tai ambomaalla.
Ulkoministeri Valtonen on kaikin puolin erityishyvä. Puhuu useita kieliä sujuvasti ja pystyy keskustelemaan kenen tahansa johtajan kanssa ilman tulkkien välisönkötystä. Näin sanoma menee perille niin kuin se on tarkoitettu. Mikä tärkeintä hän on terävä, analyyttinen ja järkevä ilman kiihkoa. Hän saa sanomansa perille ilman huutamista. Sen sai kokea jopa Lavrov, joka on siitä asti ollut hiljaista poikaa.
Suomella on nyt kaikkien aikojen paras ulkoministeri. Häntä kuunnellaan muuallakin kuin Venäjällä
5
96
Vastaukset
- Anonyymi
Valkonen teki jo pahan mokan. Ei jatkoon enää milloinkaan.
- Anonyymi
Valtonen
- Anonyymi
Valtonen ei ole tehnyt yhtään mokaa ja tuskin tekeekään. Jos häntä vertaa Haavistoon, Soiniin, Tuomiojaan, Stubbiin, Kanervaan, Haloseen jne., Valtonen painii taidoiltaan ihan eri luokassa.
Jos verrataan Subbiin ulkoministerinä, niin Stubbille oli tärkeintä somejulkisuus, kenen kansaa hän oli keskustellut, hänen rasvaprosenttinsa jne. muu some paska. Soinille oli tärkeintä nuolla jokaisen valtion päämiestä ja saada hyväksyntä paksuna kivana suomipoikana. Hän taisi jopa kehua Lavrovia tapaamisensa jälkeen. Sitä kukaan muu poliitikko ei ole tehnyt, että kehuu vastapuolta. Sehän tarkoittaa samaa, että vastapuoli on kusettanut sinua 10-0. Tuomiojan ja Halosen Venäjä/Neuvostoliitto nuolemiset ovat täysin alle minkään asteikon ja tyypillistä sossu naivismia ja kaksoismoralismia. Kanervan pesti jäi lyhyeksi, mutta oli ansiokas ja vielä ansiokkaampi vasurien verenhimoa. - Anonyymi
Itse en ole tavannut yhtä ainoata vasuria, joka olisi kannattanut edes kepulaista mihinkään merkittävään EU tai YK virkaan saati kokkaria ja vieläpä persua. Päinvastoin vasirit ovat kertoneet ulkomailla jonkun muun puolueen ehdokkaan tullessa valituksi Suomen ehdokkaksi, että heillä olisi ollut kyllä oma ”parempikin ”ehdokas ollut tarjolla virkaan, mutta valittavasti enemmistö päätti valita ko, ”ehdokkaan”.
Itse en ole tavannut yhtä ainoata vasuria, joka olisi kannattanut edes kepulaista mihinkään merkittävään EU tai YK virkaan saati kokkaria ja vieläpä persua. Päinvastoin vasirit ovat kertoneet ulkomailla jonkun muun puolueen ehdokkaan tullessa valituksi Suomen ehdokkaksi, että heillä olisi ollut kyllä oma ”parempikin ”ehdokas ollut tarjolla virkaan, mutta valittavasti enemmistö päätti valita ko, ”ehdokkaan”.
Vasurit valehtelevat aina ja joka paikassa. - Anonyymi
Kokematon ulkoministeri. Valtonen puhui läpiä päähänsä sanomalla, että Eurooppa on väsynyt avustamaan Ukrainaa. Tästä venäläiset riemun repäisivät.
Vaikka asia olisikin niin, ei pitäisi Venäjälle totuutta ilmoittaa. Milloin sieltä on totuudenmukaisiaa lausuntoja tullut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138