Niin se vaan aika juoksee, 6.10. jo.

Anonyymi-ap

Eipä taida tämä rakkaus koskaan realisoitua. Olen silti onnellinen että kohtasin sinut vaikka et tainnut tätä tunnetta jakaa kanssani. Yksinäinen rakkauskin on parempi kuin ei mitään.

13

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Ei mun mielestä. Ennemmin ois ollu tuntematta ollenkaan tällei kun kerran ei merkitse toiselle yhtään mitään.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ajattelen samalla tavalla, ainakin tämä todisti itsellenu että minä en ole mikään kuollut kylmä kampela.

      • Anonyymi
        UUSI

        Täällä sama.


    • Anonyymi
      UUSI

      Ehkä olisi kannattanut puhua toisen kanssa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Mikset puhunut itse.Minä en riskiä ota enään.Olen jo ahdistellut muutamaan otteeseen ja luulenkin että seuraava lähestyminen on jo käräjille ansastettu.


    • Anonyymi
      UUSI

      Tiedätkö ap mitään todellista rakkautta ei ole ei ole ollut koskaan sinun ja minun välillä. Minä tiedän jo tosi hyvin, että millainen manipuloija sinä olet ihmisenä.
      Tiedän myös miksi tämä kaikki vaiva. Jos leikitään ihan tässä palstalla, että olisin niin tyhmä ja suostuisin kaikkeen mihin pyydät. Niin voidaan todeta näin, että elämäni olisi siinä. Usein mietin, että miten sinä oikein kehtaat miten kehtaat toimia näin?

      • Anonyymi
        UUSI

        Miten kehtaat hyökätä tuntemattoman kimpuun kuvitelminesi noin. Mene vihapalstalle avautumaan ennemmin kuin tänne.


    • Anonyymi
      UUSI

      Huomenta, niin juoksee. Ehkä hän jakaa tunteen. Miten sinulla menee?

    • Anonyymi
      UUSI

      " Aika juoksee " , aloittaja istuu ja kaipuun kohde makaa... sohvalla.

    • Anonyymi
      UUSI

      Mut jos molemmat kaivataan.. on se helppoo kysyä ihmiseltä joka ei herätä tunteita irl mitä vaa. Koska se on ihan vitun sama. Mutta sitten kun joku herättää tunteita niin voin kertoa ..täysin eri keissi

      • Anonyymi
        UUSI

        Valitettavasti


    • Anonyymi
      UUSI

      Oispa aikakone. Palaisin ajassa 10.6. tienoille..

    • UUSI

      Ei myöskään koskaan realisoidu, eikä ole koskaan realisoitunut, mm. vetten päällä käveleminen. Sadut ja taikauskot eivät realisoidu koskaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      2300
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1902
    3. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1203
    4. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1192
    5. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      359
      1176
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      57
      942
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      869
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      847
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      239
      765
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      369
      757
    Aihe