Aamulla 17,5 astetta,eikä huoltoyhtiö tee yhtikäs mitään.
.
ASUNNON LÄMPÖTILA
12
456
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kyseessä vuokratalo niin ota yhteyttä Naantalin kaupungin vuokrataloihin.
- Anonyymi
Missä matu, siellä ongelma.
- Anonyymi
Sama täällä vason talo patterit kylmänä,eikä valitukset auta.
- Anonyymi
21 astetta pitäisi vason taloissa olla,mutta kokemuksesta tiedän että alle 20 asteen alle jää ja reilusti. Lämmönsäätö on tietoisesti laitettu alas. Huonoa mainosta vasolle...
- Anonyymi
Persaukisten ja luusereitten ongelmia. Mene TÖIHIN ja hommaa ittelles kunnollinen lämmin asunto.
- Anonyymi
Onko olemassa mitään lakia että mikä pitää olla kerostalon vähimmäis lämpö?
- Anonyymi
Suositus 21 tai 22 astetta. Vaso vetää reilusti alle. Vuokra kyllä kelpaa,ja monessa talossa huoltoyhtiötä leikkivä ei tee asialle mitään. Kympin huoltomiehet eivät osaa kun patterin ilmata,jonka tosin voi tehdä itsekkin..
- Anonyymi
Pattereita ei saa itse kerros/rivitaloissa ilmata . Ne kuuluu huoltoyhtiön hommiin. Tulee kallis paukku asiakkaalle jos menee itse ilmaamaan ja sattuukin vahinko .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pattereita ei saa itse kerros/rivitaloissa ilmata . Ne kuuluu huoltoyhtiön hommiin. Tulee kallis paukku asiakkaalle jos menee itse ilmaamaan ja sattuukin vahinko .
Mikä vahinko siitä voi tulla.Alle minuutin homma...
- Anonyymi
Kultarannassa on lämmöt päällä ja puutarha on hoonattu.🥴
- Anonyymi
Vason kämpissä on taas liian kuuma. Lämpötila näyttää nytkin 26 astetta.
- Anonyymi
Täyttä trollausta.Vason kerrostaloissa max 20 astetta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen665429Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2284247Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172552984Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk292672Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina922567Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S3311969Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään51862Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin
Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik551622Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.121547Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t21516