajatella että lasten oksentelut ja mahakivut voisi johtua herkuista. Toki jokainen haluaa hemmotella vähän lapsenlapsiaan, minäkin teen niin, mutta joku kohtuus pitäisi silti olla. Jos syövät noin paljon karkkia ja limua niin olisi sitten edes kunnon ruokaa vastapainoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mummu vaan perustelee kaikkea sillä että mummulassa saa syödä herkkuja 🙄 Eikä ollenkaan osaa ajatella että lasten oksentelut ja mahakivut voisi johtua herkuista. Toki jokainen haluaa hemmotella vähän lapsenlapsiaan, minäkin teen niin, mutta joku kohtuus pitäisi silti olla. Jos syövät noin paljon karkkia ja limua niin olisi sitten edes kunnon ruokaa vastapainoksi.

TM opettaa lapsille samaa miten itsekin elää eli suurin rakkauden osoitus on kiinakrääsä ja ylenpalttiset herkut ja mässäily 😬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TM opettaa lapsille samaa miten itsekin elää eli suurin rakkauden osoitus on kiinakrääsä ja ylenpalttiset herkut ja mässäily 😬

Nimenomaan se ylenpalttisuus. Vähempikin riittäisi, ei kilotolkulla karkkia, litratolkulla limsaa. Mummulla menee aivan överiksi nuo hommat kuten aina yleensäkin. Ei tunne sanaa kohtuus missään muodossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luin että ylipaino tuo paljon eri Sairauksia ja sokerit myös ja munuaisten toimintaa ja sydän ja verisuoni sairauksia ja sokeritautia ja eri vakavia myös ,mun tuttu ei välittänyt mistään kun oli sokeritauti söi liikaa missä sokeria ym ja Lopulta meni jalat ,istui loppu aikana pyörätuoli ja sit kuoli .ikävää niin kannattaa oikeasti miettiä mitä syö ja alkaa pitää huoli terveydestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luin että ylipaino tuo paljon eri Sairauksia ja sokerit myös ja munuaisten toimintaa ja sydän ja verisuoni sairauksia ja sokeritautia ja eri vakavia myös ,mun tuttu ei välittänyt mistään kun oli sokeritauti söi liikaa missä sokeria ym ja Lopulta meni jalat ,istui loppu aikana pyörätuoli ja sit kuoli .ikävää niin kannattaa oikeasti miettiä mitä syö ja alkaa pitää huoli terveydestä

Eikä monet enää välitä !!

• Anonyymi

Mummu on saanut taas luvan kuvata lapsia..miksi ??
      Ei kannattaisi lapsia tuoda videoille ..

• Anonyymi

Lipsuu taas vaikka sanonut ettei enää tuo lapsia videoilla. Mitähän mieltä vanhemmat ovat ?

• Anonyymi

Montako pussia karkkia oli mummulle itselle..viikonlopuksi?!! Jäätävä määrä..ja kehuu kuinka laihtuu..

• Anonyymi

En usko että laihtuu tolla määrällä sokeria ja rasvaisilla ruuilla,mä luulen että pikkusen heittää kuule jo painon numeroa juksaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko että laihtuu tolla määrällä sokeria ja rasvaisilla ruuilla,mä luulen että pikkusen heittää kuule jo painon numeroa juksaa.

Iso osa TM sairauksista on ihan itse aiheutettuja tai vähintäänkin omilla elintavoilla pahennettuja! Ärsyttää se miten huonoa esimerkkiä mummu näyttää muille kun selvästi kanavaa seuraa myös henkilöt jotka itsekin sairastavat erilaisia sairauksia. TM ei ota itse mitään vastuuta omasta terveydestään tai sairauksien hoidosta. En ole ikinä nähnyt diabeetikkoa joka on noin välinpitämätön syömistensä suhteen!!! Sitten vaan haetaan lääkkeitä ja saikkua, vaikka oikeasti pitäisi vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja omilla elintavoilla saisi helpotusta moneen vaivaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iso osa TM sairauksista on ihan itse aiheutettuja tai vähintäänkin omilla elintavoilla pahennettuja! Ärsyttää se miten huonoa esimerkkiä mummu näyttää muille kun selvästi kanavaa seuraa myös henkilöt jotka itsekin sairastavat erilaisia sairauksia. TM ei ota itse mitään vastuuta omasta terveydestään tai sairauksien hoidosta. En ole ikinä nähnyt diabeetikkoa joka on noin välinpitämätön syömistensä suhteen!!! Sitten vaan haetaan lääkkeitä ja saikkua, vaikka oikeasti pitäisi vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja omilla elintavoilla saisi helpotusta moneen vaivaan.

Tämä juuri 👍👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä ite olen jättänyt sokerit pois elämästäni niin kyllä painoa tippui ja terveys parani ja oma tekemä kotiruoka parasta .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä ite olen jättänyt sokerit pois elämästäni niin kyllä painoa tippui ja terveys parani ja oma tekemä kotiruoka parasta .

Kun ikää tulee sitä vaikeammin on painoa saada laskemaa, kovaa työtä pitää tehdä kokemusta on.

• Anonyymi

JL videot..ihan väkisin taas tehty.
      Itkenyt on näkee silmistä..mutta kiirettä pitää mummulle ,mummulle mummulle, lenkille rompun kanssa,rompun syntymäpäivä, tipsu ja ....

• Anonyymi

Peseekö TM koskaan hiuksia vai miksi ne on likaiset jatkuvasti..?? Luulisi että rouvalla on luxus aineet käytössä kun A niitä koko aika lähettää.

• Anonyymi

Voi pestäkkin mutta jatkuva tukan harominen rasvoittaa hiuksia. Hänellähän se on tapa ainakin videoilla. Ei ärsyttävämpää voi olla. Paitsi se tota tota höpötys.

• Anonyymi

Miettinyt samaa kun tukka on aina niin limaisen näköinen .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miettinyt samaa kun tukka on aina niin limaisen näköinen .

Se tukan väri ei sovi jos kellekään ehkä huutokauppa keisarin vaimolle kun on ruskeat silmät ja nuori ikä mutta tolle kävisi ruskeat ja nude meikki tolla ijässä jo mutta jos tykkää näyttää räikeä persoona siitä vaan mutta mä kyllä haluan näyttää tyylikäs ja nuorekas ja vähän se että hyväksyy oman ijän eikä enää olla joku teini 😅 kun eräs on ja elää jossain haave maassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se tukan väri ei sovi jos kellekään ehkä huutokauppa keisarin vaimolle kun on ruskeat silmät ja nuori ikä mutta tolle kävisi ruskeat ja nude meikki tolla ijässä jo mutta jos tykkää näyttää räikeä persoona siitä vaan mutta mä kyllä haluan näyttää tyylikäs ja nuorekas ja vähän se että hyväksyy oman ijän eikä enää olla joku teini 😅 kun eräs on ja elää jossain haave maassa.

Tuollainen väri vaan paljastaa herkästi päälaelta ohenevat hiukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollainen väri vaan paljastaa herkästi päälaelta ohenevat hiukset.

Mutta ijän myötä hiukset ohenee monilla ja vaihdevuodet tuo kiloja ja hormooni taso muuttuu monella !!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ijän myötä hiukset ohenee monilla ja vaihdevuodet tuo kiloja ja hormooni taso muuttuu monella !!

Siksipä kannattaisi valita hiusväri huolella ja jättää punainen pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksipä kannattaisi valita hiusväri huolella ja jättää punainen pois.

Mummo kannattai käyttää rasvoittuvalle hiuspohjalle sopivia tuotteita ja sokeri on kyllä paha juttu rasvoittuvalle huspohjalle samoin ylipaino

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mummo kannattai käyttää rasvoittuvalle hiuspohjalle sopivia tuotteita ja sokeri on kyllä paha juttu rasvoittuvalle huspohjalle samoin ylipaino

Mutta myös vaihdevuodet tekee ja vaikuttaa moneen ja hormoonit , hiukset ohenee ijän myötä sen takia monet vanhat leikkaa mallin tai lyhyt polkkatukka tai lyhyt .ite vanhushoitajana tiedän .

• Anonyymi

Ei oo paljon mummelista kuulunut ...onko joutunut töihin ??😂😂😂😂😂

• Anonyymi

No tuskin mennyt työhön elä unta näe ,pitää siestaa varmaan ,🤔 jos Muumipeikko vaikka tuli kylään 🤨

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuskin mennyt työhön elä unta näe ,pitää siestaa varmaan ,🤔 jos Muumipeikko vaikka tuli kylään 🤨

Jep ehkä unettomuus on syy tai masennus kun ei oo tullut paketteja..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂😂👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mitään aihetta videoida jos ei ole esitellä paketteja. Muutakuin ei enää videoilla näe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mitään aihetta videoida jos ei ole esitellä paketteja. Muutakuin ei enää videoilla näe.

Tosiaan ja mummu on te-toimiston asiakas saa työmarkkinatukea jolloin ei saisi tienata mitään ylimääräistä..ja paljonko mummu saa tubesta ?? !Piilomainontaa tekee todella paljon
        ...maksun saa luultavasti paketeissa.

• Anonyymi

Meneeköhän mummu nyt töihin kun kehui bakerin kystan jalasta parantuneen 🤔

• Anonyymi

Luultavasti heti kun muut vaivat ohi..esim: unettomuus 😂😂😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luultavasti heti kun muut vaivat ohi..esim: unettomuus 😂😂😂😂😂

Ei riitä kun tulee uusia pian 🤔 tekosyitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei riitä kun tulee uusia pian 🤔 tekosyitä.

Näin siinä käy...oliko nyt flunssa mutta onneksi lastenlapsia jaksaa aina ottaa vaikka sen jälkeen viikko menee toipumiseen.

• Anonyymi

Pirjo Hannele minusta esimerkki monelle ! Käy työssä ja tekee kotona kaikkea puuhaa ja leipoo ja ruokaa ite tekee .pihahommia ja sisustaa ja on koulutettu sairaanhoitaja.sille peukkuja ja on vielä mukava ja rehellinen luonne !

• Anonyymi

Ja on luonnollinen ja eikä mikään meikkiä kilo verran naamassa ja koruja killu kaulassa kun joku riikinkukko .

• Anonyymi

Ok,liiallinen syöminen ,kauhea ylipaino ei kovin hyvää esimerkkiä oo kenellekään vaikka on koulutettu johtava sairaanhoitaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok,liiallinen syöminen ,kauhea ylipaino ei kovin hyvää esimerkkiä oo kenellekään vaikka on koulutettu johtava sairaanhoitaja.

Ylipainoon ei kuulu se mikä ihminen om ammatiltaan. Jopa lääkäreitä on ylipainoisia, älkää tuomitko ketään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eipä se toinen mummo ole mikään kevyt keijukainen myös !! Toinen silti vaikka on painoa käy työssä ja mitä se paino kuuluu tähän jos on ahkera ja työssä käyvä , tekis hyvää sille toiselle myös mennä töihin 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eipä se toinen mummo ole mikään kevyt keijukainen myös !! Toinen silti vaikka on painoa käy työssä ja mitä se paino kuuluu tähän jos on ahkera ja työssä käyvä , tekis hyvää sille toiselle myös mennä töihin 👍

Niinpä ja eikä valita mistään mitä tuo toinen tekee samat jorinat koko ajan minä ja minä ja valittaa joka sairauksia koko liven ajan ! Tuo menee töihin vaikka mitä olisi ,ihmeen hyvässä kunnossa on silti vaikka Pirjo Hannele on vanhempi ja sinnikäs silti painosta huolimatta .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylipainoon ei kuulu se mikä ihminen om ammatiltaan. Jopa lääkäreitä on ylipainoisia, älkää tuomitko ketään.

Joo niissä on ja ite hoitajana tiedän ihan ylipainoa niissä myös on ja sairauksia myös on sitten mikä työssä käyvä tai hoitaja ja lääkäri ihmisiä nekin on ,mitä se paino ammattiin ja työhön katsoo !!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä ja eikä valita mistään mitä tuo toinen tekee samat jorinat koko ajan minä ja minä ja valittaa joka sairauksia koko liven ajan ! Tuo menee töihin vaikka mitä olisi ,ihmeen hyvässä kunnossa on silti vaikka Pirjo Hannele on vanhempi ja sinnikäs silti painosta huolimatta .

Pirjolla on tahtoa tehdä vaikka mitä vaikka selkäremppaa on. Maalasi talonsa ja teki hurjan määrän polttopuita, nauttii ruumiillisesta työstä. Moni hoikkakaan ihminen ei tuollaisia urakoita jaksaisi tehdä joten turha Pirjoa ylipainosta syyllistää. Eikä tosiaan kokoajan valita sairauksiaan.

• Anonyymi

Pirjohannele on paras! Tarja mummi voisi ottaa esimerkkiä Pirjohannelesta! Pirjohannele tekee itse ruuat,leipoo, käy töissä, ei kitise eikä kerjää paketteja,miehetkin seuraa Pirjohannelea, Tarja nillittää kun miehet ei seuraa mutta ei miehet jaksa seurata laiskamatoja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pirjohannele on paras! Tarja mummi voisi ottaa esimerkkiä Pirjohannelesta! Pirjohannele tekee itse ruuat,leipoo, käy töissä, ei kitise eikä kerjää paketteja,miehetkin seuraa Pirjohannelea, Tarja nillittää kun miehet ei seuraa mutta ei miehet jaksa seurata laiskamatoja!

Mitähän sellaista mummun videoilla edes olisi joka miespuolista kiinnostaisi, ei mitään. Pakettien aukomista, haukottelua, valitusta. Pirjoa seuraa paljon miehiä ja hän saa hyviä neuvoja vaikka työkalujen käytöstä ja huollosta. Pirjolla ei mene sormi suuhun, opettelee jos ei osaa jotain tehdä. Ulkonäkökeskeiset ihmiset häntä jaksaa moittia mutta eivät itse edes pysty samaan kuin Pirjo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän sellaista mummun videoilla edes olisi joka miespuolista kiinnostaisi, ei mitään. Pakettien aukomista, haukottelua, valitusta. Pirjoa seuraa paljon miehiä ja hän saa hyviä neuvoja vaikka työkalujen käytöstä ja huollosta. Pirjolla ei mene sormi suuhun, opettelee jos ei osaa jotain tehdä. Ulkonäkökeskeiset ihmiset häntä jaksaa moittia mutta eivät itse edes pysty samaan kuin Pirjo!

Ketä kiinnostaa mikäläinen neulemekko TM päällä.Lapset kipeenä tulee mummolaa.En kyl tiiä toista noin laiskaa tubettajaa kuka makaa sängyssä ja haroo hiuksia ,haukottelee ja valivali joka videossa. Missä sisältö??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä kiinnostaa mikäläinen neulemekko TM päällä.Lapset kipeenä tulee mummolaa.En kyl tiiä toista noin laiskaa tubettajaa kuka makaa sängyssä ja haroo hiuksia ,haukottelee ja valivali joka videossa. Missä sisältö??

Tätähän se on ollut jo pitkään pikakelauksella videot läpi jos ylipäätänsä jaksaa edes niitä katsoa. Mitään sisältöä niissä ei enää ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saapahan uutta valitettavaa kun saa flunssan itselleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se välillä neuvoo sieltä sängystä että miten ihmisten kuuluisi elää...että tehkää sitä ja tätä ..mutta mummu ottaa rennosti koko viikon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se välillä neuvoo sieltä sängystä että miten ihmisten kuuluisi elää...että tehkää sitä ja tätä ..mutta mummu ottaa rennosti koko viikon.

No ketään ei tarvi neuvoa miten elää ja on .mä en ainakaan halua elää kun hän elää ! Ketään ei omisteta ,materiaali tulee ikkunasta ja ovista mitä niillä tekee loppujen lopuksi ,mielummin laitan matkusteluun ja terveyteen rahani.

• Anonyymi

Juu ja lasten ruokakassin on kyllä aina nii yllätys..nii yllätys ettei mummu viitsi sitä edes enää näyttää..
      Rasvaa,sokeria ,juomaa...

• Anonyymi

Kuten sanoin, Länsirintamalta ei mitään uutta😂

• Anonyymi

Kannattaa elää aika terveellistä elämää kun ikää tulee ja katsoa mitä syö ja myös liikuntaa lisätä , nykyään on paljon suolisto syöpiä ja keliakiaa ja ymm.jos huonot elämän tapa ja eikä paljon. Liiku ja välitä.ei kun rasvaa ja sikaa ja sokeria mätätään kilokaupalla suuhun ylipainoa ym..mutta jokainen aikuinen vastaa itsestään jos ei välitä ja hoida

• Anonyymi

Mummu se taas luetteli tulonsa avoimesti tubessa..
      ..ja lapset tulee sitten kun kelan rahat alkaa taas pyörimään kunnolla..on se mummu.

• Anonyymi

Eikös hän kertonut nyt saavansa jatkossa työmarkkinatukea. Pitääkö silloin olla työnhakijana kun ei kokemusta ole? Joutuuko mummu työtoimintaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös hän kertonut nyt saavansa jatkossa työmarkkinatukea. Pitääkö silloin olla työnhakijana kun ei kokemusta ole? Joutuuko mummu työtoimintaan?

Mummolla on jatkossa työnhakuvelvollisuus jos saa työmarkkinatukea

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mummolla on jatkossa työnhakuvelvollisuus jos saa työmarkkinatukea

Tuskin on..kyllä hän on puhunut te toimiston virkailijat jo puolelleen.
        ..jos tarpeeksi on asiaa niin sitä työnhakuvelvoitetta ei todellakaan kaikille laiteta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin on..kyllä hän on puhunut te toimiston virkailijat jo puolelleen.
        ..jos tarpeeksi on asiaa niin sitä työnhakuvelvoitetta ei todellakaan kaikille laiteta.

Kyllä kuule joutuu hakee työhakuveloite ei kait se mikään erityisasemassa ole kun muutkaan .alkaa pian olee kelassa mitta täynnä kun ikänsä lorvii niistä työhakuista ei se nii mene .karenssi siitä tulee että rapsaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kuule joutuu hakee työhakuveloite ei kait se mikään erityisasemassa ole kun muutkaan .alkaa pian olee kelassa mitta täynnä kun ikänsä lorvii niistä työhakuista ei se nii mene .karenssi siitä tulee että rapsaa.

Aikapa näyttää, kyllä mummu keinot keksii kun on keksinyt tähänkin asti..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikapa näyttää, kyllä mummu keinot keksii kun on keksinyt tähänkin asti..

Niin no keinot loppuu pian olihan sillä nyt flunssa niin ei tarvi työhön mennä 😅 mutta laki on laki ja kyllä ite myös joutuu työhön mennä vaikka olisi mitä sairauksia .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin no keinot loppuu pian olihan sillä nyt flunssa niin ei tarvi työhön mennä 😅 mutta laki on laki ja kyllä ite myös joutuu työhön mennä vaikka olisi mitä sairauksia .

Saa sitä sitten levätä kun kuolee mutta nyt kun on vielä elossa niin työhön mentävä ja on se nyt mielenterveydelle hyvä käydä työssä !!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saa sitä sitten levätä kun kuolee mutta nyt kun on vielä elossa niin työhön mentävä ja on se nyt mielenterveydelle hyvä käydä työssä !!

Mitä sää ääliö kyselet ?
        Kyllä on tyhmää porukkaa kommentoimassa tuusniemipalstalla !
        Mutta miksi ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sää ääliö kyselet ?
        Mutta miksi ?

Saa sitä kotona olla tai työssä jokainen taplaaa tyylillään 👍 tuo sun kirjoitus ei ole hyvä täällä .tuo toinen tarkoittaa että hän käy työssä ja eikä työt lopu niin kauan kun on täällä maanpallolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saa sitä kotona olla tai työssä jokainen taplaaa tyylillään 👍 tuo sun kirjoitus ei ole hyvä täällä .tuo toinen tarkoittaa että hän käy työssä ja eikä työt lopu niin kauan kun on täällä maanpallolla.

Juu hyvä kommentti 👍 minusta jokainen elää kun haluaa mitä se muille kuuluu !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sää ääliö kyselet ?
        Mutta miksi ?

Mikä tuusunniemi palsta ???!!

• Anonyymi

Mitä se tuusunniemi tänne kuuluu ,tämä on Sastamalan palsta !!

• Anonyymi

Ei se ole tuusunniemi vaan tuusniemi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole tuusunniemi vaan tuusniemi.

Ihan sama vaikka kärsäniemi

• Anonyymi

Mummuhan kertoi sopineensa että käy vuoroviikoin kuntouttavassa työtoiminnassa ja Mielikissä vai mikä se olikaan. Saapa nähdä jaksaako nousta ylös yhtenäkään päivänä. Viimeksi oli niin että oli aina uneton edellinen yö ja sitten ei jaksanutkaan lähteä. Mummu kyllä kertoi että näin oli sovittukin alunperin ettei ole silloin pakko mennä jos ei ole nukkunut. Sattuivat vaan ne unettomat yöt järkijään kun olisi ollut menopäivä. Kyllä mummu osaa..

• Anonyymi

Tuo mummun systeemi ei toimi missään muualla paitsi ehkä just tuolla Sastamalassa...eli hän on puhunut te toimiston naiset puolelleen ja kaikki menee läpi..
        Jossai videolla kertoi että ei mitenkään jaksa mennä työtoimintaan ja ottaa omaa saikkua..muualla tollasesta saa heti karenssia jos ei ole esittää lääkärintodistusta..ei ole mitään omaa saikkua ..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo mummun systeemi ei toimi missään muualla paitsi ehkä just tuolla Sastamalassa...eli hän on puhunut te toimiston naiset puolelleen ja kaikki menee läpi..
        Jossai videolla kertoi että ei mitenkään jaksa mennä työtoimintaan ja ottaa omaa saikkua..muualla tollasesta saa heti karenssia jos ei ole esittää lääkärintodistusta..ei ole mitään omaa saikkua ..

Joo näin on ainakin meillä päin ,ei onnistu näin vaikka on pieni kylä .

• Anonyymi

Mäkin taidan ottaa loparit ja soittaa työhön että nyt en jaksa on ähky tullut tai taidan alkaa valvoo viikon putkeen niin eiköhän saa saikkua sitten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo näin on ainakin meillä päin ,ei onnistu näin vaikka on pieni kylä .

Ja joskus tulee karenssia vaikka ois lääkärintodistus esittää...te toimiston naisille ei mikään yleensä riitä...

• Anonyymi

JL video...oli taas melkoista esitystä-me ei säästetä sähkössä eikä ruuassa.
      Ensin syödään nuotiolla ties mitä sitten mummulle täytekakkua syömään ja oli kaikenlaista keksiä ym.Tuli ihan ähky vaikka vaan videolta katsoin.
      Joka ikkunaan laitetaan valot ,kuuseen ,autotalliin ..oi että ei oo pulaa rahasta.Käykö edes Jussi enää töissä kun joka päivä kotona häärii tai auttaa JL vanhempia/mummoja.

• Anonyymi

Mummo oli taas pirteänä kun paketti tullut ! Eikö ole kumma miten mummo on väsynyt/ kipeä alkuviikosta? Tuota ihmeellistä naamanvääntelyä taas oli mummolla 🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mummo oli taas pirteänä kun paketti tullut ! Eikö ole kumma miten mummo on väsynyt/ kipeä alkuviikosta? Tuota ihmeellistä naamanvääntelyä taas oli mummolla 🙄

Paketti pakettia koko elämä tolla ,mihin se ne laittaa ison osan ja käyttää .ihan materiaali koko ihminen..nykyään jopa nuoret on järkeviä ostaa sitä mitä tarvii ja myös käytetty ja rahat muuhun tärkeään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mummu tekee videossa nykyään pelkästään A lle ja muutamalle hänen kanavan tilaajalle...puhuu kameraan kuin jollekin tuttavalle ja kertoo mitä sylki suuhun tuo ..tajuamatta että koko maailma näkee tuon tyypin jutut.

• Anonyymi

Mummu muisti videon loppuun kertoa taas neuvoja ....

• Anonyymi

Ei kannattaisi huonohampaisen syödä kirpeitä kovia karkkeja..

• Anonyymi

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂On kuulemma niin hyviä👍👍👍👍👍

• Anonyymi

Joo hampaat kuntoon ei karkkia syöden ja kun on sokeritauti niin kannattaa sokerit jättää.jotkut kun ei ole välittänyt niin voi olla vakavia seurauksia jopa jalat amputoitu ja pyörätuoliin !

• Anonyymi

Mä en taas kestä se sitä sen muumijuttuja 🤭 se sisustus ja vaatteita myöten .minusta ne on jo niin kuluneita sisustus juttuja 🤨 ite mun läheinen on opiskellut sisustaja sanoi ne muumit on jo menneen talven lumia 😉

• Anonyymi

Mummulla taas ikävää kommentointia naapuristaan, ei oikein ole korrektia oli naapuri sitten millainen tahansa. Kiihkoissaan tilailee asioita ja huomaamattaan joutuu jäsenmaksua maksamaan. Sitten muistuttaa jokaista lukemaan tarkkaan ettei vastaavaa satu. Oman kämmin selittää sillä kun ei pää toimi kunnolla..

• Anonyymi

Mitäs naapuri tehnyt 🤔 no eikös tuo sauno joka päivä liki ja pyörittää pyykkejä ,mites naapurit ??

• Anonyymi

Minusta on myös ikävä kun naapurista kertoo mitä ei tarvitse kenenkään tietää. Asuu vielä pienessä paikkakunnassa ettei varmaan naapurista ole mukavaa kun videolta saa kuulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta on myös ikävä kun naapurista kertoo mitä ei tarvitse kenenkään tietää. Asuu vielä pienessä paikkakunnassa ettei varmaan naapurista ole mukavaa kun videolta saa kuulla.

Miten hyvänmielenkanavalla arvostellaan naapureita? Mummon mottohan on että elää ja tekee niin kuin tykkää

• Anonyymi

Niin ,hän kuitenkin on aikuinen ihminen ..lopettaisi edes tuon jatkuvan neuvomisen kanavalla..

• Anonyymi

Mummu itse ei kestä minkäänlaista negatiivista kommenttia..se on sitten kiusaamista jos laitat hänelle negatiivista palautetta...

• Anonyymi

Todellakin hyvänmielenkanava😊TM saanu sellasen käsityksn ,että on ilkeä ihminen loppujen lopuksi.Elää miten itseä huvittaa kerrostalossa.Sauna laitetaan päälle, pyykit jätetään pesukoneeseen ,mites muut asukkaat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakin hyvänmielenkanava😊TM saanu sellasen käsityksn ,että on ilkeä ihminen loppujen lopuksi.Elää miten itseä huvittaa kerrostalossa.Sauna laitetaan päälle, pyykit jätetään pesukoneeseen ,mites muut asukkaat?

Samaa olen ajatellut. Milloin muut asukkaat saa sauna ja pyykkivuoron. Mummu varaa saunaa päivittäin varsinkin kun lapset ovat käymässä. Leikitään ja pyykätään saunavuoroilla tuntikausia. Tietääköhän isännöitsijä miten mummu tuhlailee. Ja todellakaan ei elä itse kuten toisia opettaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös se ole joku talonmies tai talonvahti siinä mutta naapureita käy sääliksi nuo joutuu elää ihan nöyränä siinä.onneksi ite en ole ton naapuri .miksi sillä oikeus muita arvostella mä luulen että ne näkee ton livet niin miltä niistä tuntuu . olisiko hyvä opetella elää omaa elämäänsä ja jättää muut rauhaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse on kertonut videoilla että pyykit on koneessa monta tuntia joskus jopa koko päivän kun ei jaksa hakea pois..mutta kuitenkin siirtää naapureiden pyykkejä jos ne sattuu olemaan koneessa kun minä minä mummu haluaa pestä.
        Tää ei toimisi mitenkään missään muualla ...!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse on kertonut videoilla että pyykit on koneessa monta tuntia joskus jopa koko päivän kun ei jaksa hakea pois..mutta kuitenkin siirtää naapureiden pyykkejä jos ne sattuu olemaan koneessa kun minä minä mummu haluaa pestä.
        Tää ei toimisi mitenkään missään muualla ...!!

Ei niin mutta en mäkään haluasi mitään narkkeja ja juoppoja asuu samaan rappuun ja häiriköimään TM oikeassa niitä vaan tulee nykyään kaikkiin nurkkiin loisii.joo muita naapureita pitää myös kunnioittaa ne pyykit ja saunat että on muilla myös oikeus pestä tosta vähän outoa kun ite koko ajan sauna ja pesukone käytössä .miksi se ei osta omaa konetta kotiinsa .

• Anonyymi

Mummun kanava on hyvänmielen kanava niin kauan kun asiat menee mummun mukaan.
      ....lähetä vaan paketteja joka päivä niin sitten mummu on iloinen ja jaksaa vaikka mitä ...kehu kuinka ihania ovat hänen kaapunsa ja ihanaa kun olet laihtunut.

• Anonyymi

Onko se laihtunut 🤨 en mä kyllä huomaa 😂👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se laihtunut 🤨 en mä kyllä huomaa 😂👍

No ei kait se näy kun teltta kaavut ja nuo tunikat mitkä peittää koko ropan ,ei näy kun hoikat sääret 🤔

• Anonyymi

Tuo pukeutuu ihan väärin vartalon mallin takia .kun on ylävartalo paino yleensä
      Tolle käy paita tai pusero ja housut jotka levenee lahkeista .tai hame joka on levenevä.nuo tunikat ja kaiken maailman säkit on kamalia 😭 ja nuo vasta piilottaa vartalo mallin.ja uusi luukki hiuksiin .ruskeat ja malli joku revitty polkkamainen.tuo mikä sillä on vanhentaa paljon .ja nude meikki .nuo meikit en sano mitään ..kun ihminen vanhenee kannattaa vaikka mennä ammatti ihmisiltä kysyy .mä uskon että tulee nuorekas 👍

• Anonyymi

Hiusten väri myös liian räikeä kalpealle mummolle ja kun ohut tukka niin ei sovi tuollainen pitkä liirutukka,pirteä kerrostettu polkka sopisi paremmin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hiusten väri myös liian räikeä kalpealle mummolle ja kun ohut tukka niin ei sovi tuollainen pitkä liirutukka,pirteä kerrostettu polkka sopisi paremmin

Mummo nyt väkisin tekee sisältöä! Nyt esitellään videolla mitä talvivaatteita mummo omistaa :D Voi jösses..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mummo nyt väkisin tekee sisältöä! Nyt esitellään videolla mitä talvivaatteita mummo omistaa :D Voi jösses..

Eikös ne kaavut ole jo ainakin kertaalleen esitelty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, kampaajalle ja polkkatukka, niitäkin on monenlaisia, tommonen hiirenhäntä ja viä väärä väri pilaa kaiken.
        Lukis edes miten Omenavartalon sopii pukeutua🧐

• Anonyymi

Voi tuota mummua. Taas päiväkaudet yöpaidassa, olisi edes pukeutunut kun kolttujaan esitteli. Ja miksi vaatteista käyttää hän-muotoa, outo puhetyyli. A varmaan katsoi että huh onpas tullut ostettua mummulle vaatteita mutta lisää sopii kaappeihin. Joulukin tulossa.. Paljon oli haukottelua ja hiljaisia hetkiä, väkisin tehtyä mutta tulihan tuossa taas naapurista uutta tietoa kaikille.

• Anonyymi

Siis ton elämä koruja ja kolttuja ,menisi töihin jo tai muuta tekee ja uusia harrastuksia,eikö nuo sovi teineille yleensä ?! Ei kukaan ton ikäinen haaskaa enää elämää tohon kolttu kautta koru kautta tarrat .elääkö tuo jossain 80 luvulla vähintään .mun äiti näki ton kerran näytin videon huvitti sitä vähintään .🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis ton elämä koruja ja kolttuja ,menisi töihin jo tai muuta tekee ja uusia harrastuksia,eikö nuo sovi teineille yleensä ?! Ei kukaan ton ikäinen haaskaa enää elämää tohon kolttu kautta koru kautta tarrat .elääkö tuo jossain 80 luvulla vähintään .mun äiti näki ton kerran näytin videon huvitti sitä vähintään .🤭

Mummu on jäänyt todellakin 80 luvulle..ei oikeastaan osaa edes tubettaa ...Sitä samaa makoilua ,lässytystä,paketteja joka ikinen video.
        Pakko se kuitenkin tehdä tubea jotta saa lisää tavaraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mummu on jäänyt todellakin 80 luvulle..ei oikeastaan osaa edes tubettaa ...Sitä samaa makoilua ,lässytystä,paketteja joka ikinen video.
        Pakko se kuitenkin tehdä tubea jotta saa lisää tavaraa.

Ahdistaisi tuo elämäntyyli ! Sekoisin päässä varmaan ,elää jossain pakettien kautta elämää.sauna ja kävelee ja Prismat ,eikös se A voisi vaikka maksaa sille risteily lahjakortti tai reissu Viroon kun ite myös A sieltä kotoisin 👍 TM matkustellut paljon nuorena mikä ei kyllä uskoisi mutta pieniä matkoja ja liikunta olisi hyvä salille ja joku osaika työ .ei se niin huonossa jamassa ole enää jalkojensa kanssa .lorvikatari on se .

• Anonyymi

Oli taas mummulla iiihanaa ,kolttujen esittely😊En kyl ite laittaisi tollasia päälleni.Yöpaita päivä taas mummulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli taas mummulla iiihanaa ,kolttujen esittely😊En kyl ite laittaisi tollasia päälleni.Yöpaita päivä taas mummulla.

🤭🤭sama ei ole mun tyyliä , mielummin kun vanhenee haluan edottamasti olla nuorekas ja tyyliä samalla ja naiseutta .farkut ja farkkuhame ja nahkatakkia ja kauniita puseroita ja hame mikä on kaunis malli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yöpaita on se tuttu ja turvallinen kotona ja ollaan kun kipeinä kotona että yöpaita elämää vuodesta toiseen .yöpaita mukava päällä mutta minulle se kuuluu yöaikaan eikä päivällä

• Anonyymi

Yksi tuttu söi sokeria ja mätti suuhun rasvaa ja,tuli suolistovaivoja pahoja laktoosi ja keliakia myös .perään .painoa oli pakko pudottaa ja sai vielä sokeritautia.

• Anonyymi

TM saa siitä pisteet ei juo lainkaan ja on raitis siitä häntä arvostan.

• Anonyymi

Mietin yli 60v nainen yrittäjä ja tekee viikossa työtä 7påivää eikä mitään lomia ja kellon ympäri toki lomaa pitää ,siinä tekevä ihminen ja on vanhempi tota TM vielä.

• Anonyymi

Mummun terveellinen lounas oli megahampurilainen ja munkki lisättynä suklaapatukoilla. Sanoo että kotimaista ruokaa pitää suosia, nyt taisi ainoa kotimainen tuote olla maitopurkki, muut oli ulkolaista tavaraa.

• Anonyymi

🧐🧐🧐 terveellistä missä ei tuo sokeri määrä ainakaan ole !!

• Anonyymi

Ja oli muka niin kurkkusalaattia kipeä 🙄 muija valehtelee minkä ehtii, itse kurkku jos kipeä pystyn syömään vaan keittoa ja juomaan teetä. Mummo veti tuhtia ruokaa ihan surutta , ei ollut muutenkaan flunssaisen oloinen ja tuskin videoita kukaan räkätaudissa jaksaa tehdä..valitti kuinka A: sta ei ole kuulunut mitään kun on kipeä, niin mummo ei ehkä hoksaa että oikeasti kipeä ihminen ei jaksa höpöttää ja soitella! Kiukuttiko mummoa kun itse joutui maksamaan Hesen hampparin? Valitteli suolaisuutta, onhan nuo prosessoidut pihvit suolaista, tekisi itse burgerit niin olisi terveellisempää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja oli muka niin kurkkusalaattia kipeä 🙄 muija valehtelee minkä ehtii, itse kurkku jos kipeä pystyn syömään vaan keittoa ja juomaan teetä. Mummo veti tuhtia ruokaa ihan surutta , ei ollut muutenkaan flunssaisen oloinen ja tuskin videoita kukaan räkätaudissa jaksaa tehdä..valitti kuinka A: sta ei ole kuulunut mitään kun on kipeä, niin mummo ei ehkä hoksaa että oikeasti kipeä ihminen ei jaksa höpöttää ja soitella! Kiukuttiko mummoa kun itse joutui maksamaan Hesen hampparin? Valitteli suolaisuutta, onhan nuo prosessoidut pihvit suolaista, tekisi itse burgerit niin olisi terveellisempää!

Typo !kurkku kipeä eikä kurkkusalaatti kipeä 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Typo !kurkku kipeä eikä kurkkusalaatti kipeä 😄

Vähän ihmetyttää kun tytär ja poika pitää vaan mummoon yhteyttä.Vaikea luonne taitaa olla.Miksi kipeenä ottaa lapset viikonlopuksi ai niin , sanoi tytär on yksinhuoltaja.Onko muut mummelin lapset laittanu välit poikki ,eivät pidä yhteyttä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän ihmetyttää kun tytär ja poika pitää vaan mummoon yhteyttä.Vaikea luonne taitaa olla.Miksi kipeenä ottaa lapset viikonlopuksi ai niin , sanoi tytär on yksinhuoltaja.Onko muut mummelin lapset laittanu välit poikki ,eivät pidä yhteyttä?

Nii pääasia että joku pitää yhteyttä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten lapset saa tulla kipeän mummun luo. Eivätkö saa tartunnan, eikö mummu sitä hoksaa. Vai eikö oikeasti olekaan kipeä, miksi haluaa tartuttaa lapset?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten lapset saa tulla kipeän mummun luo. Eivätkö saa tartunnan, eikö mummu sitä hoksaa. Vai eikö oikeasti olekaan kipeä, miksi haluaa tartuttaa lapset?

Siis tää on aika koomista että mummu ottaa lapset tosi usein (muutama päivä ennen lasten tuloa on tosi pirteä ) sitten kun lapset lähtee menee viikko sängyssä kun ahdistaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis tää on aika koomista että mummu ottaa lapset tosi usein (muutama päivä ennen lasten tuloa on tosi pirteä ) sitten kun lapset lähtee menee viikko sängyssä kun ahdistaa...

Ja sama alkaa alusta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sama alkaa alusta..

No joo tätä se on..en mä kehtaisi viedä lapsia tollaselle mummulle joka sitten itkee viikon sängyssä että väsyttää ja itkettää..Eiks tytär huomaa äitinsä olotilaa??!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No joo tätä se on..en mä kehtaisi viedä lapsia tollaselle mummulle joka sitten itkee viikon sängyssä että väsyttää ja itkettää..Eiks tytär huomaa äitinsä olotilaa??!!

Eikö se sängy jo kasva selkää kiinni liki! Kun aina makaa.vanhainkoti täynnä vuodepotilaita kun hoidan heitä ja vaihdan vaipat ...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö se sängy jo kasva selkää kiinni liki! Kun aina makaa.vanhainkoti täynnä vuodepotilaita kun hoidan heitä ja vaihdan vaipat ...

Tulee pian mahahaava huh huh 😳 pitäisi jo alkaa liikkuu tämä maailma on rakennettu näin ja ihminen että liikkuu ja käy työssä jos on. Saa sitä sit haudassa jokainen maata

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näkihän siitä ettei se mitään kipeä ole! En minä ainakaan kipeänä ramppaa kaupassa tai meikkaa ja vedä hampurilaisia

• Anonyymi

Siellä se taas makaili sängyssä...iso hampurilainen suussa..pian on taas iloista menoa kun on laihtunut😂😂😂😂😂

• Anonyymi

😅😅 👍 siis mä mietin jos menen jotain läheisiä katsoo ja makaa hamppari suussa sängyssä 😅 taitaisin lähteä kyllä siitä kiitää 😅

• Anonyymi

Oli melkoisen sekava video...oli ostoksia,rappu asiaa,auto,tytär sitä tätä,valo ongelmaa,kurkku ongelmaa kummasti kurkku parani kun sai hampurilaisen..

• Anonyymi

Joo söi jättihampparin ilman mitään ongelmia! Itsellä kurkku kipeänä tuntuu jos syö jotain noin raskasta että ei pysty nielemään ja tuntuu kuin tukehtuisi,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo söi jättihampparin ilman mitään ongelmia! Itsellä kurkku kipeänä tuntuu jos syö jotain noin raskasta että ei pysty nielemään ja tuntuu kuin tukehtuisi,

Tää just..ei edes vettä pystynyt juomaan ja mummu se veteli hampulaisen siitä vaan koska voi..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää just..ei edes vettä pystynyt juomaan ja mummu se veteli hampulaisen siitä vaan koska voi..

Nuo rasvaiset ruuat ym.juuri voi tuoda eri suolisto ongelmat ties mitä !!

• Anonyymi

Mahtavaa JL sai opiskelupaikan ..monta tutkintoa sillä jo on?? Ja aikaa on .....miten ehtii mummulle enää ollenkaan..

• Anonyymi

Eikös se Jenni ole aika lukenut ja pätevä ehkä on kunnianhimoa kun ei ole vielä pesuetta on aikaa nyt lukea lisää .minusta Jenni on kiltti ja onnekas että on syntynyt hyvään perheeseen ja on perhe keskeinen ihminen .se sentään yrittää enemmän kun tuo toinen voivottaja ja tubettaja .onkohan ne toisista tietoisia kun asuvat kummatkin Sastamala alueella.jenni on ihan pesunkestävä Sastamalainen tuo toinen ei ole TM sehän on Tampereen tyttöjä .

• Anonyymi

Mummon video avasi tilaamaansa paketin yöpaita päällä :D

• Anonyymi

Joo ja muutenkin mitäänsanomaton video taas. Kuka on nukkunut missäkin ,ketä kiinnostaa.Luetteli taas mitä mättöö lapset syö.Ei vissii lenkitetä koiraa päästää vaan ovesta ulos pihalle 🐶

• Anonyymi

Minkä ihmeen takia mummu ei voi olla tekemättä videoita edes sitä paria päivää kun lapset ovat käymässä. Pukeutuisi päivävaatteisiin ja olisi lapsille läsnä eikä vain tekisi videoita joihin ei sisältöä edes ole. Lapset päineen tekevät mitä tekevät, hädintuskin kerkiää vastata jos joku jotain kysyy. Sitten kun lähtevät alkaa ruikutus ja ikävä. Pelkkää esitystä kaikki näyttää olevan. Laittaisi lapsille oikeaa ruokaa tuon jatkuvan mannapuuron, ranskalaisten, nugettien ja hampurilaisten sijaan, olisi paljon edullisempaakin saati sitten terveellistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä ihmeen takia mummu ei voi olla tekemättä videoita edes sitä paria päivää kun lapset ovat käymässä. Pukeutuisi päivävaatteisiin ja olisi lapsille läsnä eikä vain tekisi videoita joihin ei sisältöä edes ole. Lapset päineen tekevät mitä tekevät, hädintuskin kerkiää vastata jos joku jotain kysyy. Sitten kun lähtevät alkaa ruikutus ja ikävä. Pelkkää esitystä kaikki näyttää olevan. Laittaisi lapsille oikeaa ruokaa tuon jatkuvan mannapuuron, ranskalaisten, nugettien ja hampurilaisten sijaan, olisi paljon edullisempaakin saati sitten terveellistä.

Miksi mummo tilaa meikkejä yms? Kyllähän noilla A lähettämillä meikeillä pärjää hamaan tulevaisuuteen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ite on läsnä aina kun on läheisiä kylässä ja keskustelua ja välittämistä
        Miksi sen on pakko tubettaa ja höpöttää kameran takana omia juttuja ,eikö ne rakkaat siinä liki jo ole tärkeät
        Tuo vaan miettii tavaraa ja tilauksia ja chatti porukaa joita ei ole ikää edes kun muutamia nähnyt.A onko ikää kun luurin takana.tuntemattomia ihmisiä vielä .mä en ikää kertoisi omia sairauksia ja ongelmia tuolla joku suoja pitää olla.ihan elämän haaskausta koko tubetus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ite on läsnä aina kun on läheisiä kylässä ja keskustelua ja välittämistä
        Miksi sen on pakko tubettaa ja höpöttää kameran takana omia juttuja ,eikö ne rakkaat siinä liki jo ole tärkeät
        Tuo vaan miettii tavaraa ja tilauksia ja chatti porukaa joita ei ole ikää edes kun muutamia nähnyt.A onko ikää kun luurin takana.tuntemattomia ihmisiä vielä .mä en ikää kertoisi omia sairauksia ja ongelmia tuolla joku suoja pitää olla.ihan elämän haaskausta koko tubetus

👍👍👍👍👍👍👍

• Anonyymi

Huomasin että se TM vanhentunut ihan vuoden sisällä.liikkuu vähän ja syö niitä rasvaisia ruokia ne myös vaikuttaa toki lääkkeet myös tekee
      Mutta tunnen monia ton ikäisiä ovat nuoremman näköisiä.olisiko tubetus tauolle ja keskittyä nyt omaan hyviin vointiin

• Anonyymi

Näkee sen nyt sokeakin että mummu on vanhentunut vuoden aikana tosi paljon ja videot samaa toistoa joka päivä.

• Anonyymi

Se pirjo Hannele tubettaja mukavan oloinen ja oma talo ja työpaikka 👍

• Anonyymi

TM taas lahjoja 😅 ja tavaraa .sehän saa enemmän noita ku rikkaat ihmiset ostaa !

• Anonyymi

Mummo oli ajanut autolla Tampereelle! Nyt mummo voisi lähettää tiedon työkkärille että pystyy ajamaan

• Anonyymi

Auton ratti kääntää eihän siinä tarvi kun istua ,työnteko olisi hyvä sille vaikka rekkakuski .jos tykkää ajaa.mutta ei ton ikäinen enää työhön mene on moni sairauksia ja nyt koko ajan muutenki irtisanotaan ihmisiä työstä ja lomautetaan . kuntouttava työtoiminta olisi tolle parasta enää.nyt kela leikkaa asumistukea ja köyhät joutuu muuttaa pieneen koppiin asuu .mitäs äänesti oikeastoa monet nyt saa sit huomata että kannattiko !!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Auton ratti kääntää eihän siinä tarvi kun istua ,työnteko olisi hyvä sille vaikka rekkakuski .jos tykkää ajaa.mutta ei ton ikäinen enää työhön mene on moni sairauksia ja nyt koko ajan muutenki irtisanotaan ihmisiä työstä ja lomautetaan . kuntouttava työtoiminta olisi tolle parasta enää.nyt kela leikkaa asumistukea ja köyhät joutuu muuttaa pieneen koppiin asuu .mitäs äänesti oikeastoa monet nyt saa sit huomata että kannattiko !!

Suomalaiset äänesti rikkaita ja oikeisto puolue. Nyt me tavalliset joudumme miettii mistä maksaa isosta lukaalista tai kopista m

• Anonyymi

Koiran koppi parempi asua ,kyllä mä TM ymmärrän. Myös asuntoja vaikea löytää varsinkin Sastamala

• Anonyymi

Ei ole mummussa mitään fyysistä vikaa. Ajelee Tampereelle ja vielä tyttären kanssa käy monessa kaupassa ostoksilla. Liikkuu paremmin kuin moni muu. Ei muutakuin työhön vain, ei ole mitään syytä etteikö olisi työkuntoinen ja työvuosia vielä reilusti jäljellä.

• Anonyymi

Nyt uusi hallitus ja kaikista leikataan .mitäs ton ikäinen edes rupeaa tekee vielä ?! Hyvä sun siel huudella että töihin.ihminen hyvä jos on työkuntoinen
        Moni irtisanotaan ja ei vanhoja kukaan enää huoli.koita nyt ymmärtää.te toimisto lakkautetaan nyt tammikuu siirtyy kunnalle .ei kukaan kotoa tule hakee väkisin töihin.kyllä se kuntouttava työtoiminta olisi sille parasta .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt uusi hallitus ja kaikista leikataan .mitäs ton ikäinen edes rupeaa tekee vielä ?! Hyvä sun siel huudella että töihin.ihminen hyvä jos on työkuntoinen
        Moni irtisanotaan ja ei vanhoja kukaan enää huoli.koita nyt ymmärtää.te toimisto lakkautetaan nyt tammikuu siirtyy kunnalle .ei kukaan kotoa tule hakee väkisin töihin.kyllä se kuntouttava työtoiminta olisi sille parasta .

Tekevälle töitä löytyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekevälle töitä löytyy.

Tuskin kuule kaikille kun irtisanotaan koko ajan porukkaa eri ammatti kunnista .tuskin TM työtä saa enää pian 60 v ja sairauksia .mitäs se teille kuuluu hänen kotona oleminen.tarjoa työtä sitten jos sulla on tarjottavaa ?!

• Anonyymi

Vanhainkotiin tämäkin ja vaippojen vaihto kerran viikossa.

• Anonyymi

Kummasti mummu ajelee autolla vaikka just jollain videolla sanoi että muisti on huono ei pysty ajamaan..oudosti muuttuu oireet.

• Anonyymi

Ei se dementiaa pode minusta niin kait se auton rattiin vielä pääsee.ei tarvi paljon kävellä.

• Anonyymi

Valehtelee mummo! Mummolle ei maistu kun laiskottelu! Ajokortti pois jos on sekavana liikenteessä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtelee mummo! Mummolle ei maistu kun laiskottelu! Ajokortti pois jos on sekavana liikenteessä!

Ei lähe mummeli enää työelämään.Masennus krooninen,omasta mielestä..TM nää vanhemmat lapset on helppoja kun nukkuu aamulla pitkään.Sit vielä nää riiviöt tulee ensviikonloppunakin.En kyllä kehtaisi sanoa edes leikilläkään You tubeen.

• Anonyymi

Kuka on tuo mummo? Miten löytää YouTubesta?

• Anonyymi

Tarjamummu sillä löytyy

• Anonyymi

Hyvän mielen paketteja tulee ja muita tilauksia...ei siinä ehdi töihin...

• Anonyymi

Mummun videot ovat nykyään ihan toisintoja edellisistä, niinkuin tämä viimeinenkin. Maanantaina olisi työtoiminta, olisipa yllätys jos menee. Lapset kun lähtee sunnuntaina niin eipä muuta kuin unettomuus ja masennus iskee eikä sitten jaksa herätä maanantaina, näin arvelen. A ei ole kommentoinut pitkään aikaan videoita?

• Anonyymi

Ei varmasti mene huomenna minnekään kun ei ole yöllä nukkunut..

• Anonyymi

Todella tylsä video oli eilen..samaa puhetta ja makoilua ...heh heh en taida nyt näyttää teille kun juon cokista...hah hah hah.

• Anonyymi

Varmaan tarroja ja muumi tavaraa haluaa näyttää oikein huvittaa kun olisi pienet lapset liki .mutta mä olen työssä vanhainkoti siellä ne tulee lapsenomaiseksi monet .mutta tuo ei ole vanhus vielä niin nyt jo 😅 tarrat ja muumi tavaraa ehkä sitä lapsettaa ja monet kaipaa se lapsuus jos ollut hyvä.

• Anonyymi

Paljon mummu tilaa kaikenlaista vaikka on työtön..
      8 pakettia lasagnea ...tarroja tarroja ...

• Anonyymi

En ymmärrä tota tarra hössötystä ,ton ikäinen ihminen.Kummasti alkoi polvi taas oireilla kun huomenna työmointa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä tota tarra hössötystä ,ton ikäinen ihminen.Kummasti alkoi polvi taas oireilla kun huomenna työmointa.

Työtoiminta siis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarrat kuuluu lapsille 🤭kuka ton ikäinen enää tarroja laittaa kun tuo vaan .en ole kyllä muilla nähnyt aikuisilla .kun olin työssä päiväkoti niin siellä oli tarroja lapsille.

• Anonyymi

Ihmeesti hänellä rahaa riittää jatkuviin Temutilauksiin ja muihin hössötyksiin. Nyt alkoi joulukalenterin teot. 9 levyä suklaata ensimmäisenä päivänä meni niihin. Aika övereitä luukkuja jos jokapäivä tuollaisia makeismääriä lapset syö lähes koko kuukauden. Eikö niihin muutakin voisi laittaa, vaikka niitä tuhansia tarroja. Tarviiko jatkuvasti syöttää karkkia lapsille, viikonloputkin yhtä mussutusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmeesti hänellä rahaa riittää jatkuviin Temutilauksiin ja muihin hössötyksiin. Nyt alkoi joulukalenterin teot. 9 levyä suklaata ensimmäisenä päivänä meni niihin. Aika övereitä luukkuja jos jokapäivä tuollaisia makeismääriä lapset syö lähes koko kuukauden. Eikö niihin muutakin voisi laittaa, vaikka niitä tuhansia tarroja. Tarviiko jatkuvasti syöttää karkkia lapsille, viikonloputkin yhtä mussutusta.

Yleensä Suomessa vielä syödään liikaa sokeria ja karkkia ,nyt tuli uudet terveys suositukset ihan pakko jo.koska suomessa on jo ylipainoa ihan monella jo.kun ikää tulee niin ne lisää eri sairauksia ajan Kaa ja voi tulla vakavia myös sairauksia.ite olin lievä ylipaino niin tajusin alkaa painoa tiputtaa ja lisäsin liikunta nyt hyvät arvot ja kunto on kun 20v.mutta jokainen vastaa itsestään jos haluaa elämää pidentää kannattaa alkaa miettii mitä syö ja lisää liikuntaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

9 levyä suklaata..apua!!!!Onko saanut sossu /Kelasta avustusta tähänkin toimintaan..???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka uskoo että mummu menee aamulla yhtään minnekään..ottaa omaa saikkua kun se tuolla menee läpi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka uskoo että mummu menee aamulla yhtään minnekään..ottaa omaa saikkua kun se tuolla menee läpi.

En usko ennenkuin omin silmin näen😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos se saa energiaa kun syö ne 9 suklaalevyjä kertaheitolla niin se menee lennossa sinne 😄

• Anonyymi

Mummu taitaa olla jo nukkumassa jotta jaksa aamulla polkaista keskustaan...huh huh hei

• Anonyymi

Polkaisee prismaan ja hakee paketteja !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Polkaisee prismaan ja hakee paketteja !

Nyt ollaan jännänäärellä menikö vai eikö mennyt😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt ollaan jännänäärellä menikö vai eikö mennyt😅

Ei mennyt..onneksi aina voi tubettaa ja tehdä joulukalenteria.

• Anonyymi

Olisihan se pitänyt tietää tai jokainen seuraaja tiesikin, mummu jäi kotiin. Yllätys yllätys, olikin ollut uneton yö eikä ollut lähtenyt. Mummulla on omat säännöt tässäkin asiassa muilla ei onnistuisi. Tärkeämpää oli saada avata joulukalenteri, työtoiminnasta viisveisaa.

• Anonyymi

Tää just ...miksi mummu ei saa karenssia ?? Tää systeemi ei toimi missään muualla paitsi tuolla..Muissa paikoissa pitää olla saikku lappu tai muuten karenssi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää just ...miksi mummu ei saa karenssia ?? Tää systeemi ei toimi missään muualla paitsi tuolla..Muissa paikoissa pitää olla saikku lappu tai muuten karenssi.

Joo ei mun kylässä kyllä onnistuisi .en ymmärrä miten tuolla onnistuu
        Ja työhön pitää mun mennä kyllä ja on olo mikä vaan ei saikkua niin vaan saada
        On se vaan helppoa elää jonkun noin .pitää muuttaa Sastamala asuu niin saisi jäädä kotiin makaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se vaan helppoa elää jonkun noin .pitää muuttaa Sastamala asuu niin saisi jäädä kotiin makaa

Oon itse taistellut te toimiston kanssa tosta asiasta ....vaatii sairausloman todistuksen lääkäriltä/hoitajalta jos olet poissa..Ei käy mikään oma selitys tai oma saikku...muutaman kerran toimitin TAAS lääkäriltä paperi ja siitä huolimatta sain karenssin koska te toimiston virkailija ei hyväksynyt kyseistä paperia..no se kyllä peruuttaa kun valitin asiasta hänen pomolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mummulla on pakko olla joku tuttava te toimistossa tai työtoiminnassa jos kaikki jatkuu kuten aina vaikka mummu ottaa omia lomia ym.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon itse taistellut te toimiston kanssa tosta asiasta ....vaatii sairausloman todistuksen lääkäriltä/hoitajalta jos olet poissa..Ei käy mikään oma selitys tai oma saikku...muutaman kerran toimitin TAAS lääkäriltä paperi ja siitä huolimatta sain karenssin koska te toimiston virkailija ei hyväksynyt kyseistä paperia..no se kyllä peruuttaa kun valitin asiasta hänen pomolle.

Mummulla lienee oma sopimus ettei tarvi mennä, ainakin oli aiemmin omien sanojensa mukaan. Tarvi vaan soittaa että enpäs tulekaan tänään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mummulla lienee oma sopimus ettei tarvi mennä, ainakin oli aiemmin omien sanojensa mukaan. Tarvi vaan soittaa että enpäs tulekaan tänään.

Oma sopimus te toimiston kanssa...mikä lie sopimus?? Silloin rikotaan lakia..

• Anonyymi

Työteekissä Sastamalassa semmonen työttömien vihaaja entinen koulukiusaaja pomona että en tiedä millä on mummeli sen lahjonut🧐

• Anonyymi

Puhelahjoilla ja voi olla aika itsepäinen luonne ja osaa olla se sääli asenne ...ei ketään lahjoiteta tuolla, sehän saisi potkut pian .joo yleensä monet kiusaajat pääsee pomon paikalle kun ovat narsistisen luonne omaavia ,kokemusta on työssä näistä .eikös sillä ole miljoonia lääkäri papereita ja valituksia .niin sillä se pääsee .

• Anonyymi

Te toimistossa ei missään ole työttömien kanssa samaa mieltä olevia töissä...sinne palkataan aina ne jotka ovat jo valmiiksi asenne vammaisia työttömiä kohtaan ja muita ketkä on tippunut kaikesta..

• Anonyymi
      UUSI

Mummun kannattaa katsoa HelkaH videot...hän puhuu asiaa tubettamisesta!!!!!!!

• Anonyymi
      UUSI

Mummo on ihan pro niissä työkkäri asioissa, että miten vältellään velvollisuuksia saamatta karensseja ym. sanktioita. Mummo vois videoilla alkaa jakaa ohjeita muille, että miten onnistuu kiertää karenssit olemalla kotona vaan, kun ei osallistu mihinkään työkkärin toimintaan eikä työnhakuun. Muilla paikkakunnilla ei onnistu moinen touhu. Sastamalassa löysemmät säännöt? Tai sitten mummo on ihan huippu taitava välttelemään kaikkea toimintaa työkkärin taholta.

• Anonyymi
        UUSI

Ei mun kylässä näitä kyllä hyväksytä kyllä se velvoittaa hakea työtä tai mennä kuntouttava työtoiminta jos ei muuta saa.jos ei tee mitään ja kiertää kaikella keplottelulla meillä tulee karenssi että napsahtaa.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      111
      5785
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3877
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3322
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2936
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      248
      1980
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1953
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1676
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      38
      1665
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      86
      1513
    Aihe