Sinä olet minulle

Anonyymi-ap

olomuoto, iankaikkinen. Tunnen sinut tuulessa, virtaavassa pimeydessä. Haluan nähdä sinut käsilläni, koskettaa. Kaipuuni on rannaton ulappa, puut vailla lehtiä. Tule jo luokseni, kevääni.

47

571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Talvi pitää ensin selättää.

      • Anonyymi
        UUSI

        Älä sit kirjoita iljettävyyksiä


    • Anonyymi
      UUSI

      Jätkä on vähän katsonut vanhoja pirkkapekan Tabermann sketsejä😁

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei ole sieltä nyt vaikutteet. Sitä en kerro, mistä ovat.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sieltä nyt vaikutteet. Sitä en kerro, mistä ovat.

        Äikäntunneilta? Kivasti kirjoitat, olisin mielelläni se, jolle kirjoitat. - sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Äikäntunneilta? Kivasti kirjoitat, olisin mielelläni se, jolle kirjoitat. - sivusta

        En täällä kerro mistä otin vaikutteita tähän tekstiin. Kaipaukseni kohde on ihana. Niin monella tavalla.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En täällä kerro mistä otin vaikutteita tähän tekstiin. Kaipaukseni kohde on ihana. Niin monella tavalla.

        Mm-mm. Tiedän, mitä tarkoitat.


    • Anonyymi
      UUSI

      Kuinka monta minuuttia menee, että käyt omaan kirjoitukseesi kommentoimassa, että onpa kaunista?

      • Anonyymi
        UUSI

        Oli yllättävää olla tänää metässä

        Sain suppiksia


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli yllättävää olla tänää metässä

        Sain suppiksia

        Jokaiselle joku on kai rakkain

        Siä oot mulle se


      • Anonyymi
        UUSI

        En kommentoi omiin kirjoituksiini tuollaista.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli yllättävää olla tänää metässä

        Sain suppiksia

        Samoin


    • Anonyymi
      UUSI

      Vinkki. Jos haluat tehdä vaikutuksen johonkin naiseen joka on yli 13v niin ole normaali ja kirjoita vaikka että tykkään sinusta ja nimi perään. Nämä yli vedetyt liirum laarumit saa normaalin naisen katoamaan ja kauas.

      • Anonyymi
        UUSI

        Mistä sinä sen tiedät mitä olen kaipaamalleni ihmiselle kirjoittanut tai sanonut? En yritä tehdä vaikutusta. Se on toisen laittamista objektin asemaan. Hän ei ole minulle objekti. Sinulle nämä ovat ylivedettyjä liirumlaarumeita, koska et tiedä mihin viittaan. Kaipuuni kohde ei ole tavallinen. Minä kirjoitan kaipuustani kuten haluan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä sen tiedät mitä olen kaipaamalleni ihmiselle kirjoittanut tai sanonut? En yritä tehdä vaikutusta. Se on toisen laittamista objektin asemaan. Hän ei ole minulle objekti. Sinulle nämä ovat ylivedettyjä liirumlaarumeita, koska et tiedä mihin viittaan. Kaipuuni kohde ei ole tavallinen. Minä kirjoitan kaipuustani kuten haluan.

        Kaipuusi kohde ei ole tavallinen? Haloo! Tietenkin on, jos on ihminen, on silkkaa tyhmyyttä nostaa ihminen jalustalle.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipuusi kohde ei ole tavallinen? Haloo! Tietenkin on, jos on ihminen, on silkkaa tyhmyyttä nostaa ihminen jalustalle.

        Haloo itsellesi. Missä kohtaa sanoin nostavani hänet jalustalle? Jos esimerkiksi ihmisen äo on 120, hän ei ole sikäli tavallinen, että keskiverrosti äo on 100.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Haloo itsellesi. Missä kohtaa sanoin nostavani hänet jalustalle? Jos esimerkiksi ihmisen äo on 120, hän ei ole sikäli tavallinen, että keskiverrosti äo on 100.

        Niinpä. Mutta jos aö on korkeampi, sitä paremmin ymmärtää inhimillisen rajallisuuden.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Mutta jos aö on korkeampi, sitä paremmin ymmärtää inhimillisen rajallisuuden.

        Sivusta- ehdottomasti! Tämä runo oli hyvin kaunis. Muistuttaa paljon runoani, jonka tänne kirjoitin miehelle aiemmin. Tosin tämä miehen runo ei ole minulle, sillä oma äo on korkeampi kuin tuo tunnisteena oleva.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipuusi kohde ei ole tavallinen? Haloo! Tietenkin on, jos on ihminen, on silkkaa tyhmyyttä nostaa ihminen jalustalle.

        Mulla on sitä grandiositeettiä itsellänikin, niin voin milloin tahansa nostaa jalustalle kenet tahansa, esimerkiksi puolisoni, jotta ns. ollaan samalla levelillä. Mä voin koska tahansa viedä kenet tahansa mukanani taivaaseen tai helvettiin. Kysymys on vaan siitä, että kuka uskaltaa seurata! 😂


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Mutta jos aö on korkeampi, sitä paremmin ymmärtää inhimillisen rajallisuuden.

        Miten inhimillinen rajallisuus tähän liittyy? Sanoin että kaivattuni ei ole tavallinen. Sitä en tähän avaa, millä tavalla hän ei ole tavallinen. Ei ole kyse jalustalle nostamisesta, se oli tuon jonkun kirjoittajan oma päätelmä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Hyvin kaunista

      • Anonyymi
        UUSI

        Kiitos. Hän tuo kauneutta elämääni.


      • Anonyymi
        UUSI

        Tulihan se sieltä, aloittaja 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulihan se sieltä, aloittaja 🤣🤣🤣

        🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulihan se sieltä, aloittaja 🤣🤣🤣

        Toistan: en kirjoita itse itselleni noin. Mikä sinua niin paljon siinä häiritsee, että joku pitää tekstiäni kauniina? Mistä lyttäämisen tarpeesi kumpuaa? Etkö itse ole koskaan saanut kehuja? Vai etkö luota ihmisiin, että he voivat tarkoittaen sanoa jotain hyvää toiselle? Minä olen sanonut ihmisille kehuja ihan irl, asiaa tarkoittaen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Toistan: en kirjoita itse itselleni noin. Mikä sinua niin paljon siinä häiritsee, että joku pitää tekstiäni kauniina? Mistä lyttäämisen tarpeesi kumpuaa? Etkö itse ole koskaan saanut kehuja? Vai etkö luota ihmisiin, että he voivat tarkoittaen sanoa jotain hyvää toiselle? Minä olen sanonut ihmisille kehuja ihan irl, asiaa tarkoittaen.

        ✨🤍 älä välitä. ihana olet


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ✨🤍 älä välitä. ihana olet

        -sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ✨🤍 älä välitä. ihana olet

        Lisää itseäsi selkään taputtelet, aloittaja 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisää itseäsi selkään taputtelet, aloittaja 🤣🤣🤣

        En taputtele itseäni selkään. Tiedän oman ihmisarvoni ilmankin. Minusta on jotenkin surullista, että käytät elämäsi tuolla tavoin. Mikä sinua kehuissa harmittaa?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ✨🤍 älä välitä. ihana olet

        Kiitos, samoin. ❤️


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En taputtele itseäni selkään. Tiedän oman ihmisarvoni ilmankin. Minusta on jotenkin surullista, että käytät elämäsi tuolla tavoin. Mikä sinua kehuissa harmittaa?

        Harmittaajo paljastumisesi? 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisää itseäsi selkään taputtelet, aloittaja 🤣🤣🤣

        Ihan näin sivusta vain sanon, että voisit painua helvtiin. Onko pakko käydä pskomassa niihin harvoihin aloituksiin täällä, joissa on aitoa tunnetta? Pikkusieluinen nahkiainen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan näin sivusta vain sanon, että voisit painua helvtiin. Onko pakko käydä pskomassa niihin harvoihin aloituksiin täällä, joissa on aitoa tunnetta? Pikkusieluinen nahkiainen.

        Miksi sinä aloittajan tavoin viitsitte edes takertua tuollaisiin kommentteihin?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä aloittajan tavoin viitsitte edes takertua tuollaisiin kommentteihin?

        Kenenkään ei tarvitse selitellä itseään sinulle.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenenkään ei tarvitse selitellä itseään sinulle.

        Vau. Mutta ylempänä olevan piti selittää itseään sinulle?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmittaajo paljastumisesi? 🤣🤣🤣

        En paljastunut, koska en todella ole kirjoittanut itseäni kehuvia kommentteja tänne. Lähinnä mietityttää, mikä motiivi sinulla on kirjoitella tuollaista.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En paljastunut, koska en todella ole kirjoittanut itseäni kehuvia kommentteja tänne. Lähinnä mietityttää, mikä motiivi sinulla on kirjoitella tuollaista.

        Sivusta kommentointi että tuohon on yksinkertainen selitys: mitä suu puhuu, sitä on sydän täynnä.

        Tuo katkera tunnistelija-lyttääjä on vain niin täynnä sitä itseään, luonnonlannoitetta, että se koko ajan pursuaa hänestä yli tänne meidän muiden kiusaksi. Ällöttävää, mutta ilmeisesti sittisontiainen ei voi sille mitään, rypee vain sotkussaan.


    • Anonyymi
      UUSI

      Elämä on onneksi jossain muualla ✌️

    • Anonyymi
      UUSI

      Sanoisin saman yksikertaisemmin. Olet ilma jota hengitän.

      • Anonyymi
        UUSI

        Tuo on myös erittäin kulunut klisee.

        sivusta


    • Anonyymi
      UUSI

      Tosi kaunista, olet kaunis sielu.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kiitos. ❤️ Hänen kanssaan tavoitan jotain maailman kauneudesta. On maailmassa tietysti paljon myös rumaa ja pahaa, en sitä tarkoita. Mutta hän tuo kauneutta elämääni.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. ❤️ Hänen kanssaan tavoitan jotain maailman kauneudesta. On maailmassa tietysti paljon myös rumaa ja pahaa, en sitä tarkoita. Mutta hän tuo kauneutta elämääni.

        Olet löytänyt itsellesi oikean naisen


    • Anonyymi
      UUSI

      Hienosti kirjoitettu jollekin. Moni voi täällä kuitenkin omia. Välttämättä todellinen kaipuun kohde ei välttämättä edes huomaa lukea.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kiitos. Niin se on, että kaipuun kohde ei välttämättä näitä lue. Ei luultavasti ole täällä.


      • Anonyymi
        UUSI

        Niin, Ei välttämättä. Jos huomaakin, niin kannattaako siitä mainita tällaisella palstalla, jossa kaikesta kauniista yritetään väkisin vääntää jotain rumaa. Itse lähettäisin vain rakkaat ja lämpimät ajatukset kirjoittajalle.


    • Anonyymi
      UUSI

      Onko kevät lupaus onnesta?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      2300
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1902
    3. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1203
    4. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1192
    5. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      359
      1176
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      57
      942
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      869
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      847
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      239
      765
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      369
      757
    Aihe