Suomen antikristillisdemokraatit

Anonyymi-ap

Soisi ns. kristillisdemokraateista ihmisten saavan kutsun Jeesuksen "opetuslapsiksi" Uuden Testamentin Armoon. Tuntuvat olevan julmia Vanhan Testamentin seuraajia ja ottavan sen kirjaimellisesti. Tervetuloa Armon seurakuntaan. Täällä punnitaan Ihminen armollisten, hyvien tekojen pohjalta. Hokema "minä uskon" ei riitä mihinkään.

10

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sari Essayah johtaa puoluetta miekka toisessa kädessä ja raamattu toisessa.
      Kädet palestiinalaislasten veressä.

      • Anonyymi

        Olen vankkojen lestadiolaisten sukujen kasvatti. Sukuni lähes Lars Levin uskoontuloajoista lähtien. Lars Levi Laestadius oli kirkkoherra, mutta uskoton. Lapin Maria, saamen nainen sai hänet uskovaiseksi. Hän sai armon ja antoi armon. Minun uskooni kuuluu armo, kristillisdemokraattien uskoon mielestäni ei.


    • Anonyymi

      Tämä on arka paikka näille "kristillis"demokraateille. Heille on tärkeä Jeesuksen kieltävä Juutalaisuus. Juutalaisuus on tärkeä asia. Pitää muistaa, että "kristityt" lähettivät ja siunasivat Juutalaisten kansanmurhan. Äärioikeisto avainsana noissa jutuissa. Olkaa ylpeitä KD.

      • Anonyymi

        Laupias Samarialainen . Kuka hän? Palestiinalainen historian mukaan . Nyt laupiaita Samarialaisia kansanmurhataan. Mitä sanoisi Jeesus? Jeesusta ei ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laupias Samarialainen . Kuka hän? Palestiinalainen historian mukaan . Nyt laupiaita Samarialaisia kansanmurhataan. Mitä sanoisi Jeesus? Jeesusta ei ollut.

        Kaikki kunnia Juutalaisille. 30..40 luvulla nämä "kristityt" inhosivat Juutalaisia. Nyt nämä "kristityt" "rakastavat" Israelia. Israelissa kaikki eivät ole netanjahuja. Siellä on voimakas oppositio järkevine ihmisineen. Ongelma on "lebensfraum", kuten natseilla. Elintilaa lisää ja se pitää ottaa naapureilta. Palestiinalaisilta, Jordanialta ym. Kunnia Juutalaisille, vaikka eivät Kristusta tunnustakaan.


    • Anonyymi

      Oikeat kristityt eivätkä oikeat juutalaiset,jotka uskovat aidosti Jumalaan ,he eivät hyväksy palestiinalaisten kansanmurhaa eivätkä halua tätä nimiinsä.

    • Anonyymi

      Tämä edustamasi Armon seurakunta vaikuttaa hyvin armottomalta etenkin ottaen huomioon kuinka yrität käyttää sitä muiden ihmisten tuomitsemiseen. Mihin uskontokuntaan tämä seurakuntasi kuuluu? Ei vaikuta ainakaan kristilliseltä kirjoitustesi perusteella.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kyllähän se näin on, että "kristitty", jolta puuttuu Armon lahja ja Armo ei ole Kristitty laisinkaan. Tapauskovaisia, jotka hokevat uskovansa eikä mitään muuta, kylläkin. Kyllä olis Lapin Marialle töitä. Lars Levikin oli äitinsä puolelta Saamelainen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se näin on, että "kristitty", jolta puuttuu Armon lahja ja Armo ei ole Kristitty laisinkaan. Tapauskovaisia, jotka hokevat uskovansa eikä mitään muuta, kylläkin. Kyllä olis Lapin Marialle töitä. Lars Levikin oli äitinsä puolelta Saamelainen.

        Kuka on tuo Armo?

        Kirjoitustesi perusteella sinulta puuttuu armon lahja, etkä muutenkaan vaikuta kristityltä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on tuo Armo?

        Kirjoitustesi perusteella sinulta puuttuu armon lahja, etkä muutenkaan vaikuta kristityltä.

        Kehottaisin tutustumaan Kristinuskoon. Et siinä mitään häviä ja Se voi olla hyvinkin voimaannuttavaa, jos suhde syvenee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe