Laske kaivattusi ja itsesi iät yhteen. Tulosta ei oo pakko kertoo.
Laskutehtävä
Anonyymi-ap
1021822
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- On aika ottaa sinuun etäisyyttäKohtalo tuli apuun ja järjesti sille puitteet. Ei sillä että olisi tyytyväinen, päinvastoin.
- Uusi kunnanjohtajaJokos tekoäly on kertonut, kenestä paras uusi kunnanjohtaja? Ketä persut vastustaa?
Vastaukset 102
Vanhimmat
70.
76.
69.
73.
70.
71.
🧐🧐🧐
Nytkö meni cuppinurin!?
Taisit täyttää äsken 73 ja sinun kaivattusi 47 niin siitä tulee mitä?
Ei, ei suinkaan!
❤️ t.73
Toivon että olette yli 30 ...
Eikä 50 v + 20 v kakara yhdistelmä...
Enhän minä tiedä kaivattuni ikää. Ulkonäöstä päättelen, että ollaan samaa sukupolvea.
Liian vaikea tehtävä tälle palstalle. Täällä ei ole minkäänlaisia älyköitä...
Minulla on matematiikasta cumu suoritettu yliopistossa. Älä aliarvioi muita vaikka itse olisit tyhmä.
Käytöstapoja siellä ei opeteta vissiin..🙄
88
Oho, aika sama, ehkä.
58
🎶94🤸♀️
Molemmat 47? Vois osua...
Kaivattuni on mua vanhempi uskoisin et 4? 6? vuotta ehkä
6-4 vuotta 😁
Neljä vuotta.
Ei hyvää päivää tätä aloittajaa. Että se jaksaa.
70.
Meillä 35+35
Kiva numeroleikki teillä, luulen et lähen menee.
40+
90 + 🤗
Kyllä 😊
Jee ee edes sataa.
Savoksi: Nainti plus
Sama.😘
Kasiysi 🤩🤩
Samaan päädyin
79 😟
Miksi tuo ilme?
Meillä vastus olisi 59.
Hienoa. Kolmekymppisiä suunnillee olette. Elämä vielä edessä.
Kyllä, toinen alle ja toinen yli.
Ok.
Kiinnostuin tästä luvusta ihan vain sivusta. Onko paljonkin ikäeroa teilla vai suurin piirtein saman ikäisiä? Ei tarvitse vastata, jos ei halua.
Ikäeroa on 5-10v.
Ok. Kiitos tästä.
120
64 siitä tulee
64/65, en tiedä. Sivusta
78,9
Nyt on aika tarkkaa ikää laitettu. 🤔
81 .
Osuma
Osuma myös tuolla hiukan alempana.
Onneks ei oo pakko kertoa, kun se olisi muuten niin paljastava 🤭
Mitähän se paljastaisi voi härregud!!!
Niinpä! Mieti sitä
Teit minut uteliaaksi.
Laita roomalaisilla numeroilla niin ne ei tajuu 😁
Kukaan ei tainnut tajuta 🤭
Ai ku siitä tulis joku alle 30 tai vastaavaa?
On niin paljo etten kehtaa😅😅😅😂
56.
Meillä samat 56v t. mies 30v
Oukkei. Oon mies 29.
147,aika paljon,vai mitä😁💯XXXXVII
139
Hei, en ole vielä kohdannut häntääni, joten mitä, sitä leikkimään numeroila, mitään.......
Mmmoro......
"original..."
https://m.youtube.com/watch?v=0vwAkRJ1DzE
54
50 (n) + 57 (m) = 107 ♡
Summa osuu ja summattavissa vuoden heitot.
Naisella on1974, miehellä 1967 👍🏻
Ei osu mutta lähellä on.
82
Nainen 50, minä 32😏
Olen suorittanut tehtävän🙋♀️
🙋<🙋♀️ =🤐
Hienoa! 👍👍
Enkö ollutkin reipas?😆
Kyllä🤗. Tekisi mieli antaa loppupäivä vapaata sinulle. 😅
Palstalta?🤭
Voin tuon vapaan ottaa vastaan ja keskittyä töihin. Ruokkiskin loppuu ihan justaansa.
Kuuskyt
94.. mikä tänkii tarinan ,alotuksen logiigga on? Immeiset vastaa ajan kuluks kaikkee, mitä kukaa ei pysty todistamaa.
Sanoit sen itse: aikaa tässä kulutetaan, tehdään jotain pientä juttua isompien välissä.
1+ 1+ 4
114?
Jos näin, niin sattuipa sopivasti. 😉😘
En tiedä syntymäpäiväänsä. Joko 89 tai 90.
90 se on.
Enpä tiedä saanko sitä koskaan selville. Vähän on toivoton olo nyt.
Sama vika. Oletteko saman ikäisiä?
Syntymävuosissa pari vuotta eroa.
Ok. Minä sitä ikäistäni etsin.
75 mitäs nyt.
Kahvipaussi pidetty, joten takaisin töihin. :)
74
146 mutta toinen on jo heikon näkönen kun ollut 20 vuotta haudasza !
Älähän nyt. Ikuisuudessa odottaa sinua. Voimia!
Kuusysi tai seitkyt
Laskutehtäviä nro kaksi jos se puhuu ku psyko liikkuu ku psyko niin eikö se silloin oo psyko?
3+1 että näin
14
21+24= 45
Vähä yli kaksisataa mut vielä toiset edessä
70 vuotta. Hänellä on tänään syntymäpäivä.
En voi laskea koska en tiedä hänen ikäänsä, enkä tiedä hänen mimeäänkään. Kolme kertaa olen nähnyt hänet.
Missä ootte nähnyt?
81. Mies vanhempi.
En voi laskea, koska en tiedä hänen ikäänsä.
En kertois tänne sellasta.