Miten paljon

Anonyymi-ap

Haluat häntä????

71

993

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      En tiiä haluunko enää ollenkaan. 😔

      • Anonyymi
        UUSI

        Ymmärrän


      • Anonyymi
        UUSI

        Parempi niin


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi niin

        Perusteletko ja kenestä luulet olevan kyse kun noin sanot.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän

        Sivusta, jos minun asiat olisivat paremmassa jamassa haluaisin enemmän? Nyt koen olevani sen suhteen vajaavempi ja siten en usko olevani yhtä arvokas, kun olin työelämässä ollessani.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta, jos minun asiat olisivat paremmassa jamassa haluaisin enemmän? Nyt koen olevani sen suhteen vajaavempi ja siten en usko olevani yhtä arvokas, kun olin työelämässä ollessani.

        Sivuun tuolta joka sanoi ettei tiiä haluaako enää...... Sillä ei ole mulle mitään merkitystä
        onko mies työelämässä vai ei. Tavallaan jopa parempikin jos ei ole niin jäisi enemmän aikaa olla yhdessä. En kyllä ymmärrä miten joku olis arvokkaampi jos on työelämässä?
        Ja tarkoitin tuolla mitä sanoin etten tiedä
        haluanko "siinä mielessä" enää koska tällä hetkellä on niin lytätty ja loukattu olo.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivuun tuolta joka sanoi ettei tiiä haluaako enää...... Sillä ei ole mulle mitään merkitystä
        onko mies työelämässä vai ei. Tavallaan jopa parempikin jos ei ole niin jäisi enemmän aikaa olla yhdessä. En kyllä ymmärrä miten joku olis arvokkaampi jos on työelämässä?
        Ja tarkoitin tuolla mitä sanoin etten tiedä
        haluanko "siinä mielessä" enää koska tällä hetkellä on niin lytätty ja loukattu olo.

        Ikäviä asioita kans kokenut, siksi toisen mielipiteillä on suuri vaikutus minuun, jos kokee minut itselleen merkityksellisenä se vaikuttaa minun käytökseen häntä kohtaan myönteisellä tavalla? Odotukset yleensä oletuksina vähemmän myönteisiä, koska elämä on tuonut ne omat rasitteet mukanaan.

        En halua olla toiselle riippa ja siksi keskittynyt enempi vain siihen omaan arkeen. Väärin ymmärretty ja siksi oletan enemmän ikäviä juttuja kuin uskoisin hyvää tapahtuvaksi. Innostun kyllä, jos hyvää kohtaisin? Olen optimisti ja hyvään uskova, se osin ajanut minut ojasta aallikkoon.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikäviä asioita kans kokenut, siksi toisen mielipiteillä on suuri vaikutus minuun, jos kokee minut itselleen merkityksellisenä se vaikuttaa minun käytökseen häntä kohtaan myönteisellä tavalla? Odotukset yleensä oletuksina vähemmän myönteisiä, koska elämä on tuonut ne omat rasitteet mukanaan.

        En halua olla toiselle riippa ja siksi keskittynyt enempi vain siihen omaan arkeen. Väärin ymmärretty ja siksi oletan enemmän ikäviä juttuja kuin uskoisin hyvää tapahtuvaksi. Innostun kyllä, jos hyvää kohtaisin? Olen optimisti ja hyvään uskova, se osin ajanut minut ojasta aallikkoon.

        Sua ei sentään kait hylätty sanomatta mitään syytä. Ihminen joka merkitsi enemmän kun saisi.
        Ystävänä en edes merkinnyt mitään.
        Mussa huonoin puoli on se että välitän liikaa muista eivätkä ole mitään riippoja.
        Mutta en sille voi mitään etten ole tärkeä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sua ei sentään kait hylätty sanomatta mitään syytä. Ihminen joka merkitsi enemmän kun saisi.
        Ystävänä en edes merkinnyt mitään.
        Mussa huonoin puoli on se että välitän liikaa muista eivätkä ole mitään riippoja.
        Mutta en sille voi mitään etten ole tärkeä.

        Mä oon kyllä tehnyt näin ja oon kyllä ihan tosi pahoillani siitä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon kyllä tehnyt näin ja oon kyllä ihan tosi pahoillani siitä.

        Ei se paljon lohduta täällä kuultuna jos olisit hän.
        Voin sanoo että kun aiemmin oli erittäin suuri tarve et olis ollu ystävä tässä että selviäisi jotenkin, niin se on pientä siihen verrattuna
        mikä nyt on tilanne ja äärettömän tärkeää
        olis ollut olla joku ystävä vierellä ja tukena.
        Mut ei sillä oo mitään väliä tai muullakaan enää.


    • Anonyymi
      UUSI

      Haaveissa

    • UUSI

      Eniten koko maailmassa, enemmän kuin mitään muuta tässä maailmassa. Ja en halua "häntä", vaan terveellissen ja onnellisen ihmissuhteen Veeran kanssa, hän ei oo kenenkää omaisuutta, ja hänel on oikeus valita kenen kaa hän on. Mut toivon, että hän on turvassa ja että häntä ei satuteta tai loukata, ja oon valmis adoptoimaan hänen sydämen, jos näin on.. haluun et hän voi hyvin ja mäkin voissin paremmin hänen lähellään <3

    • Anonyymi
      UUSI

      Haluan hänet kokonaan.

      • Anonyymi
        UUSI

        Miten ajattelit saada


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ajattelit saada

        En ole sellainen ollut yleensä, että olisi tarvinnut koskaan miettiä tuota asiaa. Se on minulle vaikea, koska on tiettyjä periaatteita. Kuitenkin, tiedän, että tämä minussa ärsyttää suunnattomasti häntä ja pitää tyhmänä. Ei ymmärrä. On tottunut vain valitsemaan halukkaan naisen, joka lankeaa jo etukäteen tielleen ja vaikka rapakkoon, jotta hän voisi siitä ylitse kävellä kuivin jaloin. Tällainen tunne tuli silloin aikanaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole sellainen ollut yleensä, että olisi tarvinnut koskaan miettiä tuota asiaa. Se on minulle vaikea, koska on tiettyjä periaatteita. Kuitenkin, tiedän, että tämä minussa ärsyttää suunnattomasti häntä ja pitää tyhmänä. Ei ymmärrä. On tottunut vain valitsemaan halukkaan naisen, joka lankeaa jo etukäteen tielleen ja vaikka rapakkoon, jotta hän voisi siitä ylitse kävellä kuivin jaloin. Tällainen tunne tuli silloin aikanaan.

        Onpa sinulla naisena esiintyvä mies eriskummallinen tämä kerronnan tapa


    • Anonyymi
      UUSI

      Huomenta

    • Anonyymi
      UUSI

      Haluan hänet.
      ♥️

      • Anonyymi
        UUSI

        Ota minut, olen sinun ❤️


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota minut, olen sinun ❤️

        ♥️


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ♥️

        On ihanaa nähdä sinua edes hetken…


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        On ihanaa nähdä sinua edes hetken…

        Niin on sinuakin. Ei jaksaisi odottaa....
        ♥️


    • Anonyymi
      UUSI

      Hän on jo toisen oma.

      • Anonyymi
        UUSI

        Niin on hänkin, ollut jo pitkään.


    • Anonyymi
      UUSI

      En yhtään ei ole edes ikävä enkä edes sääliä tunne olkoot yksin

    • Anonyymi
      UUSI

      halata haluan .. ja jopa ikusesti.... ainakin tuntuu siltä... J Llle

      • Anonyymi
        UUSI

        S naiselle samoin haluan!


    • Anonyymi
      UUSI

      En halua häntä. Nainen.

      • Anonyymi
        UUSI

        S nainen vain mun sydämessäni


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        S nainen vain mun sydämessäni

        Ohi!


    • Anonyymi
      UUSI

      🤏..

    • Anonyymi
      UUSI

      Tooosi paljon!

    • Anonyymi
      UUSI

      haluan tietysti koska välitän..❤️

    • Anonyymi
      UUSI

      Sen verran paljon etten saanut yöllä unta, vaikka on jo vanha juttu.

      • Anonyymi
        UUSI

        miksi se on vanha juttu?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi se on vanha juttu?

        No ei se edes ikinä alkanutkaan, väärät ajoitukset kai?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se edes ikinä alkanutkaan, väärät ajoitukset kai?

        Kuinka vanha juttu? 😥


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka vanha juttu? 😥

        En muista ihan tarkkaa vuotta. En tiedä oliko ajoituksessa ongelmia. Ei vaan enää ollut juteltavaa kai.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka vanha juttu? 😥

        6-4v kait, oli sen verran sekavaa etten muista tarkkaan.


      • Anonyymi
        UUSI

        Kauanhan sinä olet jo tuota naapuria kiusannut, sinua ei ottais mistään hinnasta! Katoppa ny ittees,...... Ja lopeta tpi tyhjän höpötys, etsi omaslaisia kavereita.....!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        6-4v kait, oli sen verran sekavaa etten muista tarkkaan.

        Ohi 😞


    • Anonyymi
      UUSI

      Tää pariskunta on naurettava!🤡

      • Anonyymi
        UUSI

        ketkä?🤣


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ketkä?🤣

        Te!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Te!

        Sinä siis todella uskot tällaisen olemassaoloon täällä trollipalstalla? Ei kai siinä jos se lohtua tuo seurata miehen monologia


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä siis todella uskot tällaisen olemassaoloon täällä trollipalstalla? Ei kai siinä jos se lohtua tuo seurata miehen monologia

        Naurettava, miten peruna keittäjä raportoi jalaksiaan oikoen, ei mitään, talavi säätä ja virunmiljunäärää, hähähähä......

        T.meikäläinen, kokeileppa koskia, lävistää....
        rauhallisesti, turvallisesti.fi
        https://m.youtube.com/watch?v=GL56LY6fE0E


    • Anonyymi
      UUSI

      Paljon. Erästä itseäni vanhempaa hyvävartaloista, mukavaa naista. Tuttu vielä pitemmällä ajalta.

      • Anonyymi
        UUSI

        Taiat olla suuntautunut miehiin päin, ei millään pahalla, mut näin se taitaa olla! Hyväksy se mitä olet, muuksi ihminen ei voi muuttua!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Taiat olla suuntautunut miehiin päin, ei millään pahalla, mut näin se taitaa olla! Hyväksy se mitä olet, muuksi ihminen ei voi muuttua!

        hah!


    • Anonyymi
      UUSI

      Niin paljon kun vain on mahdollista toista haluta. Enemmän kuin ketään koskaan ennen ❤️😘

      • Anonyymi
        UUSI

        Pidätkö seksikkäänä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidätkö seksikkäänä?

        Toki mutta pidän hänestä myös syvällisemmällä tasolla, tässä on jotain suurta, enemmän kuin pelkkä haluaminen ❣️🔥🌈


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki mutta pidän hänestä myös syvällisemmällä tasolla, tässä on jotain suurta, enemmän kuin pelkkä haluaminen ❣️🔥🌈

        Mitähän suurta?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän suurta?

        Rakkautta ja sielujen yhteyttä 💖 mutta haluan häntä myös ihan valtavasti 😽


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkautta ja sielujen yhteyttä 💖 mutta haluan häntä myös ihan valtavasti 😽

        😉.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän suurta?

        Varmaan kyseessä on jokin palstamiehen paisuvaiskudos, mitoista en tiiä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan kyseessä on jokin palstamiehen paisuvaiskudos, mitoista en tiiä

        minä kirjoitin n-n kylläkin..


    • Anonyymi
      UUSI

      Paljon.

    • Anonyymi
      UUSI

      haluan sua mies

    • Anonyymi
      UUSI

      Enemmän kuin taivaalla on tähtiä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Hyvin paljon ❤️

    • Anonyymi
      UUSI

      Ihan liian paljon, kun emmehän edes tunne. Joka päivä häntä vieläkin mietin, mutta kun näemme ja olisi tilaisuus jotakin asialle tehdä, menen lukkoon enkä saa sitä tehtyä. En tiiä, en ymmärrä ittekkään itteeni.

    • Anonyymi
      UUSI

      Vetovoima on jotain niin suurta että iälläkään ei ole tässä merkitystä. Hän saa mut tuntemaan jotain mihin muut ei pysty.

    • Anonyymi
      UUSI

      Rakkaus- se tekee kipeää, sydän on lujilla, kädet vapisevat halusta tarttua toisen käteen. Pelko toisen menettämisestä, sydän huutaa toista vierelle <3

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei voi tietää. Emme käytännössä näe edes tai vietä aikaa yhdessä niin emme edes altistu toistemme feromoneille. Eikä kysymys ole relevantti jos on yksipuolista.

      • Anonyymi
        UUSI

        Vai mitä ne on, jolle voi altistua.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai mitä ne on, jolle voi altistua.

        Mut aivot huutaa jotain muuta


    • Anonyymi
      UUSI

      En tiedä onko siihen edes olemassa sanoja.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ketä ja mihin ja miksi

    • Anonyymi
      UUSI

      paljon se hymy on uskomaton mä siis hymyilen heti jos hän vähänkin väläyttää sitä. olemus, puhe jotenkin sulonen? mitä täällä tapahtuu ennjaksa tämmösiä

    • Anonyymi
      UUSI

      Viiden vuoden kuluttua olet 65 v.
      Yksinäinen bi/homo. E
      Eläke v 2030 loppupuolella.
      Håkan, Per, Olle och J saunassa.
      Valkovaseliinilasipurkki ja huulivaseliinituubi.
      Piereskely ja hajut ja äkkipaskantaminen jälkeenpäin.
      Miehekästä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Isä tuomittiin pahoinpitelystä.

      Tulikohan oikeudelle nyt ylilyönti? Eihän tuon isän antama kurinpito niin vakavaa ollut. Tuomio olisi ollut aivan ymmärr
      Maailman menoa
      167
      2114
    2. Norja ottaa öljyrahastoista 40 mrd. Suomen pitäisi ottaa työeläkevaroista

      Irtoraha kiertoon, jotta talous saadaan elpymäään. https://yle.fi/a/74-20116257 "Norjan hallitus kasvattaa öljyrahasto
      Maailman menoa
      363
      1699
    3. Arja Koriseva paljastaa erikoisesta asumisjärjestelystä Pekka-rakkaan kanssa: "Voin ottaa..."

      Arja Koriseva viettää tänä vuonna 35-vuotistaiteilijajuhlaa ja kisaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa. Lue Arja Koris
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1182
    4. Mun treffi-ilmoitus

      Hei, Ajattelin laittaa tänne oman treffi-ilmoituksen, koska tinder ja muut deittiapit ja palstat eivät ole omalta osalt
      Sinkut
      26
      1063
    5. Miten paljon

      Haluat häntä????
      Ikävä
      71
      993
    6. Mä en kestä näin unta

      Missä nukuit vieressäni. Käännyit otit lusikkaan ja kuiskasit korvaani. "Minä rakastan sinua kulta". 💔
      Ikävä
      70
      860
    7. Rita Niemi-Manninen kommentoi yllättäen Aki-miehensä suoritusta Selviytyjissä: "Olisi pitänyt..."

      Rita Niemi-Manninen ja Aki Manninen herättävät vahvoja mielipiteitä… Nyt Rita Niemi-Manninen kisaa rankassa tosi-tv-kis
      Suomalaiset julkkikset
      6
      810
    8. Hyvää yötä tänne

      Kun nukkumaan käytte. Ei vanha mies ole kellekään mitään. 😐🌌🌃✨❤️🐺😊
      Ikävä
      133
      755
    9. Nainen, tunnetko sen meidän yhteyden

      Tunnetko, kuinka rakkaus sinua koskettaa, kuinka eräs sinua suurella lämmöllä ajattelee? Mitä mietit niinä hetkinä? Onko
      Ikävä
      53
      735
    10. Olet suloisinta mitä tiedän

      Kun katsoit minua, en pystynyt katsomaan sinua takaisin koska pelkään että näet mitä sinua kohtaan tunnen. Ihastelen sin
      Ikävä
      20
      714
    Aihe