Kun katsoit minua, en pystynyt katsomaan sinua takaisin koska pelkään että näet mitä sinua kohtaan tunnen. Ihastelen sinua salaa, pehmeitä liikkeitäsi, älyäsi, viisauttasi. Toivon että näemme kahden. En ehkä uskalla tulla niin lähelle kuin haluaisin tai katsoa sinua kovin paljoa, pidän tunteitani yksipuolisina enkä halua aiheuttaa sinulle epämukavaa oloa. Mutta tänäänkin ajattelen sinua ja olet päiväni piristys.
n-n
Olet suloisinta mitä tiedän
24
1039
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos
- Anonyymi
Niin, olisi tosi kiusallista, jos minua nainen lähestyisi siinä mielessä. Olen ollut rakastunut vain, niinkuin nytkin, mieheen.
naisellinen nainen- Anonyymi
Mikä siinä on kiusallista? Minusta ihastumisen tunteet ovat kohteliaisuus.
- Anonyymi
Tuskin olet hän jota kaipaan, hänessä on ripaus poikamaisuutta.
- Anonyymi
Miksi tähän vastasit, ei varmaankaan ollut sulle.
sivu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tähän vastasit, ei varmaankaan ollut sulle.
sivuHyvin sanottu sieltä sivusta.
- Anonyymi
Kiitos kun otat tunteeni huomiooni, toisin kuin eräs..
Liian monta asiaa pitäisi tehdä.- Anonyymi
Onko elämässäsi joku joka ei ota tunteitasi huomioon? Miten se näkyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko elämässäsi joku joka ei ota tunteitasi huomioon? Miten se näkyy?
Olet kokaiiniaddikti
Ei jatkoon
Elämä on rakkaudellisia tekoja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kokaiiniaddikti
Ei jatkoon
Elämä on rakkaudellisia tekojaTaidat itse olla, kun tuollaista tuli mieleen.
- Anonyymi
oot ihana..😍
- Anonyymi
Kiitos. ❤️ Kaipaamani ihminen on ihana. Hän on lempeä ja jämäkkä, lahjakas ja sensuelli, joskus hieman poikamainen, ehkä omapäinenkin ja vähän villi. Hänen energiansa tuntuu hyvältä. Hän vei minulta jalat alta. Ihailen salaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. ❤️ Kaipaamani ihminen on ihana. Hän on lempeä ja jämäkkä, lahjakas ja sensuelli, joskus hieman poikamainen, ehkä omapäinenkin ja vähän villi. Hänen energiansa tuntuu hyvältä. Hän vei minulta jalat alta. Ihailen salaa.
kuulostaapa jotenkin tutulle.. siis tämä analyysi. 😘kukahan mahdat olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuulostaapa jotenkin tutulle.. siis tämä analyysi. 😘kukahan mahdat olla
Miksi haluat tietää kuka olen? Ehkä olen joku jonka tunnet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi haluat tietää kuka olen? Ehkä olen joku jonka tunnet.
haluisin kyl tietää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
haluisin kyl tietää..
Miksi haluat tietää? Kaipaatko itse jotakuta? Millaista ihmistä?
- Anonyymi
Pilluasi
- Anonyymi
Se oli ensimmäinen mitä tuli mieleen?
- Anonyymi
Rakastan häntä, kun en voi muutakaan. Vain sinut haluan.
- Anonyymi
Millainen sinun hän on?
- Anonyymi
Hullu se oli.
- Anonyymi
Ihanapas.
- Anonyymi
Ei hän hullu ole vaan ihana.
- Anonyymi
Olisimme söpömpiä yhdessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt741882Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1131752Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942811369Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2421303Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1851246Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451137- 2121074
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös293952Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm221930- 59840