https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/valtuutetuilla-riittaa-paineita-mutta-onnistumisiakin-on-osunut-kohdalle-kysyimme-aikovatko-he-a
Kannattaa lukea. Hyviäkin poisjääntejä valtuustossa on luvassa. Jippiiii!!!!!
KALAJOEN VAALIT
6
410
Vastaukset
- Anonyymi
Siellähän oli pari totuuden jyvääkin.
- Anonyymi
Jep Jep. Onnistunut olemaan samaan mieltä hoitokokouksen jälkeen.
Kerran meinasi tulla oma mielipide ajatuksiin ja uniin - onneksi sain apua ja harhakuvitelmat katosivat.
Munkit on hyviä ja kokouspalkkio tulee. - Anonyymi
Täältähän se löytyykin selitys yhden valtuutetun muuttuneelle käytökselle. Onko luvattu nuoleskelupaikka hillotolpalle seuraavien vaalien jälkeen?
- Anonyymi
Notta nyt minullekin avautui paikka kannattaakohan minun mennä ehdolle vaaleihin? jos san edes yhdenkään äänen olen ihan hvtin tyytyväinen lopputulokseen jos saa 50 ääntä minä kyllä tarjoan vaikka oluet äänestäjilleni niin olkoon ja sen lupaan
- Anonyymi
Katsotaan nyt tuleeko ehdokkaiksi sellaisia uusia tyyppejä, joita voisi äänestää. Nykyisistä valtuutetuista en äänestä yhtään ketään, sen verran surkeaa politiikan teko on tällä valtuustokaudella ollut. Vaikka eipä se politiikan teko Kalajoella parane niin kauan kun kaupunginjohtaja pysyy samana, valtuusto on tähänkin asti ollut pelkästään kumileimasin, jos edes aina sitäkään. Kaupunginjohtajien kohdalla pitäisi yleensäkin siirtyä käyttämään vaikkapa viiden vuoden määräaikaisuutta, siinä ajassa kyllä jo selviää onko viranhaltijasta mihinkään. Jos on voidaan työsopimus uusia taas viideksi vuodeksi ja jos homma ei pelitä niin työt loppuu sitten siihen. Ja alle viisi vuotta kestäneistä pesteistä ei saisi maksaa erokorvauksia kuin korkeintaan 2 kk palkkaa vastaava summa.
- Anonyymi
Nykyinen saisi olla talkoilla töissä ja kutomakone ilmaiseksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746