Mitä natsiihallitus aikoo tehdä ?

Anonyymi-ap

Ihmisillä ei ole varaa käydä jääkiekko otteluissa eikä missään .

27

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pelataan itse jääkiekkoa kentällä. Mitä aiot tehdä?

      • Anonyymi

        Hiekoitan koko paskan ja kusen päälle. Mikset harrasta ulkona, esim hiihtoladulla juoksua? Turhaa sähkönkulutusta

        t. avaaja


    • Anonyymi

      Tässä nähdään edellisen hallituksen vaikutus kun se rellesti velalla eikä edes halunnut korjata taloutta. Mitä välinpitämättömämpi on kulloinenkin hallitus hoitamaan valtion taloutta, sitä enemmän seuraava joutuu kurittamaan kansaa leikkauksilla. Ei tämä ole rakettitiedettä

      • Anonyymi

        Edellinen hallitus oli äärivasemmistolainen hallitus joka teki ääritekoja oikeasti.


      • Anonyymi

        höpön höpön, nykyhallitus tuhoaa talouden ja ottaa velkaa enemmän kuin edellinen, vaikka ei ole mitään kriisejä päällä. Se etteivät ihmiset nyt kuluta, on 100%sti nykyhallituksen syytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edellinen hallitus oli äärivasemmistolainen hallitus joka teki ääritekoja oikeasti.

        Tämä hallitus ei ole tehnyt mitään niin äärimmäistä kuin edellinen hallitus teki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        höpön höpön, nykyhallitus tuhoaa talouden ja ottaa velkaa enemmän kuin edellinen, vaikka ei ole mitään kriisejä päällä. Se etteivät ihmiset nyt kuluta, on 100%sti nykyhallituksen syytä.

        Sitävastoin:
        Tottatotta: Naishallitus tuhosi talouden ja nty muut ottaa velkaa enemmän kuin edellinen, "vaikka ei ole mitään kriisejä päällä. " eli Rahaa ON - Marinin kaikki rahat lapsilta poes - ajattelu

        Se etteivät ihmiset nyt kuluta, on 100%sti nykyhallituksen syytä. Kun paska nusunaishallitus vei maan lamaan siis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        höpön höpön, nykyhallitus tuhoaa talouden ja ottaa velkaa enemmän kuin edellinen, vaikka ei ole mitään kriisejä päällä. Se etteivät ihmiset nyt kuluta, on 100%sti nykyhallituksen syytä.

        Juu, ei ihmislle jää rahaa kuluttaa, kun kaikki rahat menee elinkustannusten ja uusien veronkorotusten ja maksujen maksamiseen.
        Ennen sähkökin oli HALPAA, jolloin sillä rahalla, joka monelta menee sähkölaskuun ja varsinkin talvella puhutaan yli 500€ sähkölaskuista, niin niillä rahoilla voitiin käydä ulkona syömässä vaikka 1-3 kertaa viikossa.
        Ajatelkaa nyt, parissa kuukaidessa menee sähkölaskuihin rahaa niin paljon, että sillä rahalla saisi hyvän tietokoneen ja tietokone on paljon monimutkaisempi laite, kuin öpselistä tuleva sähkö.
        Ennen uuden tietokoneen ostoakin mietittiin ja vertailtiin pitkään, kun se on niin kallis ostis, nyt sama summa rahaa menee sähköön 2-3 kuukaudessa ja mitään näkyvää ei jää jäljelle toisin, kuin tietokoneesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        höpön höpön, nykyhallitus tuhoaa talouden ja ottaa velkaa enemmän kuin edellinen, vaikka ei ole mitään kriisejä päällä. Se etteivät ihmiset nyt kuluta, on 100%sti nykyhallituksen syytä.

        Ei nykyisen tarvitsisi ottaa lisää velkaa jos edelliset hakusi olisivat pitäneet taloudesta huolen. Seuraava hallitus joka on - hölmö kansa kun on - äärimmäisen vasemmistolainen hallitus, se joutuu tekemään vielä rajummat leikkaukset jos nyt lepsuillaan.

        Toisaalta ei se niin tule tekemään. Mieluummin antaa maan mennä konkkaan että saisivat maan eurostoliiton holhouksen alle. Tämä on punikkien märkä uni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitävastoin:
        Tottatotta: Naishallitus tuhosi talouden ja nty muut ottaa velkaa enemmän kuin edellinen, "vaikka ei ole mitään kriisejä päällä. " eli Rahaa ON - Marinin kaikki rahat lapsilta poes - ajattelu

        Se etteivät ihmiset nyt kuluta, on 100%sti nykyhallituksen syytä. Kun paska nusunaishallitus vei maan lamaan siis

        Persut eivät van osaa mitään, siksi ne ovakin persuja.
        Tyhmä
        Tyhmempi
        Persu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nykyisen tarvitsisi ottaa lisää velkaa jos edelliset hakusi olisivat pitäneet taloudesta huolen. Seuraava hallitus joka on - hölmö kansa kun on - äärimmäisen vasemmistolainen hallitus, se joutuu tekemään vielä rajummat leikkaukset jos nyt lepsuillaan.

        Toisaalta ei se niin tule tekemään. Mieluummin antaa maan mennä konkkaan että saisivat maan eurostoliiton holhouksen alle. Tämä on punikkien märkä uni.

        Ei vaan nykyinen hallitus sorkki työmarkkinoita, heikensi merkittävimmän kuluttajaryhmän, palkansaajien asemaa siinä määrin, että kuluttajat menivät varovaisiksi ja se on myrkkyä markkinataloudelle, missä kukuttaja kustantaa kaiken, aivan kaiken.
        Kasvua ei ole, työttömyys ja konkurssit lisääntyvät, valtion ja kuntien tulot pienenevät ja menot lisääntyvät ja velanottotarve kasvaa, kuten nyt on käynyt. Persut eivät vaan osaa, ne tuhoaa kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut eivät van osaa mitään, siksi ne ovakin persuja.
        Tyhmä
        Tyhmempi
        Persu

        Jos oltais tehty niin kuin persut sanoo, eli Suomalaisille ensin ja sitten vasta rahaa ulkomaille niin Suomen talous olisi kunnossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos oltais tehty niin kuin persut sanoo, eli Suomalaisille ensin ja sitten vasta rahaa ulkomaille niin Suomen talous olisi kunnossa.

        Ihanko tosi?

        Ulkomaanapu on 0,42% BKT:stä joten on ihan selvää, että se selittää kaiken 'kurimuksemme'... ainakin persutypeyyden päässä!

        Pässit itkevät rahan puutettaan ja maksaa silti satoja euroja vuodessa ihan turhasta, maksamalla kirkollisveroa!!!

        Vain joku hassu prosentti meistä viitsii käydä niitten tilaisuuksissa, joten turhasta maksetaan. Ne jotka maksavat, maksavat jo keskimäärin yli 400€ vuodessa...

        Pariskunnalta saattaa helposti mennä reippaasti yli 1 000.

        Sote toi muutoksia verotukseen niin, että veropohja kasvoi kirkkoa hyödyttäen, ja siksi kirkko saa nykyään lähes 50 miljoonaa euroa vuodessa 'ansaitsematonta tuloa'. Ja vain harva on huomannut tuon ylimääräisen kuppauksen.
        Josatain syystä seurakunnat eivät ole tiedottaneet asiasta kovin aktiivisesti ...


    • Anonyymi

      Avaaja lisää:
      Naishallitus esti sen, vedoten koronaan.

    • Anonyymi

      Kuntopolut ei maksa mitään.

    • Anonyymi

      höpön höpön, ny miksi maksaa istua siitä, että saa olla paikallaan ihmisten keskellä? Ja katsoa kuin ukot jahtaa toisiaan? Aika h omoa.

    • Anonyymi

      nykyhallitus on saanut aikaan o 50 000 uutta työtöntä, EK:n ja Suomen Yrittäjien, lesta pentikäisen opeilla. Ei sis onnistunut, kun piti tulla 100 000 uutta työllistä. Pieleen meni orpopurralta, niin kuin kaikki muukin, ihan pihalla ovat. Persujenkin paikka olisi valtakunnanoikeus ja tuomio maanpetoksesta, niin paljon päin peetä ovat asioita hoitaneet.

      • Anonyymi

        Sinulta puuttuu kyky tajuta, että kansainväliset suhdanteet ja Venäjän raukkamainenen hyökkäys Ukrainaan selittävät suurelta osin tilanteemme.

        Esim. aikaisemmin suurin vientimaamme Saksan talous on kuralla ja siksi vientimme sinne ei vedä. Onko sekin nykyhallituksen vika?


    • Anonyymi

      Edellinen hallitus lanseerasi natsipassin joka oli lupa levittää. Sen jälkeen kun tämä oli otettu käyttöön, alkoi tauti levitä räjähdysmäisesti. Minä ennustin mitä tulee käymään kun sitä alettiin puuhata.

      • Anonyymi

        Aivan +1


    • Anonyymi

      Natsismi on käytännössä sama aate kuin vasemmistoaate. Se vihaa juutalaisia, rakastaa islamia, haluaa totalitarismia.

      Sana -sosialismi kertoo olennaisen näistä aatteista. Ne ovat sisar-aatteita keskenään.

      • Anonyymi

        Kumpikin aate haluaa hirmuhallinnon kuten oli neukku sekä Natsi-Saksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpikin aate haluaa hirmuhallinnon kuten oli neukku sekä Natsi-Saksa.

        Aika aivovapaa postaus!

        Sekä demarit että vassarit ovat kaukana tuosta äärivassariryhmästä.

        Jos haluat tutustua ihan 'kunnollisiin' vassarihörhöihin, niin tutustu skp-läisiin. Eiväthän nuo yllä mainitut ole edes lähellä skp-läisiä, onneksi.


    • Anonyymi

      Naiset eivät van osaa mitään, siksi ne ovakin tyttöjä.
      Tyhmä
      Tyhmempi
      Naiset

      hallitusti veivät maamme perikatoon

    • Anonyymi

      Naishallituksen velanottajien paikka olisi valtakunnanoikeus ja tuomio maanpetoksesta, niin paljon päin peetä ovat asioita hoitaneet.

      Ilmastoa piti säästää, NIHLUJTTIN festareilla ja lennettin YKSITYIS ARMEIJAN KONEELLA kofnerensseihin

      ja kaamein fiasko - Uniper. BM;OW-festerilla pääministeri marin EI EDES HALUNNU ALENTÄÄ SÄHNKÖN HITAA

    • Anonyymi

      Hallituksen tärkein tehtävä on jakaa rahaa kansalle.

    • Anonyymi

      Lätkää voi kattoa telkkaristakin. Ei yhteiskunnan tukia ole tarkoitettu mihinkään jääkiekkomatsiin. Jääkiekko on yksi typerimmistä peleistä jalkapallon kanssa. Kuka ylipäätään viitsii mennä kuuntelemaan kännisten fanaattista huutoa, katsomaan fanien välisiä tappeluita ja kuolaavaa suunsoittoa? Fanit ovat, kuin kiihkouskovaisia islmisteja leimuavine silmineen ja heiluvine nyrkkeineen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe