Kiitos kaikesta

Anonyymi-ap

Ja kiitos, mutta ei kiitos.

Tasoitit tietä vaimolleni. Herätit minussa sydämeni virrat ja tunsin ihanaa ihastumista pitkästä aikaa. Rakastuin itsessäni asioihin joita kaikki arvostivat. Huomion itseni aivan uudella tavalla ja huomasin paljon asioita, joita minun tarvitsee itsessäni parantaa.

Nousen tästä ja pidän parhaimman huolen itsestäni. Super itsevarma olo kun minuun ihastutaan jo puoliteholla ja uskon vetovoimani vähintään tuplaantuvan, kun vähän kuntoilen ja hymyilen enemmän. 7 jalkaa isoksi kasvan.

Kiitos sinulle. Kerron vaimolleni sinustakin ja käännän menneen suruni parhaimmaksi kiitokseksi sinulle, koska silloin tamppasit tien vaimolleni. Herätit miehen unesta🤍

28

681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      hyvää suhdetta ei todellakaan kannata vetää vtuiksi vaan ihastumisen takia.. tekeehän se kelle hyvänsä välillä vähän saada huomiota ja liidellä unelmissa, on saanut osumaa tai ei. tylsyys kun toisia turruttaa ja elämästä tulee tehotonta autopilotti pskaa. mikään ei tunnu millekään. toivottavasti oman ihanan vaimosi kanssa rakastelukin maistuu taas astetta paremmalle koska kun hyvä olo on sinussa niin vaimosikin varmasti tämän aistii. kaikkea hyvää teille. pidä hänestä huolta!

    • Anonyymi

      Rakasta sun vaimoa joka päivä, osta pieniä lahjoja ja hemmottele. Keksi sängyssä uusia jippoja ja pidä häntä elämäsi keskiössä.

      Hyvä päätös :)

      • Anonyymi

        Ei siihen mitään lahjoja edes tarvitse. Voi olla läsnä. Puhua nätisti jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siihen mitään lahjoja edes tarvitse. Voi olla läsnä. Puhua nätisti jne.

        Kannattaa antaa pieniä lahjoja. Ei tarvitse, mutta kannattaa. Lahjat voi olla saunan lämmittäminen, kahvin keittäminen, lempisuklaan ostaminen, oman ajan antaminen, hieronta ym. Kaikki toisen myös antimateriaalinen huomiointi. Oma mielipiteeni.


      • Anonyymi

        Sehän tarkoittaa TULEVAA vaimoa tyhjäpää! Sisälukutaitoa vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa antaa pieniä lahjoja. Ei tarvitse, mutta kannattaa. Lahjat voi olla saunan lämmittäminen, kahvin keittäminen, lempisuklaan ostaminen, oman ajan antaminen, hieronta ym. Kaikki toisen myös antimateriaalinen huomiointi. Oma mielipiteeni.

        Olet kyllä tosi hyvä tuossa hemmottelussa!


    • Anonyymi

      Ei ole mikään uutinen, että rakastuit itseesi. Onnea matkaan vaimominäsi kanssa.

      • Anonyymi

        Tärkeintä on rakastaa itseään.siitä kaikki lähtee.
        Toista vasta sen jälkeen kun oppinut rakastamaan itseään terveesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tärkeintä on rakastaa itseään.siitä kaikki lähtee.
        Toista vasta sen jälkeen kun oppinut rakastamaan itseään terveesti.

        Juu, mut on ihmisiä, jotka tekee sinusta paremman version itsestään. Pitäisikö semmoisesta luopua, vaikka ois minkälainen muodoton kummitusolento ja mielikuvituksen tuotetta? 😜


    • Anonyymi

      Miksi kirjoitat tänne tämmöistä? Sinulla ei ole ketään elämässäsi. Olet kestotrollaaja joka haluat pahaa mieltä muille. Häpeä!

    • Anonyymi

      Hyvä niin. Semmonen on lopputulos, kun trollit matkii ihmisiä. Ei parane kaikkea uskoa ei myöskään valehtelijoita.

    • Anonyymi

      Bullshittiä

      Minulla on elämässäni onneksi kaikki hyvin ja ihana mies vierelläni.
      Voit jatkaa valehtelua itsellesi sekä muille.
      Ei taida vaimosi tietää montaako pyöritit samanaikaisesti. Joskus tekisi mieli kertoa vaimollesi meistä ja niistä muista, mutta en alennu samalle alhaiselle tasolle kuin missä sinä olet. Kuten arvata saattaa,
      taidat vain pelätä että kerron meistä hänelle.

    • Anonyymi

      Niin sitä pitää minäkin nautin kauniista syyspäivistä ja aamiaisista, uimisesta ym. mieheni kanssa. On niin syvä rauha ja levollisuus sekä niin hyvä olo laskeutunut. Tietää kuuluvansa johonkin eikä mihin vaan tahansa. Onnea Meille ja teille! Kiitos.

      -Even demons run for cover when the Good Man goes to his Wife-

      • Anonyymi

        Teille isolla Teellä.


    • Anonyymi

      Ole hyvä 😊. Kiva kun pystyin olemaan avuksi 😉

      • Anonyymi

        Ei sulle tommonen satuilu.
        ♥️


      • Anonyymi

        Kiitos samoin! Laitan kuitenkin tän sydämen tähän lopuksi. Emoji-näppäin edelleen epäkunnossa.


    • Anonyymi

      Kukahan sen vaimon vielä herättäisi, että hänenkin halut heräisi. Yksin tanppailet menemään 7 jalkasi kanssa kuitenkin. Älä kompastu.

    • Anonyymi

      Tämä on naisen kirjoittama tai todella häiriintyneen miehen. Tulla nettiin kirjoittamaan että kertoo vaimolle mielikuvitusnaisesta. Taas haaskattiin bittejä loputtomassa paskavirrassa.

      • Anonyymi

        Sinun tarinoinnit on aika psykedeelisiä, mitä oot nauttinu?


    • Anonyymi

      Miks sanot tän täällä etkä suoraan hänelle
      joka herätti sut?

    • Anonyymi

      Ei hyvää päivää. Kukahan tämänkin on kirjoittanut. Ensinnäkin on käyttänyt hyväkseen jotakuta toista piristääkseen omaa parisuhdettaan. Toinen on lempattu ulos ja sen jälkeen kiitellään ja ei kiitellä. Ihmiset ovat niin k****äitä tänä päivänä.

    • Anonyymi

      NO VOIH EIKO ENÄÄ KÄY😂😂
      Vakoillut asioita lähempänä ku tiedät taas...

      Elämässä on erilaisia vaiheita
      Ja minä sovin juttuineni siihen yhteen vaiheeseen
      Vuosien 2014->2022 välissä

      Nyt en enää niinkään... Enkä halua Ihan samoja juttuja .mitä siihen aikaan toivoin ja halusin .
      Kuljen uuteen suuntaan.

      Ja mitä joihinkin asioihin tulee niin tumma fantasioita
      on kaikilla joilla vahaakään erootista elämää.
      Jotkut vain asettaa sen puolen elämässä
      valokeilaan ja tärkeimäksi asiaksi ...😅🤣
      Vaikka elämä on kokonaisuus

      Enkä oo perheenrikkoja tyyppiä
      Kumpikin tais kasvaa kuitenkin vuosien varrella
      Eikä ollenkaan huonoon suuntaan
      Kunnioitan ja arvostan sua Jotenkin silti ...
      Ja muistan asiat pidempään kuin sä ja sun
      muistihäiriösi mies

      NAiselta SiVusta .

    • Anonyymi

      Kiitos myös sinulle mies, kun tasoitit tietä minulle ja aviomiehelleni :) <3 Voisin kirjoittaa sinulle takaisin tämän aivan saman tekstin jonka sinä kirjoitit!

      Sinä muutit minua, sait minun luottamaan itseeni ja uskomaan itseeni enemmän, sinä teit elämästäni ja avioliitostani paremman, viime talven aikana. Ja en pettänyt miestäni kanssasi, onneksi. Kerroin myös miehelleni sinusta.

    • Anonyymi

      Se on hyvä että noin kävi. En koekaan olevani vaimomatskua tässä elämäntilanteessa. Toivon tuleville suhteillesi onnea ja rakkautta.

    • Anonyymi

      Menen nyt intuitiolla, en ole käynyt täällä lauantaiaamun jälkeen, enkä tuu enää. Jos aloittaja tunnistaa niin hyvä, jos on väärä, tiedän että tilanne on kuitenkin tämä.
      Haluan vielä kerran tarkentaa että minä en ole sinun kanssa puhunut, kirjoittanut, en somessa, en täällä, tarkoitan keskustelua, yrittänyt olen viestittää mutta en ole saanut vastakaikua, joko ei oo kiinnostanu tai et ole saanut. Jos olet yksityisesti käynyt jotain hania rakkausjuttuja niin en ole minä.
      Kyseessä on vakava asia jos vielä kerrot valheita ympäriinsä ja se sun "tuleva vaimosi" kertoo eteenpäin. Tulee tutkinta jos kuulen.
      Samoin en ole antanut lupaa kuvaamiseen, ne on sulta levinnyt tänne ja niitä nauretaan.
      Kokonaisia lauseita ollaan joinkuin puhuttu 11.2022, syyskuussa sanoin "ok".
      Eli saat kertoa jos sanot oikean nimen, ymmärtääkseni se sinun ihana täällä vaikuttava manipuloiva ystävättäresi.
      Tunniste: sinulle on viesti mun "työhuoneessa" lukitun oven takana. Mutta ehkä parempi ettet lue. Kunhan et syytä väärää henkilöä. En pidä sinusta enää ihmisenä enkä halua olla sun kans mussään tekemisissä enkä toivo sulle hyvää. Olet raukkamainen narstinen idiootti
      n>m

    • Anonyymi

      Hyvä, kovasti olet vakuutellut. 😸

    • Anonyymi

      Ai NYTKÖ sä yllättäen näetkin vaimos hyvät puolet, jotka ei aikasemmin kiinnostanut sua pätkääkään kun aidantakainen vihreämpi nurmi kiinnosteli?? Kun se vihreämpi pääkohteesi torjuikin sut eikä innostunutkaan sun kuolaamisesta?! Salli mun NAURAA!!!! 🤣🤣

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe