Haluat häntä????
Miten paljon
134
3277
Vastaukset
- Anonyymi
En tiiä haluunko enää ollenkaan. 😔
- Anonyymi
Ymmärrän
- Anonyymi
Parempi niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi niin
Perusteletko ja kenestä luulet olevan kyse kun noin sanot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän
Sivusta, jos minun asiat olisivat paremmassa jamassa haluaisin enemmän? Nyt koen olevani sen suhteen vajaavempi ja siten en usko olevani yhtä arvokas, kun olin työelämässä ollessani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta, jos minun asiat olisivat paremmassa jamassa haluaisin enemmän? Nyt koen olevani sen suhteen vajaavempi ja siten en usko olevani yhtä arvokas, kun olin työelämässä ollessani.
Sivuun tuolta joka sanoi ettei tiiä haluaako enää...... Sillä ei ole mulle mitään merkitystä
onko mies työelämässä vai ei. Tavallaan jopa parempikin jos ei ole niin jäisi enemmän aikaa olla yhdessä. En kyllä ymmärrä miten joku olis arvokkaampi jos on työelämässä?
Ja tarkoitin tuolla mitä sanoin etten tiedä
haluanko "siinä mielessä" enää koska tällä hetkellä on niin lytätty ja loukattu olo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivuun tuolta joka sanoi ettei tiiä haluaako enää...... Sillä ei ole mulle mitään merkitystä
onko mies työelämässä vai ei. Tavallaan jopa parempikin jos ei ole niin jäisi enemmän aikaa olla yhdessä. En kyllä ymmärrä miten joku olis arvokkaampi jos on työelämässä?
Ja tarkoitin tuolla mitä sanoin etten tiedä
haluanko "siinä mielessä" enää koska tällä hetkellä on niin lytätty ja loukattu olo.Ikäviä asioita kans kokenut, siksi toisen mielipiteillä on suuri vaikutus minuun, jos kokee minut itselleen merkityksellisenä se vaikuttaa minun käytökseen häntä kohtaan myönteisellä tavalla? Odotukset yleensä oletuksina vähemmän myönteisiä, koska elämä on tuonut ne omat rasitteet mukanaan.
En halua olla toiselle riippa ja siksi keskittynyt enempi vain siihen omaan arkeen. Väärin ymmärretty ja siksi oletan enemmän ikäviä juttuja kuin uskoisin hyvää tapahtuvaksi. Innostun kyllä, jos hyvää kohtaisin? Olen optimisti ja hyvään uskova, se osin ajanut minut ojasta aallikkoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikäviä asioita kans kokenut, siksi toisen mielipiteillä on suuri vaikutus minuun, jos kokee minut itselleen merkityksellisenä se vaikuttaa minun käytökseen häntä kohtaan myönteisellä tavalla? Odotukset yleensä oletuksina vähemmän myönteisiä, koska elämä on tuonut ne omat rasitteet mukanaan.
En halua olla toiselle riippa ja siksi keskittynyt enempi vain siihen omaan arkeen. Väärin ymmärretty ja siksi oletan enemmän ikäviä juttuja kuin uskoisin hyvää tapahtuvaksi. Innostun kyllä, jos hyvää kohtaisin? Olen optimisti ja hyvään uskova, se osin ajanut minut ojasta aallikkoon.Sua ei sentään kait hylätty sanomatta mitään syytä. Ihminen joka merkitsi enemmän kun saisi.
Ystävänä en edes merkinnyt mitään.
Mussa huonoin puoli on se että välitän liikaa muista eivätkä ole mitään riippoja.
Mutta en sille voi mitään etten ole tärkeä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sua ei sentään kait hylätty sanomatta mitään syytä. Ihminen joka merkitsi enemmän kun saisi.
Ystävänä en edes merkinnyt mitään.
Mussa huonoin puoli on se että välitän liikaa muista eivätkä ole mitään riippoja.
Mutta en sille voi mitään etten ole tärkeä.Mä oon kyllä tehnyt näin ja oon kyllä ihan tosi pahoillani siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon kyllä tehnyt näin ja oon kyllä ihan tosi pahoillani siitä.
Ei se paljon lohduta täällä kuultuna jos olisit hän.
Voin sanoo että kun aiemmin oli erittäin suuri tarve et olis ollu ystävä tässä että selviäisi jotenkin, niin se on pientä siihen verrattuna
mikä nyt on tilanne ja äärettömän tärkeää
olis ollut olla joku ystävä vierellä ja tukena.
Mut ei sillä oo mitään väliä tai muullakaan enää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se paljon lohduta täällä kuultuna jos olisit hän.
Voin sanoo että kun aiemmin oli erittäin suuri tarve et olis ollu ystävä tässä että selviäisi jotenkin, niin se on pientä siihen verrattuna
mikä nyt on tilanne ja äärettömän tärkeää
olis ollut olla joku ystävä vierellä ja tukena.
Mut ei sillä oo mitään väliä tai muullakaan enää.Miksi riiputte kun rakkaita ja ystäviä on ympärillä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi riiputte kun rakkaita ja ystäviä on ympärillä ?
Kerroppa mulle missä on Rakkaita tai edes ystävä ympärillä? Etkö sä osannut lukea vai mitä et ymmärtänyt mitä juuri tossa kirjoitin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi riiputte kun rakkaita ja ystäviä on ympärillä ?
☕🍵=🧃🥛🪕=🧵=[🎧=🎲}
Rakkaus.On. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
☕🍵=🧃🥛🪕=🧵=[🎧=🎲}
Rakkaus.On.Mitä noista pitäisi ymmärtää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi niin
Parempi hoikka kuin bontso...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon kyllä tehnyt näin ja oon kyllä ihan tosi pahoillani siitä.
No etpä sitten sanonut mitään enää.
Tosi pahoillasi olet jeps. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
☕🍵=🧃🥛🪕=🧵=[🎧=🎲}
Rakkaus.On.Kahvi ja soppa on pillimehu,
Maitolasi ja banjo on lankarulla,
Kuulokkeet on noppa??????????
Mitä Rakkautta on tossa?
- Anonyymi
Haaveissa
Eniten koko maailmassa, enemmän kuin mitään muuta tässä maailmassa. Ja en halua "häntä", vaan terveellissen ja onnellisen ihmissuhteen Veeran kanssa, hän ei oo kenenkää omaisuutta, ja hänel on oikeus valita kenen kaa hän on. Mut toivon, että hän on turvassa ja että häntä ei satuteta tai loukata, ja oon valmis adoptoimaan hänen sydämen, jos näin on.. haluun et hän voi hyvin ja mäkin voissin paremmin hänen lähellään <3
- Anonyymi
Haluan hänet kokonaan.
- Anonyymi
Miten ajattelit saada
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ajattelit saada
En ole sellainen ollut yleensä, että olisi tarvinnut koskaan miettiä tuota asiaa. Se on minulle vaikea, koska on tiettyjä periaatteita. Kuitenkin, tiedän, että tämä minussa ärsyttää suunnattomasti häntä ja pitää tyhmänä. Ei ymmärrä. On tottunut vain valitsemaan halukkaan naisen, joka lankeaa jo etukäteen tielleen ja vaikka rapakkoon, jotta hän voisi siitä ylitse kävellä kuivin jaloin. Tällainen tunne tuli silloin aikanaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole sellainen ollut yleensä, että olisi tarvinnut koskaan miettiä tuota asiaa. Se on minulle vaikea, koska on tiettyjä periaatteita. Kuitenkin, tiedän, että tämä minussa ärsyttää suunnattomasti häntä ja pitää tyhmänä. Ei ymmärrä. On tottunut vain valitsemaan halukkaan naisen, joka lankeaa jo etukäteen tielleen ja vaikka rapakkoon, jotta hän voisi siitä ylitse kävellä kuivin jaloin. Tällainen tunne tuli silloin aikanaan.
Onpa sinulla naisena esiintyvä mies eriskummallinen tämä kerronnan tapa
- Anonyymi
Huomenta
- Anonyymi
Haluan hänet.
♥️- Anonyymi
Ota minut, olen sinun ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota minut, olen sinun ❤️
♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
♥️
On ihanaa nähdä sinua edes hetken…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on sinuakin. Ei jaksaisi odottaa....
♥️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana. Niin ihana.
♥️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana. Niin ihana.
♥️Näitkö häntä? 😌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitkö häntä? 😌
Parhaillaan.
♥️
- Anonyymi
Hän on jo toisen oma.
- Anonyymi
Niin on hänkin, ollut jo pitkään.
- Anonyymi
En yhtään ei ole edes ikävä enkä edes sääliä tunne olkoot yksin
- Anonyymi
halata haluan .. ja jopa ikusesti.... ainakin tuntuu siltä... J Llle
- Anonyymi
S naiselle samoin haluan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S naiselle samoin haluan!
Millainen S-nainen on kyseessä? Kysyjänä sivusta eräs S-nainen.
- Anonyymi
En halua häntä. Nainen.
- Anonyymi
S nainen vain mun sydämessäni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S nainen vain mun sydämessäni
Ohi!
- Anonyymi
🤏..
- Anonyymi
Tooosi paljon!
- Anonyymi
haluan tietysti koska välitän..❤️
- Anonyymi
Sen verran paljon etten saanut yöllä unta, vaikka on jo vanha juttu.
- Anonyymi
miksi se on vanha juttu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksi se on vanha juttu?
No ei se edes ikinä alkanutkaan, väärät ajoitukset kai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei se edes ikinä alkanutkaan, väärät ajoitukset kai?
Kuinka vanha juttu? 😥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka vanha juttu? 😥
En muista ihan tarkkaa vuotta. En tiedä oliko ajoituksessa ongelmia. Ei vaan enää ollut juteltavaa kai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka vanha juttu? 😥
6-4v kait, oli sen verran sekavaa etten muista tarkkaan.
- Anonyymi
Kauanhan sinä olet jo tuota naapuria kiusannut, sinua ei ottais mistään hinnasta! Katoppa ny ittees,...... Ja lopeta tpi tyhjän höpötys, etsi omaslaisia kavereita.....!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
6-4v kait, oli sen verran sekavaa etten muista tarkkaan.
Ohi 😞
- Anonyymi
Tää pariskunta on naurettava!🤡
- Anonyymi
ketkä?🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ketkä?🤣
Te!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te!
Sinä siis todella uskot tällaisen olemassaoloon täällä trollipalstalla? Ei kai siinä jos se lohtua tuo seurata miehen monologia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä siis todella uskot tällaisen olemassaoloon täällä trollipalstalla? Ei kai siinä jos se lohtua tuo seurata miehen monologia
Naurettava, miten peruna keittäjä raportoi jalaksiaan oikoen, ei mitään, talavi säätä ja virunmiljunäärää, hähähähä......
T.meikäläinen, kokeileppa koskia, lävistää....
rauhallisesti, turvallisesti.fi
https://m.youtube.com/watch?v=GL56LY6fE0E - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naurettava, miten peruna keittäjä raportoi jalaksiaan oikoen, ei mitään, talavi säätä ja virunmiljunäärää, hähähähä......
T.meikäläinen, kokeileppa koskia, lävistää....
rauhallisesti, turvallisesti.fi
https://m.youtube.com/watch?v=GL56LY6fE0EEikö oma toimintas ole omasta mielestäsi yhtään naurettavaa? Täällä luulottelemassa milloin ketäkin joksikin tuntemaksesi ihmiseksi? Täysin sivusta jälleen
- Anonyymi
Paljon. Erästä itseäni vanhempaa hyvävartaloista, mukavaa naista. Tuttu vielä pitemmällä ajalta.
- Anonyymi
Taiat olla suuntautunut miehiin päin, ei millään pahalla, mut näin se taitaa olla! Hyväksy se mitä olet, muuksi ihminen ei voi muuttua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taiat olla suuntautunut miehiin päin, ei millään pahalla, mut näin se taitaa olla! Hyväksy se mitä olet, muuksi ihminen ei voi muuttua!
hah!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko mielesi tasapainossa? Ei taida olla, eli ei...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla mielen kanssa ongelmia?
- Anonyymi
Niin paljon kun vain on mahdollista toista haluta. Enemmän kuin ketään koskaan ennen ❤️😘
- Anonyymi
Pidätkö seksikkäänä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidätkö seksikkäänä?
Toki mutta pidän hänestä myös syvällisemmällä tasolla, tässä on jotain suurta, enemmän kuin pelkkä haluaminen ❣️🔥🌈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki mutta pidän hänestä myös syvällisemmällä tasolla, tässä on jotain suurta, enemmän kuin pelkkä haluaminen ❣️🔥🌈
Mitähän suurta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän suurta?
Rakkautta ja sielujen yhteyttä 💖 mutta haluan häntä myös ihan valtavasti 😽
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkautta ja sielujen yhteyttä 💖 mutta haluan häntä myös ihan valtavasti 😽
😉.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän suurta?
Varmaan kyseessä on jokin palstamiehen paisuvaiskudos, mitoista en tiiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan kyseessä on jokin palstamiehen paisuvaiskudos, mitoista en tiiä
minä kirjoitin n-n kylläkin..
- Anonyymi
Paljon.
- Anonyymi
haluan sua mies
- Anonyymi
Enemmän kuin taivaalla on tähtiä.
- Anonyymi
Kuuhun ja takaisin, niin paljon kaipaan myös<3
- Anonyymi
Hyvin paljon ❤️
- Anonyymi
Ihan liian paljon, kun emmehän edes tunne. Joka päivä häntä vieläkin mietin, mutta kun näemme ja olisi tilaisuus jotakin asialle tehdä, menen lukkoon enkä saa sitä tehtyä. En tiiä, en ymmärrä ittekkään itteeni.
- Anonyymi
Sama tilanne😘
En tiedä mikä estää. Jää nähtäväksi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama tilanne😘
En tiedä mikä estää. Jää nähtäväksiJoo, nähtäväksi jää.. 😉 Hyvää yötä sulle 💜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, nähtäväksi jää.. 😉 Hyvää yötä sulle 💜
Eiköhän me nähdä se tässä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän me nähdä se tässä....
En tiiä ootko hän, mutta jos oot niin haluisin jutella irlissä. En jaksa tätä palstaa ja tunnisteetonta kirjottelua enää. Ihan liikaa trolleja...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiiä ootko hän, mutta jos oot niin haluisin jutella irlissä. En jaksa tätä palstaa ja tunnisteetonta kirjottelua enää. Ihan liikaa trolleja...
No sehän tässä on kun ei tiedä irl mitä toinen ajattelee. Olen ihan samaa mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sehän tässä on kun ei tiedä irl mitä toinen ajattelee. Olen ihan samaa mieltä.
Jep, milloin näit hänet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viestit tulee taas läpi. Haluaisin oikeasti tietää oletko hän. 🥺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viestit tulee taas läpi. Haluaisin oikeasti tietää oletko hän. 🥺
Perjantaina. Jos olet hän niin tiedät mitä tarkoitat jos sanon että lähe nyt mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perjantaina. Jos olet hän niin tiedät mitä tarkoitat jos sanon että lähe nyt mukaan.
Ohi meni, taas :( Näin hänet lauantaina. Kiitos kuitenkin ja toivottavasti sulla vielä tärppää, itse alan menettää jo toivon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi meni, taas :( Näin hänet lauantaina. Kiitos kuitenkin ja toivottavasti sulla vielä tärppää, itse alan menettää jo toivon.
Kiitos, samoin sulle tsemppiä.
- Anonyymi
Vetovoima on jotain niin suurta että iälläkään ei ole tässä merkitystä. Hän saa mut tuntemaan jotain mihin muut ei pysty.
- Anonyymi
Onko hän nuorempi mies?
- Anonyymi
Rakkaus- se tekee kipeää, sydän on lujilla, kädet vapisevat halusta tarttua toisen käteen. Pelko toisen menettämisestä, sydän huutaa toista vierelle <3
- Anonyymi
Ei voi tietää. Emme käytännössä näe edes tai vietä aikaa yhdessä niin emme edes altistu toistemme feromoneille. Eikä kysymys ole relevantti jos on yksipuolista.
- Anonyymi
Vai mitä ne on, jolle voi altistua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai mitä ne on, jolle voi altistua.
Mut aivot huutaa jotain muuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut aivot huutaa jotain muuta
En ymmärrä vastaustasi. Altistuminen hänelle olisi mukavaa.
- Anonyymi
En tiedä onko siihen edes olemassa sanoja.
- Anonyymi
Ketä ja mihin ja miksi
- Anonyymi
paljon se hymy on uskomaton mä siis hymyilen heti jos hän vähänkin väläyttää sitä. olemus, puhe jotenkin sulonen? mitä täällä tapahtuu ennjaksa tämmösiä
- Anonyymi
lähteny lapasesta. ei riitä yks raundi.
- Anonyymi
Pestynä ja avoimena ottamassa halulla vastaan ison kanuunani. Imien ja lypsäen tyhjäksi sisimpääsi.
- Anonyymi
Mäne nyt mäkeen setämies unelmoimasta niitä teinejä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäne nyt mäkeen setämies unelmoimasta niitä teinejä
Oletko ottanut lääkkeesi? Vaikutat vainoharhaiselta.
- Anonyymi
ei sitä voi mitenkään mitata.
Niin paljon että olen ollut valmis myös nolaamaan itseni hänen takiaan. - Anonyymi
Kuin kuuta taivaalta, mikäli kuu olisi vielä fyffesta tehty. 🌜🌚
- Anonyymi
Aivan turha miettiä. En kelpaa. Hän ei ole julma. Jotain olen tehnyt väärin kun en saa edes nähdä. Tai hän ei itse voi hyvin. Onpas mieltä ”rauhoittavat” vaihtoehdot.
- Anonyymi
Kainaloon haluan juuu ja vähän tunnustella siinnä !!
- Anonyymi
Haluan paljon Kingis jääpuikkoja ne saa veden kielelle. Ja vatsan liukurilla
- Anonyymi
Haluan ❤️
- Anonyymi
haluan niin paljon.. hyvin kuuma vanhempi mies kyseessä..
- Anonyymi
Eräs kuuma itseäni vahempi, hyvävartaloinen tuttu nainen mielessä, houkuttelee vaan eikä näytä loppuvan. Eikä tarvitse loppua, on sen arvoinen nainen kyseessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräs kuuma itseäni vahempi, hyvävartaloinen tuttu nainen mielessä, houkuttelee vaan eikä näytä loppuvan. Eikä tarvitse loppua, on sen arvoinen nainen kyseessä.
hmmmm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hmmmm
😍😍😍😍😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😍😍😍😍😍
🤔…
- Anonyymi
Häntä haluaa paljon
- Anonyymi
Joo 🐕🐕
- Anonyymi
Ainoat ihmiset joihin haluan tutustua ovat ikäiseni lyhyet vanhemmat miehet. Kunhan pääsen tutustumaan heihin, voi käydä niin että löytyy sellainen jota haluan paljon niin henkisesti kuin fyysisestikin. Hän olisi elämäni mies loppuelämäni ajan.
- Anonyymi
🤏🏽
Aiemmin ✋…………………………..🤚 - Anonyymi
Hän on erittäin haluttava, siro ja sopö naisenkeli.
https://youtu.be/N1GPr7qNhjA - Anonyymi
Niin hitosti, että jos näkisin häntä lenkkipolulla ja katseemme kohtaisivat intensiivisesti. Veisin hänet taukotupaan. 😁 t.(N)ainen
- Anonyymi
😍🤭Mikä se sellainen taukotupa on tai siis missä? 😉
- Anonyymi
riippuu rodusta chihuahua ei liiemmin tunteita nostata, mutta rottweiler saa jo melkeen käymään kuumana.
- Anonyymi
kevyesti.
- Anonyymi
Sehän on olematonta, liian hapokasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on olematonta, liian hapokasta.
jep. just näin olli.
- Anonyymi
Eiköhän se ole nyt loppuun käsitelty. Mä päätin vakavoitua toisen kanssa! Hän on hyväksi mulle.
- Anonyymi
Mulla sama
- Anonyymi
Todella paljon.
- Anonyymi
Kuuhun ja takaisin.
- Anonyymi
Seuraansa kaipaan, ja ajatuksissa hän usein vierailee.
https://youtu.be/oMsFUfAw3wM- Anonyymi
En koita omia tuota kaipaamista.
Itse kaipaan erään kanssa jutustelua
johon tuo linkkisi liittyy,
siksi vastaan tähän.
https://youtu.be/KHqqEGrIMxM?si=NZUCuOCKO36yVjQQ
- Anonyymi
Hän nainen = tuleva vaimoni
- Anonyymi
Sulla high päivä
Miekii oon ilonen
Pääsin mettään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla high päivä
Miekii oon ilonen
Pääsin mettäänS nainen ko???
- Anonyymi
Panon verran mättäällä...
- Anonyymi
Paljon. Se pääsi esiin.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1023551Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3121914Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471727- 971592
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4141545Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21450Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4281432Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431200MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar381065Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3581030