Olisko pohjois-savossa ketään, joka haluaisi yhdessä runkata ja ehkä imutella? Yksin runkkaaminen alkaa jo tympiä ja olisi kiva löytää joku, jonka kanssa voisi asiaa harrastaa
Pohjois-savon runkkuja
25
468
Vastaukset
- Anonyymi
Olis, riippuu missä.
- Anonyymi
Siilinjärvellä olisin mittani 19 15 isot pallit jotka roikkuu helppo imeskellä. T. Ukm 57v
- Anonyymi
Haluutko lähteä esim. Rauhalahden höyrysaunaan?
- Anonyymi
Raksamies43 kirjoitti:
Joskus vois tulla. En oo ennen siellä käynytkään. Pystyykö siellä imemään loppuun asti?
Mulla on alastonsuomi profiili nudemies jos haluut katsoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on alastonsuomi profiili nudemies jos haluut katsoa.
Hyi hemmetti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi hemmetti
OK.
- Anonyymi
Muutaman kerran olen imenyt ja imettänyt loppuun asti kun on rauhallista.
- Anonyymi
Mitäs tiedät onko tavattu. Kommentoitkin ihan omaa lärviis.
- Anonyymi
Kuopiossa 56 ukm.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 216548
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 603677
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2282937Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342712Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452496Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme252335Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 401753
- 241618