🤔🐀☕ tai no tapauskohtaistahan se on. Näin jälkernpäin ajatellen niin kuusi vuotta ei ollut riittävä aika mulle.
Kauan menee siihen kun toipuu erosta
51
419
Vastaukset
- Anonyymi
Pari viikkoa. Olin aika kyllästynyt koko daamiin.
- Anonyymi
Daami on kiva sana. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Daami on kiva sana. 🙂
Venkulat käyttää sitä
Tuli tuosta pirkkalehden kotona keitetystä lohikeitosta mieleen, että jokaisella varmaan ne omat niksit. Mulla se, että kala sulatettuna kylmään vähään veteen/kalaliemeen. Kun vesi kiehuu niin sitten juurekset (paras maku kun on pelkkää perunaa). Mun keitoissa ei ole lanttua. Mausteeksi pippureita kokonaisina ja suolaa jis ei ole laittanut kalaliemikuutiota. Lopussa maitoa ja ehkä tilkka kermaa. Sitten voidellaan (saa olla kuivunut) ruisleipäviipale ja laitetaan se hetkeksi hautumaan keiton päälle. Kun leipä on otettu pois niin voi heittää tilliä sopan päälle. Laakerinlehteä en ole ymmärtänyt kun se ei maistu miltään.
Seitistäkin saa hyvän sopan näin.- Anonyymi
Miten sinusta on tullut jämerä perinteinen nainen?
Anonyymi kirjoitti:
Miten sinusta on tullut jämerä perinteinen nainen?
Ihan itsekseen. 4 lapsen työläisperheessä kasvatus oli sitä että sai soppalautasen naaman eteen. Käyttäytymismallin sain Enid Blytonilta ja Anni Polvalta. Kai meistä maalaiskoulussa hiottiin sopivia kotirouviakin.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Ihan itsekseen. 4 lapsen työläisperheessä kasvatus oli sitä että sai soppalautasen naaman eteen. Käyttäytymismallin sain Enid Blytonilta ja Anni Polvalta. Kai meistä maalaiskoulussa hiottiin sopivia kotirouviakin.
Luulen että olet syntynyt 1989-luvulla.
Anonyymi kirjoitti:
Luulen että olet syntynyt 1989-luvulla.
Mun syntymäajalla ei ole palstalla merkitystä. Oikea tietänee sen kun olen vihjaillut. Siltä varalta että luulet mua joksikin tuttavaksesi sanon että 1989 se ei kuitenkaan ole.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Mun syntymäajalla ei ole palstalla merkitystä. Oikea tietänee sen kun olen vihjaillut. Siltä varalta että luulet mua joksikin tuttavaksesi sanon että 1989 se ei kuitenkaan ole.
Oliko multinikkimies tämä se hahmosi, jolle oli jäänyt sellon kauppakeskuksesta cajunbroileri mieleen?
Anonyymi kirjoitti:
Oliko multinikkimies tämä se hahmosi, jolle oli jäänyt sellon kauppakeskuksesta cajunbroileri mieleen?
Missähän perähikiällä kuvitellaan, että täällä on vain yksi mies kirjoittamassa multinikkeineen? Katsoppa kuule Suomen karttaa ja mieti viittä miljoonaa ihmistä joille palsta on avoin. Olisi todellinen ihme jos täällä olisi vain yksi mies kirjoittamassa.
Lyhyemmin ainoasta nikistäni sanon etten ole susi enkä kukaan muukaan etenkään mies.- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Missähän perähikiällä kuvitellaan, että täällä on vain yksi mies kirjoittamassa multinikkeineen? Katsoppa kuule Suomen karttaa ja mieti viittä miljoonaa ihmistä joille palsta on avoin. Olisi todellinen ihme jos täällä olisi vain yksi mies kirjoittamassa.
Lyhyemmin ainoasta nikistäni sanon etten ole susi enkä kukaan muukaan etenkään mies.Ympäri suomen skutsien.
- Anonyymi
Kyllä siihen varmasti yli 10v. Meni, että lopulta olin sinut tapahtumien kanssa.
Enää en sure menneitä, vaan katse on suunnattu tulevaisuuteen.- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Hienoa, että olet päässyt yli. Tsemppiä sulle!
Kiitos!
Onhan se työtä vaatinut. Paljon mietiskelyä siitä miksi kaikki meni niinkuin meni. Mitä itse olisin voinut tehdä toisin. Mitä minussa on parannettavaa, missä on niitä kasvunpaikkoja. Kaikestahan ei voi vain toista syyttää, täytyy uskaltaa katsoa peiliin ja nähdä myös ne omat puutteensa.
Se on ollut kipeä ja vaikea kasvun prosessi. Anonyymi kirjoitti:
Kiitos!
Onhan se työtä vaatinut. Paljon mietiskelyä siitä miksi kaikki meni niinkuin meni. Mitä itse olisin voinut tehdä toisin. Mitä minussa on parannettavaa, missä on niitä kasvunpaikkoja. Kaikestahan ei voi vain toista syyttää, täytyy uskaltaa katsoa peiliin ja nähdä myös ne omat puutteensa.
Se on ollut kipeä ja vaikea kasvun prosessi.Mulla on ollut toisenlainen kasvun prosessi. Niinkuin sanoin, niin kohtalot on erilaisia. Mulle taas oli tarkkaan kerrottu että ihan kaikki oli mun syytä. Jopa kolari missä en edes ollut mukana. Siitä oli vaikea lähteä luottamaan täpöllä uuteen ihmiseen vaikka hän vei jalat alta heti ensi silmäyksellä.
Tuo kuusi vuotta oli siis kulunut kun tavattiin kaipauksen kanssa ekan kerran.
- Anonyymi
Voimia! Riippuu varmaan tilanteesta. Tiedän ihmisiä, jotka ovat tulleet jätetyksi. Se vie varmasti enemmän aikaa, mutta ne ihmiset ovat entistä vahvempia toivuttuaan. Siis jos jätetty vain uuden ihastuksen takia, ettei mitään todellista syytä.
Kiitos! Tottahan se on, että sitä vahvistuu, kun huomaa että tulipa tuostakin selvittyä. Monesti sitä naimisiin mennessä kuvittelee tehneensä loppuiän ratkaisun. Harvat ovat tuollaisia ensi treffit alttarilla tyylisiä, jotka huvikseen avioituvat. Itse en kyllä mitenkään heikkona pitänyt ennen eroakaan. Pehmeän kuoren alla mulla on sisukas ydin.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Kiitos! Tottahan se on, että sitä vahvistuu, kun huomaa että tulipa tuostakin selvittyä. Monesti sitä naimisiin mennessä kuvittelee tehneensä loppuiän ratkaisun. Harvat ovat tuollaisia ensi treffit alttarilla tyylisiä, jotka huvikseen avioituvat. Itse en kyllä mitenkään heikkona pitänyt ennen eroakaan. Pehmeän kuoren alla mulla on sisukas ydin.
Uskon tämän.
- Anonyymi
Melko tasan kaksi vuotta meni.
Eräänä aamuna heräsin ja totesin - "En tunne enää mitään" (häntä kohtaan).
Entinen oli 8v itseäni nuorempi, nykyinen tasan 30v nuorempi.
Voi tosin olla, etten koskaan enää heittäydy aivan täydestä sydämestäni suhteeseen. - Anonyymi
Helposti.Luottamus rikottiin ja sehän oli siinä.
Oltiin lasten vuoksi kaverit.Inhosin joka hetkeä mutta pakko oli tulla toimeen.
Sen jälkeen menikin vuosia jopa 15 vuotta että ihastuin uudelleen uuteen.Lapsen takia munkin piti sitä yhteyttä pitää kun oli yhteishuoltajuus. Se tietysti osaltaan pitkitti tuntemuksia. Mulla meni se kuusi vuotta ihastumiseen. Olin jo päättänyt elellä yksikseni rauhassa loppuikäni kunnes ...
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Lapsen takia munkin piti sitä yhteyttä pitää kun oli yhteishuoltajuus. Se tietysti osaltaan pitkitti tuntemuksia. Mulla meni se kuusi vuotta ihastumiseen. Olin jo päättänyt elellä yksikseni rauhassa loppuikäni kunnes ...
Ja enääkö tätä ei ole gubbe?
Itsellä meni joku 6-7 vuotta, kun huomasin ettei sillä ollut enää väliä. Olen se jätetty osapuoli. Nyt siitä on jo 15 vuotta kohta ja tuntuu, kuin olisin aina ollu sinkku.
Jätetyn on hankalampi selvitä erosta. Toinen senkun hyppää uuteen suhteeseen sen kummemmin murehtimatta. Hienoa, että olet selvinnyt siitä. 15 vuoden jälkeen sitä varmaan tuntuu jo siltä että voisi uudenkin suhteen aloittaa. Entisen kokemuksen jälkeen vain on vähän varovaisemoi siitä kenet hyväksyy.
lounas.ajatus kirjoitti:
Jätetyn on hankalampi selvitä erosta. Toinen senkun hyppää uuteen suhteeseen sen kummemmin murehtimatta. Hienoa, että olet selvinnyt siitä. 15 vuoden jälkeen sitä varmaan tuntuu jo siltä että voisi uudenkin suhteen aloittaa. Entisen kokemuksen jälkeen vain on vähän varovaisemoi siitä kenet hyväksyy.
On se tuntunu jo pitemmän aikaa siltä, että olis voinu alkaa uuden suhteen, vaan mun kohdalla sellanen tuntuu täysin mahdottomalta. Minä en hyväksy ketä tahansa, eikä minustakaan näytä kiinnostuvan, ku sellaset jotka ei mulle kelpaa.
mustasusi kirjoitti:
On se tuntunu jo pitemmän aikaa siltä, että olis voinu alkaa uuden suhteen, vaan mun kohdalla sellanen tuntuu täysin mahdottomalta. Minä en hyväksy ketä tahansa, eikä minustakaan näytä kiinnostuvan, ku sellaset jotka ei mulle kelpaa.
Tuo kelpaaminen on ikävä sana. Siitä saa mielikuvan niinkuin heissä olisi jotakin vikaa. Jollekin toiselle he voivat kuitenkin olla ihan perfect match. Mukavampi sanonta on ei kiinnosta tms. siinä ei ole niin negatiivinen vivahde.
lounas.ajatus kirjoitti:
Tuo kelpaaminen on ikävä sana. Siitä saa mielikuvan niinkuin heissä olisi jotakin vikaa. Jollekin toiselle he voivat kuitenkin olla ihan perfect match. Mukavampi sanonta on ei kiinnosta tms. siinä ei ole niin negatiivinen vivahde.
Totta joo. Käytin huonoa ilmaisua. Aina ei ole ajatus mukana siinä, mitä kirjoittaa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
niin jani susta 18 v on parhaita. Syylistät nuoria naisia siitä ettei heitä kiinnosta yli 30 v vanhempi mies
Anonyymi kirjoitti:
niin jani susta 18 v on parhaita. Syylistät nuoria naisia siitä ettei heitä kiinnosta yli 30 v vanhempi mies
Onpa outo kommentti! Mitä kukaan kiinnostukselleen voi?
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Onpa outo kommentti! Mitä kukaan kiinnostukselleen voi?
Jani valittaa naisen puutetta koska ei ymmärrä ettei nuoret naiset ole kiinnostuneita yli 30 v vanhemmasta miehestä. Eivät he halua että heidän lapsillaan on iäkäs isä joka ei tule näkemään lapsenlapsia.
mustasusi kirjoitti:
Totta joo. Käytin huonoa ilmaisua. Aina ei ole ajatus mukana siinä, mitä kirjoittaa.
Mulla käy joskus (usein) että ajattelen jo jotakin uuta kirjoittaessani niin tulee virheitä.
Ei nämä palstajutut nyt mitään kaunokirjallisia tuotteita. Huolestuin vain, kun mietin että jos sanot jollekin päin naamaa, ettei tämä kelpaa!Anonyymi kirjoitti:
Jani valittaa naisen puutetta koska ei ymmärrä ettei nuoret naiset ole kiinnostuneita yli 30 v vanhemmasta miehestä. Eivät he halua että heidän lapsillaan on iäkäs isä joka ei tule näkemään lapsenlapsia.
No joo, mutta sinä et ymmärrä, etten ole pelkästään niin nuorista kiinnostunut.
lounas.ajatus kirjoitti:
Mulla käy joskus (usein) että ajattelen jo jotakin uuta kirjoittaessani niin tulee virheitä.
Ei nämä palstajutut nyt mitään kaunokirjallisia tuotteita. Huolestuin vain, kun mietin että jos sanot jollekin päin naamaa, ettei tämä kelpaa!Juu, en sellaista kieltä käytä. Kyllä sitä voi kohteliaasti kieltäytyä, jos tarve vaatii.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No joo, mutta sinä et ymmärrä, etten ole pelkästään niin nuorista kiinnostunut.
olet äskettäin sanonut että 18 v on parhaita. voitko perustella tämän
Anonyymi kirjoitti:
No mun exä otti kyllä paljon nuoremman. Rennyllä ja Johannalla on ikäeroa 35 vuotta. Ktri-Helenalla Ja Tommilla on ikäeroa 32 vuotta.
lounas.ajatus kirjoitti:
No mun exä otti kyllä paljon nuoremman. Rennyllä ja Johannalla on ikäeroa 35 vuotta. Ktri-Helenalla Ja Tommilla on ikäeroa 32 vuotta.
Jep. Ei se ikäero aina ole esteenä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
johan jani sain pakit 17 v netalta kolme vuotta sitten. eikö se kerro ettei tämän päivän teinejä kiinnosta. Sitä paitsi rennyn johanna vaimo ei ole teini.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
jännä että noi kaikki on julkkiksia . sanokaa joku tavalline ihminen jossa yli 50 v mies seurustelee parikymppisen kaa
Anonyymi kirjoitti:
jännä että noi kaikki on julkkiksia . sanokaa joku tavalline ihminen jossa yli 50 v mies seurustelee parikymppisen kaa
Kukapa niistä tietää? Varmasti niitä on.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kukapa niistä tietää? Varmasti niitä on.
ja sä haluut ettet tule ikinä näkee sun lapsenlapsia ja en tarkoita sun poikia nyt jos löytävät vaimon itselleen ja saavat lapsia
Anonyymi kirjoitti:
ja sä haluut ettet tule ikinä näkee sun lapsenlapsia ja en tarkoita sun poikia nyt jos löytävät vaimon itselleen ja saavat lapsia
No sitä ei voi tietää muutenkaan. En mä välttämättä voi edes saada enää lapsia. Ei ole varmuutta sellaisesta koskaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No sitä ei voi tietää muutenkaan. En mä välttämättä voi edes saada enää lapsia. Ei ole varmuutta sellaisesta koskaan.
Eli naisen pitää olla sellainen joka ei halua koskaan lapsia. Kivat hänelle
Anonyymi kirjoitti:
Minkäs sille voi, että lehdet kirjoittavat julkkiksista. Tässä on kumminkin tavisjuttua kun viisikymppinen mies seurustelee 18 vuotiaan kanssa ja kaikki on ihan ok.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009724062.htmlAnonyymi kirjoitti:
Kuuluuko se sulle jotenkin? Pitääkö sitä tupata nokkansa toisten asioihin?
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Minkäs sille voi, että lehdet kirjoittavat julkkiksista. Tässä on kumminkin tavisjuttua kun viisikymppinen mies seurustelee 18 vuotiaan kanssa ja kaikki on ihan ok.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009724062.htmljoo ja toi nainen haluaa lapsia. Jani ei voi saada lapsia. Löydätkö jonkun jutun missä ei haluta lapsia eli nuori nainen on valmis elämään loppuikänsä ilman lapsihaaveita.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Kuuluuko se sulle jotenkin? Pitääkö sitä tupata nokkansa toisten asioihin?
no janin lapset tykkää vanhemmista ja ylipainoisista naisista. Kuka vanhempi nainen haluaa parikymppisen miehen jolla ei ole edes sosiaalista elämää ja ystäviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395248- 853752
- 483145
- 623045
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451848Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751