En vaan tykkää tuosta toisesta ihailijastasi

Anonyymi-ap

Ehkä siksi että tunnisteet on surkeita ja pelkään että syytät mua niistä.

32

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mies vai nainen?

    • Anonyymi

      Miten sen tunnisteet on surkeita?
      Sinullako on sitten ei surkeita tunnisteita?
      Tässäkin aloituksessa?

      • Anonyymi

        Tunnisteista ei saa tunnistaa muut kuin kohde itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnisteista ei saa tunnistaa muut kuin kohde itse.

        Miten niin ei saa kuka sen kieltää?
        Siksikö ne sen toisen tunnisteet on surkeita kun joku muu tunnistaa kenelle se kirjoittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin ei saa kuka sen kieltää?
        Siksikö ne sen toisen tunnisteet on surkeita kun joku muu tunnistaa kenelle se kirjoittaa?

        Ei vaan siksi että osa ihmisistä ei pidä siitä. Voivat kokea että heidän yksityisyyttä loukataan. Siksi! Pitää muista, että tämä on täysin avoin keskustelupalsta. Kuka vaan voi lukea. Ei saa nolata ketään. Kaikki ei halua sukulaisten tunnistavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin ei saa kuka sen kieltää?
        Siksikö ne sen toisen tunnisteet on surkeita kun joku muu tunnistaa kenelle se kirjoittaa?

        Juuri noin, luin sinut ensin väärin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan siksi että osa ihmisistä ei pidä siitä. Voivat kokea että heidän yksityisyyttä loukataan. Siksi! Pitää muista, että tämä on täysin avoin keskustelupalsta. Kuka vaan voi lukea. Ei saa nolata ketään. Kaikki ei halua sukulaisten tunnistavan.

        Mutta sinä sitten saat haukkua muita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sinä sitten saat haukkua muita?

        Ei ole haukkumista tämä. Ketään en ole haukkunut. Yritä edes ymmärtää lukemasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sinä sitten saat haukkua muita?

        Jos sanoo että ei pidä jonkun tyylistä käyttää liian leväperäisiä tunnisteita niin se ei ole haukkumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sanoo että ei pidä jonkun tyylistä käyttää liian leväperäisiä tunnisteita niin se ei ole haukkumista.

        Mä olen käyttänyt tätä termiä muissa asiayhteyksissä, toivon, ettei ala mielessä yhdistyä tänne ikävään! 🫣


    • Anonyymi

      Ei kai haittaa,että paneskelen kateutta aiheuttavaa naistani.

      M47v

    • Anonyymi

      Yrität varastaa huomiota joltakulta toiselta
      Ei nii saa tehdä .:<
      Oo rehellinen itsesi kiitos .
      Menetät sekoilullasi sen vähänkin mitä nyhdät .

      • Anonyymi

        Täällä jokainen tekee niin. Älä höpise tyhjää.


      • Anonyymi

        Niimpä, yrität muuttaa itseai joutseneksi vaikka olet ankka.


      • Anonyymi
        UUSI

        Mutta kukaan meistä ei edes tiedä kuka hän on ja mitä hän seuraavaksi kirjoittaa, joten hän ei itse asiassa menetä mitään eikä ketään. Eikä kukaan muukaan, jos ei ole niin lahjaton älyltään, että elää palstan kirjoituksien mukaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kukaan meistä ei edes tiedä kuka hän on ja mitä hän seuraavaksi kirjoittaa, joten hän ei itse asiassa menetä mitään eikä ketään. Eikä kukaan muukaan, jos ei ole niin lahjaton älyltään, että elää palstan kirjoituksien mukaan.

        Korjaan sen verran, että jos itse kohde on kirjoituksista kaikkien tunnistettavissa, niin se on todella ajattelematonta, vaikka kohde ei palstalla kävisikään. Joku voi esiintyä hänenä ja toiset voivat näin luulla hänen käyvän palstalla, vaikka ei olisi koskaan tänne sanaakaan kirjoittanut.


    • Anonyymi

      Älä huoli en tunne ketään Teroa 😅

    • Anonyymi

      Mie en tykkää oikiastaan khoko palstasta. Olen täällä vsin koska tulevan aviomieheni käy täällä.

      ..


      :)

      • Anonyymi

        khoko ootko joku lappalainen😄


    • Anonyymi

      Tämä aloitus todistaa, että seuraat hänen profiliaan;)

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat ?
        Nii tää aloittaja ei tykkää siitä nikillisestä jonka jutuissa käy sitä haukkumassa ja muuallakin ?


      • Anonyymi

        En seuraa kenenkään profiilia yhtään missään. Erehdyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat ?
        Nii tää aloittaja ei tykkää siitä nikillisestä jonka jutuissa käy sitä haukkumassa ja muuallakin ?

        Ei ole nikillisistä kyse enkä minä ketään hauku missään. KIrjoitin avoimesti tämän aloituksen.


      • Anonyymi

        Puhun vain palstasta. Ikävä-palstasta. Nikilliset ohitan sujuvasti. Kirjoitan kuin kaivatulleni ja hän ei nikkiä tekisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhun vain palstasta. Ikävä-palstasta. Nikilliset ohitan sujuvasti. Kirjoitan kuin kaivatulleni ja hän ei nikkiä tekisi.

        Ikävää mutta kyllä sillä oli nikki jo.


    • Anonyymi

      Tällä palstalla pitää ohittaa jokainen ilkeä tai passiivisagressiivinen viesti. Sellaisen takana on trolli tai katkera tyyppi.

      Tunnisteissa vähän on hyvä.

      Näillä täällä pärjää. Hyvää yötä sisäisesti kauniille miehelle.

      • Anonyymi

        Hyvää yötä sisäisesti sen huomanneelle naiselle.


    • Anonyymi
      UUSI

      Stalkataan ja kerrotaan totuuksia.Sekö on oikein?
      Kodinrauhan piiriin sekaantumista se on ollut eräällä bensalla miehellä.Pä8vät ja yöt kyttää naapuriaan korva tai stetoskooppi kiinni seinässä ja kuuntelee mitä ne tekee ja infoaa tänne.On jopa haukkunutkin niillä.Suurennellut naapurin yksityisiä toimia mustamaalatakseen ja nöyryyttääkseen.

      • Anonyymi
        UUSI

        *Päivät. Ei 8 kuulu tekstiin.


    • Anonyymi
      UUSI

      Höps 🤭

    • Anonyymi
      UUSI

      Joo en kyllä halua olla enää tekemisissä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      2189
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1802
    3. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1173
    4. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1172
    5. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      359
      1166
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      57
      912
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      859
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      817
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      239
      755
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      369
      747
    Aihe