Kaukolämpö Hyrylän (Tuusula) alueella

Anonyymi-ap

Tervehdys,

tämä voi mennä vähän ohi yleisistä aihepiireistä mitä täällä yleensä käsitellään mutta ajattelin silti kokeilla onneani. Kyse on kaukolämmöstä ja sen hinnasta, nimenomaan Tuusulassa toimivan Tuusulanjärven lämpö (entinen Vantaan Energia Keski-Uusimaa) hinnoittelusta. Meillä on siellä vähän hallitilaa ja kaukolämmitys, tarkistin tässä että olen saanut vuoden 2022 alusta lukien 4 kpl hinnankorotusilmoituksia: +14, +10, +14 ja nyt tänään tuli postissa +8 % korotusilmoituksia, eli yhteensä noin +54 % korotus vuoden 2022 alkuun verrattuna. Elinkustannusindeksi on noussut samassa ajassa noin 18 %. Tiedän, ettei se ole ihan vertailukelpoinen arvo kun on kyse teollisesta kaukolämmöstä, mutta mielestäni antaa jotain suuntaa kuitenkin.

Mitä mieltä olette, jos teillä on toimitilaa / ehkä omakotitalo Tuusulanjärven lämmön kaukolämmössä? Onko todella kyse "haastavan toimintaympäristön ja yleisen kustannustason noususta" kuten jokaisessa neljässä hinnankorotuskirjeessä todetaan?

Onhan se tietysti kiva yhtiölle, joka on saanut käytännössä palvelumonopolin tietyllä alueella.

yt, - lämpö-mortti

0

369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
        Ikävä
        105
        1699
      2. 72
        1284
      3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
        Ikävä
        90
        1252
      4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
        Kotimaiset julkkisjuorut
        280
        1043
      5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
        Ikävä
        47
        971
      6. 95
        939
      7. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
        Ikävä
        83
        835
      8. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
        Ikävä
        50
        802
      9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
        Ikävä
        55
        763
      10. 48
        755
      Aihe