Sehän alkaa sanoilla "Maaorjat sorronyöstä nouskaa..."
Venäjän kansallislaulu
4
162
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä suomessa jo lauletaan
- Anonyymi
Kas kun en ole huomannut moista Suomessa.
Minä olenkin ihan varma, ettet sinä tiedä mitä oli maaorjuus. Suomessa ei maaorjuutta ole koskaan ollutkaan. Ei edes silloin kun Venäjä miehitti Suomea. Venäjältäkin se alkuperäinen malli lakkautettiin 1861 (muistaakseni).
Ukrainassa sekoilun myötä se otettiin Venäjällä uudelleen käyttöön toisenlaisessa muodossa. Taisteluikäiset ja -kuntoiset miehet eivät pääse pois maasta. Heitä tarvitaan Ukrainaan tykinruoaksi. Tosin aina sieltä joku pääsee pakoon, kuten tuo Sepa.
Kas näin sinäkin sait tietää maaorjuudesta. Lisää tietoa aiheesta löytyy erilaisista historiateoksista ja ehkä jopa Wikipediasta.
Kai sinä lukea sentään osaat? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas kun en ole huomannut moista Suomessa.
Minä olenkin ihan varma, ettet sinä tiedä mitä oli maaorjuus. Suomessa ei maaorjuutta ole koskaan ollutkaan. Ei edes silloin kun Venäjä miehitti Suomea. Venäjältäkin se alkuperäinen malli lakkautettiin 1861 (muistaakseni).
Ukrainassa sekoilun myötä se otettiin Venäjällä uudelleen käyttöön toisenlaisessa muodossa. Taisteluikäiset ja -kuntoiset miehet eivät pääse pois maasta. Heitä tarvitaan Ukrainaan tykinruoaksi. Tosin aina sieltä joku pääsee pakoon, kuten tuo Sepa.
Kas näin sinäkin sait tietää maaorjuudesta. Lisää tietoa aiheesta löytyy erilaisista historiateoksista ja ehkä jopa Wikipediasta.
Kai sinä lukea sentään osaat?Sepa on siis koti maansa petturi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepa on siis koti maansa petturi.
Ei koti maansa, vaan kotimaansa. Olen opiskellut hiukan venäjän kieltä, mutta en tiedä kuinka tuo venäjäksi kirjoitetaan, mutta suomenkielisenä se on yhdyssana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001710Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571350Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761298Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108850
- 72833