Nordean leväperäisyys

Anonyymi-ap

Taas on tunnistus jumissa Nordeaan. Kirjautumisyritykseni päättyi ruudulla olevaan tekstiin "SINUILLA EI OLE TILIÄ NORDEASSA" (Ei kuulemma lainojakaan, onneksi...)

Eilen ilmoitettiin, että edellisenä päivänä ilmennyt ongelma johtui muutostöistä ja asia on nyt korjaantunut.

Eikö Nordea piittaa lainkaan asiakkaistaan? Tyytyväisenä lepäävät laakereillaan ja pahoittelevat päivät pääksytysten ongelmista, joita eivät edes yritä' korjata?

Pitää varmaan vaihtaa pankkia, jos tilanne ei muuksi muutu!

16

428

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vieläkään minulla "ei ole tiliä Nordeassa". Kohta teen rikosilmoituksen varojeni kähveltämisestä. Netti-ilmoituksen mukaan syynä häiriöön on taas "muutosyöt". Eivätkös ne jo pari kertaa viimeisen viikon aikana ole loppuneet ja saatu kuntoon? Pankeilla pitäisi olla samanlainen korvausvelvoite tällaisista katkoista kuin sähköyhtiöillä on pidemmistä sähkökatkoista. Nordeakin voisi saada palvelunsa kuntoon, jos jokaiselle kärsineelle asiakkaalle maksettaisiin vaikkapa 50€ jokaiselta tunnilta, kun palvelut ovat olleet alhaalla.

• Anonyymi

90 - luvulla kun lama alkoi ja EKA kauppaketjun pankki meni konkurssiin niin sinne meni suurin osa ihmsten säästöistä. 3000 markkaa oli maksimi kun sai, vaikka tilillä olisi ollut kuinka paljon enemmän.

nyt kun lamaa eletään taas ja näitä "sattumakatkoja" ja "muka venäläisten syytä ja palveluestoja" tulee, niin taitaa olla parempi tyhjätä tili ja piilottaa setelit johonkin, pysyypähän rahat itsellä eikä jää mieron tielle. tilillä voi pitää näköjään korkeintaan sataa euroa yllättäviä menoja varten.

• Anonyymi

Satasesta meinaat laskujasi maksella?

• Anonyymi

Hei, stubbin ja kataisen pankkiirivirheitä ei todellakaan tule maksaa. Palli ja saattohoidot pitäisi järjestää kuitenkin tyylikkäämmin kuin kuvista jo arvaillaan.

• Anonyymi

tyhjensin tilin tänään, siinähän pyörittävät pankkitoimintaa jonkun muun rahoilla

• Anonyymi

Korkoja et sitte saanutkaan. Ois kannattanu irtisanoa koko tili eikä vaan tyhjentää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korkoja et sitte saanutkaan. Ois kannattanu irtisanoa koko tili eikä vaan tyhjentää.

Mitä ihmeen korkoja? Eihän Nordea mitään korkoja maksa! Sen sijaan korkoja varmasti ottanevat ja rutkasti, jos ”irtisanot koko tilin”, joka sattuu myös olemaan lainanhoitotili.

• Anonyymi

Fivakin on vaitonainen, kukaan ei vastaa kysymyksiin suoraan. Kyse on ihmisten rahoista!

• Anonyymi

Kirjoitin eilen tänne otsikolla "Nordea valehtelee". Se oli liikaa joillekin, ja ihan faktapitoinen ja asiallinen viestini poistettiin. Eilen nimittäin Ylen tv-uutisissa sekä klo 18 että 20.30 Nordean edustaja väitti häiriöiden olevan ohi.

Kokeilin maksaa laskua eilen kello 19.50. Jo kirjautumissivulla oli keltaisella nauhalla ilmoitus, että MAKSUT-osio ei toiminut. Maksujen toimimattomuus ei siis ole Nordean mielestä mikään häiriö?

• Anonyymi

Vaihdoin 15v sitten asiakkuuden Danske Bankista S-Pankkiin, kun Danske ei tuntunut saavan verkkopankkiaan toimivaksi. Olin ollut asiakkaan jo lapsesta eli Postipankin ajoista lähtien. Ei ole ollut valitettavaa. Koskaan en ole muiden suomalaisten pankkien asiakan ollut.

• Anonyymi

Aloittaja siis aikoo vaihtaa pankkia. Et ole turvassa missään.

Hyökkäykset pohjoismaisista IP osoitteista joten geoblokkaus ei toimi.

https://www.hs.fi/talous/art-2000010761540.html

"”Todennäköisesti kodinkoneita on käytetty bottiverkkoina. Yhteiskunnassa on syytä keskustella verkossa olevien kodinlaitteiden suojauksen tärkeydestä.”"

Elikkäs siinähän vaihdat pankkia kun nyt kohteeksi joutuneeseen Nordeaan käytetty toimintatapa jalkautetaan käyttöön koko pankkisektorille.

• Anonyymi

Näin just. Pankin keinot on aika rajalliset tollasessa valtavassa pommituksessa, pahimmillaan 15 milj. palvelupyyntöä samaan aikaan! Nordea tosin isona ylikansallisena pankkina on kiinnostavampi kuin vaikka S-pankki.
        Mä on ollut S-pankissa sen alusta lähtien ja hyvin on pelannut, mutta kyllä ollut välillä vissiin noita samoja ongelmia. Olen näissä tilanteissa seuraavana päivän kokeillut taas ja on päässyt.

Kaikkein pahin pankkiongelma on se kun ihmiset kirjautuu huijaussivuille ja se ei ole yhtään pankin syy vaikka niin väitetään. Ainakin 10 vuotta on jankutetettu EI KIRJAUDUTA EMAIL- ja TEKSTARILINKKIEN KAUTTA HÖPÖHÖPÖOSOITTEISIIN! Ei ole lanttiakaan viety tms. ja mä oon nettipankkia käyttänyt siitä lähtien, kun se OP:ssa alkoi, mut sillon hoidin äidin pankkijutut, ku se ei opetellu edes tietokonetta käynnistään.

lajijasuris

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin just. Pankin keinot on aika rajalliset tollasessa valtavassa pommituksessa, pahimmillaan 15 milj. palvelupyyntöä samaan aikaan! Nordea tosin isona ylikansallisena pankkina on kiinnostavampi kuin vaikka S-pankki.
        Mä on ollut S-pankissa sen alusta lähtien ja hyvin on pelannut, mutta kyllä ollut välillä vissiin noita samoja ongelmia. Olen näissä tilanteissa seuraavana päivän kokeillut taas ja on päässyt.

Kaikkein pahin pankkiongelma on se kun ihmiset kirjautuu huijaussivuille ja se ei ole yhtään pankin syy vaikka niin väitetään. Ainakin 10 vuotta on jankutetettu EI KIRJAUDUTA EMAIL- ja TEKSTARILINKKIEN KAUTTA HÖPÖHÖPÖOSOITTEISIIN! Ei ole lanttiakaan viety tms. ja mä oon nettipankkia käyttänyt siitä lähtien, kun se OP:ssa alkoi, mut sillon hoidin äidin pankkijutut, ku se ei opetellu edes tietokonetta käynnistään.

lajijasuris

... lisään nyt vielä sen, että koska Nordealla vaan isot ongelmat jatkuu ja jatkuu mutta muut pankit ei ole kertonut juuri ongelmista. Oma S-pankki toiminut ainakin oikein hyvin viimeiset kuukaudet ja kaikki vuodet. Muistaakseni viimeksi keväällä oli useesti huomattavaa hitautta maksujen vahvistusten kanssa jonkin verran mutta mitään varsinaista haittaa ei tullut. Siispä kyllä Nordean omissa laitteissa ja ohjelmistoissa on myös jotain päivittämisen tai korjaamisen tarvetta, ei kaikki voi olla palvelunestohyökkäyksiä

lajijasuris

• Anonyymi

Olen ollut Nordean asiakas kymmeniä vuosia täydellä luottamuksella. Nyt tilanne muuttui "palveluksenestohyökkäysten" jälkeen. Samaan aikaan tuli ilmoituksia "huoltokatkoista". Itse olen päässyt nettisivuille näinä päivinä viim toisella yrityksellä. Ei siis isoja ongelmia. Ongelma syntyi, kun huomasin tililläni tilisiirrosta aiheutuvia tuplaveloituksia syys-lokakuun aikana. Koskaan aiemmin ei millään tililläni ole ollut vääriä veloituksia. Nyt on luottamus mennyt varsinkin kun Nordea nyt syyttää ongelmistaan tavan kuluttajien jääkaappeja yms. Entäs ne 10 % palvelunestohyökkäyksistä, jotka pääsi läpi, kun 90% vain torjuttiin?

• Anonyymi

Meillä kyllä jo 10-20 vuotta sitten Nordea (vai oliko vielä Merita) jätti tilittämättä yrityksen maksupäätteeltä tulevaa rahavirtaa.

• Anonyymi

Olen ollut Nordean asiakas kymmeniä vuosia täydellä luottamuksella. Nyt tilanne muuttui "palveluksenestohyökkäysten" jälkeen. Samaan aikaan tuli ilmoituksia "huoltokatkoista". Itse olen päässyt nettisivuille näinä päivinä viim toisella yrityksellä. Ei siis isoja ongelmia. Ongelma syntyi, kun huomasin tililläni tilisiirrosta aiheutuvia tuplaveloituksia syys-lokakuun aikana. Koskaan aiemmin ei millään tililläni ole ollut vääriä veloituksia. Nyt on luottamus mennyt varsinkin kun Nordea nyt syyttää ongelmistaan tavan kuluttajien jääkaappeja yms. Entäs ne 10 % palvelunestohyökkäyksistä, jotka pääsi läpi, kun 90% vain torjuttiin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      7197
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      47
      4986
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      56
      2821
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      5
      2328
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1328
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      186
      1250
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      92
      1063
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      283
      945
    9. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      876
    10. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      179
      850
    Aihe