Hyvää huomenta ja fantastista päivää. 🫅☕❄️🍁🤗❤️
Hyvin nukutun yön jälkeen
95
610
Vastaukset
- Anonyymi
Janilla on näköjään tänään hyvä päivä kun sai eilen yöllä paljon rakkautta palstalla. Mutta siihen se sit jää. Palstalla rakastetaan mutta livenä ei haluta nähdä. Miksi ei?
- Anonyymi
Jaskalla taas harhoja.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
On se ihan eri asia nähdä livenä, kuin täällä.
Luuletko että nää rakkautta antavat on parikymppisiä kauniita sporttimimmejä jotka viettää koti-iltaa viikonloppuisin.
- Anonyymi
🐒🐵🐒
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko että nää rakkautta antavat on parikymppisiä kauniita sporttimimmejä jotka viettää koti-iltaa viikonloppuisin.
🐒🐒🐒
Asunnon lämmitys ei toimi, kun ei ole tarpeeksi pakkasta. Pakko laittaa lämmintä päälle.
- Anonyymi
Hyvät huomenet sulle, moi . Joo, tämänkin taloyhtiön ulkoseinämän antura säätelee lämmitysjärjestelmän. Vasta pakkasen puolella pattereissa veden kuumeneminen. Tuuliset ilmat vihoviimeiset huoneiston koleuttajat. Villaa ylle, näin on tehtävä.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvät huomenet sulle, moi . Joo, tämänkin taloyhtiön ulkoseinämän antura säätelee lämmitysjärjestelmän. Vasta pakkasen puolella pattereissa veden kuumeneminen. Tuuliset ilmat vihoviimeiset huoneiston koleuttajat. Villaa ylle, näin on tehtävä.
Huomenta sinnekin. Sellaista se näissä kerrostaloissa onpi. Sama talvella, kun keli menee nollaan taikka plussan puolelle, niin sisällä vedettävä villasukkaa jalkaan.
- Anonyymi
Juurihan sä muutama päivä sitten toitotit kaikelle kansalle, miten lämmin asunto sulla on🤣
Ne luusereitten vuokraläävät on semmosia. Toivottavasti palellut hengiltä ❄️❄️❄️ Anonyymi kirjoitti:
Juurihan sä muutama päivä sitten toitotit kaikelle kansalle, miten lämmin asunto sulla on🤣
Ne luusereitten vuokraläävät on semmosia. Toivottavasti palellut hengiltä ❄️❄️❄️Ai että. Kylläpä minua nyt itkettää ilkeilysi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne luusereitten vuokraläävät on semmosia. Toivottavasti palellut hengiltä ❄️❄️❄️🐵🐵🐵
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ai että. Kylläpä minua nyt itkettää ilkeilysi.
Näyttää itkettävän joka päivä 24/7.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää itkettävän joka päivä 24/7.
Hienoa että sinullakin on elämäntehtävä härkkiä tätä susigubbea häntä aivan toiseksi fantasioiden. Et ole tässä maailmassa.
- Anonyymi
Hyvää huomenta 👩🍁♥️alkaa päivä kotitöillä
Oikein virkeää huomenta. Täällä alkoi kahvilla. Saa nähdä mitä muuta keksin. Mukavaa päivää 😊🤗🍁♥️
- Anonyymi
Siivootko sä joka päivä. eilenkin sulle oli kotitöitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siivootko sä joka päivä. eilenkin sulle oli kotitöitä.
🐒🐒🐒
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Oikein virkeää huomenta. Täällä alkoi kahvilla. Saa nähdä mitä muuta keksin. Mukavaa päivää 😊🤗🍁♥️
Kiitos samoin aika harmaa päivä 🍁♥️👩
Anonyymi kirjoitti:
Niin on kyllä, jotenkin tylsä keli nyt. 😊🍁♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maskuliinina sivusta: Susta ei välity tiettyä kihelmöintiä eikä tunnetta tyyliin Tule luokseni mun huolimatta punasydämies ja pusujes näpyttelystä. Mikä sun tarkoitus pitkällä aikavälillä Janin suhteen?Jonain päivänä hänkin fiksuna adoniksena kyllästyy leikkiin.
- Anonyymi
Iso perse sulla.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se on lihasta.
kuten on sun mahakin pelkkää lihasta. Muuten vaan sun salikuvissa maha pullottaa vaikka on lihasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuten on sun mahakin pelkkää lihasta. Muuten vaan sun salikuvissa maha pullottaa vaikka on lihasta
Tirsk🐽🐽🐽
Anonyymi kirjoitti:
Oletpa pinnallinen ihminen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mä en sano etten hyväksy lihavia ihmisiä. Mutta jos sun perse on lihasta niin miksi sun vatsa ei ole lihasta kuten on perse
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
LOL ite oot. ihailet nuoria tyttöjä ja tykkäät siroista, sporttisista ,kauniista jne. kuka tässä on pinnallinen. Sinä jani olet. Ja sen takia sulla ei ole ystäviä koska sulla on päämäränä sänky. Jos nainen ei sellainen joka kelpaa seksiin niin sä et edes halua sellaista ystäväksi. Ja korostan minä en ole tyrkyttämässä itteeni sulle. Mutta älä vittu sano että mä olen pinnallinen kun ite kuolaat 18 v teinityttöjä. sekö ei ole pinnallista. Anna mun nauraa
Anonyymi kirjoitti:
Mä en sano etten hyväksy lihavia ihmisiä. Mutta jos sun perse on lihasta niin miksi sun vatsa ei ole lihasta kuten on perse
Mua ei kiinnosta sun solvaukset. Oletkos itse täydellisyys?
- Anonyymi
🐵🐵🐵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🐵🐵🐵
Anonyymi kirjoitti:
LOL ite oot. ihailet nuoria tyttöjä ja tykkäät siroista, sporttisista ,kauniista jne. kuka tässä on pinnallinen. Sinä jani olet. Ja sen takia sulla ei ole ystäviä koska sulla on päämäränä sänky. Jos nainen ei sellainen joka kelpaa seksiin niin sä et edes halua sellaista ystäväksi. Ja korostan minä en ole tyrkyttämässä itteeni sulle. Mutta älä vittu sano että mä olen pinnallinen kun ite kuolaat 18 v teinityttöjä. sekö ei ole pinnallista. Anna mun nauraa
Mulla ei ole päämääränä sänky. Sen olet keksinyt ihan itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🐒🐒🐒🐒
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et muuhun kykene, kuin palstakiusaamiseen. Se vasta luuseriutta on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauhotus ny gimma ja puhutaan asiaa. Oon karjuna sata ja yks prossaa Janin puolella. Oot rinta rottingilla kärjistämässä. Se on tunne, joka ratkaisee. Ilman sitä tisulit sun muut tykötarpeet ovat kuin taikinaa puristais. Töröhuulet ja tekopehmusteet peräpeilissä eivät tosikarjuun tehoa. Joko hyymy hyytyi?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mulla ei ole päämääränä sänky. Sen olet keksinyt ihan itse.
sä haluut että mä kopioin sulle mitä itse olet sanonut. No mä menen etsii sun omia juttuja kun et itse muista. menee hetki
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mua ei kiinnosta sun solvaukset. Oletkos itse täydellisyys?
Tietenkin olen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sinä et muuhun kykene, kuin palstakiusaamiseen. Se vasta luuseriutta on.
ja itsensä tappaminen ei sit vai ole. ite uhkailet ampua ittees päähän,hypätä junan alle tai parvekkeelta tai hukuttautua suohon. Toiko ei muka ole luuseriutta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sä haluut että mä kopioin sulle mitä itse olet sanonut. No mä menen etsii sun omia juttuja kun et itse muista. menee hetki
Sori vaan.Jani ei anna sulle namia.
Anonyymi kirjoitti:
Mä edelleen näen kullini, alas katsoessa, että eipä tuo maha niin valtava ole.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
kävitkö oikein tarkastamassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori vaan.Jani ei anna sulle namia.
en ole pyytänyt. mä osaan kyllä ostaa ite omat karkit kaupasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja itsensä tappaminen ei sit vai ole. ite uhkailet ampua ittees päähän,hypätä junan alle tai parvekkeelta tai hukuttautua suohon. Toiko ei muka ole luuseriutta
🐵🐵🐵
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
👍👍😁
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ihanaa.Ottaisin käteeni ja leikkisin kasseillakin söpösti sivellen. Saanko tulla jo ensi yönä viereesi?🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupasta saat tekopatukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai ai mikä puute joutua ostamaan herkkua.Mä saan ilmaiseksi.
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa.Ottaisin käteeni ja leikkisin kasseillakin söpösti sivellen. Saanko tulla jo ensi yönä viereesi?🤗
No tule vain. 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eiköhän ne 90% miehistä ajattele samalla tavalla. Ootko nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin olen.
Kirjoitteletko jostain mielisairaalan polilta? Sun jutut on ainakin just sellasia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole jo vaiti pöljä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauhotus ny gimma ja puhutaan asiaa. Oon karjuna sata ja yks prossaa Janin puolella. Oot rinta rottingilla kärjistämässä. Se on tunne, joka ratkaisee. Ilman sitä tisulit sun muut tykötarpeet ovat kuin taikinaa puristais. Töröhuulet ja tekopehmusteet peräpeilissä eivät tosikarjuun tehoa. Joko hyymy hyytyi?
Olet sinä harmiton mies kun joudut jopa nämä ns perheriidat riitelemään yksin, susigubbe. Huvittava näytelmä tämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitteletko jostain mielisairaalan polilta? Sun jutut on ainakin just sellasia.
Et vaikuta kovin fiksulta lähinnä vainoharhaiselta yrittäessäsu hallita tätä narratiivia. Välillä susigubbe on tämä parjauksesi kohde välillä se on joku keskusteluun osallistujista. Ilmeisesyi mikä tahansa trollaus mikä on esillä on se millä mennään ns. Sekavaa menoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole jo vaiti pöljä.
No anna ny susiguben harjoittaa tervettä itsereflektiota ilman hikoilua
- Anonyymi
Kiitos samoin sinulle.
- Anonyymi
Sunnuntaita, tervehdys. Täällähän meno kuin Tarzanin kotikulmilla. Palsta-apinat aamupäivästä virkeimmillään.Ei toki sun tehtävä ole niitä ruokkia.
Hyvää sunnuntaita sinnekin.
No se on totisinta totta... Tuo on alhaisinta mitä voi keksiä, alkaa solvaamaan toista ulkoisten seikkojen vuoksi. Ei ole mitään aikuismaista käytöstä heiltä.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No se on totisinta totta... Tuo on alhaisinta mitä voi keksiä, alkaa solvaamaan toista ulkoisten seikkojen vuoksi. Ei ole mitään aikuismaista käytöstä heiltä.ite olet sanonut jani ittees vanhaksi paskaksi . sekö ei liity ulkonäköön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ite olet sanonut jani ittees vanhaksi paskaksi . sekö ei liity ulkonäköön.
olet sanonut itseäsi rumaksi ,ihramahaksi. miksi jos noi ei liity ulkonäköön
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No se on totisinta totta... Tuo on alhaisinta mitä voi keksiä, alkaa solvaamaan toista ulkoisten seikkojen vuoksi. Ei ole mitään aikuismaista käytöstä heiltä.Miksi ite sitten haukut itseäsi? onko se jotenkin aikuismaista haukkua itseään rumasti?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ite sitten haukut itseäsi? onko se jotenkin aikuismaista haukkua itseään rumasti?
Tuo ei ole sulta yhtään fiksumpaa. Vahvat ihmiset nostavat toisia ylös, eivätkä paina niitä alas.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tuo ei ole sulta yhtään fiksumpaa. Vahvat ihmiset nostavat toisia ylös, eivätkä paina niitä alas.
ai sä oot fiksu kun sä haukut itseesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🐵🐵🐵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ite sitten haukut itseäsi? onko se jotenkin aikuismaista haukkua itseään rumasti?
🐒🐒🐒
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ai sä oot fiksu kun sä haukut itseesi.
🐵🐒🐵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko meille mikä sun diagnoosi on että jotenkin pääsis kärryille siitä mikä sua vaivaa. Oot ihan täys seko ja sen kaikki täällä allekirjoittaa. Susta ei varmaan kukaan tykkää siellä irl maailmassa kun oot niin seko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko meille mikä sun diagnoosi on että jotenkin pääsis kärryille siitä mikä sua vaivaa. Oot ihan täys seko ja sen kaikki täällä allekirjoittaa. Susta ei varmaan kukaan tykkää siellä irl maailmassa kun oot niin seko.
Onko sinun elämäntehtäväsi siis täyttynyt kun olet saanut jonkun joukon vakuuttumaan kuinka joku ihminen on niin kamala ja toksinen sillä perustella että susigubbe nimittelee itseään janiksi tässä näytöksessään ja vaikka et tunne tätä olematonta jania, niin kaikkien kiviä kuuluu vihloa näiden älyttömien kirjoitusten takia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinun elämäntehtäväsi siis täyttynyt kun olet saanut jonkun joukon vakuuttumaan kuinka joku ihminen on niin kamala ja toksinen sillä perustella että susigubbe nimittelee itseään janiksi tässä näytöksessään ja vaikka et tunne tätä olematonta jania, niin kaikkien kiviä kuuluu vihloa näiden älyttömien kirjoitusten takia?
Eli kailla on harhoja
- Anonyymi
En jaksa ja masentaa ihan tarpeeks. Ihmisiin voi harvoin edes luottaa. Harvan kanssa on edes samalla aaltopituudella. Monilla on jo kavereita ihan riittämiin. Mä en nyt hae mitään platonista suhdetta.
Kyllä kannattaa tyhjentää kassit aina, ennen kuin lähtee kylille. Ettei ole paneminen mielessä koko ajan.
Mikä on normaalivartaloisen määritelmä? Taitaa nyky Suomessa olla sellainen vähän pulskempi kuitenkin? Ainkin kun tinderin profiileita katsoo. Lihaksikas ei tarvitse olla. Niitä on nuorissa paljon, kun salilla käyvät, enemmän kuin aiemmat sukupolvet, ainakin kaupungeissa. Minun pitäisi harrastaa vaan platonisia suhteita? Seksi taitaa olla minulta kokonaan kieletty. Sellainen tunne alkaa olla.
Tässä muutamaNo joo, vähän sama fiilis toisinaan itsellänikin. Tänäpäivänä sun pitää olla niin sanotusti samalla tasolla kumppanin kanssa. Pitää löytyä se pyykkilautavatsa itseltäkin, jos meinaa saada samanlaista. Ja monta muuta vaatimusta on pöydällä, jos haluat suhteeseen jonkun kanssa.
Aika oli muinoin toisenlainen, ja ihmiset paljon välittömämpiä.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No joo, vähän sama fiilis toisinaan itsellänikin. Tänäpäivänä sun pitää olla niin sanotusti samalla tasolla kumppanin kanssa. Pitää löytyä se pyykkilautavatsa itseltäkin, jos meinaa saada samanlaista. Ja monta muuta vaatimusta on pöydällä, jos haluat suhteeseen jonkun kanssa.
Aika oli muinoin toisenlainen, ja ihmiset paljon välittömämpiä.no treenaa vatsalihaksia eikä pelkkää persettä
- Anonyymi
Se on lihasta. Kun joku sanoi että sulla on iso perse. Nytkö se ei ole lihasta
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No joo, vähän sama fiilis toisinaan itsellänikin. Tänäpäivänä sun pitää olla niin sanotusti samalla tasolla kumppanin kanssa. Pitää löytyä se pyykkilautavatsa itseltäkin, jos meinaa saada samanlaista. Ja monta muuta vaatimusta on pöydällä, jos haluat suhteeseen jonkun kanssa.
Aika oli muinoin toisenlainen, ja ihmiset paljon välittömämpiä.Ja sinullekin kelpaa naisella vain ja ainoastaan pyykkilautavatsa vaikka itselläsi on möhömaha. Oi aikoja, oi tapoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no treenaa vatsalihaksia eikä pelkkää persettä
🐒🐵🐒
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinullekin kelpaa naisella vain ja ainoastaan pyykkilautavatsa vaikka itselläsi on möhömaha. Oi aikoja, oi tapoja.
🐵🐵🐵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on lihasta. Kun joku sanoi että sulla on iso perse. Nytkö se ei ole lihasta
🤮🤮🥴
Sunnuntai roustaukset taas joillain menossa.
- Anonyymi
Jani olet sanonut ettei teinitytöt lähesty sua koska olet ruma. pitääkö edelleen paikkansa vaikka sulla ei ole isoa mahaa.
- Anonyymi
Sulla on ne menossa joka päivä 🪓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jani olet sanonut ettei teinitytöt lähesty sua koska olet ruma. pitääkö edelleen paikkansa vaikka sulla ei ole isoa mahaa.
🙈🙈🙈
- Anonyymi
Miten sä jaksat jani tota sekopäätä?? Se varmaan vahtii tietsikan ääressä tai känny kädessä koko ajan ett pääsee sulle irvailee heti kun tänne jotain viestiä tuut laittaa. Tunnetko sä tän idiootin jostain? Miks se tulee tänne aina sua tölvimään? Tekis mieli mennä vahän ”keskustelemaan” asioista tuon kanssa jos vaikka järkiintyis vai onko sillä jo valmiiks hullun paperit.
Anonyymi kirjoitti:
Miten sä jaksat jani tota sekopäätä?? Se varmaan vahtii tietsikan ääressä tai känny kädessä koko ajan ett pääsee sulle irvailee heti kun tänne jotain viestiä tuut laittaa. Tunnetko sä tän idiootin jostain? Miks se tulee tänne aina sua tölvimään? Tekis mieli mennä vahän ”keskustelemaan” asioista tuon kanssa jos vaikka järkiintyis vai onko sillä jo valmiiks hullun paperit.
En mä tuota tunne (toivottavasti ainakaan) mistään. Täällä se on minut silmätikukseen ottanut, ja todellakin arvostelee mun joka liikettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaa olla ja onkin jo vainoamista. Miten voisi ongelmaa viedä eteenpäin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
soita poliisille niin voidaan jutella myös janin kaa netasta ja netan stalkkaamisesta. sopii kyllä mulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
samalla voidaan jutella siitä että jani jutteli 51 vuotiaana 11 vuotiaan kanssa. Poliisit varmasti tykkäävät tälläisestä että keski-ikäinen mies juttelee 11 vuotiaan lapsen kanssa.Mä voin mieluusti tulla todistamaan nämä kesekustelut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No enpä osaa sanoa, uhriudu tämän susigubbelin puolesta ja vaadi virka-apua esim?
- Anonyymi
Yhteiskunnan armoton tietokonetomografia ihmismielen nurjasta puolesta tänäänkin esittäytymässä. Läheisyyden puutteeseen luuri kännyyn ja anonyymi-yhteys suureen maailmaan.
Miksi ihmeessä vastailet näihin sairaalloisiin negoihin?Se on kuin öljyä tyhjien tynnyreiden kolinaan.- Anonyymi
Mulla ei ole puhelimessa nettiä. Eli ei koske mua.
Mukavaa alkuiltaa. Taidan laittaa tänään kunnon mättöruokaa. Salilla kului energiaa ja nyt pitää syödä hyvin. Sitten keitän kahvit. 😋😊☕🍁❤️
- Anonyymi
minkä merkistä. tummaa vai vaaleaa.
Anonyymi kirjoitti:
minkä merkistä. tummaa vai vaaleaa.
Kyllä se Juhla Mokkaa on nyt ja tosi tummaa semmoista.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä se Juhla Mokkaa on nyt ja tosi tummaa semmoista.
ihan sama mitä juot. mä kun en juo kahvia niin juo mitä merkkistä kahvia haluat
- Anonyymi
Hyvää yötä ♥️🍁👩🌌💤
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1053674Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3171950Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471747- 1031645
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4351592Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21520Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4321456Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431220MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar431117Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3641060