Jos itse eläkeikäisenä naisena olisin muuttamassa vasarasalon korpeen niin syynä olisi Simo, eikä metsäman.
Vanhustenhoidon ammattilainen tietää elämän reaaliteetit.
On hyvä, että kylällä on edes yksi nuori auttava ihminen johon voi luottaa ja jolta voi apua pyytää.
Kutjakkeet itsekin ovat suurella todennäköisyydellä pian autettavia jos ei jo nyt.
Kosulan korpeen
8
300
Vastaukset
- Anonyymi
"Säälin sitä akkaasi joka vanhuksia ja sairaita hoitaa"
En tiedä onko tuo Youtube videolla sanottu mielipide tänään muuttunut?
Ehkä tyhjän päiväisten väkkäröiden rakentelu on vähemmän säälittävää. - Anonyymi
Simo on niin iloinen jos sairaanhoitajan saa ...
Pullaa riittää... - Anonyymi
Kyllä kannattaa Simonkin jo naista katella pihapiiriin, kun jo siementävät puutkin pitää tehdä kaadetun metsän pohjalta poltto puuksi.
- Anonyymi
Simolla näyttääkin paljon porukkaa talossaan asuvan, leipää ja lämmintä tarvitaan.
Siinä kyydissä eivät siemennys petäjät siementämään kerkiä kun jo moottorisaha nirhaa kurkkua kannosta poikki ja kumolleen.
- Anonyymi
... siis tulokasta naista, eikö PH:n tienat ole jo kohtuulliset?
- Anonyymi
Muuttiko peehoo lähemmäksi tulevia metsiään. Voipi paremmin vajtia metsiä ja mantuja.
- Anonyymi
Muuttiko peehoo lähemmäksi metsiään. Voi vahtia metsiään ja mantujaan tehokkaammin nyt?
- Anonyymi
Voe helevetti tekijän kanssa. Nuo rätingit on ihan jonnin joutavia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559