"Se nyt alkoi aivan vahingossa, tämä kikkelini jakelu rahasta naisille", selitti Harri Petter Henrikki kuulustelijoilleen kotikaupunkinsa poliisiasemalla.
"Kertokaa siitä!"
"Niin, hyvän hyvyyttänihän minä tähän hommaan ryhdyin, alkaessani niitä naisia naurattamaan, joita heidän tyhjä sänkynsä itketti."
Kuulustelijat vilkaisivat virnistellen toisiaan.
"Nauratitte myös poliisipäällikön vaimoa."
"En tunnusta, en tunne hänen vaimoaan! Hänen vaimonsa on nauranut jollekin aivan muulle, kuin minulle, jos nyt yleensä on nauranut millekään! On yhtä hyvin voinut itkeäkin! Huhupuheita että me toisemme olisimme tunteneet! Ha ha naurettavaa!"
"No siinä tapauksessa sitten nauratte sitä itse poliisimestarin kanssa!"
"Teillä varmaan tulee olemaan hyvin hauskaa täällä kahdestaan rupatellessanne!"
"Kahdestaan? Ette voi jättää minua tänne kahdestaan hänen kanssaan!"
"Kyllä me voimme, jos ette nyt heti kerro meille, että mikä sai teidät aloittamaan seksipalvelujenne myynnin naisille!"
"No hyvä on, minä kerron!"
"Minulla oli jo viikon ajan ollut suhde erääseen kuusikymmentäkuusi vuotiaaseen pikkutyttöön."
Kuulustelijat katsoivat toisiaan päätään puistellen.
"Niin no eihän hän enää mikään pikkutyttö ole, mutta on vain sellainen pienikokoinen.. eläkeläisnainen."
"Hänellä oli miehettömiä, sekä pikkukullisten miesten kanssa naimisissa olevia naisystäviä, jotka iltaisin olivat miehen puutteessa!"
"He kaipasivat miestä.. miestä pitämään heitä kädestä kiinni."
"Iltaisin? Miksei öisin?"
"Koska lähettivät Pekkaa ja Pätkää iltaisin, eivät öisin! Naurettiin niille yhdessä!"
"Joskus jäin yöksikin, ja nauratin heitä, heille seksivitsejä aamuun saakka kertoen!"
"Pidätte meitä pilkkananne!"
"No niinhän minä pidän!"
"Enkä minä pelkää sitä sen vaimon mukaan kuulemma pikkukullista polliisiakaan, sitä teidän poliisimestariannekaan!"
"Sen vaimo lupasi antaa sille sellaisen selkäsaunan, että muistaa sen lopun ikänsä, jos se minuun edes sormellaan koskee!"
(Anteeksi jos nyt vein teiltä teidän kallista aikaanne, tätä tyhmää tarinantekelettäni teillä luetuttaessani!
Mutta kun en nyt parempaa tälläkään kertaa keksinyt!)
Harri Petteri Henrikki Bimbsatti rupee ilopojaksi ja pistää bordellin pystyyn.
4
362
Vastaukset
- Anonyymi
Huhuu!
Onko täällä ketään?
Ai Sinä! Terve!
Kiva nähdä Sinua!
Kuunneltaiskos vähän klassillista musiikkia, kun ei tarina oikein tahdo lähteä luistamaan?
No kiva!
https://m.youtube.com/watch?v=o6rBK0BqL2w&pp=ygULZ2l0YXJyIGdpcmw=
Nice! - Anonyymi
Poliisikuulustelupöytäkirjoista käy ilmi, ettei Harri Petteri Henrikki Bimbsatti naisille rahasta kikkeliään jaellutkaan, vaan ilmaiseksi antoi.
"Ilmaiseksi olen naisilta saanut, ilmaiseksi haluan myöskin minä vuorostani naisille antaa!"
Noin hän sanoi.
Kauniisti sanottu ja ajateltu. - Anonyymi
Ja miten kommentoi kaupungin poliisimestari tätä tässä asiassa uutta esille tullutta käännettä?
"No jos kerran vaimo ilmaiseksi sai.. ja yhä saa, niin mitäpäs minulla siihen mitään sanomista on!"
"Luovutan sängynpuoliskoni heidän yhteiseen käyttöönsä, ja itse ilomielin rouva Bimbsattin minulle esittämän yövierailukutsun otan vastaan!"
"Vaihteluhan ketä tahansa virkistää!" - Anonyymi
Nobel-viikko alkaa – ensin jaetaan lääketieteen palkinto
- torstaina jaetaan kirjallisuus palkinto
- tämä novellini, tuo tuossa ylhäällä, on suursuosikki ja voittajaehdokas, ei vaan varma voittaja
- käynkin tänään maksamassa ja hakemassa liput Tukholmaan, sillä pitäähän minun nyt sentään nobel-palkintoni sieltä torstaina hakea
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964764Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083804Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1042210Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621236- 531105
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4851038