Aamulla 17,5 astetta,eikä huoltoyhtiö tee yhtikäs mitään.
.
ASUNNON LÄMPÖTILA
12
434
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kyseessä vuokratalo niin ota yhteyttä Naantalin kaupungin vuokrataloihin.
- Anonyymi
Missä matu, siellä ongelma.
- Anonyymi
Sama täällä vason talo patterit kylmänä,eikä valitukset auta.
- Anonyymi
21 astetta pitäisi vason taloissa olla,mutta kokemuksesta tiedän että alle 20 asteen alle jää ja reilusti. Lämmönsäätö on tietoisesti laitettu alas. Huonoa mainosta vasolle...
- Anonyymi
Persaukisten ja luusereitten ongelmia. Mene TÖIHIN ja hommaa ittelles kunnollinen lämmin asunto.
- Anonyymi
Onko olemassa mitään lakia että mikä pitää olla kerostalon vähimmäis lämpö?
- Anonyymi
Suositus 21 tai 22 astetta. Vaso vetää reilusti alle. Vuokra kyllä kelpaa,ja monessa talossa huoltoyhtiötä leikkivä ei tee asialle mitään. Kympin huoltomiehet eivät osaa kun patterin ilmata,jonka tosin voi tehdä itsekkin..
- Anonyymi
Pattereita ei saa itse kerros/rivitaloissa ilmata . Ne kuuluu huoltoyhtiön hommiin. Tulee kallis paukku asiakkaalle jos menee itse ilmaamaan ja sattuukin vahinko .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pattereita ei saa itse kerros/rivitaloissa ilmata . Ne kuuluu huoltoyhtiön hommiin. Tulee kallis paukku asiakkaalle jos menee itse ilmaamaan ja sattuukin vahinko .
Mikä vahinko siitä voi tulla.Alle minuutin homma...
- Anonyymi
Kultarannassa on lämmöt päällä ja puutarha on hoonattu.🥴
- Anonyymi
Vason kämpissä on taas liian kuuma. Lämpötila näyttää nytkin 26 astetta.
- Anonyymi
Täyttä trollausta.Vason kerrostaloissa max 20 astetta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja2105364NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1324994Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku134775Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.1212027- 4031771
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a701602Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann131431- 891265
Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3791260- 741085