Nordean asiakkaiden mitta alkaa täyttyä, moni miettii pankin vaihtoa: "Terveisiä vaan Nordean herrat!"
Nordean asiakkaiden mitta alkaa täyttyä, moni miettii pankin vaihtoa: "Terveisiä vaan Nordean herrat
16
334
Vastaukset
- Anonyymi
Nordean vikatilanteen vuoksi tilitiedot olivat osalla asiakkaista jonkin aikaa sunnuntaiaamuna poissa käytöstä, eli mobiilipankissa tilit saattoivat näyttää nollaa tai tilejä ei näkynyt laisinkaan.
Nordean pankkipalveluissa on ollut häiriöitä useasti viime viikkoina, mikä on koetellut asiakkaiden kärsivällisyyttä ja herättänyt huolta palvelujen turvallisuudesta.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nordean-asiakkaiden-mitta-alkaa-tayttya-moni-miettii-pankin-vaihtoa-terveisia-vaan-nordean-herrat/9021488- Anonyymi
Suomen kansalaisten omia nettiin liitettyjä laitteita käytettiin palvelunestohyökkäyksissä.
- Anonyymi
Miksi pitäisi vaihtaa pankkia? Ja missä näin olisi kertottu, että yhtään kenenkään "mitta" olisi tullut täyteen?
- Anonyymi
Itselläni ei ole vielä ollut kertaakaan mitään ongelmia. Koputetaan puuta.
- Anonyymi
erosin nordeasta ja siirryn s pankkiin jossa ei palvelumaksuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pankkia voi vaihtaa ilman eroamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
3 vuotta sitten kanssa vaihdoin s-pankkiin eikä ole yllätyksiä tullut.Käteisvaroja olis hyvä olla jos tulee ongelmatilanteita ettei kaikki ole kortin varassa.
- Anonyymi
Nordean hyökkäyksessä käytettiin tavallisten suomalaisten omia laitteita. Ihmisten huonosti ylläpidetyt, huonosti suojatut ja päivittämättömät laitteet mahdollistivat asian.
"Hyökkääjät käyttivät suomalaisia kodinkoneita
Palvelunestohyökkäykset ovat tulleet poikkeuksellisesti pohjoismaisista ip-osoitteista, mikä on vaikeuttanut torjuntakeinoja.
Mella kertoo Turun Sanomille, että käytännössä hyökkääjät ovat siis nyt käyttäneet hyväkseen suomalaisia ja pohjoismaisia, verkkoon liitettyjä kodinkoneita ja -laitteita, joissa on heikko suojaus.
Suojelupoliisi varoitti viime vuonna suomalaisia huonosti suojatuista kotireitittimistä. Supo pitää vanhoja ja päivittämättömiä laitteita uhkana kansalliselle turvallisuudelle.
Esimerkiksi Telia on kertonut, että suurimman uhan muodostavat yli viisi vuotta vanhat reitittimet, joihin ei saa enää tietoturvapäivityksiä. Tällaisia laitteita on suomalaiskodeissa satojatuhansia.
Asiantuntijoiden mukaan reitittimen turvallisuuteen vaikuttavat ennen kaikkea hallintapaneelin salasana, langattoman verkon suojaus, ohjelmistopäivitykset ja laitteen ikä."
Lähde: Iltalehti.fi- Anonyymi
Sitä saa, mitä tilaa.
- Anonyymi
Minä olen kyllä aina saanut kaikki rahani menemään, vaikka olisi ollut missä pankissa tahansa. Eivät ole olleet säästö- vaan päästöpankkeja. Rahani pitäisi suojella minulta.
- Anonyymi
Minulla ei ole älyvehkeitä eikä minua pysty ryöstämään !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ikävää, jos sinulla ei ole älyä. Kukaan ei ole ryöstänyt minunkaan vehkeitäni, vaikka toisaalta olisi kiva, että ryöstettäisiin johonkin käyttöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narkki lyö nenään ja ottaa lompakon. Siihen ei älyvehkeet tai älyttömät vehkeet vaikuta ollenkaan.
- Anonyymi
Ei ole ollut mitään ongelmia. Saattaapi niitä tulla muihinkin pankkeihin.
- Anonyymi
Tietenkin saattaa. Suomalaisten omat laitteet kuitenkin mahdollistivat hyökkäykset tällä kertaa.
- Anonyymi
Kotiverkon ja reitittimen tietoturva
https://www.kyberturvallisuuskeskus.fi/fi/ajankohtaista/ohjeet-ja-oppaat/kotiverkon-ja-reitittimen-tietoturva
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603325Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242779Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541857- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845