🤔💊🫶 Alkoi naurattaa kun mietin että uniapneaan sentään ei ole pillereitä. Siihen saa matkaradion kokoisen ilmapumpun josta tulee ilmaletku koppaan joka laitetaan naamalle. Ex tempore yöpusut ei onnistu muuten kuin samuttamalla laite ja ottamalla norsun kärsää muistuttava koppa naamalta ensin pois.
Ja ennenkuin joku taas vihjailee pillereistä, niin mulla on 4 sydänlääkettä, 2 kolesteroliläkettä ja 3 diabeteslääkettä.
Täyttelin kahden viikon dosetit
15
233
Vastaukset
- Anonyymi
Olis varmaan syytä laihduttaa ittensä normaalipainoon.
- Anonyymi
Kannattaa pyrkiä syömään terveellisemmin, niin voit jopa päästä ainakin osasta lääkkeitä eroon.
Palstan einsteinit heti neuvomassa. Kuvitteletko, ettei lääkärit ole neuvoneet. Syömisistä ei ole apua silloin, kun on perinyt hyperkolesterolemian.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Palstan einsteinit heti neuvomassa. Kuvitteletko, ettei lääkärit ole neuvoneet. Syömisistä ei ole apua silloin, kun on perinyt hyperkolesterolemian.
Usko parantumiseen ja siihen että asiat voivat muuttua tekee ihmeitä. Ei oo pakko lukittautua johonkin diagnoosiin, tällanen oon enkä mitään voi.
Anonyymi kirjoitti:
Usko parantumiseen ja siihen että asiat voivat muuttua tekee ihmeitä. Ei oo pakko lukittautua johonkin diagnoosiin, tällanen oon enkä mitään voi.
Niin! Ehkä mä mun hyperkolesterolemia häipyy geeneistä kun katson korteista tms. Kun kerran ruokavalio ei siihen ole auttanut.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Niin! Ehkä mä mun hyperkolesterolemia häipyy geeneistä kun katson korteista tms. Kun kerran ruokavalio ei siihen ole auttanut.
Itsellä on sama. Sain heti alkuunsa 10 rosut. Laski heti. Mut elintavat vaikuttaa todella paljon. Ei tarvitse olla esiteini ymmärtääkseen sen asian. Pitää vai osata syödä ja liikkua oikein. Tai sinulle sopivalla tavalla.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Jos ei 9 eri lääkettä ole auttanut niin voihan sitä katsoa eri kantiltakin ja olla avoin eri vaihtoehdoille.
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei 9 eri lääkettä ole auttanut niin voihan sitä katsoa eri kantiltakin ja olla avoin eri vaihtoehdoille.
Miten ne ei olisi auttaneet? Sokerit on ok ja kokonaiskolesteroli 2 niinkuin pitääkin. Olen erikoissairaanhoidon tarkkailussa. Jotenkin koomista kuvitella että tarvitsisin neuvoja täältä suomi24 palstalta.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Miten ne ei olisi auttaneet? Sokerit on ok ja kokonaiskolesteroli 2 niinkuin pitääkin. Olen erikoissairaanhoidon tarkkailussa. Jotenkin koomista kuvitella että tarvitsisin neuvoja täältä suomi24 palstalta.
Ja lounas ajatuskin vain mielessä🤣
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Meikäläinen on kuule asiantuntija, mut jos ei neuvot kiinnosta niin usko sitten muita.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Hyvinvointi on muutakin kuin haarukassa olevia numeroarvoja.
Anonyymi kirjoitti:
Meikäläinen on kuule asiantuntija, mut jos ei neuvot kiinnosta niin usko sitten muita.
Tästä linkistä löytyy kaikki uusin tieto terveydenhuollon asiantuntijoiden kirjoittamana. Mulla on ollut jopa lääkärin lähetteellä tunnus omapolun hoitoihin.
https://www.terveyskyla.fi/talotAnonyymi kirjoitti:
Hyvinvointi on muutakin kuin haarukassa olevia numeroarvoja.
Öööö. Vain niin. Enpä olisi tiennytkään 😳
- Anonyymi
Akupunktio, sähkövirralla kehon hively? Ei välttämättä aivojen käristämisiä vaadita. Pieni sähkövirta yhdistettynä veteen kuulostaa vaaralliselta mutta voisi tarjota apua kehon kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin. Siis pieni virta, ei ISO. Tietysti nämä asiat tulisi suorittaa lääketieteen ammattilaisten suorittamina. En minä ainakaan itse astuisi vedellä täytettyyn kylpyammeeseen johon heittäisin verkkovirrassa olevan leivänpaahtimen. Myytinmurtajat testasivat kodin eri sähkölaitteita miten ne reagoivat veden kanssa, kun ne ovat verkkovirrassa. Tulokset olivat vaihtelevia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481281- 1581097
- 61977
- 8772
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli180771Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27756Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51751- 11739
- 346718
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78675