Sehän alkaa sanoilla "Maaorjat sorronyöstä nouskaa..."
Venäjän kansallislaulu
4
154
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä suomessa jo lauletaan
- Anonyymi
Kas kun en ole huomannut moista Suomessa.
Minä olenkin ihan varma, ettet sinä tiedä mitä oli maaorjuus. Suomessa ei maaorjuutta ole koskaan ollutkaan. Ei edes silloin kun Venäjä miehitti Suomea. Venäjältäkin se alkuperäinen malli lakkautettiin 1861 (muistaakseni).
Ukrainassa sekoilun myötä se otettiin Venäjällä uudelleen käyttöön toisenlaisessa muodossa. Taisteluikäiset ja -kuntoiset miehet eivät pääse pois maasta. Heitä tarvitaan Ukrainaan tykinruoaksi. Tosin aina sieltä joku pääsee pakoon, kuten tuo Sepa.
Kas näin sinäkin sait tietää maaorjuudesta. Lisää tietoa aiheesta löytyy erilaisista historiateoksista ja ehkä jopa Wikipediasta.
Kai sinä lukea sentään osaat? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas kun en ole huomannut moista Suomessa.
Minä olenkin ihan varma, ettet sinä tiedä mitä oli maaorjuus. Suomessa ei maaorjuutta ole koskaan ollutkaan. Ei edes silloin kun Venäjä miehitti Suomea. Venäjältäkin se alkuperäinen malli lakkautettiin 1861 (muistaakseni).
Ukrainassa sekoilun myötä se otettiin Venäjällä uudelleen käyttöön toisenlaisessa muodossa. Taisteluikäiset ja -kuntoiset miehet eivät pääse pois maasta. Heitä tarvitaan Ukrainaan tykinruoaksi. Tosin aina sieltä joku pääsee pakoon, kuten tuo Sepa.
Kas näin sinäkin sait tietää maaorjuudesta. Lisää tietoa aiheesta löytyy erilaisista historiateoksista ja ehkä jopa Wikipediasta.
Kai sinä lukea sentään osaat?Sepa on siis koti maansa petturi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepa on siis koti maansa petturi.
Ei koti maansa, vaan kotimaansa. Olen opiskellut hiukan venäjän kieltä, mutta en tiedä kuinka tuo venäjäksi kirjoitetaan, mutta suomenkielisenä se on yhdyssana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265271
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1451577
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.189946En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61893- 37819