Minkälaisen

Anonyymi-ap

Suhteen haluat?

50

697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Normaalin parisuhteen

      • Anonyymi

        Kaikkeen kyllästyy ajallansa ja sen jälkeen rakastaa olla yksin- sivusta.


    • Anonyymi

      Kivan elämänmakuisen. Täynnä lämpöä ja rakkautta.

    • Anonyymi

      kahden ihmisen välinen parisuhde. mielellään laatua loppuelämä.

    • Anonyymi

      Suhteeseen tarvitaan kaksi ja ne kaksi yhdessä muokkaa sen suhteen omanlaisekseen.
      En voi tietää mitä se toinen haluaa, joten en osaa vastata.

    • Anonyymi

      Kaikk yhes koos. Yläaste aikaiset hyvät tyypit!

      • Anonyymi
        UUSI

        Toivottavasti ei tarvi mun kanssa yläasteella olleita enää tavata, säästyisi paljolta. Se yks 3 v riitti, vieläkin ihan rikki jatkuvasta kiusaamisesta. Jotenkin kesti vuosia edes hyväksyä se, että olin kohdannut oikeesti ihan kauheeta henkistä ja fyysistä väkivaltaa, kun se normalisoitiin sekä opettajien että terapeutin taholta.

        Pahin kirosana nykyisin on nimenomaan tuo ”normalisointi”.


    • Anonyymi

      Sleep

    • Anonyymi

      En ainakaan perinteistä.
      Haluan olla vai me kaks.Sehän on mahdotonta sillä sinä olet sosiaalinen.

    • Anonyymi

      Olen liian ujo ja ahdistunut, mutta jos pystyisin, ja nainen haluaisi, niin semmoisen että olemme aina yhdessä. Mieheltä.

    • Minkä tahansa suhteen Veeran kaa. Parisuhde mieluiten.

    • Anonyymi

      Semmosen pervon suhteen, jossa hommaat mulle kaikki tuntemasi naiset seksiseuraksi sun katsellessa vierestä. Lainaat mua sun kavereille ja naispuolisille sukulaisille.

      • Anonyymi
        UUSI

        😂 tämähän kuulostaisi oikeastaan aika hyvältä. Sonä tuskin tosin viehättyisit heistä. Älä silti pilkkaa aisureita, sillä he itse pyytävät ja nauttivat olostaan aisurina.


    • Anonyymi

      Kestosuhteen. Jossa höpsötellaan, kuunnellaan, syödään ja muuta eikä vain naida

    • Anonyymi

      Haluan läheisen ja syvän henkisen yhteyden ja sitä kautta tiiviin seksuaalisen ja kokonaisvaltaisen rakkaussuhteen. Se, että, miten tuon saavuttaa tällaisen strategialla ja tilanteen keskellä on arvoitus, mutta kysymys olikin halusta.

    • Anonyymi

      Suhteitahan on monenlaisia aina hyvänpäivän tutusta parisuhteeseen

    • Anonyymi

      Kestävä, vahva ja ymmärtäväinen suhde.

    • Anonyymi

      Sitoutuneen, omistautuneen ja rakastavan suhteen.

      • Anonyymi
        UUSI

        Omistautuminen tarkoittaa sinulle mitä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Omistautuminen tarkoittaa sinulle mitä?

        Lojaaliutta, rakastetun, oman itseni ja meidän yhteisen hyvän rakentamista ja vaalimista, liittoutumista yhteen kovaa maailmaa vastaan, toisen puolen pitämistä, tukemista ja vankkumatonta tukea ihan tavallisessa arjessa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lojaaliutta, rakastetun, oman itseni ja meidän yhteisen hyvän rakentamista ja vaalimista, liittoutumista yhteen kovaa maailmaa vastaan, toisen puolen pitämistä, tukemista ja vankkumatonta tukea ihan tavallisessa arjessa.

        Sulle ei mitään


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lojaaliutta, rakastetun, oman itseni ja meidän yhteisen hyvän rakentamista ja vaalimista, liittoutumista yhteen kovaa maailmaa vastaan, toisen puolen pitämistä, tukemista ja vankkumatonta tukea ihan tavallisessa arjessa.

        Täysin infantiili ajatus tuo liittoutuminen kovaa maailmaa vastaan. Nyt viisautta ajatteluun.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin infantiili ajatus tuo liittoutuminen kovaa maailmaa vastaan. Nyt viisautta ajatteluun.

        Kiitos mielipiteestä. Sillä ei kuitenkaan ole minulle mitään merkitystä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lojaaliutta, rakastetun, oman itseni ja meidän yhteisen hyvän rakentamista ja vaalimista, liittoutumista yhteen kovaa maailmaa vastaan, toisen puolen pitämistä, tukemista ja vankkumatonta tukea ihan tavallisessa arjessa.

        ❤️❤️


    • Anonyymi
      UUSI

      Molemmilla omaa aikaa, yhdessä ollessa seksiä ja tietysti muuta, mitä nyt normaaliin elämään kuuluu. Jos vaan hänelle, yhdelle naiselle tämä sopisi.

      • Anonyymi
        UUSI

        Samaa mieltä tästä.


    • Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

        Kumpi noista ajattelit olla?


    • Anonyymi
      UUSI

      Onnellisen.

    • Anonyymi
      UUSI

      No sitä omaa aikaa on tietysti myös oltava kummallakin. Jatkuva yhdessäolo kylki kyljessä alkaa ahdistaa pitemmän päälle.
      En ole kovin ripustautuvaa sorttia.
      Normaalia olemista niin että kumpikin tuntee olonsa hyväksytyksi sellaisena kuin on.
      Osaan olla myös yksin ja nautin siitä.
      Miehen pitää olla luotettava ja rehellinen.
      Sellaista miestä etsin.

    • Anonyymi
      UUSI

      Suhteen missä ei ole afyysistä bhenkistä väkivaltaa. En jaksa enää ajautua niihin. Mäen mitenkään pysty.Suhteen missä ei jatkuvasti vääristellä asioita tai lytätä toista. Rehellisyys on karua mutta mä toisin rakkaalleni kaiken tullessani pöytään. Kuulostaa häijyltä mutta mitä sitä kiertelemään totuuksia. Hän saisi siinä vielä perääntyä jos ei sitä eli mun maailmaa kestäisi. Jos ei kestä outolintua ei kestä myöskään meidän suhde. Tästä syystä toivon outolintua rinnalleni kulkemaan. Toivon hänellä olevan edes jonkinlaista kosketusta mt ongelmiin. Se auttaisi paljon. Mulla on kausia kun olen aivan masentunut. Esim nyt. Olo on ihan siis riittämätön pska ja ruma huora suunnilleen. Vaikken sitä ole niin siihen alkaa uskomaan kun sitä tuutataan jatkuvasti. En oleta että kumppanin töytyisi olla täydellinen mutta hänen pitäisi pystyä suojelemaan mua. Koska olen hölmö. Miehen mä tarviin tonkin tossa totesin. En pystyisi naisen kanssa olemaan. Nojoo lähti reitiltä:DD.rauhotun Xd

    • Anonyymi
      UUSI

      Omat huushollit ja asutaan erillään. En ala enää leikkimään kotia.

      • Anonyymi
        UUSI

        toikin on tosi hyvä pointti. mä haluisin asua ainakin seuraavat pari vuotta erillään. ihan siitäkin syystä että nautin myös hetkittäisestä omasta ajasta arjessani ennen tuntu että jatkuvasti toinen oli hengittämässä niskaan ja tenttaamassa millon mistäkin ihan vtun turhuudesta/sivusta


      • Anonyymi
        UUSI

        vastataan varmuudella. kiitos, ymmärrän tämän hyvin, varsinkin aikuisilla ja ihmisillä joilla on paljon elettä elämää. Itse etsin muuta, ja tämä elämä tyyli ei ole itselle sitä mitä etsin. kiitän kiinnostuksesta mutta kieltäydyn.


    • Anonyymi
      UUSI

      Onoffsuhteen

      • Anonyymi
        UUSI

        mut tuleeks se aina jatkuu ..-sivusta


    • Anonyymi
      UUSI

      Pelkään, en halua

    • Anonyymi
      UUSI

      Hyvin, hyvin salaisen.

    • Anonyymi
      UUSI

      Etäsuhteen.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kuinka kaukana pitää olla?


    • Anonyymi
      UUSI

      Tietysti jos kohtaan sellaisen miehen, jonka kanssa kemia ja kaikki muu kohtaa hyvällä tasolla niin, rakkaudellisen, intohimollisen, rehellisen ja tasapainoisen suhteen ja mielellään loppuelämän kestävän tietysti jos vain sellainen suodaan.

      • Anonyymi
        UUSI

        Sellaisia on harvassa.


      • Anonyymi
        UUSI

        Elämä on muuta tarkoitusta varten


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisia on harvassa.

        Riippuu minkälaisia ihmisiä tuntee. Suurin osa lähipiirini suhteista on loppuelämän suhteita.


    • Anonyymi
      UUSI

      En minkäänlaista, minulla on jo suhde. Ehkä sellaista kirjoittelua ja kiusoittelua, huumoria. Se on kivaa välillä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Haluan sellaisen vanhanaikaisen naisen, mutta nuoren fyysisesti, joka tahtoo olla miehelleen ensisijaisesti palveluntarjoaja, eikä niinkään tasavertainen elämänkumppani.
      Joku kohta kysyy, että miksi haluan vaimon yleensäkään. Voihan eri palvelut tilata ulkoisilta palveluintarjojailta.
      Tottakai voisi, eikä kokonaishintakaan välttämättä olisi sen kalliimpi kuin mitä laadukkaan vaimon ylläpitoon kuluu.
      Perimmäisenä syynä on luottamus ja helppous. Haluan, että yksi nainen pitää kaikki langat hyppysissään, eikä minun tarvitse miettiä näitä asioita ollenkaan. Voin täysillä keskittyä omiin töihini ja harrastuksiini.
      Lisäksi tälläinen vaimonainen on myös motivoitunut pitämään huolta varsin mittavasta omaisuudestani.

      • Anonyymi
        UUSI

        vastataan varmuudella, minä en enää tähän pysty, mutta jollekin erinomainen ja vaativa tehtävä. Toivo että löydät mitä etsit. En ole suoraa kosintaa saanut, ja kiitän pienestäkin huomiosta myös muita kohtaan yhteistyönkin merkeissä.


    • Anonyymi
      UUSI

      en ole tavannut ihmistä jonka haluaisin tai näkisin tulevaisuudessa suhteelle mahdollisuuksia. Ehkä joskus tapaan tai aika meitä muuttaa. Sitä ei tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

    • Anonyymi
      UUSI

      Läheisyyttä, yhteisiä tekemisiä, seksiä, pieniä suloisia yllättämisiä, molemminpuolista kunnioitusta ja luottamusta, ei salapanoja tai avoimiakaan ulkopuolisia kumppaneita. Miehen ajatuksia suhteesta.

    • Anonyymi
      UUSI

      pelastaisin hänet esimerkiksi merihädästä yhteisillä rantalomillamme

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      2300
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1902
    3. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1203
    4. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1192
    5. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      359
      1176
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      57
      942
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      869
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      847
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      239
      765
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      369
      757
    Aihe