Ei tule mitään, eikä ole tullut moneen vuoteen. Mestikseen vaan, kun ei liigassa vaan pärjätä enää. Surullista seurattavaa jypin pelaaminen.
Jyp mestikseen!!
8
1422
Vastaukset
- Anonyymi
Kaaaaveeeriiii luistelee paremmin
- Anonyymi
Valtroillakin on vielä näitä plösödynastikkoja, jotka luovuttavat heti, kenkivät valkkuja ja sekoilevat minkä ehtivät, kun tulee vähän vastoinkäymisiä.
Kyllä se siitä vielä. Valmennus olisi ehkä kannattanut viime kauden jälkeen putsia kokonaan tosin? - Anonyymi
Täysin samaa mieltä. Samalla potkut kaikille.
- Anonyymi
Huonosti hoidettu taloutta vuosikausia. Tappiota taas 2024-2025 1,3miljoonaa euroa. Ei hyvä.
- Anonyymi00006
Ja nyt kun rantapallot lenteli, käy taas vanhanaikainen. Lipputulot laskettu finaaliin ja nyt paukkuu kirstunpohja. Mutta ei hätää, aina löytyy se höynäytettävä joka lapioi vähän miljoonia sinne kirstuun ja taas on varaa lennätellä helikopterilla vanhoja jypiraakkeja mikin varteen. Voi elämän kevät tätä touhua ja ilkeevät sanoa tätä bisnekses.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ja nyt kun rantapallot lenteli, käy taas vanhanaikainen. Lipputulot laskettu finaaliin ja nyt paukkuu kirstunpohja. Mutta ei hätää, aina löytyy se höynäytettävä joka lapioi vähän miljoonia sinne kirstuun ja taas on varaa lennätellä helikopterilla vanhoja jypiraakkeja mikin varteen. Voi elämän kevät tätä touhua ja ilkeevät sanoa tätä bisnekses.
Kuulen jo kopterin äänen. Seuraava kehäraakki jo laskeutuu.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kuulen jo kopterin äänen. Seuraava kehäraakki jo laskeutuu.
Vois viedä samalla lennolla yhden kehäraakin pois
- Anonyymi00007
Jyppiläiset on tottuneet aloittamaan kesämomat ensimmäisten joukoissa. Nyt meni 6 päivää ylitöiksi ja ainakin puuso oli pahoillaan. Saman palkan saa vähemmällä niin miksi rehkiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550