Aamulla 17,5 astetta,eikä huoltoyhtiö tee yhtikäs mitään.
.
ASUNNON LÄMPÖTILA
12
408
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kyseessä vuokratalo niin ota yhteyttä Naantalin kaupungin vuokrataloihin.
- Anonyymi
Missä matu, siellä ongelma.
- Anonyymi
Sama täällä vason talo patterit kylmänä,eikä valitukset auta.
- Anonyymi
21 astetta pitäisi vason taloissa olla,mutta kokemuksesta tiedän että alle 20 asteen alle jää ja reilusti. Lämmönsäätö on tietoisesti laitettu alas. Huonoa mainosta vasolle...
- Anonyymi
Persaukisten ja luusereitten ongelmia. Mene TÖIHIN ja hommaa ittelles kunnollinen lämmin asunto.
- Anonyymi
Onko olemassa mitään lakia että mikä pitää olla kerostalon vähimmäis lämpö?
- Anonyymi
Suositus 21 tai 22 astetta. Vaso vetää reilusti alle. Vuokra kyllä kelpaa,ja monessa talossa huoltoyhtiötä leikkivä ei tee asialle mitään. Kympin huoltomiehet eivät osaa kun patterin ilmata,jonka tosin voi tehdä itsekkin..
- Anonyymi
Pattereita ei saa itse kerros/rivitaloissa ilmata . Ne kuuluu huoltoyhtiön hommiin. Tulee kallis paukku asiakkaalle jos menee itse ilmaamaan ja sattuukin vahinko .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pattereita ei saa itse kerros/rivitaloissa ilmata . Ne kuuluu huoltoyhtiön hommiin. Tulee kallis paukku asiakkaalle jos menee itse ilmaamaan ja sattuukin vahinko .
Mikä vahinko siitä voi tulla.Alle minuutin homma...
- Anonyymi
Kultarannassa on lämmöt päällä ja puutarha on hoonattu.🥴
- Anonyymi
Vason kämpissä on taas liian kuuma. Lämpötila näyttää nytkin 26 astetta.
- Anonyymi
Täyttä trollausta.Vason kerrostaloissa max 20 astetta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943732
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453114Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972719Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572410- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357- 1252335
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212264Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070