Nordeassa on jatkuvasti häiriö. Rahat on tyhjennetty 2 kertaa viikon aikana tililtä.
Nordea häiriö
12
354
Vastaukset
- Anonyymi
Kahden kuukauden aikana Nordea ei päästä maksamaan tärkeitä maksuja.
Nordea itse ei edes pääse omiin pankkijärjestelmiinsä.
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/c5952cb3-b0c0-46df-b158-c6a85967a3b3
VITTU MITÄ PASKAA!- Anonyymi
kuka käskee olla masokistinen pellepankin silmään kusema aasiakas?
Vie rahasi jonnekin missä systeemit toimivat.
- Anonyymi
Ei niitä rahoja mihinkään ole tyhjennetty. Itseasiassa sulla mitään rahoja olekaan, ne on lainattu edelleen muille ihmisille. Mutta paperilla oleva saldo vaan ei ajoittain näy, kun tietokoneet kyykkäilevät.
- Anonyymi
Osaatko vastata. Miksi katevarausta on tehty 2 kertaa samasta summasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ostanut saman hintaisen asian kaksi kertaa?
Näkyy virheellisesti yksi ostokerta kahtena?
Korttikone on imaissut maksusi kahteen kertaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katevaraukset on välillä muutenkin mitä sattuu. Katso vaan tarkasti, mitä tililtä oikeasti lähtee.
- Anonyymi
No joo, nyt taitaa olla aika vaihtaa pankkia. 27 vuotta sitä kesti…
- Anonyymi
Jos sinulla on vain yhden pankin tunnukset, toimi näin
https://www.is.fi/digitoday/art-2000010756569.html
Eikö tämä pelleily ala olla jo lapsellista leikkimistä. Olen pankin asiakas omistaja mutta AINA siitä asti kun pankkikortin ottanut niin pitänyt käteistä riittävästi. Mikään taho tai instanssi ei voi taata etteikö häiriöitä tietoliikennemaailmassa tulisi....SE JOS MIKÄÄN ON VARMA. Olen kestänyt hyvin ystävien naurun kun olen sanonut että rahalla maksan ja jos liike ei halua ottaa rahaa vastaan ostosta maksaessa niin siihen loppuu sen liikkeen käyttö minun osalta. Ainut toimiva systeemi on rahat seteleinä tai kolikkoina, sen näkee ja tuntee sekä niin kauan kun seteli on ehjä niin se on varmasti toimiva maksuväline sekä arvo sitä miltä näyttäytyy.
Pankkitoiminta on niin haavoittuvainen ja kallis toimintamalli asiakkaalle.....
RAHAA SETELEINÄ JOKO ON TAI EI OLE KUKKAROSSASI, KORTTI PILVISSÄ TÄNÄ PÄIVÄNÄ. - Anonyymi
Hoidan neljää eläkesalkkua eli firetykseen tarkoitettua
googlaa firetys
niissä on yhteensä yli puolet finanssialaa kun sampo lasketaan finanssiksi
nordea sampo mandatum
pidän tätä keskiössä enkä helposti vaihda
yritän kerätä niin suurta kassaa kuin mahdollista jotta jos valtio myy
yhtiöitä ja piensijoittajat voivat olla mukana ja hinta on sopiva voin ostaa jotain
nordeaa vastaan venäläiset hyökkäävät koska se on tärkein Suomen pankki
ja erittäin tärkeä pohjoismaissa siksi sillä tulee olemaan vastustajia putinisteista aina. Huomatkaa, että Nordea lähti ajoissa putiniasta eikä jäänyt mahastaan
kiinni ja venäläiset käyttivät sitä rahanpesuun josta heitä ei rangaista vaan
Nordeaa mikä on tietty aivan väärin EU:ssa että pankkia rangaistaa eikä diktatuurivaltiota ja löpsyjä eu-johtajia jotka antavat neuvostoputinian
tehdä kauppoja EU:ssa - Anonyymi
https://yle.fi/a/74-20118800
KRP tutkii. Kohta selviää onko kansalaisten omat koneet valjastettu hyökkäyksiin. Jos on niin ainoa pelastus sitten on paluu pankkikirjoihin, koska laiska suomalainen ei koneitaan päivitä.
Suljettu systeemi on turvassa hyökkäyksiltä. - Anonyymi
Minua "järkyttää" ihmisten tekemä pankin / tiettyjen yritysten nuoleskelu ja liekö björnin siinä samalla. Mikä näitä ihmisiä vaivaa. Ei liikuta yhtään jos pari pankkia menee.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5794736/nordea-taas-kaatunut - Anonyymi
Kannattaa nostaa rahat käteiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293497- 851825
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151591Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887