Nyt kun markkinoilla näkyy olevan melko runsaasti myynnissä näitä 70-90 -luvun lasikuituveneitä parilla tonnilla niin miten olisi jos rakentaisi katamaraanin vaikka kahdesta H-veneestä? Poikittaistukien kiinnityspisteet saisivat olla melko järeää tekoa, kölit voisi vaihtaa matalimpiin ja keveämpiin - mitään painoköliä ei enää tarvittaisi kun stabiliteetti hoituisi toisen rungon ansiosta. Peräsin pitäisi olla jotain tukevampaa laatua, joka mahdollistaisi laskeutumisen vuorovesisärkille. Tai ehkä peräsimet voisi repiä kokonaan pois ja korvata isohkoilla ohjailumeloilla. Trampoliini runkojen välissä olisi varmaan hyvä idea mutta kannattaisiko purjeriki säilyttää molemmissa rungoissa vai riittäisikö yksi masto koko systeemille? Tässä vaiheessa voitte lukea rivien välistä ettei aluksella ole tarkoitus tehdä nopeusennätyksiä vaan tarjota mahdollisuus seilata hitaasti mataliin vesiin kauaksi kaikesta.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Niin, ja kun polkupyöriäkin näyttää olevan käytettynä edullisesti, niin josko yhdistäisi kaksi rinnan autoksi?
- Anonyymi
Tuommoisia rakennettiin polkupyöristä joskus lapsena. Ei niitä autoiksi kutsuttu, ei edes polkuautoiksi, vaan rindemeiksi.
- Anonyymi
Kun vielä kabiinista toiseen rakentelee ryömimisputken niin kommunikaatio ja tilannetietoisuus runkojen välillä paranee.
- Anonyymi
Hieno idea!
Saunalautoistakin naureskeltiin aluksi. - Anonyymi
Entäs uuden H-katamaraanin rekisteröinti? Käytetäänkö toisen rungon jo olemassaolevaa rekisterinumeroa ja mitätöidään toinen? Onko tämä edes mahdollista suomalaisessa byrokratiassa? Samoin vakuutus, saako yhtiöstä vakuutuksen kahdelle rungolle yhden hinnalla?
- Anonyymi
Pitää vaan 2 H venettä rekisterissä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791762
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo110783En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 133638
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20590Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556