Kuka mielessäsi pyörii?

Anonyymi-ap

Ja miksi? Onko teillä vielä mahdollisuutta?

185

3554

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mies niinkin kaukaa kuin 2019 jo ihastuin. Tunne ei vaan mene pois. Olen toki nähnyt häntä vuosien varrella ja päässyt luikertelemaan lähemmäksikin mutta omakseni en vaan saa.

• Anonyymi

Oletko tosissasi yrittänytkään vai mikä jarruttaa.5vuotta ihastuneena pitkä aika .Tyydytkö tähän olotilaan tekemättä mitään radikaalia lävestymistä

• Anonyymi

Jos jo noin kauan tyhjästä haaveillut, eikä miestä ole 5 vuoteen kiinnostanut, niin ei sitä tule kiinnostamaankaan. Hae apua tuohon riippuvuuteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko tosissasi yrittänytkään vai mikä jarruttaa.5vuotta ihastuneena pitkä aika .Tyydytkö tähän olotilaan tekemättä mitään radikaalia lävestymistä

Ei enää tervettä, kohta 6 vuotta yksipuolista roikkumista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos jo noin kauan tyhjästä haaveillut, eikä miestä ole 5 vuoteen kiinnostanut, niin ei sitä tule kiinnostamaankaan. Hae apua tuohon riippuvuuteen.

Tietääkö mies???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelin varmistella onko hänelläkin tunteita ennenkuin unohdan kaikki lähestymiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minähän sanoin päässeeni lähemmäksi, joten ei huolta.
        Aika kiinnostuneelta mieskin vaikutti joskus. Ei vaan nähdä kovin usein.
        Otan selvää. En minä siitä miehestä luovu selvittämättä tätä loppuun asti.

Tällaista se on kun nainen oikeasti rakastuu. Ne tunteet ei helposti kuole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole vaan alle 5 vuotta siitä on. Laskepa vaikka sormilla maatuska. 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla toinen mies kyseessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko mies sinkku? Jos ei niin unohda.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietääkö mies???

Jos tuntee samat värinät niin sitten ehkä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä matikkapäällä sinä saat siitä 6 pikkuvajaa? Alle 5 siis on. Olen jo palstalla tottunut sinunlaisten kommentteihin . Tekee yhtä kovan vaikutuksen kuin koiranpaska kengänpohjassa. Lähtee potkimalla. Olen sen 5 vuotta kohta täällä sinuakin viihdyttänyt harakka.

• Anonyymi

Ei niin, unohdin sanoa että meillä on todella hyvät mahdollisuudet edelleen. Kunhan nyt saisin otettua härkää (herraa) sarvista vihdoin. t: 23:09 😄

• Anonyymi

Aivan. Jos ei ole viiteen vuoteen ilmaissut kiinnostusta niin EI OLE.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin, unohtu. Korona oli välissä, siksi se venähti. Ei nähty pariin vuoteen. Eli tekemisissä vasta 3 vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se ellei ole tilanne muuttunut nyt.

• Anonyymi

Sinä et sitä tiedä mustasukkainen tyhmä nainen. Hän ei ikinä kirjoittais noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelin varmistella onko hänelläkin tunteita ennenkuin unohdan kaikki lähestymiset.

On tunteita ja tiedät sen. Älä kiusaa nainen vaan soittele ja pian!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla toinen mies kyseessä.

Mikä toinen mies? Yksi vaan mielessä mulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ilmaissut. En vaan viitsi tänne laittaa miten kun en tiedä onko hän siitä puhunut jollekin. Älä oikeasti huolehdi. Kyllä me tästä selvitään sen miehen kanssa. Koita sinä vaan pitää mölyt mahassa siellä ulkopuolinen. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On tunteita ja tiedät sen. Älä kiusaa nainen vaan soittele ja pian!!!!

Juu juu, anna nyt palstailla hetki ensin rauhassa .
        Tyttöjen kanssa tässä jutelllaan ja vaihdetaan sivistyneesti kokemuksia rakkaudesta. 😊 hah

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tuntee samat värinät niin sitten ehkä.

No värinää tuntuu molemmissa päissä, mutta olen edelleen hämmentynyt sinusta 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No värinää tuntuu molemmissa päissä, mutta olen edelleen hämmentynyt sinusta 🤔

Mulla koko kroppa värisee häneen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hae sinäkin jo apua tuohon maalittamiseen mieshenkilön provojen kautta epäviehättävä vanha piika

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän se taas innostuit kommenteeraamaan, eikö sinun pakkomielle tätä naista kohtaan jota näistä trollsuksista etsit ole kestänyt jo kauemmin? Kateus tekee psy koottiseksi, onhan tämä nyt nähty jo. Hanki apua yksäri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietääkö mies???

No eiköhän nämä elämäntapavalehtelijat keksi miehen kirjoittamiin tarinoihin henkilöllisyyksiä, koska vintissä viheltää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko olet itseäsi ylistävä mies saavuttanut tämän ihailluksi tulemisen kokemuksen? Narsistinen tendenssi indeed😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmaan ole kuule yksäri edelleenkään kyse siitä varatusta miehestä, joka varmasti myötävaikutti pohkuihisi sillä häpäisit kaikki tarinallisuuksillasi ja nyt elät paeudotodellisuutta, jossa sinulla on kaikki niin kuin ennenkin- rahaa riittää ja yhteisö kiittää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä matikkapäällä sinä saat siitä 6 pikkuvajaa? Alle 5 siis on. Olen jo palstalla tottunut sinunlaisten kommentteihin . Tekee yhtä kovan vaikutuksen kuin koiranpaska kengänpohjassa. Lähtee potkimalla. Olen sen 5 vuotta kohta täällä sinuakin viihdyttänyt harakka.

Joo on ollut naista esittävä gubbe surkuhupaisaa tämä sinun ja läskärin välinen vuosien sota, yhtä kipeitä päästä molemmat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu tämä tuli varmaan selväksi jo pakkomielteinen vanhapiika että tätä pakkomielteenkohdettasi ei kukaan kaipaa missään eikä rakasta, mutta sinun kuvitteellinen miesystävä tukee sinua taustalla tässä tärkeässä tiedotustyössä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ilmaissut. En vaan viitsi tänne laittaa miten kun en tiedä onko hän siitä puhunut jollekin. Älä oikeasti huolehdi. Kyllä me tästä selvitään sen miehen kanssa. Koita sinä vaan pitää mölyt mahassa siellä ulkopuolinen. 😁

Taidat naisena esiintyvä mies oikeasti loukkaantua suuresti kun tätä varjotodellisuutradu uhataan ja sehän sopii elämänkoulupopulismiin, titta här mitä hän kirjoittaa. Säälittävää räpiköintiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän se taas innostuit kommenteeraamaan, eikö sinun pakkomielle tätä naista kohtaan jota näistä trollsuksista etsit ole kestänyt jo kauemmin? Kateus tekee psy koottiseksi, onhan tämä nyt nähty jo. Hanki apua yksäri

Ja onhan täällä tämä toinenkin psykoottinen pirpana, joka niinikään itkee asioit mitä ei ole

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu tämä tuli varmaan selväksi jo pakkomielteinen vanhapiika että tätä pakkomielteenkohdettasi ei kukaan kaipaa missään eikä rakasta, mutta sinun kuvitteellinen miesystävä tukee sinua taustalla tässä tärkeässä tiedotustyössä

Kuvitteellinen poikaystävä kertoo päivittäin kuinka suuresti hän suurta rakastaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole vaan alle 5 vuotta siitä on. Laskepa vaikka sormilla maatuska. 😊

Otahan selvää ennen kuin sormet loppuu vuosia laskellessa, kellään ei oo kivaa, jos tähän vielä varpaatkin täytyy sotkea🪆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otahan selvää ennen kuin sormet loppuu vuosia laskellessa, kellään ei oo kivaa, jos tähän vielä varpaatkin täytyy sotkea🪆

Rauhoittukaa arvon froustinnat, sillä minä olen täällä.

Tasa-arvoisesti, rauhallisesti, turvallisesti.fi

https://m.youtube.com/watch?v=Sc-1z62eXN8

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä te ihmiset saatte itsellenne tuosta toisten kiusaamisesta?
        Tuokin yksi Iuuska käy joka päivä lukemassa palstan läpi ja kirjoittaa satakunta kommenttia, joita harva edes lukee. Minä en lukenut kun tunnistan tyylistä tuon hapannaaman.
        Hyvin vaikea terveen ihmisen ymmärtää, mutta varmaan joku psykiatri ymmärtäisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä te ihmiset saatte itsellenne tuosta toisten kiusaamisesta?
        Tuokin yksi Iuuska käy joka päivä lukemassa palstan läpi ja kirjoittaa satakunta kommenttia, joita harva edes lukee. Minä en lukenut kun tunnistan tyylistä tuon hapannaaman.
        Hyvin vaikea terveen ihmisen ymmärtää, mutta varmaan joku psykiatri ymmärtäisi.

Nyt on kyllä itseäsi ylistävä mies pakko todeta että sinun naisten nimittely on ollut omiaan tukemaan tättähäärän noloa pöyristelykampanjaa, sillä saa järjen jättämiä puolelleen, eli kaipa sillä yksärillä on kerronnan taito. Eipä oikeastaan ole, vaan sössöttäjät on olleet toksisia jo lähtöjään valheiden kohdetta kohtaan ja alttiita tälle farssin tukemiselle.

• Anonyymi

Naisille toi on ihan hyväksyttävääkin, miehet joutuvat helpommin noista syytetyksi vainosta? Jollei tähän sisälly mielipiteiden vaihtoa ym. Älä luovuta (nainen), jos vähänkin toinen tuntuu hyvältä sinulle. Ehkä voi onnistaakin, kun sattuu oikea aika ja paikka?

• Ei ole mahista kehenkään. Se laiva meni jo...

• Anonyymi

Miksi niin ajattelet?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi niin ajattelet?

No toivottavasti olen väärässä.🥲

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No toivottavasti olen väärässä.🥲

Jahas jani edelleen odottaa Nettaa ja että netta eroaa miehestään ja ihastuu janiin. Koita nyt edes päästä netan facebook kaveriksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi niin ajattelet?

Koska mies menee aina liian nuorten tyttöjen pöytään ja sitten tulee selkkauksia?

• Anonyymi

Työkaveritar, ei meistä tult meitä, mutta muistelen liki vuodentakaista oloamme töissä.Hän sai minut rakastumaan itseensä, jäipähän ainakin mukava muisto.

• Anonyymi

m- n
        Hki- hän
        2 x eri jutut.

• Anonyymi

Kuka millonkin tuskin jos ei nainen saa itse mitään aikaiseksi ihan yhdentekevää kuka on

• Anonyymi

Osaat varmaan itse tehdä jotain myös?

• Anonyymi

Eräs nainen johon kesällä ihastuin. Nähtiin aika usein siellä missä nähtiin, mutta ei koskaan tutustuttu 😔 En tiedä nähdäänkö enään, tai onko hän edes kiinnostunut.

• Anonyymi

Enään? ,oletko t mies. Hän kirjoittaa niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole, tai saatan ollakkin riippuen siitä mistä olet nimeni löytänyt. 🤭

• Anonyymi

Työpaikka vai harrastus, joka päättynyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työpaikka vai harrastus, joka päättynyt?

Työ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isolla N kirjaimella 😁

• Anonyymi

Hertsikanranta.

• Anonyymi

Aina on mahdollisuus.Itse ajattelin odottaa kaivattua vaikka 10v.Hän voi sillä aikaa kyllästyä moneenkin kilpa kosijattareen ja sitte minä isken kynnet kiinni.Jos hyvä tuuri on niin anoppikin on jo harppua pilvellä soittelemassa silloin.
      Tämä oli sitte sitä hyymöriä.

• Anonyymi

Muuan eräs, jonka kanssa välillä olimme paljonkin tekemisissä. Miettiihän sitä, millaista olisi tavata ihan oikeasti jossakin, ja siinä huomaisi heti, minkä verran on mitäkin jäljellä, kun aikaa on hetki kulunut. Mietin, jos nyt inhoaisimme toisiamme, sehän voisi olla helpotus. Mikäli olisi mukava nähdä, no, siinähän se henkilö olisi.

• Anonyymi

siitä inhosta on vain lyhyt matka ihan johonkin muuhun. niin.

sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siitä inhosta on vain lyhyt matka ihan johonkin muuhun. niin.

sivusta

Minkälainen pitää tunnekapasiteetti ja -kyky olla, että inhosta on lyhyt matka johonkin positiiviseen? Ja kun negatiivisesta on kyse, ei varmaan tarvi ikäväpalstailla.

• Anonyymi

A-mies tietenkin

• Anonyymi

kenen mielessä?

• Anonyymi

Yksi ja sama mies vain. En tiedä onko mahdollisuutta koskaan. Surullinen tilanne, mutta ei sitä sydämelleen mitään voi.

• Anonyymi

Monet kerrat yrittänyt olla exän kaveri mut aina saa vain haukut niin ei ole enään mitään yhteistä

• Anonyymi

Se oli vuosi 2020 kun kolahti - ja vuonna 2021 kaikki mureni. Sen pituinen se 💔

• Anonyymi

Elä sano noin....😎

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elä sano noin....😎

Siltä se näyttää, realiteetti.

• Anonyymi

Nainen hän. Meillä tulee olemaan vielä kaikki mahdollisuudet.

• Anonyymi

Onko nainen hän sukua hän miehelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko nainen hän sukua hän miehelle?

Toivottavasti ei, en usko. Mutta sopivat hyvin toisilleen. 🙂

• Anonyymi

Mukavan positiivinen viesti. Haluatko yhtään valaista, missä sinä tätä naista näet/tapaat?Oletteko paljonkin tekemisissä? -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mukavan positiivinen viesti. Haluatko yhtään valaista, missä sinä tätä naista näet/tapaat?Oletteko paljonkin tekemisissä? -sivusta

Pitää yrittää olla positiivinen, vaikka voi olla että yksikseni haaveilen. Valitettavan harvoin ollaan nykyään tekemisissä ja sekin vain arkena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää yrittää olla positiivinen, vaikka voi olla että yksikseni haaveilen. Valitettavan harvoin ollaan nykyään tekemisissä ja sekin vain arkena.

Miten olette tekemisissä? Vielä sivummalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten olette tekemisissä? Vielä sivummalta.

Joskus törmätään sattumalta, tai sitten olen viestitellyt tai soitellut ihan virallisia juttuja tai kuulumisia. Mutta en tiedä onko vain hänen ystävällisyyttä jutella, jos ei pidäkään niin en ole uskaltanut enempää häiritä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus törmätään sattumalta, tai sitten olen viestitellyt tai soitellut ihan virallisia juttuja tai kuulumisia. Mutta en tiedä onko vain hänen ystävällisyyttä jutella, jos ei pidäkään niin en ole uskaltanut enempää häiritä.

Selviää helposti kun soitat uudestaan ja kysyt puhelimessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sanotaan että en pysty olemaan soittamatta silloin kun tuntuu ikävä pahimmalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi helppoa. Tekisitkö itse niin sille ketä ajattelet? Et.

• Anonyymi

5 vuotta ihastuneena! Tartu asiaan ja ilmoittele tänne, miten kävi, miten mies suhtautui. Onhan sinussa tähän naista?

• Anonyymi

Ei ollut kiinnostunut. Kertoi että on onnellisesti naimisissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut kiinnostunut. Kertoi että on onnellisesti naimisissa.

Oho, onpa yllättävä käänne täällä mikämikämaassa, missä joku yrittää sanoa aina viimeisen sanan trolliguben narratiiveihin

• Anonyymi

Ei se ollut aloittajan juttua ja tänne kerron vai tunteistani en todellisista tapahtumista. Eikä tuo vastaaja ole sama. Jos sen miehen kanssa tulee jotain suhdetta niin palstalle en palaa.

• Anonyymi

Onhan minussa, mutta en aio tulla tänne kehumaan, miten sain hänet. 😄
        Minusta sellainen on vähän noloa kaipaavien ihmisten seassa.

• Anonyymi

Se kenestä näin unta viime yönä, huh

• Anonyymi

simssiä pelasitte?Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

simssiä pelasitte?Sivusta

Rakasteltiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakasteltiin.

harmitti varmaan herätä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

harmitti varmaan herätä

Niin harmitti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

harmitti varmaan herätä

Oli vähän pakko🤭

• Anonyymi

Ihanuus M nainen mielessäni

• Anonyymi

Miksi pyörii mielessä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pyörii mielessä?

Ihan outo kysymys. Miksi sinä ajattelet jotain tiettyä miestä? Varmaan samanlaisesta syystä joku ajattelee naista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan outo kysymys. Miksi sinä ajattelet jotain tiettyä miestä? Varmaan samanlaisesta syystä joku ajattelee naista.

Oli aloituksessa lisäkysymyksissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Outo se on aloituksessakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oikeastaan tiedä. Mutta ei se asia liity kehenkään muuhun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oikeastaan tiedä. Mutta ei se asia liity kehenkään muuhun.

Jotkut jää mieleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pyörii mielessä?

Haluisin vaan jutella kaikista asioista. Semmosen kanssa, joka on hyvää seuraa, älykäs, huomaavainen ja empaattinen. Tiedän, et etsin neulaa heinäsuosta, mut mä oon sinnikäs. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluisin vaan jutella kaikista asioista. Semmosen kanssa, joka on hyvää seuraa, älykäs, huomaavainen ja empaattinen. Tiedän, et etsin neulaa heinäsuosta, mut mä oon sinnikäs. 🙂

Onko hän sellainen? Vai kirjoititko kommenttiin vaan tähän väliin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko hän sellainen? Vai kirjoititko kommenttiin vaan tähän väliin?

Kenestä puhut? Yleisesti kerroin pitäväni ihmisistä, jotka ovat tuon n kaltaisia. En siis mitään yli-ihmistä tarkoita, vaan ihan tavallista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenestä puhut? Yleisesti kerroin pitäväni ihmisistä, jotka ovat tuon n kaltaisia. En siis mitään yli-ihmistä tarkoita, vaan ihan tavallista.

Et maininnut ulkonäköä ollenkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et maininnut ulkonäköä ollenkaan

No jos klikkaa hyvin, niin ei se ulkonäkö ole se keskeisin merkitsevä asia missään suhteessa, kai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos klikkaa hyvin, niin ei se ulkonäkö ole se keskeisin merkitsevä asia missään suhteessa, kai?

Ei se pelkästään ulkonäöstä ole kiinni mutta pitää siinä ulkonässä olla jotain puoleensavetävää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se pelkästään ulkonäöstä ole kiinni mutta pitää siinä ulkonässä olla jotain puoleensavetävää

Niin, mutta vaikea antaa tarkkoja speksejä. Ellen lähde kuvailemaan suoraan jotain ihastuttavaa henkilöä elämässäni. Toki sen voin tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, mutta vaikea antaa tarkkoja speksejä. Ellen lähde kuvailemaan suoraan jotain ihastuttavaa henkilöä elämässäni. Toki sen voin tehdä.

Muutenkin miehet tuntuu ajattelevan, että pelkkä komea pärstä riittää ja sitten siinä nainen on heti tarrautumassa miehen liepeisiin. Osalle muut asiat, kuin pelkkä ulkonäkö, on tärkeitä. Minä kuulun heihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutenkin miehet tuntuu ajattelevan, että pelkkä komea pärstä riittää ja sitten siinä nainen on heti tarrautumassa miehen liepeisiin. Osalle muut asiat, kuin pelkkä ulkonäkö, on tärkeitä. Minä kuulun heihin.

Etkö sinä naisena esiintyvä setä kuitenkin kehu itseäsi uskomattoman komeaksi välillä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pyörii mielessä?

Ihana, mielenkiintoinen, ulkonäkö, ääni, olemus. Nainen on ihaninta silmissäni mitä tiedän ja tahtoisin niin halata suukottaa tätä ihanaa pitkästi ja hellästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana, mielenkiintoinen, ulkonäkö, ääni, olemus. Nainen on ihaninta silmissäni mitä tiedän ja tahtoisin niin halata suukottaa tätä ihanaa pitkästi ja hellästi.

Kyllä nuo ominaisuudet jää mieleen pyörimään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä nuo ominaisuudet jää mieleen pyörimään

No jää kyllä, näkispä ihanuuden taas pian

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jää kyllä, näkispä ihanuuden taas pian

Milloin näit viimeksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin näit viimeksi?

Keskiviikkona

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskiviikkona

Mahdollisuudet vaikka mihin kun noin usein näkee

• Anonyymi

Kaikki on mahdollista.

• Anonyymi

Näin minäkin yritän ajatella mutta pahalta näyttää. T. Ap

• Anonyymi

On varmaan, kun vielä takaapäin hänen kanssa nautitaan... Itseäni vanhempi, tuttu hyvävartaloisen nainen mielessä eikä unohdu.

• Anonyymi

Miks oot noin niljakas?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks oot noin niljakas?

Hänen kanssa ei ole mikään tuota mitä kirjoitat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks oot noin niljakas?

Veit sanat suustani. Eikä mies tajua itse ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veit sanat suustani. Eikä mies tajua itse ollenkaan.

Hyvin puoleensavetävä ja mukava nainen kyseessä, myös pepppunsa suhteen. Suukottelua ym. paljon, ainakin riittävän usein. Varmaan hänenkin toiveissa...

• Anonyymi

Työkaveri pyörii mielessä. Koska hän on niin mukava ja mielenkiintoinen, se hymy ja katse. Hän herättää minussa halun kehittyä ihmisenä. Ja herättää muitakin haluja. Minun puolestani meillä on mahdollisuus, hänestä en tiedä.

• Anonyymi

Miehelle?

• Anonyymi

Sama vika täällä, en vaan uskalla asialle mitään tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehelle?

Kyllä. Itseäni vanhemmalle miehelle. Ihan nuori en ole enää itsekään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi meni. Olemme vielä nuoria.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi meni. Olemme vielä nuoria.

Onko täällä kainiita nuoria

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro jotain tunnisteita? Milloin olette viimeeksi nähneet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama vika täällä, en vaan uskalla asialle mitään tehdä.

Pitäisikö edes tehdä? Eikö kaikki ole hyvin näin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko täällä kainiita nuoria

On täällä ainakin yks. Heh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro jotain tunnisteita? Milloin olette viimeeksi nähneet?

Lokakuussa olemme nähneet. Hän on komea. Ei tänne voi tämän tarkempia tunnisteita laittaa. Kokeilen varovasti selvittää tilannetta häneltä irl, en vain vielä tiedä miten ettei liikaa ahdistu jos olenkin tulkinnut kaiken väärin.

• Anonyymi

Kehittyä ihmisenä? Ei vttu näitä kakaroita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lokakuussa olemme nähneet. Hän on komea. Ei tänne voi tämän tarkempia tunnisteita laittaa. Kokeilen varovasti selvittää tilannetta häneltä irl, en vain vielä tiedä miten ettei liikaa ahdistu jos olenkin tulkinnut kaiken väärin.

Laita hänelle viesti whatsapissa. t. Työpaikan vanhempi mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko edellisestä näkemisestä pidempi aika?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita hänelle viesti whatsapissa. t. Työpaikan vanhempi mies.

En enää uudestaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko edellisestä näkemisestä pidempi aika?

Ei ollut. Näen häntä säännöllisen epäsäännöllisesti, joka kuukausi useamman kerran yleensä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Teemu 😘

• Anonyymi

on mahdollisuus

• Anonyymi

Työpaikan vanhempi mies.. ja ei ole enää mahdollisuutta

• Anonyymi

On on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On on.

No, ei todellakaan ole. Oon ilmaa sille

• Anonyymi

JV. En tiedä miksi ja ei ole mahdollisuutta. Ei ole ikinä ollutkaan.

• Anonyymi

Tietysti on mahdollista.
      Pahoittelut siitä palstan happamat ylimieliset ämmät.
      En kirjoittele tänne enää sitten kun mahdolisuudet on lopussa.

• Anonyymi

Etkö haluakaan naisena roskasakille avautuva äijä enää uimapukua sukkahousua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö haluakaan naisena roskasakille avautuva äijä enää uimapukua sukkahousua?

Ja roskasakkia tarkoitan, tietäjät tietää

• Anonyymi

Sinulla on kummalliset tulkinnat palstan kirjoittelijoista. Etkä näe omaa sisäistä rumuuttasi ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on kummalliset tulkinnat palstan kirjoittelijoista. Etkä näe omaa sisäistä rumuuttasi ollenkaan.

Sinulla on intohimoinen elämäntehtävä käsikirjoittaa tätä naisena esiintyen rageilevaa miestä tietyksi naiseksi, se näkyy kauas ja on aika väsynyttä

• Anonyymi

Luulen että kaikki on mahdollista. Täytyy joskus vaikka sp lähestyä.

• Anonyymi

Monikin pieni ihastus (ja ilmeisesti ikävä kyllä elämäni rakkaus) ja varmaan kaikilla heistä on mahdollisuus. En ole lähestynyt ketään naista pitkään aikaan, joten tunteet eivät ole päässeet syventymään.

• Anonyymi

Miten päättelit että on/oli elämäsi rakkaus? Joskus on hyvä pitää ihmiset etäällä hetken että kykenee taas oikeaan suhdeyritykseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten päättelit että on/oli elämäsi rakkaus? Joskus on hyvä pitää ihmiset etäällä hetken että kykenee taas oikeaan suhdeyritykseen.

Tunteiden voimakkuus häntä kohtaan meni heittämällä muiden ohi, enkä pysty olemaan pitämättä hänestä liikaa vielä vuosienkaan jälkeen. Jos erehtyy ajattelemaan häntä, vaikka olisi ajatellut jotain ihastusta vain hetki aiemmin, niin hän jyrää yli ajatuksissa. Toki joskus voi löytyä joku vielä isomman vaikutuksen tekevä, kun tuskin kenellekään on vain "se yksi" ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunteiden voimakkuus häntä kohtaan meni heittämällä muiden ohi, enkä pysty olemaan pitämättä hänestä liikaa vielä vuosienkaan jälkeen. Jos erehtyy ajattelemaan häntä, vaikka olisi ajatellut jotain ihastusta vain hetki aiemmin, niin hän jyrää yli ajatuksissa. Toki joskus voi löytyä joku vielä isomman vaikutuksen tekevä, kun tuskin kenellekään on vain "se yksi" ihminen.

Oliko hän ensirakkaus? Niitä tunteita on hankala ylittää ja tuskin kukaan niitä enää ylittäkään. Harmi että tuollainen ihminen tuli vastaan eikä jäännyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko hän ensirakkaus? Niitä tunteita on hankala ylittää ja tuskin kukaan niitä enää ylittäkään. Harmi että tuollainen ihminen tuli vastaan eikä jäännyt.

Ensirakkaus tosiaan, enkä ollut edes lähelläkään teiniä. Kesti vaan kauan törmätä ihmiseen, joka vei täysin jalat alta. Onhan se tosiaan harmi, mutta ehkä joskus vielä onnistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensirakkaus tosiaan, enkä ollut edes lähelläkään teiniä. Kesti vaan kauan törmätä ihmiseen, joka vei täysin jalat alta. Onhan se tosiaan harmi, mutta ehkä joskus vielä onnistaa.

Joskus se ensirakkaus löytyy vasta nuorena aikuisena. Kyllä on monia sopivia mutta pitää vaan osata löytää ne.

• Anonyymi

A mies mutta ei kukaan koskaan kaipaa. Siksi lähden pois.

• Anonyymi

Kaipaan mutta ketä pitäisi?

• Anonyymi

Ryan Gosling. No siksi 😍 Muuten mut on se vähän vanha jo. 🤔

• Anonyymi

Kaikki läheiset sanonu viimeaikoina et tarviin vanhemman miehen rinnallenni..ns.daddyn..kyllä mä vielä semmosen nappaan tossa. Hän on sitten loppuelämän kumppani.<3

• Anonyymi

Ei ole ,realiteetit tuli päivänvalolla peilistä esiin.
      Vattu mikä kurttu oon.

• Anonyymi

Kannattaa hankkia kellertävä valo peilin taakse. Se on lempeä.

• Anonyymi

Koulussa yks mies ❤️
      En tiedä onko mahdollisuutta 😕 mutta huomaan että jäädään koko ajan katseista kiinni 😍 vaikka ympärillä paljon porukkaa hän kiinnittää katseen vain muhun 🤭
      Olisitpa rohkea 🫶🏻

• Anonyymi

Koulussa kannattaa keskittyä niihin poikiin. Sitten aikuisena naisena miehiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koulussa kannattaa keskittyä niihin poikiin. Sitten aikuisena naisena miehiin.

Ollaan nuoria aikuisopiskelijoita ✌️

• Anonyymi

Sannahan siellä. En usko mahdollisuuksiin,silti en voi olla joskus ajattelematta että hän se olisi ollut oikea. Tai siiten ei..

• Anonyymi

Varsinaisesti en kaipaa ketään, koska tiesin jo alussa ettei siitä mitään tule.
      - sivusta

• Anonyymi

Jos päättää jo alussa, että jostain ei tule mitään niin eihän siitä voikaan tulla mitään.

• Anonyymi

Käyttäkäää kondooleja niin ei tule nuppuja kikulin päähän . Näin tämän ajattelen

• Anonyymi

Tajusin tänään että laitoin liikaa uskoa ja toivoa ihastukseen, joka ilmeisesti on jo unohtanut minut. Joskus käy näin. En tiedä miksi nämä tunteet ei mene jo pois. Haluan ne pois jo.

• Anonyymi

Oletko varma että hän on unohtanut sinut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko varma että hän on unohtanut sinut?

Miksi ei olisi unohtanut? Kyllä minä luulen näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei olisi unohtanut? Kyllä minä luulen näin.

Ei ihastunut voi noin vain toista unohtaa. Oletko jutellut hänen kanssaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ihastunut voi noin vain toista unohtaa. Oletko jutellut hänen kanssaan?

Monta kertaa mutta en tunteista enkä viimeaikoina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monta kertaa mutta en tunteista enkä viimeaikoina.

Jos löydät rohkeuden niin kannattaisiko niistä tunteista kertoa ja selvittää asia, jotta olisi myös helpompi päästä yli ja jatkaa eteenpäin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos löydät rohkeuden niin kannattaisiko niistä tunteista kertoa ja selvittää asia, jotta olisi myös helpompi päästä yli ja jatkaa eteenpäin?

Luulin vielä hetki sitten että selvitänkin. En tiedä enää. Tosi paha olo on nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulin vielä hetki sitten että selvitänkin. En tiedä enää. Tosi paha olo on nyt.

Kyllä se kannattaa, niin eipähän jää ainakaan kaivelemaan. Mutta kyllä se siitä, ajan kanssa 😌

• Anonyymi

rehellisesti en usko mahdollisuuksiin.

• Anonyymi

Mitä tehdä jos on ihastunut naapurin tyttöön mutta ei uskalla kertoa sille siitä. Mää oon ollu ihastuneena jo 3 ja puol vuotta ja ollaan kyl joskus pussattukki mutta ei sen enempää. Ps. Antakaa neuvoja

• Anonyymi

olet palautunut mieleeni. En kirjoita enempää. Joo ainutlaatuinen suhde meillä oli, kaunista ja kätevää, mutta olo oli vähän "pökerryksissä". Säästin yhden kortin, hyvän mielen tuo, vaikka ei sinuun olisi pitänyt liittyä. Arkistoin sen kuitenkin, tulet mieleen myös muutamasta jutusta. Nyt hetki on kyllä parempi, jos ei muutkaan ei ehkä oltu ihan pyhimyksiä kaikille 🥰 Olin jo päättänyt sinut unohtaa mutta jostain aina ponnahdat esiin, ja aina tuot hyvää elämääni. Meidän suhde ei ollut kyllä vain hetkellinen kuumasuhde niin sanotusti.

• Anonyymi

Olen toivonut niin paljon ja kuvitellut loput.
      Ei ole mitään mahdollisuuksia kun toista ei kiinnosta enää.

• Anonyymi

Mistä voit tietää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä voit tietää?

Ei halua yhteyttä ei mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä voit tietää?

Pitkä aika kulunut niin näin se vaan on oltava. Vain tyhmä jaksaa näin pitkään ajatella toista.

Tuo pisteetön troIIi on täällä hauskuuttamassa itseään, ei ole koskaan se keneltä kysytään, tiedoksi muille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitkä aika kulunut niin näin se vaan on oltava. Vain tyhmä jaksaa näin pitkään ajatella toista.

Tuo pisteetön troIIi on täällä hauskuuttamassa itseään, ei ole koskaan se keneltä kysytään, tiedoksi muille.

Mikä on pitkä aika? Kuukausia? Vuosia? Ja korjataan toi sun lause, että vain *ihastunut/rakastunut jaksaa näin pitkään ajatella toista. ☺️ /sivusta

• Anonyymi

exä☹️

• Anonyymi

samoin 😊

• Anonyymi

Joo meitä samojen kanssa pähkäileviä on täällä.

• Anonyymi

Ei sillä ole enää väliä. Yritän nyt unohtaa.

• Anonyymi

Tältä minustakin tuntuu. Se saa minut niin hirvittävän surulliseksi.

• Anonyymi

Mielessäni pyörii Stephen Hawking, yhtä viisas en voi koskaan olla mutta hän ei pääsis rullatuolilla pakoon

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      103
      3634
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      316
      1942
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      247
      1747
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      100
      1626
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      423
      1572
    6. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1520
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      432
      1456
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1210
    9. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      43
      1097
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      359
      1041
    Aihe