Mulla on kokemusta kahdesta rouvasta. toinen oli 56 v. ja toinen 60 v. Oli niin viimeisen päälle ylikylän juttu harastaa seksiä kummankin kanssa. Jani-Petteri 17 v.
Älkää morkatko 50 -60 v. naisia.
13
1756
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän se. Sarja-aloittaja. 🤣
- Anonyymi
Aloittajalla on kokemusta ainoastaan runkkaamisesta.
- Anonyymi
Tai se on perheenisä, joka on jumissa teiniajan fantasioissaan.
- Anonyymi
Tunnetko sinä?
- Anonyymi
Osuiko arkaan paikkaan?
- Anonyymi
Jani-Petteri 17v paljastuikin fantasioivaksi perheenisäksi. 😄
- Anonyymi
Todistelija Tauno taas vauhdissa. 🤣🤣🤣
- Anonyymi
...olin 80/90 -luvun vaihteessa reilu 25v, tekussa ja 61 vuotiaan siivoojan kanssa parin kuukauden seurustelusuhteessa.
Täytyy sanoa, että luudanvarren yms. puristamiseen tottuneet kätöset olivat ihan eri planeetalta tuntuvaa. - Anonyymi
70v mummokin on viellä ihan panokuntonen👍👍
- Anonyymi
Niin on
- Anonyymi
Olin 13v ja naapurin täti n.50 v.poikuus meni ja kiima tuli. nyt 77v ja vieläkin kiimassa
- Anonyymi
Älytön avaus. 17v ikäiselle 22v nainenkin on iso pala.
- Anonyymi
Itsekkään en ole mikään juniori, mutta tiedän yhden plus kuuskymmpisen naisen joka on ihan kivan näköinen ja hyvä tyyppi. Ikäerokaan ei ole ihan järjetön, mutta on vain asioita joiden vuoksi ei ole mitään.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle342755Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362591Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532564Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt962094Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle401961Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3131742- 1501526
- 731388
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231158Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271123