Supo johtja väittää,perustuslain vastaisesti ja ilman todisteita Venläisten yllyttämäksi,olis aika hakea muita töitä !?
Olen aikaan ottanut kiinni tuhopltto epäillyn,joka jäi ilman syytettä, mutta siihen sarjapoltot kuitenkin loppui,kertoi tutkiva poliisi !?
Mitä yllytyksiin tulee,niin Suomen johto ja Mediat,yhteistyössä Venjä tosinajettelioita yllyttää,ottamatta selvää rikostaustoista !?
Suomessa löytyy tuhotyöntekiöitä ja sarjapolttajia, omasta takaa, olman Suopon Venäjä valehtelua !?
12
220
Vastaukset
- Anonyymi
Näin on . Äärioikeistolainen natsihallitus alas heti !
- Anonyymi
Siis syytätkö sinä Supon johtajaa valehtelusta? Sinä se joutaisit telkien taa kun solvaat Supon johtajaa ja itse suollat Suomesta ja suomalaisista pelkkää paskaa ja valheita! Tyypillinen venäläinen olet!! Et kykene muuhun kuin valehtelemaan, ihan kuin ihanteesi putler!
- Anonyymi
Muistan nuoruudestani tappeluhaluisen pojan, jolla Saksalainen sukunimi ja muuten liikkui eripiireissä !? Siitä tuli poliisi ja sen pojasta Suojelupoliisi,josta enpitkäänaikaan kuullut mitään !?
- Anonyymi
Suomalaisilla ei ole käsitystä,mikä salaseura on suojelupoliisi, tppajana ainakin historiassa. poliittisesti !?
- Anonyymi
Supo ei tapa ihmisiä, sen sijaan ihanteesi putler tapattaa jatkuvasti ihmisiä jossain päin maailmaa!
- Anonyymi
Oikeiston salaseura Supo,ei ole mikään demokraattinen laitos, kuin MTV;kään,Telian politiikassa !?
- Anonyymi
Pitäis lopettaa demokratiasta kehuminen, eihän SDP:kin aikanaan saanut senaattiin edustajaa ,103 edustajapaikalla ja myhemmin yhden,Paasikiven hakemana !?
SDP on aina joutunut hallituksillaan, kumartamaan näkymätöntä säätyä, sen uhkailussa !? Lapuanliikkeen johtja ja Suomen piilo hallitsia,Mannerheiminkin kanssa,kysyi Hesingissä,että mikä se demokratia,lehtimieheltä !? - Anonyymi
Teitääkö kukan,misä Rysile järjestetän kirjoitus kurseja !?
- Anonyymi
"Teitääkö kukan,misä Rysile järjestetän kirjoitus kurseja !?"
Ei näy tietävän. Itse asiassa hän tarvitsisi vielä enemmän psykiatrisia palveluja, mutta ei niitä taida olla Moskovassa ainakaan tarpeeksi! 🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Suomessahan ihailtiin Ukrainan vallankaapauksessa,tuhotyöntekiöitä,laillista hallintoa vastaan ja ajettiin maanpakoon 1,3 miljoonaa ja laillista presidenttiä myöten !?
- Anonyymi
Varokaa,Suomi24:jässä on sotasensuuri ja terroristit ottaneet vallan mielipiteissä,estäen !?
- Anonyymi
Älä viitsi TAAS valehdella ja jauhaa paskaa! Ei mitään sotasensuuria ole muualla kuin kotimaassasi venäjällä, eikä terroristit ole ottaneet valtaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882