🙄👙🍂 Poika kerran sanoi, että täällä on kivaa kun voi mennä alkkareissa vessaan. Liian myöhään huomasin, että naapuri oli tullut Vihdistä leikkaamaan nurmikkoaan. Ei siinä auttanut kuin tihentää askelia ja toivoa, että olisin näkymätön. Toisaalta jos hänen vaimonsa peseytyy pihaojan kulkusillalla alasti niin olihan mulla sentään vaatetilkut joidenkin paikkojen suojana 😉.
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Vastaukset 15
Vanhimmat
Hyvät oli maisemat!
T.Naapuri
Käytkö useinkin tirkistelemässä naapureita ja kuvittelet että he kirjoittelee suomi24lla trolliguben läpät esim?
On tämä avoin peltomaisema kaunis syksyisin muuttolintuparvineen.
En vieläkään ole muuttunut mieheksi.
Joka päivä 24/7.
Kyllä olet ollut sitä jo viisikymmentä vuotta
No niin, sälekaihtimia onkin ihan hyvä raottaa, että näkee onko sade vai pouta
What??? En ole sinun kaipaamasi mies. Usko jo. Ikäkin on ihan väärin. Olen ihan hetero ja nainen.
Nolojen tilanteiden nainen 😜
No se! Onneksi ei traktori ollut peltoa kyntämässä. Muutakin täällä tapahtunut. Taas jää näitten mieleen vailka se kun menin tiekokoukseen vasta loppukahveille. Olin kännykästä valinnut viimevuotisen pohjan enkä huomannut ajan muuttuneen. Ihmettelinkin kun toi naapuri lähti niin aikaisin liikkeelle.
Miten aikaisin lähti??? Lähtikö klo 04.25?
Ei vaan 16:45 kun meiltä on muutaman minuutin ajomatka kokouspaikalle. Luulin että kokous alkaa klo18 mutta se alkoikin klo 17.
Oliko pullaa kahvin kanssa 🤔
Viineriä, keksiä ja pullaa 😋 Ihana seefferi muisti et viime kesän kokouksessa olin heitellyt sille käpyjä. Se toi mulle kuolaisen pureskellun kävyn ja katsoi odottaen että heitäs nyt.
Miksei mulla ole sellaisia naapureita jotka viuhahtelee :(