Etsin enemaleikeistä nauttivaa, 25-40v, alistuvaa naista... (tositarkoituksella)

Anonyymi-ap

Olen 39v, 190cm, kivannäköinen, daddyhenkinen mies Tampereelta ja haen täältä seuraa naisesta, jolla on vahva fetissi/viehtymys enemaleikkeihin.

Haen pidemmässä juoksussa parisuhdetta, mutta sitä oikeaa etsiessä, olen avoin myös fwb-pohjaiselle jutulle.

Saatat olla etsimäni naishenkilö, mikäli kiihotut ajatuksesta, että sinua alistetaan/dominoidaan ja osana leikkejä pyllysi saa myös vastaanottaa (sekä luovuttaa) erilaisia sinne kivasti sujahtavia asioita (nesteet, ruoka-aineet, ym).

Olen kyseisiä tuhmuuksia jonkin verran päässyt jo kokemaan, mutta en sillä tasolla kuin haluaisin. Nyt etsinkin sinua, joka todella RAKASTAT enemaleikkejä ja haluaisit päästä toteuttamaan itseäsi estoitta, ilman tarvetta hävetä tai piilotella todellisia halujasi.

Jos olet aidosti kiinnostunut kyseisistä leikeistä ja olet noin 25-40v, normaalivartaloinen, subhenkinen NAINEN, jutellaan ihmeessä lisää. Saat yhteyden minuun helpoiten mailitse: wildmanfromtre(at)gmail...

Kerro viestissä hieman itsestäsi (mistä päin olet, ikäsi, hieman miltä näytät) ja jotta saadaan jää heti mukavasti rikottua :D kerro myös vaikka minkälaisia enemakokemuksia sinulla jo on ja mistä fantasioit...

Ps. En tule tänne lukemaan kommentteja, joten trollaukset ym turhat kommentit kannattaa jättää laittamatta. En myöskään vastaa miehille ja huomaan kyllä melko nopeasti, jos yrität esiintyä jonain muuna kuin mitä olet (tätä tuntuu tapahtuvan valitettavan paljon).

-Daddy

3

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei onko perseeseenpano dominoivaa sun tyyppiselle pervoilusta nauttivalle sado-masolle?

• Anonyymi

Joo joo hyppää Tammerkoskeen impotentti

• Anonyymi

Onneksi mun vaimo ei lue tätä, toivottavasti!
      Se on juuri sen verran erikoinen tapaus, että huh huh, saisi vielä päähänsä lähteä toteuttamaan fantasioita.

Kaiken lisäksi järjettömän kaunis.
      Ollaan usein puhuttu noista asioista, mutta ei ole kuitenkaan ehkä mun juttu tarpeeksi, joskus haaveilin, että voisin olla vain katsomassa - se voisi olla aika hienoa.

Vaimo on 32 ja minä 39.
      Asutaan Helsingissä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      153
      8989
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2689
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      29
      2481
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      56
      2469
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1865
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1837
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1743
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      46
      1285
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1197
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1146
    Aihe