Nostamalla mulle 300e pikavipin 3kk:ksi?
Ite en saa sitä tehtyä, kun tunnistautua en pysty. Kerron sähköpostilla lisää, jos joku haluaa
Voiko joku auttaa mua
14
533
Vastaukset
- Anonyymi
Olet aivan oikeassa paikassa ja oikealla asialla! Kaikkihan haluavat innokkaasti panna sähköpostiosoitteensa tänne jokaisen nähtäväksi. 🤣🤣🤣🤣🤣 Entä jos itse panisit omasi sen sijaan, että odotat muiden niin tekevän?
- Anonyymi
Mitä vikaa sähköpostin laittamisessa on. Sinunkin osoite on kuitenkin jo jokaisella roskapostilistalla.
Lähinnä tuo aihe. Ei 300€ lainaa tarvita. Jos sitä summaa ei ole, niin tienaamaan/ sitten on ilman.- Anonyymi
"Sinunkin osoite on kuitenkin jo jokaisella roskapostilistalla."
Niinkö? Outoa. Sain viimeksi roskapostia vuonna 2008. Miksi sitä ei lähetetä minulle?
- Anonyymi
Älkää hyvät ihmiset ottako pikavippejä. Jos joku lasku on maksamatta, ota ensin yhteyttä velkojaan ja pyydä maksuaikaa. Jos taloudessasi on useita velkoja maksamatta, niin ota yhteyttä velkaneuvojaan, ajan voit saada kuukausien päähän, mutta velat ei katoa mihinkään. Ilmoita velkojille (on se sitten velkoja esim. puhelinoperaattori tms. tai perimtäyhtiö), että olet menossa velkaneuvojalle. Velkaneuvonnan kautta voi hakea esim. Takuusäätiön takaamaa pankkilainaa, jolloin kaikki velat maksetaan pois pankkilainalla (Takuusäätiö on siis velan takaajana) ja maksat kohtuukorkoista yhtä lainaa pankkiin. Tai vaihtoehtona voi olla esim. velkajärjestely, jolloin maksat maksukykysi mukaan velkoja pois 3 vuotta, jonka jälkeen velat lakkaavat olemasta ja luottohäitiömerkinnät poistuu (jos olet menettänyt ne). Jos sinulla ei ole maksukykyä, sinulla on mahdollista saada 0-ohjelma, jolloin et maksa veloistasi mitään, ellei maksukykyisi nouse velkajärjestelyn aikana. Muitakin mahdollisuuksia on, kuten vapaaehtoinen velkajärjestely, velkojen kohtuullistaminen (akordi)…Älkää siis ottako korkeakorkoisia pikavippejä. Kirjoitan näistä vaihtoehdoista siksi, että perin aikoinaan ihmisiä 15 vuotta ja sydäntä särki, kun niin nuorilla saattoi olla 10 eri pikavippiä ja kun niitä ei pystynyt maksamaan, niistä haettiin tuomioistuimien päätös (Yksipuolinen tuomio)), jolloin lisäksi tuli perintäkulut ja oikeudenkäyntikulut korkoineen, ja siitä aiheutui maksuhäiriömerkintää. Ne sitten laitettiin ulosottoon ja mikäli ulosotto ei pystynyt ulosmittaamaan palkasta tai muusta tulosta tai henkilö ei tehnyt maksuohjelmaa ulosoton kanssa, siitä aiheutui taas maksuhäiriömerkintä (varattomuusmerkintä). Mutta vaikka sinun tilanne olisi ehtinyt jo näin pitkälle, sama pätee tässäkin vaiheessa, eli voit päästä velkajärjestelyyn eli ottakaa hyvät ihmiset yhteyttä velkaneuvontaan. Myös seurakunnilta voi saada rahaa pieniin laskuihin ja myös he voivat auttaa velka-asioissa. Velkoja voidaan myös kohtuullistaa, eli korkoja ja kuluja voidaan antaa anteeksi, varsinkin Takuusäätiön takaamassa lainassa. Voit olla myös itse yhteydessä Takuusäätiöön ja saada sieltä neuvoja. Lisäksi voit hakea kotikunnastasi sosiaalista luottoa, jos velkojen määrä ei ole suuri. Tsemppiä kaikille velallisille ja älkää hätääntykö vaikka kuntasi velkaneuvontaan olisi pitkät jonot. Kun sinne sitten aikanaan menee, niin asiat alkavat järjestyä ja voi ottaa itse puheeksi nuo edellä mainitsemani vaihtoehdot. Jos on jo maksuhäriömerkintöjä, niin tuo velkajärjestely on paras vaihtoehto, siihen on kuitenkin jotain rajoituksia, kuten opiskelu (tai oli, mutta velkajärjestelylaki on muuttunut, esim. aiemmin kesti 5 vuotta, nyt pääsääntöisesti 3 vuotta eli muitakin helpotuksia on voinut tulla, niistä ajoista, kun olin vielä alalla.
- Anonyymi
Mä en saa, apua velkajärjestelystä,, koska mulla on omaisuutta. Sen realisoimiseen menee hetki.
t. Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en saa, apua velkajärjestelystä,, koska mulla on omaisuutta. Sen realisoimiseen menee hetki.
t. AloittajaYritä realisoida autosi, niin saat varmaan siitä enemmän kuin tuon tarvitsemasi 300e. En kirjoita tätä siis pahalla. Ja kyllä velkajärjestelyyn pääsee, vaikka olisi omistusasunto. Ja myös auto, jos pystyt osoittamaan sen, että auto on sinulle tarpeellinen esim. työssäkäynnin vuoksi. Eri asia, jos on kesämökkiä tms. Mutta Takuusäätiön takaaman lainan voi saada, vaikka olisi omaisuuttakin.
- Anonyymi
Kerro nyt ensin, miksi et pysty tunnistautumaan.
Mitä on tämä omaisuutesi, jota pitäisi pystyä realisoimaan, kuten alempana mainitaan? Jos se on asunto, missä se on? (tarvitaan luonnollisesti pantti). Lisäksi tarvitaan velkakirja, joten minne asti tulisit laittamaan nimesi paperiin?
Alempana on puhe velkajärjestelystyä. Jos olet menossa velkajärjestelyyn, et ole maksukykyinen. Miksi kukaan lainaisi sinulle yhtään mitään?- Anonyymi
En pysty tunnistautumaan, koska mulla ei ole pankin vaatimaa henkilöllisyystodistusta.
Ja omaisuus on ihan rahaa, joka on kiinni sijoituksessa. Sen irrottaminen vaatii hetken. Oliko muuta kysyttävää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pysty tunnistautumaan, koska mulla ei ole pankin vaatimaa henkilöllisyystodistusta.
Ja omaisuus on ihan rahaa, joka on kiinni sijoituksessa. Sen irrottaminen vaatii hetken. Oliko muuta kysyttävää?Enkä ole velkajärjestelyssä enkä menossa siihen. Mulla ei ole velkoja. Enkä edes pääsisi mihinkään järjestelyyn, koska mulla on varallisuutta.
Autin voin antaa velan pantiksi. Sen arvo on aika paljon enemmän ku 300e. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja omaisuus on ihan rahaa, joka on kiinni sijoituksessa. Sen irrottaminen vaatii hetken. Oliko muuta kysyttävää?Sitten sun vain täytyy odottaa se hetki, että saat realisoitua sijoituksesi.
- Anonyymi
Ymmärrät varmaan, että harva lähtee tuntemattomalle ihmiselle ottamaan pikavippiä. Mutta toivon silti, että saat asian hoidettua jollain tavalla 👍
- Anonyymi
Jos sulla kerran on auto niin sitä vastaan sun pitäis helposti saada 300 e vippiä joko jostain panttilainaamosta tai SAV:lta (SuomenAutoVakuus). Auto jää käyttöösi mutta sen omistusoikeus on lainanantajalla siihen asti kunnes olet maksanut takaisin.
- Anonyymi
Ei 300 eurolla kolmea kuukautta elä, se on mahdottomuus. Pelkkä tunnistautuminen tässä tilanteessa tuskin auttaa. Miten sinulla voi olla omaisuutta jos et pysty mitenkään osoittamaan kuka olet, ei sinuun kukaan luota.
- Anonyymi
Juu kyllä aloittajalla on huijaus mielessä.
300€ saa kanista helposti, vie se iphone ja ipadi kaniin niin saat heti 500-1000€ rahaa jolla voit ostaa käytetyn luurin 50€ tilalle.
Sitten ne merkkivaatteet, kengät yms. muuta rahaksi.
Kerää pulloja ja tölkkeja yms. rahan arvoista.
Toisekseen tuskin tuo tilanne on yllättäen tullut, olisit aloittanut sopeutustoimet ajoissa.
Oma talouteni on nyt 2000€ miinuksella rempan takia mutta sopeudun ja kikkailen ja jo parin kuukauden päästä olen selvillä vesillä.
varallisuutta mulla on kiinnitettynä ½milliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293537- 851835
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151611Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541352VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901194Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1081162- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80915Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887