Muistellaanpa kuinka Boxing Finlandia-tallin tarina alkoi:
F1-sarjan Boxing Finlandia-tallin Narain Karthikeyan ajoi brutaalisti JJ Lehdon päälle heti avauskierroksella. Taitava Lehto ohitti Intialaisen heti avauskierroksella, joka herätti närää BF-tallissa. Intialainen nousi horjuvin jaloin varikkopysäyksellään autosta ja ainakin allekirjoittaneen mielestä tallipäällikkö Arvo Kivelä teki virheen pakottaessaan hänet jatkamaan kisaa. Vain hetkeä myöhemmin hän ajoi varikkomuuriin painavasti. Samantien hän nousi autosta ja pyörähti vesilätäkköön törmäten Caramelito-tallin autoon juostessaan takaisin varikolle. Yleisö sai antaa hänelle aplodit, kun hän viimein pääsi taas ylös.
- Häneltä kesti neljän kierroksen ajan päästä vauhtiin. Tyypillistä hänelle - hän ei sanonut paljonkaan ja meni sitten seinään, Kivelä muistelee Autosport.comille.
Tallin toinen kuljettaja, Jarno "jahee" Elg paloitteli autonsa jo lähtöruudukossa ja sytytti sen lopulta tuleen.
Boxing Finlandian varikkomuurilla ei kuitenkaan panikoitu, eikä tilanteeseen kiinnitetty liikaa huomiota. Vaikka radalla ei ollut enää kumpaakaan tallin kuljettajaa, Arvo Kivelä näytti silti aina lähtösuoralla kierroksen vaihtuessa kylttiä: "40-37. FULL POINTS."
Boxing Finlandia-tallin ensimmäinen GP
Anonyymi-ap
2
352
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Jarno Elg pitäisi saada mukaan pakettiautokisoihin!
- Anonyymi00002
Onko muita tulossa Pakettiautojen Le Mansiin Tattarisuon mikroautoradalle?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106822En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496