Kun nukkumaan käytte. Ei vanha mies ole kellekään mitään. 😐🌌🌃✨❤️🐺😊
Hyvää yötä tänne
177
1367
Vastaukset
- Anonyymi
Ketkä kaikki ovat sinulle jotain?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Jaa a? En minä tunne ketään.
Onhan sulla lapset. Nytkö alkaa valitus kun kirsikään ei ole sulle sanonut mitään vähään aikaan. No saat taas muilta naisilta huomiota . Sitähän sä haet täällä.
Anonyymi kirjoitti:
Onhan sulla lapset. Nytkö alkaa valitus kun kirsikään ei ole sulle sanonut mitään vähään aikaan. No saat taas muilta naisilta huomiota . Sitähän sä haet täällä.
Lapset onkin sama asia ku joku romanttinen suhde. Lol.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Lapset onkin sama asia ku joku romanttinen suhde. Lol.
Hyvin jaksoit olla valittamatta koko päivänä. Mikä saa sut taas valittaa. Eikö kaupassa ole kauniita tyttöjä ostoksilla joita voit tiirailla kamoeroiden kautta.
Anonyymi kirjoitti:
Eikä tää liittynyt palstaan.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin jaksoit olla valittamatta koko päivänä. Mikä saa sut taas valittaa. Eikö kaupassa ole kauniita tyttöjä ostoksilla joita voit tiirailla kamoeroiden kautta.
Ei kiinnosta tiirailu. Kiinnostaa enemmän olla tuttu jollekin. Vaan eipä sellainen onnistu.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Eikä tää liittynyt palstaan.
Sulla taitaa olla töissä nyt tylsää kun jaksat valittaa naisen puutetta. Miksi et päivällä valittanut naisen puutetta. Koita nyt löytää sieltä kaupasta vaikka joku kiva nuori kassatyttö jota tarkkailla
Anonyymi kirjoitti:
Sulla taitaa olla töissä nyt tylsää kun jaksat valittaa naisen puutetta. Miksi et päivällä valittanut naisen puutetta. Koita nyt löytää sieltä kaupasta vaikka joku kiva nuori kassatyttö jota tarkkailla
Eipä se paljon hyödytä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei kiinnosta tiirailu. Kiinnostaa enemmän olla tuttu jollekin. Vaan eipä sellainen onnistu.
Ohan sulla täällä palstalla kirsi. Eikö hän piristä sua kun pitää valittaa.
Anonyymi kirjoitti:
Ohan sulla täällä palstalla kirsi. Eikö hän piristä sua kun pitää valittaa.
Piristää tietysti, mutta sä et ymmärrä...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Koko päivänä et kaivannut naisen kosketusta ja nyt illalla sit oikein alkaa olee naisen puutetta. Hyvin sä jaksoity iltaan asti ilman naisen kosketusta
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mistä nyt moinen surumielisyys?Olen vaistonnut sen jo aamun koitosta. Miten kauan tommonen alfa adonis tyytyy punasydämiin ja pusuihin ihanan kanssa, joka itsepäisesti piilottelee punkassaan. Kirsin olisi aika osoittaa puolestaan sullekin ihanuuden sanoja.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Miten luonnehtisit piristyksen asteen 0-10 täysin tuntemattomaan ja näkymättömään?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mitä pitäisi ymmärtää 😳?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Katso peiliin, syy löytyy sieltä varmasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso peiliin, syy löytyy sieltä varmasti.
Kiinnostaako guben jutut enemmän Mikkojuhanin nicin alla kun hän kehuu vuolaasti?
- Anonyymi
En mä nyt ihan niin sanoisi 🐔
Hyvää yötä 💤✨☁️🪽- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Oikein hyvää yötä. 🤗
No hyvä, ei kyllä nyt taas ollutkaan!
Kuitenkin ihan pirteä olen...kana
- Anonyymi
Tervehdys mustasusi!Ei kai sitä vielä nukkumaan ehdi tähän aikaan?😘
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hei vaan. Ei tässä vielä pitkään aikaan pääse nukkumaan. 😄🥰
Minulla on täällä silmät vielä sepposen selällään.Ja luulen,että sulla myös.Kun et saa unta,kun mietit minua niin paljon,eikö?😘
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on täällä silmät vielä sepposen selällään.Ja luulen,että sulla myös.Kun et saa unta,kun mietit minua niin paljon,eikö?😘
Mä oon töissä ja mietin kyllä, mutta on mun nyt pakko kysyä, mistä me tunnetaan toisemme? ✨🤔
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mä oon töissä ja mietin kyllä, mutta on mun nyt pakko kysyä, mistä me tunnetaan toisemme? ✨🤔
Ihanaa,kun olen sinun mielessä siellä sinun työmaallakin.😊Me ollaan tunnettu toisemme jo aikojen alusta.Et vaan ole uskaltanut tai halunnut kohdata minua,vaikka olen sitä sinulle ehdottanut.Olen hyväksynyt sen asian sellaisena kuin se on.Elämä ei aina johda kahta ihmistä yhteen.Mutta jakaa voi ajatuksia ja tunteita toisen kanssa kuitenkin jos kumpikin niin haluaa.
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa,kun olen sinun mielessä siellä sinun työmaallakin.😊Me ollaan tunnettu toisemme jo aikojen alusta.Et vaan ole uskaltanut tai halunnut kohdata minua,vaikka olen sitä sinulle ehdottanut.Olen hyväksynyt sen asian sellaisena kuin se on.Elämä ei aina johda kahta ihmistä yhteen.Mutta jakaa voi ajatuksia ja tunteita toisen kanssa kuitenkin jos kumpikin niin haluaa.
Eihän mikään estä meitä kohtaamasta. ✨🌃🌌
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tuskin on jani parikymppinen jos tuntee sut vuosien takaa .Sähän et yli 40 v naisia halua nähdä . Hehän ovat matameita sun mukaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Taas joku vedättää jania ja jani on ihan innoissaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Olen onnellinen,kun sanot noin.Ei todellakaan meitä mikään estä kohtaamasta.Olemme odottaneet kumpikin tuota kohtaamisen hetkeä.Ja se tarkoittaa sitä,että me olemme siihen valmistaneet itsemme.Me olemme herättäneet eloon jotakin kaunista.joka on meissä jollain lailla nyt ilmentynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen onnellinen,kun sanot noin.Ei todellakaan meitä mikään estä kohtaamasta.Olemme odottaneet kumpikin tuota kohtaamisen hetkeä.Ja se tarkoittaa sitä,että me olemme siihen valmistaneet itsemme.Me olemme herättäneet eloon jotakin kaunista.joka on meissä jollain lailla nyt ilmentynyt.
Lässyn lässy. Et sä jania tunne. Kuhan yrität saada janin onnelliseksi sun jorinoilla
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Silloin on hyvä järjestää kohtaaminen. 🤗🌌🌃✨
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Et tule pettymään,kun kohtaat minut.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Vau. Jani tunnistaa ton perusteella naisen koka kirjoittaa. Hienoa Jani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lässyn lässy. Et sä jania tunne. Kuhan yrität saada janin onnelliseksi sun jorinoilla
En lässytä Janille.Olen tosissani ja tarkoitan mitä minä sanon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukekaapas ottaen tarkkaan tätä tekstitystä. Korkealentoista ympäripyöreää runomittaa vailla todellisuuspohjaa. Vedätystä kirkkaasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukekaapas ottaen tarkkaan tätä tekstitystä. Korkealentoista ympäripyöreää runomittaa vailla todellisuuspohjaa. Vedätystä kirkkaasti.
Sinä itse et ole kovin uskottava.Se millä tavalla minä ilmaisen itseäni minun omien tunteiden muodossa.Se on juuri sitä oikeaa ja aitoa minulle ollut aina.Se on siis jotain joka on minussa,tykkäsit sinä siitä tai et.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta sekin on vähän päälleliimatun vahvasti sanottu tästä yhden miehen monologista, mutta tämän aiheen täytyy olla tärkeä sinulle jostain syystä ehkä kyseessä on vähän monimutkaisempi mt-ongelma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä itse et ole kovin uskottava.Se millä tavalla minä ilmaisen itseäni minun omien tunteiden muodossa.Se on juuri sitä oikeaa ja aitoa minulle ollut aina.Se on siis jotain joka on minussa,tykkäsit sinä siitä tai et.
No, jos oet sanojes takana, niin osoita se ottamalla IRL -yhteys Janiin.Älä anna turhia toiveita.
Anonyymi kirjoitti:
💗💗💗💗💗
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
💗💗💗💗💗
Onneksi minun aito sydän sykkii sinulle.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mä tunnen sen. 😊
Jos sä kerta tunnet täällä ihmisten sydämen lyönnit niin mihin sä tartte naista tosielämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viis minun tykkäyksistä. Suojelen Jania. Hän on herkkä sielu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tällä miehen liirumlaarumilla ja itsestään trollaamisella mitään merkitystä?
- Anonyymi
Minkä ikäinen olet? Jos alle 70-v., niin et ole vielä vanha.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se riippuu ihan mihin vertaa. Olen jo 52v
Okeij. Et sä mikään vanha ole.
Hyvää yötä 😴
- Anonyymi
Mäkin aloin vasta siivoomaan😊🎇mutta kauniita unia sulle jos menet jo nukkumaan🌙
🍎 - Anonyymi
Hyvää iltaa ja yötäkin 👩🌌💤🥱♥️🍁
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos. Hyvää iltaa yötä sinullekin. 🌃☕❤️🤗
Kiitos 🥱♥️🍁🌌💤
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Huomenna uusi kiva päivä. 🤗❤️🌃✨
Mikset sä juttele kirsin kaa.Hänhän oli palstalla mutta et halunnut kysyä kirsiltä mitään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Huomenna uusi kiva päivä. 🤗❤️🌃✨
Niimpä🥱♥️👩🌌💤huominenkin vapaa
Anonyymi kirjoitti:
Niin juuri. Mä ahkeroin viikonloppuun saakka 🤗🌃✨❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin juuri. Mä ahkeroin viikonloppuun saakka 🤗🌃✨❤️
Kyllä se sieltä tulee viikonloppu piankin👩🍁🥱♥️🌌💤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos ilmoituksesta. Ei sua täällä näy yhtään sen useammin vaikka koko päivä vapaata. Taidat vaan nukkua koko päivän kun et pidä janille seuraa.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se sieltä tulee viikonloppu piankin👩🍁🥱♥️🌌💤
Kyllä se sieltä. Oliko jakso hyvä tänään? 😊✨🌃🌌❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kirsi tais mennä taas nukkuu. Että jaksaa katsoa huomenna taas yhden jakson sarjaansa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Oli ihan hyvä, huomenna vois katsella jotain muuta heti aamusta yheksäktä kun herään🥱👩🍁🌌♥️💤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli ihan hyvä, huomenna vois katsella jotain muuta heti aamusta yheksäktä kun herään🥱👩🍁🌌♥️💤
MItä sä teet loppupäivän?
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä idea. Aion itsekin löytää jotain katsottavaa huomenna. Toivottavasti jaksan herätä ennen puolta päivää. ✨🌃🌌🤗❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvä idea. Aion itsekin löytää jotain katsottavaa huomenna. Toivottavasti jaksan herätä ennen puolta päivää. ✨🌃🌌🤗❤️
Vois katella koko päivän ja tehä jotai ruokaa🥱👩🍁🌌♥️💤
Anonyymi kirjoitti:
Vois katella koko päivän ja tehä jotai ruokaa🥱👩🍁🌌♥️💤
Kuulostaa hyvälle. 🤗✨🌌❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kuules kiltti susi . Kirsi-stoori polkee paikallaan. Miten ihmeessä tutustuminen ja tapaaminen livenä tulee etenemään pelkällä tv sarjojen katselulla. Kivan toivotusko riittää joka rakoon. Jos ei mitään muuta ole henkilökohtaisesti paljastettavaa, niin halvat ovat huvit, häätyy sanoa. Aikuinen mies oot, näytä että oot mies talossa. 👍
- Anonyymi
Jani, viehkeitä naisia sulle fiksusti kirjoittelemassa . suuri ero tohon Kirsiin, ikäänkuin lastentarhan meininkiä. Jätäppä tauolle pusuttelut ja sydämet. Josko tulis halua näyttäytyä. Siitä saattas hyvässä lykyssä kehittyä live-jatkosarjaa. En silti kanna susta huolta. Osaat tehdä oikean valinnan, kun sen aika on. Nyt iloa ja valoa olemukseen , kyllä se siitä. Kuten meille muillekin.
- Anonyymi
jani tykkää kirsi salaperäisyydestä vaikak ovat kirjoittaneeet ainakin keväästä asti. Ja mitään edistystä ei ole tapahtunut. Samat jutut pyörii edelleen. Kirsi vastaa kuhan ei tartte kertoa henkilökohtaisia asioita itsestään tai elämästään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No se on vaan, kun livenä oon vaan ilmaa kaikille...
Juurihan nainen kirjoittaa sulle jonka tunnet. Pyydä että laittaa sulle meiliä. Hän tietää kyllä mihin kirjoittaa koska tuntee sut. Hänellä on sun puhelinnumero aivan varmasti koska olette tavanneet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jani tykkää kirsi salaperäisyydestä vaikak ovat kirjoittaneeet ainakin keväästä asti. Ja mitään edistystä ei ole tapahtunut. Samat jutut pyörii edelleen. Kirsi vastaa kuhan ei tartte kertoa henkilökohtaisia asioita itsestään tai elämästään.
Just näin. Sieltä saattaa paljastua ett och annat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurihan nainen kirjoittaa sulle jonka tunnet. Pyydä että laittaa sulle meiliä. Hän tietää kyllä mihin kirjoittaa koska tuntee sut. Hänellä on sun puhelinnumero aivan varmasti koska olette tavanneet
Jos tää nainen tosissaan, tekisi hyvää Janille ❤. Ovatkohan olleet suhteessa keskenään. 🤔
Anonyymi kirjoitti:
Jos tää nainen tosissaan, tekisi hyvää Janille ❤. Ovatkohan olleet suhteessa keskenään. 🤔
En usko. Mä oon seurustellut niin harvojen kanssa. Silti joku mahdollisuus että ollaan nähty. Ellei hän erehdy henkilöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me ei olla vielä ehditty olemaan suhteessa Janin kanssa.Mutta uskon,että se on mahdollista,kun aika on oikea meidän tulevalle kohtaamiselle.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En usko. Mä oon seurustellut niin harvojen kanssa. Silti joku mahdollisuus että ollaan nähty. Ellei hän erehdy henkilöstä.
Oletko seurustellut " pohjanmaan" kautta, ts. joku heistä haluais jatkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me ei olla vielä ehditty olemaan suhteessa Janin kanssa.Mutta uskon,että se on mahdollista,kun aika on oikea meidän tulevalle kohtaamiselle.
Mulla on vainu että satuilet .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...kun aika on oikea...Joko olet meiliä lähettänyt Janille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...kun aika on oikea...Joko olet meiliä lähettänyt Janille?
Olen sen tehnyt kerran,mutta en ole saanut häneltä mitään e-postia.Ainoa yhteys meillä on täällä palstalla.Muuta kanavaa minulla ei ole käytettävissä.Ja kun hän ei vastannut minun sähköposti viestiin.Niin poistin itseltäni silloin hänen sähköpostiosoitteen.
Anonyymi kirjoitti:
Olen sen tehnyt kerran,mutta en ole saanut häneltä mitään e-postia.Ainoa yhteys meillä on täällä palstalla.Muuta kanavaa minulla ei ole käytettävissä.Ja kun hän ei vastannut minun sähköposti viestiin.Niin poistin itseltäni silloin hänen sähköpostiosoitteen.
Sun nimessä 3 kirjainta?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sun nimessä 3 kirjainta?
Mitä väliä niiden kirjainten määrällä on jos et ole tälle naiselle vastannut.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sun nimessä 3 kirjainta?
Nyt punastun🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt punastun🤭
Ootkohan se yks Pia joka laitoit sudelle joskus ihailevasi häntä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä huutele ilmaan turhuuksia.
- Anonyymi
Nyt Hyvää yötä nukun yksiin ja syön kaikessa rauhassa aamupalaa 🍳🥪☕️👩🍁🌌♥️💤🍳huomiseen täältä 👩
- Anonyymi
Jani, mistä haikeus? Et ole vanha, jössesss sentään. Nuori komea mies. Mies parhaassa iässä.
- Anonyymi
Etkö sä ymmärrä että jani hakee huomiota tolla tavalla. Kun haukkuu itseään niin saa huomiota osakseen
- Anonyymi
Ei ole kyse iästäsi vaan siitä mikä/millainen olet joka ainoa vähänkään järkeä omava nainen osaa pysyä susta etäällä toki terveellä järjellä varustettu nainen osaa pysyä musta etäällä johtuu toki siitä että opettelin pilkkua viilaamaan jopa paremmin kuin yksikään nainen
Olet minulle tärkeä ja rakas. Muista se aina.
- Anonyymi
Nuo sanat muistan aina .Ja sinut minä pistän minun sydämen aarrelippaaseen.Jota kannan mukanani aina.Muista se myös aina.
Anonyymi kirjoitti:
Nuo sanat muistan aina .Ja sinut minä pistän minun sydämen aarrelippaaseen.Jota kannan mukanani aina.Muista se myös aina.
Niin teen minäkin ja muistan sen aina. 😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin teen minäkin ja muistan sen aina. 😊
Olet Rakas❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Halaus täältä sulle❤️
Kiitos.Tunnen kuinka lämmin on tuo halaus.
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos.Tunnen kuinka lämmin on tuo halaus.
Se on sopivan tiukka ja pitkä halaus. Hyvää yötä sinulle. ❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se on sopivan tiukka ja pitkä halaus. Hyvää yötä sinulle. ❤️
Sellainen halaus tuntuu ihanalta.Hyvää yötä sinulle.❤️
- Anonyymi
Nyt ajattelin vetäytyä uudelle vuorokaudelle nukkuminen mielessä
Kaikkia tarvitaan, älä aliarvioi ittees.
Hyvät unet💫💤💜👋 - Anonyymi
Huh huh, olipa eilistä kerrakseen.
- Anonyymi
Jani saa täällä paljon haleja ja pusuja mutta jaksaa valittaa naisen puutetta. Haluuko jani jotain ryhmäseksiä vai mitä ?
- Anonyymi
Naiset käy kuumina yön seutuun.Jani vetää näköjään puoleensa.Kirsille jää näköalapaikka. Mutta onhan jatkosarjaa lohtuna.😁
- Anonyymi
Jani, hyvää huomenta kun heräät 🌝. Uutta ryhtiä ja valoisaa otetta! Sulla ei ole mitään aihetta apatiaan .Eilinen on jäänyt taakse ja pysyy.👍
- Anonyymi
Ja illalla jani valittaa kun ei ole naista vaikka täällä halailee useampaa naista. Ei taida saada mitään tyydytystä siitä kun naiset halailee. Oikein on iltasin jono janin halailuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja illalla jani valittaa kun ei ole naista vaikka täällä halailee useampaa naista. Ei taida saada mitään tyydytystä siitä kun naiset halailee. Oikein on iltasin jono janin halailuun.
Mistä lähtien joku palstalla tapahtuva, sanallinen halailu on riittänyt kellekään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä lähtien joku palstalla tapahtuva, sanallinen halailu on riittänyt kellekään?
Janille on pakko riittää kun sitä ei halaile oikeassa elämässä kukaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näille palstanaisille janin antamat halit riittää. Yksinäiset naiset saavat janilta elämänsä ainoat halit. Mikä on surullista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus sanallinen halaus on parempi kuin ei mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus sanallinen halaus on parempi kuin ei mitään.
ja sitä sanallista halausta pitää hakea palstalta. Todella surullista että yksinäiset naiset ihmiset on tän palstan varassa ja janin halausten varassa. No on siinä elämä. Elää palstalla jotta saa sanallisen halauksen. Eikä kukaan tee mitään sen eteen että vois saada livenä halauksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja sitä sanallista halausta pitää hakea palstalta. Todella surullista että yksinäiset naiset ihmiset on tän palstan varassa ja janin halausten varassa. No on siinä elämä. Elää palstalla jotta saa sanallisen halauksen. Eikä kukaan tee mitään sen eteen että vois saada livenä halauksia.
ja kaikki nuoria naisia vielä. Todella surullista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on selvä asia.Että jos kaksi ihmistä haluaa halata toinen toisiaan.Niin se tehdään yleensä livenä,kun molemmat näkee toisensa.Ei ruudun takana vaan silloin kun kumpikin näkee aidosti toinen toisensa.Eli tavataan ja halataan silloin ihan oikeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on selvä asia.Että jos kaksi ihmistä haluaa halata toinen toisiaan.Niin se tehdään yleensä livenä,kun molemmat näkee toisensa.Ei ruudun takana vaan silloin kun kumpikin näkee aidosti toinen toisensa.Eli tavataan ja halataan silloin ihan oikeasti.
Mutat kun nämä nuoret ja kauniit naiset ei saa livenä halauksia keltään. Se on oikeesti surullista. Janin antamat halaukset on heidän ainoita halauksia heidän elämässään. ja tyytyvät palstahalauksiin . Jokainen vuorollaan halausjonossa
- Anonyymi
Terve♥️👩🍁
- Anonyymi
Kirsikään ei halua antaa janille livenä halauksia. Ja jani on onnellinen emojitytöstä ja emojisydämestä. Kun ei jani muuta saa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirsikään ei halua antaa janille livenä halauksia. Ja jani on onnellinen emojitytöstä ja emojisydämestä. Kun ei jani muuta saa
Mistä tiedät👩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät👩
Ethän sä halua nähdä Jania. Te olette jutelleet puoli vuotta ja tehnyt selväksi ettet halua nähdä jania.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Helou! 🥰❤️😊🍁
Söin juuri ja nyt näyttää siltä että kohta on kiireistä... 😅No moi♥️🍁👩♥️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Helou! 🥰❤️😊🍁
Söin juuri ja nyt näyttää siltä että kohta on kiireistä... 😅Hienoa että sulla on välillä oikeesti työtehtäviä
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Helou! 🥰❤️😊🍁
Söin juuri ja nyt näyttää siltä että kohta on kiireistä... 😅Katsellut sarjoja pitkin päivää🥱🍁👩♥️pitää syödä välil, että jaksaa katella lisää😄
Anonyymi kirjoitti:
Katsellut sarjoja pitkin päivää🥱🍁👩♥️pitää syödä välil, että jaksaa katella lisää😄
Hyvä sinä. 😊 Mä kävin salilla ja nyt pitää jatkaa töitä. 😊🤗❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvä sinä. 😊 Mä kävin salilla ja nyt pitää jatkaa töitä. 😊🤗❤️
Hyvä oliko kivat treenit🍁👩♥️😄
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Helou! 🥰❤️😊🍁
Söin juuri ja nyt näyttää siltä että kohta on kiireistä... 😅Minulla tuli nyt myös nälkä.😁
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Eihän se tiedäkään. 😄
No sopikaa tapaaminen kun molemmat haluaa nähdä toisensa. Kaksi aikuista ihmistä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Oli ihan mukava jalkapäivä 😊❤️🍁
Okay 👩🍁♥️
- Anonyymi
Ulkonakin niin kylmä, että mielummin menen peiton alle👩♥️😄🍁
- Anonyymi
Just. Ja ulos ei voi laittaa takkia päälle . aha
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
😄🤗❤️🍁
🤗😊👩🍁♥️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Peiton alla mukavaa. 🤗😄❤️🍁
Nyt ruokalevot tähän😍😊👩🍁♥️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mielummin pukeudun lämpimästi kuin makaan koko päivän peiton alla sen takia että on kylmä
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Täällä lämpöisessä on kiva olla👩♥️🍁🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä lämpöisessä on kiva olla👩♥️🍁🥱
sä oot 32 ja varmasti osaat pukeutua ulos säänmukaisesti.
Anonyymi kirjoitti:
sä oot 32 ja varmasti osaat pukeutua ulos säänmukaisesti.
Ei tällä säällä kannata mennä ulos.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
😄🤗✨❤️
😊😍👩♥️🍁🥱
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei tällä säällä kannata mennä ulos.
Mä olin ulkona ja hyvin tarkeni kun laittaa takin päälle. Kirsi taitaa olla lady joka ei halau että meikit leviää ja hiukset menee tuulessa sekasin
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hei vaan. Kuinka ilta sujuu? 🤗✨❤️🍁
hyvin 👩♥️🍁
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiva. Niin täälläkin. 😍🤗✨❤️
peiton alla 👩♥️🍁
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Heh. 😄 Mitäs olet katsellut? 😊✨❤️
miestä vieressäni 👩♥️🍁
Anonyymi kirjoitti:
miestä vieressäni 👩♥️🍁
No mitäs sitten minulle kirjoittelet? Taidat olla feikki.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No mitäs sitten minulle kirjoittelet? Taidat olla feikki.
en uskaltanut kertoa aikasemmin 👩♥️🍁
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Heh. 😄 Mitäs olet katsellut? 😊✨❤️
Katsoin yhden sarjan loppuun👩🍁🥱♥️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvästi sitten.
tiesin että suutut mehän ollaan vaan ystäviä 👩♥️🍁
Anonyymi kirjoitti:
Katsoin yhden sarjan loppuun👩🍁🥱♥️
Mikä sarja se on? Sä oot varmaan oikee kirssi? Ja tuo toinen esittää? ✨😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mikä sarja se on? Sä oot varmaan oikee kirssi? Ja tuo toinen esittää? ✨😊
En tiedä kuka se on, suomalainen poliisisarja 👩🍁♥️😊
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä kuka se on, suomalainen poliisisarja 👩🍁♥️😊
Mä arvasin, että joku leikkii taas.
Niin se Roba? 😊✨❤️
- Anonyymi
Palataan pitää ladata akkua👩🍁♥️😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Juu. Niin munkin pitää. 😊✨❤️
miten sattukin että molemmilla on samaa aikaa akku lopussa
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Juu. Niin munkin pitää. 😊✨❤️
Latasin vain puolet pitää käydä ulkona😄♥️👩🍁
Anonyymi kirjoitti:
Latasin vain puolet pitää käydä ulkona😄♥️👩🍁
Mitä ihmettä teet ulkona? 🌃😄✨❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mitä ihmettä teet ulkona? 🌃😄✨❤️
menee tapaa jotakin miestä tietenkin
- Anonyymi
On tämä suden palsta aika erikoinen.Toiset kehuu sutta maasta taivaisiin ja toiset haukkuu hänet lyttyyn.Ja myös toisinpäin.😂
- Anonyymi
😍😍
- Anonyymi
Eikö edes vaimolle?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei ole vaimoa edelleenkään.
ohan sulla jani ex vaimo
- Anonyymi
Ei ole perheelle mitään
- Anonyymi
Hyvää yötä nuku hyvin 🥱♥️👩🍁🌌💤
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia. Nuku hyvin sinäkin. ✨🌃🤗❤️
Kiitos en vielä vähään aikaa ♥️👩🍁🥱
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos en vielä vähään aikaa ♥️👩🍁🥱
En minäkään vielä ole edes kotona 😄✨❤️🤗
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En minäkään vielä ole edes kotona 😄✨❤️🤗
niin sä jani olet puolen yön maissa kotona. tämä tiedetään kun sulla alkaa iltapäivällä työt
- Anonyymi
Ihminen olet oman ikäisille ainakin
- Anonyymi
eipä kirsi vastannut mitä meni tekee ulos. Tais olla joku mies kun halus myrskyyn lähteä. On niin sanonut että on sisällä peiton alla mutta joku sai kirsin lähtemään ulos.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1033624Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3161932Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471737- 971612
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4191564Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21500Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4311452Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431210MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar431087Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3591041