Olen 39v, 190cm, kivannäköinen, daddyhenkinen mies Tampereelta ja haen täältä seuraa naisesta, jolla on vahva fetissi/viehtymys enemaleikkeihin.
Haen pidemmässä juoksussa parisuhdetta, mutta sitä oikeaa etsiessä, olen avoin myös fwb-pohjaiselle jutulle.
Saatat olla etsimäni naishenkilö, mikäli kiihotut ajatuksesta, että sinua alistetaan/dominoidaan ja osana leikkejä pyllysi saa myös vastaanottaa (sekä luovuttaa) erilaisia sinne kivasti sujahtavia asioita (nesteet, ruoka-aineet, ym).
Olen kyseisiä tuhmuuksia jonkin verran päässyt jo kokemaan, mutta en sillä tasolla kuin haluaisin. Nyt etsinkin sinua, joka todella RAKASTAT enemaleikkejä ja haluaisit päästä toteuttamaan itseäsi estoitta, ilman tarvetta hävetä tai piilotella todellisia halujasi.
Jos olet aidosti kiinnostunut kyseisistä leikeistä ja olet noin 25-40v, normaalivartaloinen, subhenkinen NAINEN, jutellaan ihmeessä lisää. Saat yhteyden minuun helpoiten mailitse: wildmanfromtre(at)gmail...
Kerro viestissä hieman itsestäsi (mistä päin olet, ikäsi, hieman miltä näytät) ja jotta saadaan jää heti mukavasti rikottua :D kerro myös vaikka minkälaisia enemakokemuksia sinulla jo on ja mistä fantasioit...
Ps. En tule tänne lukemaan kommentteja, joten trollaukset ym turhat kommentit kannattaa jättää laittamatta. En myöskään vastaa miehille ja huomaan kyllä melko nopeasti, jos yrität esiintyä jonain muuna kuin mitä olet (tätä tuntuu tapahtuvan valitettavan paljon).
-Daddy
Etsin enemaleikeistä nauttivaa, 25-40v, alistuvaa naista... (tositarkoituksella)
Anonyymi-ap
3
328
Vastaukset
- Anonyymi
Hei onko perseeseenpano dominoivaa sun tyyppiselle pervoilusta nauttivalle sado-masolle?
- Anonyymi
Joo joo hyppää Tammerkoskeen impotentti
- Anonyymi
Onneksi mun vaimo ei lue tätä, toivottavasti!
Se on juuri sen verran erikoinen tapaus, että huh huh, saisi vielä päähänsä lähteä toteuttamaan fantasioita.
Kaiken lisäksi järjettömän kaunis.
Ollaan usein puhuttu noista asioista, mutta ei ole kuitenkaan ehkä mun juttu tarpeeksi, joskus haaveilin, että voisin olla vain katsomassa - se voisi olla aika hienoa.
Vaimo on 32 ja minä 39.
Asutaan Helsingissä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2921783IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk471579Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1541291Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021131- 1421103
Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.781052Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701047Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73963Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan48922Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta152877