Hyvää yötä tänne

Kun nukkumaan käytte. Ei vanha mies ole kellekään mitään. 😐🌌🌃✨❤️🐺😊

133

755

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ketkä kaikki ovat sinulle jotain?

      • Jaa a? En minä tunne ketään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jaa a? En minä tunne ketään.

        Onhan sulla lapset. Nytkö alkaa valitus kun kirsikään ei ole sulle sanonut mitään vähään aikaan. No saat taas muilta naisilta huomiota . Sitähän sä haet täällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan sulla lapset. Nytkö alkaa valitus kun kirsikään ei ole sulle sanonut mitään vähään aikaan. No saat taas muilta naisilta huomiota . Sitähän sä haet täällä.

        Lapset onkin sama asia ku joku romanttinen suhde. Lol.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Lapset onkin sama asia ku joku romanttinen suhde. Lol.

        Hyvin jaksoit olla valittamatta koko päivänä. Mikä saa sut taas valittaa. Eikö kaupassa ole kauniita tyttöjä ostoksilla joita voit tiirailla kamoeroiden kautta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan sulla lapset. Nytkö alkaa valitus kun kirsikään ei ole sulle sanonut mitään vähään aikaan. No saat taas muilta naisilta huomiota . Sitähän sä haet täällä.

        Eikä tää liittynyt palstaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin jaksoit olla valittamatta koko päivänä. Mikä saa sut taas valittaa. Eikö kaupassa ole kauniita tyttöjä ostoksilla joita voit tiirailla kamoeroiden kautta.

        Ei kiinnosta tiirailu. Kiinnostaa enemmän olla tuttu jollekin. Vaan eipä sellainen onnistu.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Eikä tää liittynyt palstaan.

        Sulla taitaa olla töissä nyt tylsää kun jaksat valittaa naisen puutetta. Miksi et päivällä valittanut naisen puutetta. Koita nyt löytää sieltä kaupasta vaikka joku kiva nuori kassatyttö jota tarkkailla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla taitaa olla töissä nyt tylsää kun jaksat valittaa naisen puutetta. Miksi et päivällä valittanut naisen puutetta. Koita nyt löytää sieltä kaupasta vaikka joku kiva nuori kassatyttö jota tarkkailla

        Eipä se paljon hyödytä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei kiinnosta tiirailu. Kiinnostaa enemmän olla tuttu jollekin. Vaan eipä sellainen onnistu.

        Ohan sulla täällä palstalla kirsi. Eikö hän piristä sua kun pitää valittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ohan sulla täällä palstalla kirsi. Eikö hän piristä sua kun pitää valittaa.

        Piristää tietysti, mutta sä et ymmärrä...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Piristää tietysti, mutta sä et ymmärrä...

        Koko päivänä et kaivannut naisen kosketusta ja nyt illalla sit oikein alkaa olee naisen puutetta. Hyvin sä jaksoity iltaan asti ilman naisen kosketusta


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei kiinnosta tiirailu. Kiinnostaa enemmän olla tuttu jollekin. Vaan eipä sellainen onnistu.

        Mistä nyt moinen surumielisyys?Olen vaistonnut sen jo aamun koitosta. Miten kauan tommonen alfa adonis tyytyy punasydämiin ja pusuihin ihanan kanssa, joka itsepäisesti piilottelee punkassaan. Kirsin olisi aika osoittaa puolestaan sullekin ihanuuden sanoja.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Piristää tietysti, mutta sä et ymmärrä...

        Miten luonnehtisit piristyksen asteen 0-10 täysin tuntemattomaan ja näkymättömään?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Piristää tietysti, mutta sä et ymmärrä...

        Mitä pitäisi ymmärtää 😳?


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei kiinnosta tiirailu. Kiinnostaa enemmän olla tuttu jollekin. Vaan eipä sellainen onnistu.

        Katso peiliin, syy löytyy sieltä varmasti.


    • Anonyymi

      En mä nyt ihan niin sanoisi 🐔
      Hyvää yötä 💤✨☁️🪽

      • Oikein hyvää yötä. 🤗


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Oikein hyvää yötä. 🤗

        No hyvä, ei kyllä nyt taas ollutkaan!
        Kuitenkin ihan pirteä olen...kana


    • Anonyymi

      Tervehdys mustasusi!Ei kai sitä vielä nukkumaan ehdi tähän aikaan?😘

      • Hei vaan. Ei tässä vielä pitkään aikaan pääse nukkumaan. 😄🥰


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hei vaan. Ei tässä vielä pitkään aikaan pääse nukkumaan. 😄🥰

        Minulla on täällä silmät vielä sepposen selällään.Ja luulen,että sulla myös.Kun et saa unta,kun mietit minua niin paljon,eikö?😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on täällä silmät vielä sepposen selällään.Ja luulen,että sulla myös.Kun et saa unta,kun mietit minua niin paljon,eikö?😘

        Mä oon töissä ja mietin kyllä, mutta on mun nyt pakko kysyä, mistä me tunnetaan toisemme? ✨🤔


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä oon töissä ja mietin kyllä, mutta on mun nyt pakko kysyä, mistä me tunnetaan toisemme? ✨🤔

        Ihanaa,kun olen sinun mielessä siellä sinun työmaallakin.😊Me ollaan tunnettu toisemme jo aikojen alusta.Et vaan ole uskaltanut tai halunnut kohdata minua,vaikka olen sitä sinulle ehdottanut.Olen hyväksynyt sen asian sellaisena kuin se on.Elämä ei aina johda kahta ihmistä yhteen.Mutta jakaa voi ajatuksia ja tunteita toisen kanssa kuitenkin jos kumpikin niin haluaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa,kun olen sinun mielessä siellä sinun työmaallakin.😊Me ollaan tunnettu toisemme jo aikojen alusta.Et vaan ole uskaltanut tai halunnut kohdata minua,vaikka olen sitä sinulle ehdottanut.Olen hyväksynyt sen asian sellaisena kuin se on.Elämä ei aina johda kahta ihmistä yhteen.Mutta jakaa voi ajatuksia ja tunteita toisen kanssa kuitenkin jos kumpikin niin haluaa.

        Eihän mikään estä meitä kohtaamasta. ✨🌃🌌


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Eihän mikään estä meitä kohtaamasta. ✨🌃🌌

        Tuskin on jani parikymppinen jos tuntee sut vuosien takaa .Sähän et yli 40 v naisia halua nähdä . Hehän ovat matameita sun mukaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Eihän mikään estä meitä kohtaamasta. ✨🌃🌌

        Taas joku vedättää jania ja jani on ihan innoissaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Eihän mikään estä meitä kohtaamasta. ✨🌃🌌

        Olen onnellinen,kun sanot noin.Ei todellakaan meitä mikään estä kohtaamasta.Olemme odottaneet kumpikin tuota kohtaamisen hetkeä.Ja se tarkoittaa sitä,että me olemme siihen valmistaneet itsemme.Me olemme herättäneet eloon jotakin kaunista.joka on meissä jollain lailla nyt ilmentynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen onnellinen,kun sanot noin.Ei todellakaan meitä mikään estä kohtaamasta.Olemme odottaneet kumpikin tuota kohtaamisen hetkeä.Ja se tarkoittaa sitä,että me olemme siihen valmistaneet itsemme.Me olemme herättäneet eloon jotakin kaunista.joka on meissä jollain lailla nyt ilmentynyt.

        Lässyn lässy. Et sä jania tunne. Kuhan yrität saada janin onnelliseksi sun jorinoilla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen onnellinen,kun sanot noin.Ei todellakaan meitä mikään estä kohtaamasta.Olemme odottaneet kumpikin tuota kohtaamisen hetkeä.Ja se tarkoittaa sitä,että me olemme siihen valmistaneet itsemme.Me olemme herättäneet eloon jotakin kaunista.joka on meissä jollain lailla nyt ilmentynyt.

        Niin. Silloin on hyvä järjestää kohtaaminen. 🤗🌌🌃✨


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin. Silloin on hyvä järjestää kohtaaminen. 🤗🌌🌃✨

        Et tule pettymään,kun kohtaat minut.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin. Silloin on hyvä järjestää kohtaaminen. 🤗🌌🌃✨

        Vau. Jani tunnistaa ton perusteella naisen koka kirjoittaa. Hienoa Jani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lässyn lässy. Et sä jania tunne. Kuhan yrität saada janin onnelliseksi sun jorinoilla

        En lässytä Janille.Olen tosissani ja tarkoitan mitä minä sanon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et tule pettymään,kun kohtaat minut.

        Kiva kuulla 😊


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen onnellinen,kun sanot noin.Ei todellakaan meitä mikään estä kohtaamasta.Olemme odottaneet kumpikin tuota kohtaamisen hetkeä.Ja se tarkoittaa sitä,että me olemme siihen valmistaneet itsemme.Me olemme herättäneet eloon jotakin kaunista.joka on meissä jollain lailla nyt ilmentynyt.

        Lukekaapas ottaen tarkkaan tätä tekstitystä. Korkealentoista ympäripyöreää runomittaa vailla todellisuuspohjaa. Vedätystä kirkkaasti.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukekaapas ottaen tarkkaan tätä tekstitystä. Korkealentoista ympäripyöreää runomittaa vailla todellisuuspohjaa. Vedätystä kirkkaasti.

        Sinä itse et ole kovin uskottava.Se millä tavalla minä ilmaisen itseäni minun omien tunteiden muodossa.Se on juuri sitä oikeaa ja aitoa minulle ollut aina.Se on siis jotain joka on minussa,tykkäsit sinä siitä tai et.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukekaapas ottaen tarkkaan tätä tekstitystä. Korkealentoista ympäripyöreää runomittaa vailla todellisuuspohjaa. Vedätystä kirkkaasti.

        Minusta sekin on vähän päälleliimatun vahvasti sanottu tästä yhden miehen monologista, mutta tämän aiheen täytyy olla tärkeä sinulle jostain syystä ehkä kyseessä on vähän monimutkaisempi mt-ongelma


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä itse et ole kovin uskottava.Se millä tavalla minä ilmaisen itseäni minun omien tunteiden muodossa.Se on juuri sitä oikeaa ja aitoa minulle ollut aina.Se on siis jotain joka on minussa,tykkäsit sinä siitä tai et.

        No, jos oet sanojes takana, niin osoita se ottamalla IRL -yhteys Janiin.Älä anna turhia toiveita.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä itse et ole kovin uskottava.Se millä tavalla minä ilmaisen itseäni minun omien tunteiden muodossa.Se on juuri sitä oikeaa ja aitoa minulle ollut aina.Se on siis jotain joka on minussa,tykkäsit sinä siitä tai et.

        💗💗💗💗💗


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        💗💗💗💗💗

        Onneksi minun aito sydän sykkii sinulle.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi minun aito sydän sykkii sinulle.

        Mä tunnen sen. 😊


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mä tunnen sen. 😊

        Jos sä kerta tunnet täällä ihmisten sydämen lyönnit niin mihin sä tartte naista tosielämässä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä itse et ole kovin uskottava.Se millä tavalla minä ilmaisen itseäni minun omien tunteiden muodossa.Se on juuri sitä oikeaa ja aitoa minulle ollut aina.Se on siis jotain joka on minussa,tykkäsit sinä siitä tai et.

        Viis minun tykkäyksistä. Suojelen Jania. Hän on herkkä sielu.


    • Anonyymi

      Minkä ikäinen olet? Jos alle 70-v., niin et ole vielä vanha.

      • Se riippuu ihan mihin vertaa. Olen jo 52v


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se riippuu ihan mihin vertaa. Olen jo 52v

        Okeij. Et sä mikään vanha ole.
        Hyvää yötä 😴


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okeij. Et sä mikään vanha ole.
        Hyvää yötä 😴

        No kiitos. Hyvää yötä 😊🌌🌃✨


    • Anonyymi

      Mäkin aloin vasta siivoomaan😊🎇mutta kauniita unia sulle jos menet jo nukkumaan🌙
      🍎

      • En mä vielä mene. Yöllä vasta kotona 🐺❤️✨🌃


    • Anonyymi

      Hyvää iltaa ja yötäkin 👩🌌💤🥱♥️🍁

      • Kiitos. Hyvää iltaa yötä sinullekin. 🌃☕❤️🤗


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. Hyvää iltaa yötä sinullekin. 🌃☕❤️🤗

        Kiitos 🥱♥️🍁🌌💤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos 🥱♥️🍁🌌💤

        Huomenna uusi kiva päivä. 🤗❤️🌃✨


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Huomenna uusi kiva päivä. 🤗❤️🌃✨

        Mikset sä juttele kirsin kaa.Hänhän oli palstalla mutta et halunnut kysyä kirsiltä mitään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Huomenna uusi kiva päivä. 🤗❤️🌃✨

        Niimpä🥱♥️👩🌌💤huominenkin vapaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä🥱♥️👩🌌💤huominenkin vapaa

        Niin juuri. Mä ahkeroin viikonloppuun saakka 🤗🌃✨❤️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin juuri. Mä ahkeroin viikonloppuun saakka 🤗🌃✨❤️

        Kyllä se sieltä tulee viikonloppu piankin👩🍁🥱♥️🌌💤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä🥱♥️👩🌌💤huominenkin vapaa

        Kiitos ilmoituksesta. Ei sua täällä näy yhtään sen useammin vaikka koko päivä vapaata. Taidat vaan nukkua koko päivän kun et pidä janille seuraa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se sieltä tulee viikonloppu piankin👩🍁🥱♥️🌌💤

        Kyllä se sieltä. Oliko jakso hyvä tänään? 😊✨🌃🌌❤️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä se sieltä. Oliko jakso hyvä tänään? 😊✨🌃🌌❤️

        Kirsi tais mennä taas nukkuu. Että jaksaa katsoa huomenna taas yhden jakson sarjaansa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä se sieltä. Oliko jakso hyvä tänään? 😊✨🌃🌌❤️

        Oli ihan hyvä, huomenna vois katsella jotain muuta heti aamusta yheksäktä kun herään🥱👩🍁🌌♥️💤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli ihan hyvä, huomenna vois katsella jotain muuta heti aamusta yheksäktä kun herään🥱👩🍁🌌♥️💤

        MItä sä teet loppupäivän?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oli ihan hyvä, huomenna vois katsella jotain muuta heti aamusta yheksäktä kun herään🥱👩🍁🌌♥️💤

        Hyvä idea. Aion itsekin löytää jotain katsottavaa huomenna. Toivottavasti jaksan herätä ennen puolta päivää. ✨🌃🌌🤗❤️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvä idea. Aion itsekin löytää jotain katsottavaa huomenna. Toivottavasti jaksan herätä ennen puolta päivää. ✨🌃🌌🤗❤️

        Vois katella koko päivän ja tehä jotai ruokaa🥱👩🍁🌌♥️💤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vois katella koko päivän ja tehä jotai ruokaa🥱👩🍁🌌♥️💤

        Kuulostaa hyvälle. 🤗✨🌌❤️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä se sieltä. Oliko jakso hyvä tänään? 😊✨🌃🌌❤️

        Kuules kiltti susi . Kirsi-stoori polkee paikallaan. Miten ihmeessä tutustuminen ja tapaaminen livenä tulee etenemään pelkällä tv sarjojen katselulla. Kivan toivotusko riittää joka rakoon. Jos ei mitään muuta ole henkilökohtaisesti paljastettavaa, niin halvat ovat huvit, häätyy sanoa. Aikuinen mies oot, näytä että oot mies talossa. 👍


    • Anonyymi

      Jani, viehkeitä naisia sulle fiksusti kirjoittelemassa . suuri ero tohon Kirsiin, ikäänkuin lastentarhan meininkiä. Jätäppä tauolle pusuttelut ja sydämet. Josko tulis halua näyttäytyä. Siitä saattas hyvässä lykyssä kehittyä live-jatkosarjaa. En silti kanna susta huolta. Osaat tehdä oikean valinnan, kun sen aika on. Nyt iloa ja valoa olemukseen , kyllä se siitä. Kuten meille muillekin.

      • No se on vaan, kun livenä oon vaan ilmaa kaikille...


      • Anonyymi

        jani tykkää kirsi salaperäisyydestä vaikak ovat kirjoittaneeet ainakin keväästä asti. Ja mitään edistystä ei ole tapahtunut. Samat jutut pyörii edelleen. Kirsi vastaa kuhan ei tartte kertoa henkilökohtaisia asioita itsestään tai elämästään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No se on vaan, kun livenä oon vaan ilmaa kaikille...

        Juurihan nainen kirjoittaa sulle jonka tunnet. Pyydä että laittaa sulle meiliä. Hän tietää kyllä mihin kirjoittaa koska tuntee sut. Hänellä on sun puhelinnumero aivan varmasti koska olette tavanneet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jani tykkää kirsi salaperäisyydestä vaikak ovat kirjoittaneeet ainakin keväästä asti. Ja mitään edistystä ei ole tapahtunut. Samat jutut pyörii edelleen. Kirsi vastaa kuhan ei tartte kertoa henkilökohtaisia asioita itsestään tai elämästään.

        Just näin. Sieltä saattaa paljastua ett och annat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurihan nainen kirjoittaa sulle jonka tunnet. Pyydä että laittaa sulle meiliä. Hän tietää kyllä mihin kirjoittaa koska tuntee sut. Hänellä on sun puhelinnumero aivan varmasti koska olette tavanneet

        Jos tää nainen tosissaan, tekisi hyvää Janille ❤. Ovatkohan olleet suhteessa keskenään. 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos tää nainen tosissaan, tekisi hyvää Janille ❤. Ovatkohan olleet suhteessa keskenään. 🤔

        En usko. Mä oon seurustellut niin harvojen kanssa. Silti joku mahdollisuus että ollaan nähty. Ellei hän erehdy henkilöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tää nainen tosissaan, tekisi hyvää Janille ❤. Ovatkohan olleet suhteessa keskenään. 🤔

        Me ei olla vielä ehditty olemaan suhteessa Janin kanssa.Mutta uskon,että se on mahdollista,kun aika on oikea meidän tulevalle kohtaamiselle.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En usko. Mä oon seurustellut niin harvojen kanssa. Silti joku mahdollisuus että ollaan nähty. Ellei hän erehdy henkilöstä.

        Oletko seurustellut " pohjanmaan" kautta, ts. joku heistä haluais jatkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ei olla vielä ehditty olemaan suhteessa Janin kanssa.Mutta uskon,että se on mahdollista,kun aika on oikea meidän tulevalle kohtaamiselle.

        Mulla on vainu että satuilet .


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ei olla vielä ehditty olemaan suhteessa Janin kanssa.Mutta uskon,että se on mahdollista,kun aika on oikea meidän tulevalle kohtaamiselle.

        ...kun aika on oikea...Joko olet meiliä lähettänyt Janille?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ...kun aika on oikea...Joko olet meiliä lähettänyt Janille?

        Olen sen tehnyt kerran,mutta en ole saanut häneltä mitään e-postia.Ainoa yhteys meillä on täällä palstalla.Muuta kanavaa minulla ei ole käytettävissä.Ja kun hän ei vastannut minun sähköposti viestiin.Niin poistin itseltäni silloin hänen sähköpostiosoitteen.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sen tehnyt kerran,mutta en ole saanut häneltä mitään e-postia.Ainoa yhteys meillä on täällä palstalla.Muuta kanavaa minulla ei ole käytettävissä.Ja kun hän ei vastannut minun sähköposti viestiin.Niin poistin itseltäni silloin hänen sähköpostiosoitteen.

        Sun nimessä 3 kirjainta?


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Sun nimessä 3 kirjainta?

        Mitä väliä niiden kirjainten määrällä on jos et ole tälle naiselle vastannut.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Sun nimessä 3 kirjainta?

        Nyt punastun🤭


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt punastun🤭

        Ootkohan se yks Pia joka laitoit sudelle joskus ihailevasi häntä?


    • Anonyymi

      Nyt Hyvää yötä nukun yksiin ja syön kaikessa rauhassa aamupalaa 🍳🥪☕️👩🍁🌌♥️💤🍳huomiseen täältä 👩

      • Huomiseen 🤗❤️🌌✨


    • Anonyymi

      Jani, mistä haikeus? Et ole vanha, jössesss sentään. Nuori komea mies. Mies parhaassa iässä.

      • Anonyymi

        Etkö sä ymmärrä että jani hakee huomiota tolla tavalla. Kun haukkuu itseään niin saa huomiota osakseen


    • Anonyymi

      Ei ole kyse iästäsi vaan siitä mikä/millainen olet joka ainoa vähänkään järkeä omava nainen osaa pysyä susta etäällä toki terveellä järjellä varustettu nainen osaa pysyä musta etäällä johtuu toki siitä että opettelin pilkkua viilaamaan jopa paremmin kuin yksikään nainen

    • Olet minulle tärkeä ja rakas. Muista se aina.

      • Anonyymi

        Nuo sanat muistan aina .Ja sinut minä pistän minun sydämen aarrelippaaseen.Jota kannan mukanani aina.Muista se myös aina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nuo sanat muistan aina .Ja sinut minä pistän minun sydämen aarrelippaaseen.Jota kannan mukanani aina.Muista se myös aina.

        Niin teen minäkin ja muistan sen aina. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin teen minäkin ja muistan sen aina. 😊

        Olet Rakas❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet Rakas❤️

        Halaus täältä sulle❤️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Halaus täältä sulle❤️

        Kiitos.Tunnen kuinka lämmin on tuo halaus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos.Tunnen kuinka lämmin on tuo halaus.

        Se on sopivan tiukka ja pitkä halaus. Hyvää yötä sinulle. ❤️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on sopivan tiukka ja pitkä halaus. Hyvää yötä sinulle. ❤️

        Sellainen halaus tuntuu ihanalta.Hyvää yötä sinulle.❤️


    • Anonyymi

      Nyt ajattelin vetäytyä uudelle vuorokaudelle nukkuminen mielessä

      Kaikkia tarvitaan, älä aliarvioi ittees.
      Hyvät unet💫💤💜👋

      • Olet oikeassa... Hyvät unet sinullekin. ✨💫✨


    • Anonyymi
      UUSI

      Huh huh, olipa eilistä kerrakseen.

    • Anonyymi
      UUSI

      Jani saa täällä paljon haleja ja pusuja mutta jaksaa valittaa naisen puutetta. Haluuko jani jotain ryhmäseksiä vai mitä ?

      • Anonyymi
        UUSI

        Naiset käy kuumina yön seutuun.Jani vetää näköjään puoleensa.Kirsille jää näköalapaikka. Mutta onhan jatkosarjaa lohtuna.😁


    • Anonyymi
      UUSI

      Jani, hyvää huomenta kun heräät 🌝. Uutta ryhtiä ja valoisaa otetta! Sulla ei ole mitään aihetta apatiaan .Eilinen on jäänyt taakse ja pysyy.👍

      • Anonyymi
        UUSI

        Ja illalla jani valittaa kun ei ole naista vaikka täällä halailee useampaa naista. Ei taida saada mitään tyydytystä siitä kun naiset halailee. Oikein on iltasin jono janin halailuun.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja illalla jani valittaa kun ei ole naista vaikka täällä halailee useampaa naista. Ei taida saada mitään tyydytystä siitä kun naiset halailee. Oikein on iltasin jono janin halailuun.

        Mistä lähtien joku palstalla tapahtuva, sanallinen halailu on riittänyt kellekään?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä lähtien joku palstalla tapahtuva, sanallinen halailu on riittänyt kellekään?

        Janille on pakko riittää kun sitä ei halaile oikeassa elämässä kukaan


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä lähtien joku palstalla tapahtuva, sanallinen halailu on riittänyt kellekään?

        Näille palstanaisille janin antamat halit riittää. Yksinäiset naiset saavat janilta elämänsä ainoat halit. Mikä on surullista.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä lähtien joku palstalla tapahtuva, sanallinen halailu on riittänyt kellekään?

        Joskus sanallinen halaus on parempi kuin ei mitään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus sanallinen halaus on parempi kuin ei mitään.

        ja sitä sanallista halausta pitää hakea palstalta. Todella surullista että yksinäiset naiset ihmiset on tän palstan varassa ja janin halausten varassa. No on siinä elämä. Elää palstalla jotta saa sanallisen halauksen. Eikä kukaan tee mitään sen eteen että vois saada livenä halauksia.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ja sitä sanallista halausta pitää hakea palstalta. Todella surullista että yksinäiset naiset ihmiset on tän palstan varassa ja janin halausten varassa. No on siinä elämä. Elää palstalla jotta saa sanallisen halauksen. Eikä kukaan tee mitään sen eteen että vois saada livenä halauksia.

        ja kaikki nuoria naisia vielä. Todella surullista


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ja sitä sanallista halausta pitää hakea palstalta. Todella surullista että yksinäiset naiset ihmiset on tän palstan varassa ja janin halausten varassa. No on siinä elämä. Elää palstalla jotta saa sanallisen halauksen. Eikä kukaan tee mitään sen eteen että vois saada livenä halauksia.

        Sehän on selvä asia.Että jos kaksi ihmistä haluaa halata toinen toisiaan.Niin se tehdään yleensä livenä,kun molemmat näkee toisensa.Ei ruudun takana vaan silloin kun kumpikin näkee aidosti toinen toisensa.Eli tavataan ja halataan silloin ihan oikeasti.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on selvä asia.Että jos kaksi ihmistä haluaa halata toinen toisiaan.Niin se tehdään yleensä livenä,kun molemmat näkee toisensa.Ei ruudun takana vaan silloin kun kumpikin näkee aidosti toinen toisensa.Eli tavataan ja halataan silloin ihan oikeasti.

        Mutat kun nämä nuoret ja kauniit naiset ei saa livenä halauksia keltään. Se on oikeesti surullista. Janin antamat halaukset on heidän ainoita halauksia heidän elämässään. ja tyytyvät palstahalauksiin . Jokainen vuorollaan halausjonossa


    • Anonyymi
      UUSI

      Terve♥️👩🍁

      • Anonyymi
        UUSI

        Kirsikään ei halua antaa janille livenä halauksia. Ja jani on onnellinen emojitytöstä ja emojisydämestä. Kun ei jani muuta saa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirsikään ei halua antaa janille livenä halauksia. Ja jani on onnellinen emojitytöstä ja emojisydämestä. Kun ei jani muuta saa

        Mistä tiedät👩


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät👩

        Ethän sä halua nähdä Jania. Te olette jutelleet puoli vuotta ja tehnyt selväksi ettet halua nähdä jania.


      • UUSI

        Helou! 🥰❤️😊🍁
        Söin juuri ja nyt näyttää siltä että kohta on kiireistä... 😅


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Helou! 🥰❤️😊🍁
        Söin juuri ja nyt näyttää siltä että kohta on kiireistä... 😅

        No moi♥️🍁👩♥️


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Helou! 🥰❤️😊🍁
        Söin juuri ja nyt näyttää siltä että kohta on kiireistä... 😅

        Hienoa että sulla on välillä oikeesti työtehtäviä


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät👩

        Eihän se tiedäkään. 😄


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Helou! 🥰❤️😊🍁
        Söin juuri ja nyt näyttää siltä että kohta on kiireistä... 😅

        Katsellut sarjoja pitkin päivää🥱🍁👩♥️pitää syödä välil, että jaksaa katella lisää😄


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsellut sarjoja pitkin päivää🥱🍁👩♥️pitää syödä välil, että jaksaa katella lisää😄

        Hyvä sinä. 😊 Mä kävin salilla ja nyt pitää jatkaa töitä. 😊🤗❤️


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvä sinä. 😊 Mä kävin salilla ja nyt pitää jatkaa töitä. 😊🤗❤️

        Hyvä oliko kivat treenit🍁👩♥️😄


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Helou! 🥰❤️😊🍁
        Söin juuri ja nyt näyttää siltä että kohta on kiireistä... 😅

        Minulla tuli nyt myös nälkä.😁


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Eihän se tiedäkään. 😄

        No sopikaa tapaaminen kun molemmat haluaa nähdä toisensa. Kaksi aikuista ihmistä.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä oliko kivat treenit🍁👩♥️😄

        Oli ihan mukava jalkapäivä 😊❤️🍁


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Oli ihan mukava jalkapäivä 😊❤️🍁

        Okay 👩🍁♥️


    • Anonyymi
      UUSI

      Ulkonakin niin kylmä, että mielummin menen peiton alle👩♥️😄🍁

      • Anonyymi
        UUSI

        Just. Ja ulos ei voi laittaa takkia päälle . aha


      • UUSI

        😄🤗❤️🍁


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        😄🤗❤️🍁

        🤗😊👩🍁♥️


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        🤗😊👩🍁♥️

        Peiton alla mukavaa. 🤗😄❤️🍁


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Peiton alla mukavaa. 🤗😄❤️🍁

        Nyt ruokalevot tähän😍😊👩🍁♥️


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ruokalevot tähän😍😊👩🍁♥️

        Ok kiva. Mä en ehdi levätä 😄🍁🤗❤️


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Peiton alla mukavaa. 🤗😄❤️🍁

        Mielummin pukeudun lämpimästi kuin makaan koko päivän peiton alla sen takia että on kylmä


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Isä tuomittiin pahoinpitelystä.

      Tulikohan oikeudelle nyt ylilyönti? Eihän tuon isän antama kurinpito niin vakavaa ollut. Tuomio olisi ollut aivan ymmärr
      Maailman menoa
      167
      2114
    2. Norja ottaa öljyrahastoista 40 mrd. Suomen pitäisi ottaa työeläkevaroista

      Irtoraha kiertoon, jotta talous saadaan elpymäään. https://yle.fi/a/74-20116257 "Norjan hallitus kasvattaa öljyrahasto
      Maailman menoa
      360
      1686
    3. Arja Koriseva paljastaa erikoisesta asumisjärjestelystä Pekka-rakkaan kanssa: "Voin ottaa..."

      Arja Koriseva viettää tänä vuonna 35-vuotistaiteilijajuhlaa ja kisaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa. Lue Arja Koris
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1182
    4. Mun treffi-ilmoitus

      Hei, Ajattelin laittaa tänne oman treffi-ilmoituksen, koska tinder ja muut deittiapit ja palstat eivät ole omalta osalt
      Sinkut
      26
      1063
    5. Miten paljon

      Haluat häntä????
      Ikävä
      70
      982
    6. Mä en kestä näin unta

      Missä nukuit vieressäni. Käännyit otit lusikkaan ja kuiskasit korvaani. "Minä rakastan sinua kulta". 💔
      Ikävä
      69
      849
    7. Rita Niemi-Manninen kommentoi yllättäen Aki-miehensä suoritusta Selviytyjissä: "Olisi pitänyt..."

      Rita Niemi-Manninen ja Aki Manninen herättävät vahvoja mielipiteitä… Nyt Rita Niemi-Manninen kisaa rankassa tosi-tv-kis
      Suomalaiset julkkikset
      6
      800
    8. Hyvää yötä tänne

      Kun nukkumaan käytte. Ei vanha mies ole kellekään mitään. 😐🌌🌃✨❤️🐺😊
      Ikävä
      133
      755
    9. Nainen, tunnetko sen meidän yhteyden

      Tunnetko, kuinka rakkaus sinua koskettaa, kuinka eräs sinua suurella lämmöllä ajattelee? Mitä mietit niinä hetkinä? Onko
      Ikävä
      53
      735
    10. Olet suloisinta mitä tiedän

      Kun katsoit minua, en pystynyt katsomaan sinua takaisin koska pelkään että näet mitä sinua kohtaan tunnen. Ihastelen sin
      Ikävä
      20
      714
    Aihe