ASUNNON LÄMPÖTILA

Anonyymi-ap

Aamulla 17,5 astetta,eikä huoltoyhtiö tee yhtikäs mitään.

.

12

402

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos kyseessä vuokratalo niin ota yhteyttä Naantalin kaupungin vuokrataloihin.

• Anonyymi

Missä matu, siellä ongelma.

• Anonyymi

Sama täällä vason talo patterit kylmänä,eikä valitukset auta.

• Anonyymi

21 astetta pitäisi vason taloissa olla,mutta kokemuksesta tiedän että alle 20 asteen alle jää ja reilusti. Lämmönsäätö on tietoisesti laitettu alas. Huonoa mainosta vasolle...

• Anonyymi

Persaukisten ja luusereitten ongelmia. Mene TÖIHIN ja hommaa ittelles kunnollinen lämmin asunto.

• Anonyymi

Onko olemassa mitään lakia että mikä pitää olla kerostalon vähimmäis lämpö?

• Anonyymi

Suositus 21 tai 22 astetta. Vaso vetää reilusti alle. Vuokra kyllä kelpaa,ja monessa talossa huoltoyhtiötä leikkivä ei tee asialle mitään. Kympin huoltomiehet eivät osaa kun patterin ilmata,jonka tosin voi tehdä itsekkin..

• Anonyymi

Pattereita ei saa itse kerros/rivitaloissa ilmata . Ne kuuluu huoltoyhtiön hommiin. Tulee kallis paukku asiakkaalle jos menee itse ilmaamaan ja sattuukin vahinko .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pattereita ei saa itse kerros/rivitaloissa ilmata . Ne kuuluu huoltoyhtiön hommiin. Tulee kallis paukku asiakkaalle jos menee itse ilmaamaan ja sattuukin vahinko .

Mikä vahinko siitä voi tulla.Alle minuutin homma...

• Anonyymi

Kultarannassa on lämmöt päällä ja puutarha on hoonattu.🥴

• Anonyymi

Vason kämpissä on taas liian kuuma. Lämpötila näyttää nytkin 26 astetta.

• Anonyymi

Täyttä trollausta.Vason kerrostaloissa max 20 astetta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      176
      11165
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5318
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      47
      2545
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2236
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1761
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1654
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1310
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1246
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1046
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      100
      986
    Aihe