Öljylämmityskattilassa ongelma

Anonyymi-ap

Eli jäspi 17 eko lux kattilassa oli "sulanut/vääntyillyt" poltin luukuista kehysputkireunus ja palotilasta alempi ohjainsäleikkö? Seinät kunnossa. Poltin/suutin pikeentynyt reilusti.
Mikä on Diagnoosi? Ja mihin se liittyy? Oudosti käynyt Kuumana...

3

207

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis poltin luukku kärsinyt? Voiko polttimen lieska, suuttimen pikeentyessä pahasti, suuntautua sivuille niin hankalasti että se ajan oloon polttaa sen ympäryskehyksen? Entä se lähempi ohjainsäleikkö, miten se voi palaa tyngäksi? Sen etäisyys liekistä lie 30-40cm yläviistoon...

• Anonyymi

Polttimesa vikaa eli kutsu huoltomies. Et tarvise tietämättömänä pähkäillä ongelmaa.

• Anonyymi

Kattila putsattu, suutin vaihdettu ja puhdistettu kärjet yms,... liekki siisti ketunhäntä. Toimii termarilla kuin juna vessa.
        Kattila ja poltin on käytettynä siirretty n. 10vuotta ikää. Diagnoosia vaan kaipasin miksi oli kattilassa nuo muutokset tapahtuneet. Pahasti pikeentynyt suutin, väärä säätö, väärä suutin, väärä polttoaine...?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      49
      956
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      838
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      500
      788
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      717
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      654
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      36
      596
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      586
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      169
      536
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      530
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      44
      480
    Aihe