Missä nukuit vieressäni. Käännyit otit lusikkaan ja kuiskasit korvaani. "Minä rakastan sinua kulta". 💔
Mä en kestä näin unta
71
1118
Vastaukset
- Anonyymi
Näitkö unta miehestä vai naisesta?
- Anonyymi
Jos olisin halunnut kertoa olisin laittanut sen aloitukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansa vaatii edes jonkinlaista tasoa näihin vedätyksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kansanosa joka sitä vaatii. Ei ole kohderyhmässäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tämä vähäjärkinen kansa niin hampaisiisi rollimieheltä parempaa tasoa? Oletko joku amatsu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kansanosa joka sitä vaatii. Ei ole kohderyhmässäni.
Et sinä lukijoita voi valita, tämä on koko kansan yleinen palsta,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tämä vähäjärkinen kansa niin hampaisiisi rollimieheltä parempaa tasoa? Oletko joku amatsu?
Janoaisi* ehkäpä eliittiakateeminen osaa jäsennellä koko paperin edestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En muttei heistä kukaan "viriviritööttöö" ole unieni kohde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuuko sinusta siinä tilanteessa, kun sanoi rakastavansa sinua, että puhui totta vai tuntuiko enemmän vaiheelta? Halusi vain siinä tilanteessa läheisyyttä sinulta, eikä rakkautta niin kuin väitti? Vaadi häneltä totuutta, sano ettet halua elää valheessa tämän kanssa? Haluat aistimuksillesi vastauksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa että pidät ilmaisunvapauden lippua korkealla rolliukon tekstien kommentointioikeuden merkeissä🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on ja se on nyt kerrottava heti! Mies vai nainen että kansa tietää kenestä on kyse?
- Anonyymi
Jos nyt kunnioittaisit hajurakoa pusuttelija
- Anonyymi
Mikä ihmeen pusuttelija.
- Anonyymi
Taisi olla toiveunta kuitenkin. Silläpä et pitkälle pääse.
- Anonyymi
Minne mun pitäis nyt unen perusteella päästä. Ja noin on käynyt joskus oikeasti.
- Anonyymi
Minä olen ajatuksissani sanonut hänelle rakastavani häntä. Toivon että se välittyy hänellä uniin.
- Anonyymi
Ois aika ihana kyllä.
- Anonyymi
Kiva kuulla että näit tuollaista unta vaikka sanoit ettet näe unia
- Anonyymi
Kiva että luulet minun olevan hän.Mutta en ole ikinä sanonut noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva että luulet minun olevan hän.Mutta en ole ikinä sanonut noin.
Mä ainakin tunnistan aloittajan. Toi pinkki sydän on erään paitansa väri. Emmoinen pyörijä se on. Värähtelee vaan energioita ympäriinsä suitsait.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä ainakin tunnistan aloittajan. Toi pinkki sydän on erään paitansa väri. Emmoinen pyörijä se on. Värähtelee vaan energioita ympäriinsä suitsait.
Missä sä näät pinkin sydämen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Särkynyt sydän se on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Särkynyt sydän se on
Minkä sortin huume se on onko semilaillinen? Kaverin puolesta kysyn
- Anonyymi
Mä näin unta missä annettiin sähköshokkeja ja pyydettiin pysymään kaukana.
- Anonyymi
Uni se on sekin. Mun unissani hän on aina jotenkin hirveän hellä ja rakastava. Paitsi silloin kun peruutti autolla mun päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uni se on sekin. Mun unissani hän on aina jotenkin hirveän hellä ja rakastava. Paitsi silloin kun peruutti autolla mun päälle.
Virne tälle sivusta.
- Anonyymi
Hänenkaa nukkuminen lusikassa ois kaikki mitä haluun..😍 Ihan jäätävä kaipuu.🥺 Todennäkösesti hänellä on jo joku siellä kainalossa..😣
- Anonyymi
Niin ei me nukuttu kainalossa. Näin siinä unessa että joku on vieressäni. Sitten kun hän kääntyi huomasin vasta että se on hän. Sitten sanoin siinä unessa noin. Niin hieman tuli ikävä kun heräsin.
- Anonyymi
No iik. Oot varmaan joku 15 v.teinipissis, joka ei muusta haaveile kun lusikasta :D!
- Anonyymi
Onnenpäivä
Sain lampannkääpiä sikana
Ihan pieniä
Söpöjä
Ja tiiäkkö mitä
Meen huomenna uuvelleen - Anonyymi
Unethan ei ole haaveita. En ole teinikään enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unethan ei ole haaveita. En ole teinikään enää.
Astraalimatkoja ne voi olla.
- Anonyymi
Sinun aloitushan tämä on mies jonka ympäriltä tuolit viedään ns
Anonyymi kirjoitti:
Sinun aloitushan tämä on mies jonka ympäriltä tuolit viedään ns
Mitä toi vertaus tarkoittaa. Siis mitkä tuolit ja minne. Juu mä tiedän sen biisin, mutta en ymmärtänyt.
- Anonyymi
Kiva. Mä näin naisesta unta myös.
Unessa tuli eteeni, nosti käden kaulalleni, kosketti otsallaan omaani. Sanoi sitten jotain rohkaisevaa tai kannustavaa.- Anonyymi
Sehän oli kivasti häneltä tehty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän oli kivasti häneltä tehty.
Oli. Unessa oli iso tunnelataus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli. Unessa oli iso tunnelataus.
Juu. Niin oli minukin unessani. Ensin oli hämmästynyt vähän säikähdin että hän on siinä. Ajattelin ettei hänen kuulu olla siinä. Sitten olin lopulta helpottunut ja onnellinen että hän on siinä.
- Anonyymi
lohduttaminen on parasta ja saada sitä on vielä parempaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lohduttaminen on parasta ja saada sitä on vielä parempaa.
Jaa a. Luulen että hän kyllä saanut sitäkin että tuskinpa niin puutteessa on kuin sinä esimerkiksi.
- Anonyymi
=)
Ei, se haittaa,
ja, toivon sinulle unelmien pitkää elämää, niin, pitkää elämää kuin,
ihmiskunta, sinulle pystyy suomaan, kaiken teknologian ja hoitojen avulla,
mitä, keksitäänkin,
joskus, vain toivon,
että, vuosikymmenien kuluttua, unet eivät ole haaveita enää,
vaan, olisin fyysisesti ja henkisesti todella hyvässä kunnossa, ja, varakas,
että, voisin vain paijata, sinua, sängyssä,
ja, olla maailman ja ihmiskunnan paras kaveri, juuri sinulle, vain,
N
=) - Anonyymi
Viimeyönä kun en saanut unta. Kuvittelin itseni häntä vasten ja toivoin, että hän voisi tuntea rakkauteni. koin syvää rakkauden. Tosin en usko hänen enää minua kaipaavan joten pysyn poissa hänen unistaan.
- Anonyymi
Surullista. Ehkäpä hän tuntee rakkautesi kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surullista. Ehkäpä hän tuntee rakkautesi kuitenkin.
Ehkä hän tuntee
- Anonyymi
Katsotaan tuleeks tälle jatkoa ja milloin.
Ehkä seuraava uni on jo hääyöstä?- Anonyymi
Viikonloppuna se oli raskaana ja sai keskenmenonkin. Ensin raskaana ja sitten vasta lusikkaan? Kertoo karua tarinaa se.
- Anonyymi
Miksi tulisi? Tää oli ihan aito uni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikonloppuna se oli raskaana ja sai keskenmenonkin. Ensin raskaana ja sitten vasta lusikkaan? Kertoo karua tarinaa se.
En kyllä ollut viikonloppuna raskaana enkä saanut keskenmenoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä ollut viikonloppuna raskaana enkä saanut keskenmenoa.
No höh parempi draivi gubbe ensi kerralla
- Anonyymi
Sinun juttusi on ällöjä jopa minun rakastuneen silmissä. Olet vähän taikina tyyppi.
- Anonyymi
Minun juttuni? Oletko montakin minun juttua lukenut. Niin minä kirjoitan omasta kaipauksesta. En sinua mielyttääkseni. Taikina tyyppi 😅 Olet jotenkin säälittävä kateellinen jopa toisten unista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun juttuni? Oletko montakin minun juttua lukenut. Niin minä kirjoitan omasta kaipauksesta. En sinua mielyttääkseni. Taikina tyyppi 😅 Olet jotenkin säälittävä kateellinen jopa toisten unista.
Kenen teinipoika sinä olet kirjeinesi sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen teinipoika sinä olet kirjeinesi sitten?
Kirjeitten? Teinipoika. En ole sun kaipaama teinipoika sori.
- Anonyymi
Mmm..
- Anonyymi
Mirjabou.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mirjabou.
Välillä musta tuntuu että kaikki muut vetää jotain huumeita täällä. Nää kommentit on ihan hörhöjä.
- Anonyymi
Mies ei ole minulta tämä aloitus!
- Anonyymi
Minä näin silti sitä unta, että hän tuli minun luo, oli aloitus keneltä vaan.
- Anonyymi
Ei niin. Sä et osaa kirjoittaa mitään muuta kuin tää ei ole multa. Mies ihana. Lässylää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin. Sä et osaa kirjoittaa mitään muuta kuin tää ei ole multa. Mies ihana. Lässylää.
Hehehe! :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehehe! :)
Saisko naruja enemmän pakaravakoon ja näytille? ❤ Lihapitoisuus 100%
- Anonyymi
Mut näköjään sugardaddyn tikkukaramellit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis miltä foliotötteröltä te näitä muka tietoja saatte? Miten missä mitenkään mihinkään 🤯🤯 pää räjähtää ihan just. Siis miten te ootte näin sekaisin? Hulluja kaikki ihan kaikki. Turha edes yrittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisiko jo viimein avata, että mitä nämä lukuisat sekavan oloiset hajatelmat pitää sisällään? Minä kun näen vain pummin joka tarinoi rivienväleihin jotain omaa seksuaalista fantasmaa. Sivusta
- Anonyymi
💕💕
- Anonyymi
Voisitko kertoa tuon hänelle. Voisi "sulaa".
- Anonyymi
Enkä kerro. Tyhmä uni. Tyhmä aloitus niinkuin kaikki antoi ymmärtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Ei ollut yhtään tyhmä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko joku 11-vuotias? Tyhmääää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko joku 11-vuotias? Tyhmääää!
Oon kyllä. Mistä tiesit.
- Anonyymi
Ei mun exmies koskaan. Se nukkui selällään kuin jääpuikko suorana. Ei koskenut. Ei sanonut mitään.
Kuorsasi ja korahteli. Käytti aineita.
Onnex on ex.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt741882Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1131752Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942881379Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2421313Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1851246Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451137- 2121074
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös293952Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm221940- 59840