Kun tilaan Motonetistä tavaraa nettipankilla, luottokortilla tai pankkikortilla niin tunnistautuminen/maksaminen ei tapahdu pankin koneella. Joku ulkopuolinen (luultavasti Klarna) haluaa saada pankkitunnukseni haltuunsa ja käpistellä tiliäni.
Nettipankkisopimuksessani kielletään pankkitunnusten luovuttaaminen muille. Asista varoitellaankin ihmisiä joka viikko. Miksi kuitenkin tuollainen sallitaan?
Aiemmin luottokortilla tilatessa tunnistautuminen tapahtui pankin koneella mutta enää ei. Jäi ostokset tekemättä.
Pankkitunnukset karkuteille.
Anonyymi-ap
2
199
Vastaukset 2
- Anonyymi
tuskin se pankkitunnuksiasi kysyy.
- Anonyymi
Kyllä kysyy. Tavallisesti tunnistautuminen/maksaminen tapahtuu pankin serverillä. Motonetissä tulee (oletettavasti Klarnan) pomppuikkuna, johon pitäisi antaa pankkitunnuksensa. Tämä tuntematon taho sitten käyttää saamiaan pankkitunnuksia miten tahtoo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451