Luin juuri tälläisen tekstin

Anonyymi-ap

Suoraan lainaus;

Jos hän ei etsi sinua, hän ei kaipaa sinua.

💔

25

433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joka kerta kun ovesta ulos astun, etsin sitä miestä katseellani.
      Joka kerta kun silmäni suljen, näen hänen silmänä.

      • Anonyymi

        En minä nyt ole ulos menossa. Kylmäkin on. Ymmärsit kommenttini tosi väärin. 😄


    • Anonyymi

      Voi vaan kysyä, että etsitkö itse häntä.

    • Anonyymi

      T: Lapsi. Mikäli oot aikuinen, niin oot vastuussa itse siitä, et saat vastaukset mitä kaipaat. Jos et saa vastausta kysyttäessä, on se juuri vastaus itsessään... Suurin osa jengistä painaa viel emotionaalisesti hiekkakakkumoodissa, enemmän tai vähemmän - myös allekirjoittanut, ja se sallittakoon. Live and learn 🌱

      • Anonyymi

        Hyvä puhe! T. Hiekkakakkumoodimies


    • Anonyymi

      Tiedän miksi en kirjoittele välillä tänne enkä irl nyt sen syyn hyvin., se syy on itsessäni mikä saa sen aikaan..

    • Anonyymi

      Ok. Rules näin siinä kävi tappauksen kanssa.

    • Anonyymi

      Asioita voi kokea monella tavalla, itsekäs ihminen syyllistää aina muita siitä, että on itse saamaton asian suhteen. Jos hän ajattelee noin, voisi sanoa, että se on toisen pelastus, että tilanne päättyi jo ennen kuin ehti alkaakaan? Itse koen näin.

    • Anonyymi

      Voi rakas A, oon niin ylpeä susta🥰

    • Anonyymi

      Etsin mutten löydä. Hän ei etsi,löytäisi heti jos haluaisi

    • Anonyymi

      Todellinen rakkaus kompuroi ja eksyy. Kaivata voi jossain sielun ja varjon välimaastossa. Elämän tiet ovat täynnä kuluneiden, puolivalmiiden rakkauksien hylkyjä.

    • Anonyymi

      Oltiin piilosta hän ei tullut enää etsimään. Odotan täällä vieläkin.

    • Anonyymi

      En oo tällä viikolla voinut etsiä häntä mistään koska ollut kipeänä koko viikon neljän seinän sisällä 🙁

      • Anonyymi

        Paranemisia! ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paranemisia! ❤️

        Kiitos ❤️ ja hyvää yötä 😊


    • Tai sit on ääripäähän viety välttelevä kiintymys tyyppi ja blokkaa sut kaikkialla ( oma copium)

      • Anonyymi

        Hui,vaarallinen ajatus sulla.Väkisinkö ajattelin tuolla ihmisen itseesi rakastuttaa?Sut torjutaan irl suoraan ja sinä alat ajatteleen ettei se tosissaan se on vain sairas ja torjuu sut sen vuoksi ja ja rupeat sitä edelleen ahdisteleen...HUH!HuH!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hui,vaarallinen ajatus sulla.Väkisinkö ajattelin tuolla ihmisen itseesi rakastuttaa?Sut torjutaan irl suoraan ja sinä alat ajatteleen ettei se tosissaan se on vain sairas ja torjuu sut sen vuoksi ja ja rupeat sitä edelleen ahdisteleen...HUH!HuH!

        En mä ihan noinkaa sanonut?? ja mua ei oo torjuttu oikees elämäs, vaan netisssä.


    • Anonyymi

      Joo näin on pitkässä juoksussa.
      Tarkoitin tuolla että kaikki muut syyt on fundeerattu hyvin.

    • Anonyymi

      Kylläpä yksinkertaisen hienosti kiteytetty ja kyllä se näin on❤️

    • Anonyymi

      Liiallinen yksinkertaistus. Ihmiset ei etsi toisiaan kun eivöt usko löytävänsä. Tai kun eivät esimerkiksi usko että toinen voisi tykätä (epävarmuus). Tai ujouden vuoksi.

    • Anonyymi

      Ehdottomasti oikea tulkinta!!! Rakastunut etsii aina kumppaniaan mielessään tai katseellaan. Intohimo ja vetovoima saa kaipaamaan rakastaan alati ja vaikka näkee rakkaan edes vilahdukselta, mielikuvitus liitää hänen luoksensa tai sieppaa hänet ajatuksiin. Se tekee rakkaudesta ainutlaatuisen, vahva kaipuu. Jotkut ihmiset saattavat kaivata suuresti myös jotain muuta itselle tärkeätä, se saattaa olla omaisuutta tai kokemuksia, arvovaltaa tai maailmaan tutustumista. Rakkaus kaipuu on kuitenkin vähemmän itsekästä ja yksinäisyyteen taipuvaista, siinä kaivataan toisen ihmisen lämpöä ja ymmärtämistä, Isonkin omaisuuden kerryttäjä tai arvovallan perässä kulkija saattaa elää ilman ystävyyttä tai ymmärtämystä, saati lämpöä tai ihmista joka omilla vahvuuksillaan tekee elämästä upeaa ja rikasta. Rakkaudessa kauneinta on mielikuvitus, silloin kun se matkustaa mielenmaisemiin, tekemään, näkemään ja kokemaan rakkaansa kanssa asioita, joista ei ole kuulluutkaan.
      https://youtu.be/bphOCJeTQx4

    • Anonyymi

      Noinhan se yleensä on

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      2189
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1802
    3. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1173
    4. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1172
    5. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      359
      1166
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      57
      912
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      859
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      817
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      239
      755
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      369
      747
    Aihe