on tosian päästään vialla
Jos joku kadehtii näitä rahoja
13
224
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä rahoja? Jaatko yhteiskunnalle tukea ja avustuksia? Omistasi varmaankin. Jos loppuu, niin haet vaan pankista lainaa jotta voit jatkaa samaa. Kukaan ei ole kateellinen.
- Anonyymi
Työttömien pankki on kela.
- Anonyymi
Savolaista maistuvaista totesi persutuslakkimies läskijuhanin raakamakkarasta savossa😋
- Anonyymi
Sianpäästä???
- Anonyymi
Eihän ne ulkoavaruuden seinistä tipu? Tai jos ufot viskelee kepulien hiluja takaisin?
- Anonyymi
juu, ei tuollaisia Kelan rupurahoja kukaan kadehti. Päin vastoin, herättää vain kunnioitusta, jos niiden varassa selviää edes hengissä.
- Anonyymi
Suomessa on (ollut) ihan selvästi liian avokätinen sosiaaluturva kun alkaa nurkuminen joutuessaan jotain maksamaan vuokraan tulonsiirroista.
Tulonsiirtomies, hki. - Anonyymi
Juu, Suomessa on EU:n heikoin perusturva ja kalleimmat hinnat. Ihme, että kansa ei ole vielä noussut kaduille keltaliivityyliin kuten Ranskassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, Suomessa on EU:n heikoin perusturva ja kalleimmat hinnat. Ihme, että kansa ei ole vielä noussut kaduille keltaliivityyliin kuten Ranskassa.
sohvalla dokaaminen kiinnostaa enemmän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sohvalla dokaaminen kiinnostaa enemmän
Kummasti silti tullut yli 1500 uutta asunnotonta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummasti silti tullut yli 1500 uutta asunnotonta
muttei näy kadulla mitenkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
muttei näy kadulla mitenkään
Kyllä näkyy ja todella räikeästi varsinkin iltaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näkyy ja todella räikeästi varsinkin iltaisin.
Siellä on samat näkymät kuin ennenkin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243