kahvipaussi.fi

Anonyymi-ap

Moi onko kukaan tilannut kahvipaussi.fi nettimyymälästä kahveja? Onko luotettava firma? Kahvit ilmeisesti tulee joko Norjasta tai Ruotsista. Tiedustelin facebookin kautta heiltä mistä kahvit lähetetään, mutta eipä nuo ole vastanneet minulle mitään.

10

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taas huijarisivu, saahan sitä kavia kaupoista ja tarjouksissa halpaakin.

      • Anonyymi

        suomalaiset kahvit on minun suuhun pahanmakuisia. Ulkomaalaiset kahvit on paljon paremman makuisia. Kyllä se niin vaan on että hyvää ei saa halvalla, ja laadusta pitää maksaa enemmän. Niin se menee yleenä kaikissa tuotteissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suomalaiset kahvit on minun suuhun pahanmakuisia. Ulkomaalaiset kahvit on paljon paremman makuisia. Kyllä se niin vaan on että hyvää ei saa halvalla, ja laadusta pitää maksaa enemmän. Niin se menee yleenä kaikissa tuotteissa.

        Kyllä se niin vaan on että hölmöjä on helppo huijata ulkomaisella "laadulla" :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suomalaiset kahvit on minun suuhun pahanmakuisia. Ulkomaalaiset kahvit on paljon paremman makuisia. Kyllä se niin vaan on että hyvää ei saa halvalla, ja laadusta pitää maksaa enemmän. Niin se menee yleenä kaikissa tuotteissa.

        Pahanmakuista kahvia olen saanut vain ulkomailla!
        Poikkeus voisi olla joskus 1970- luvulla tms. jostain baarista ostettu puoli päivää seisonut kahvi. Suomessa paahtimot hyväksyvät vain laadukkaan raaka- aineen ja osaavat kyllä kahvia paahtaa. Osalla kotimaisten valmistajien kahveista on pakkauksessa jopa koodi jolla voi kahvin alkuperän jäljittää tilalle josta pavut ovat peräisin.
        Eräänä laadun takeena voidaan pitää sitäkin ettei nuori Armi Kuusela tullut valituksi Pauligin Paula- tytöksi vaikka pyrkikin pestiin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se niin vaan on että hölmöjä on helppo huijata ulkomaisella "laadulla" :)

        Ai jaa? No miksihän tuo ulkomainen "laatu" on paremman makuinen minusta? Ennemmin minä juon hyvän makuista kahvia kuin pahan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa? No miksihän tuo ulkomainen "laatu" on paremman makuinen minusta? Ennemmin minä juon hyvän makuista kahvia kuin pahan.

        Ei maailmassa kasva niin erimakuisia kahvilaatuja kuin kuvittelet ja yllättäen Suomeen on tuotu iät ajat parhaimmiksi luokiteltuja laatuja. Suomalaiset on tavallaan poispilattuja kahvista sillä he ovat saaneet nauttia parhaista kahvilaaduista aina!
        Tyypillistä on kaikessa se, että kun on hyvää saatu riittävän pitkään, hyvään on totuttu ja vaaditaan yhä parempaa, tämä on tilanne suomalaisten kahvi- ininän kohdalla. Jatkossa suomessakin paahdettava kahvi tulee huononemaan koska parhaat kahvipapualueet ilmastonmuutoksen seurauksena ovat jo alkaneet kutistua.

        ps. suomalaiset kahvi- inisijät, maistelkaapa vaikka Turkin ihania kahveja...sakkojen kera...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa? No miksihän tuo ulkomainen "laatu" on paremman makuinen minusta? Ennemmin minä juon hyvän makuista kahvia kuin pahan.

        Enemmistö juo suomalaista hyvästä syystä. Ostin pitkästä aikaa Juhla Mokkaa ja onpa hyvää, vaihtelu virkistää kahveissakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei maailmassa kasva niin erimakuisia kahvilaatuja kuin kuvittelet ja yllättäen Suomeen on tuotu iät ajat parhaimmiksi luokiteltuja laatuja. Suomalaiset on tavallaan poispilattuja kahvista sillä he ovat saaneet nauttia parhaista kahvilaaduista aina!
        Tyypillistä on kaikessa se, että kun on hyvää saatu riittävän pitkään, hyvään on totuttu ja vaaditaan yhä parempaa, tämä on tilanne suomalaisten kahvi- ininän kohdalla. Jatkossa suomessakin paahdettava kahvi tulee huononemaan koska parhaat kahvipapualueet ilmastonmuutoksen seurauksena ovat jo alkaneet kutistua.

        ps. suomalaiset kahvi- inisijät, maistelkaapa vaikka Turkin ihania kahveja...sakkojen kera...

        Sori kaveri, juon jatkossakin ulkomaalaisiakahveja. Ne nyt vaan on paremman makuisia. Turha repiä pelihousuja siitä jos joku toinen ei pidä samasta mistä sinä pidät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori kaveri, juon jatkossakin ulkomaalaisiakahveja. Ne nyt vaan on paremman makuisia. Turha repiä pelihousuja siitä jos joku toinen ei pidä samasta mistä sinä pidät.

        Kannattaa ne pelihousutkin ostaa kestävät ja mukavat eikä kalliit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori kaveri, juon jatkossakin ulkomaalaisiakahveja. Ne nyt vaan on paremman makuisia. Turha repiä pelihousuja siitä jos joku toinen ei pidä samasta mistä sinä pidät.

        Eikä varsinkaan kannata repiä kun 95% juo suomalaisia kahveja. Ihan vapaasti jokainen voi pitää omaa makuaan parhaana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4618
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      128
      4060
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      34
      2624
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      200
      1653
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1306
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      1279
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1238
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1223
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1183
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1095
    Aihe