Onko Arjasta millasia kokemuksia?
Arja kosonen
9
398
Vastaukset
- Anonyymi
Koskaan kuullutkaan.
- Anonyymi
Olen joskus tilannut kirjallisen tulkinnan, siitä on jo todella kauan aikaa. En enää sisältöä muista tarkemmin mutta siinä oli paikkaansa pitäviä asioita. Minulla jäi tulkinnasta rehellinen kuva. Se ei ollut erilaisten korttien pohjalta laadittua tekstiä, joka voisi sopia vähän jokaiselle vaan aidosti itse tehtyä ja omin sanoin kuvattua.
- Anonyymi
Jaajaa, kiitos nyt Arjalle infosta mutta kun ihan yleistä tietoa on ettei mitään kirjallisia tulkintoja voi pitää muuna kuin hölynpölynä.
Minulle on aito ja oikea näkijä, muutamakin sen asian sanonut ja ovat vielä perustelleet miksi niin.
Kannattaisiko vaikka oikeisiin töihin hakeutua sellaisten jotka kuvittelee jollain huuhaakirjallisilla tienaavansa.
Tänä päivänä ennustajilla kävijät ovat varmasti laillani hyvinkin valveutuneita ihmisiä eikä kellään ole varmaan ylimäärääisiä rahoja hassata turhaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaajaa, kiitos nyt Arjalle infosta mutta kun ihan yleistä tietoa on ettei mitään kirjallisia tulkintoja voi pitää muuna kuin hölynpölynä.
Minulle on aito ja oikea näkijä, muutamakin sen asian sanonut ja ovat vielä perustelleet miksi niin.
Kannattaisiko vaikka oikeisiin töihin hakeutua sellaisten jotka kuvittelee jollain huuhaakirjallisilla tienaavansa.
Tänä päivänä ennustajilla kävijät ovat varmasti laillani hyvinkin valveutuneita ihmisiä eikä kellään ole varmaan ylimäärääisiä rahoja hassata turhaan.Arjalla on vaihtoehtona myös tapaamiset ja puhelinajat, jos ei kirjalliseen tulkintaan usko. Mulla on kirjallisista tulkinnoista hyvin vähän kokemusta, ensisijaisesti yleensä muilla keinoilla sovin ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arjalla on vaihtoehtona myös tapaamiset ja puhelinajat, jos ei kirjalliseen tulkintaan usko. Mulla on kirjallisista tulkinnoista hyvin vähän kokemusta, ensisijaisesti yleensä muilla keinoilla sovin ajan.
Arja koittaa epätoivoisesti kalastella asiakkaita mutta kun kukaan ei ole kuullukkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arja koittaa epätoivoisesti kalastella asiakkaita mutta kun kukaan ei ole kuullukkaan.
Niinhän näihin kaikkiin aina vastataan. Ajattelin jo eilen että oli viimeinen kerta kun kerron kokemuksia tai suosittelen ketään. Olen käynyt lähemmäs 40 istuntoa vuosikymmenien aikana niin kokemusta on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän näihin kaikkiin aina vastataan. Ajattelin jo eilen että oli viimeinen kerta kun kerron kokemuksia tai suosittelen ketään. Olen käynyt lähemmäs 40 istuntoa vuosikymmenien aikana niin kokemusta on.
Ei kannata välittää,nämä pari perskärpästä päivystää täällä 24/7 jos joku vaan menee heidän mielestä liikaa kehumaan jotakin muuta vaikka ihan mainitsemalla nimen kuin heidän ns suosikkiaan.
Ne odottaa koska voi iskeä. Jos lukee näitä keskustelu ketjuja niin väistämättä jokaisessa
on näkijöitä kohtaan haukkumista tai että mainostaa itse. Kun ei ymmärretä että suomessa on muitakin näkijöitä joilla käydään ja ihmiset pitää niistä.
Ja nämä perskärpäset pitää tästä sivusta kun voivat anonyymisti haukkua ja herjata muita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata välittää,nämä pari perskärpästä päivystää täällä 24/7 jos joku vaan menee heidän mielestä liikaa kehumaan jotakin muuta vaikka ihan mainitsemalla nimen kuin heidän ns suosikkiaan.
Ne odottaa koska voi iskeä. Jos lukee näitä keskustelu ketjuja niin väistämättä jokaisessa
on näkijöitä kohtaan haukkumista tai että mainostaa itse. Kun ei ymmärretä että suomessa on muitakin näkijöitä joilla käydään ja ihmiset pitää niistä.
Ja nämä perskärpäset pitää tästä sivusta kun voivat anonyymisti haukkua ja herjata muita.Älä nyt, kuka on lisäksesi se toinen perskärpänen? Onko teitä tosiaan vaan pari?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt, kuka on lisäksesi se toinen perskärpänen? Onko teitä tosiaan vaan pari?
Hahahaha! Se käyny ennenki noista perskärpäsistää infoomassa, hyh! Hyvä hygienia auttaisi varmaa tollasessa tilanteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338536Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1591177Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17816Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.39745Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 43691
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647