Jouduin luottokorttihuijauksen kohteeksi viime toukokuussa. Tein poliisille rikosilmoituksen ja OP: lle luottokorttireklamaation kuten neuvottiin.. Virkailija oli ystävällinen ja optimistinen sen suhteen että saisin OP Vähittäisasiakkaat OY: ltä jotain takaisin.
Vastaus reklamaatioon oli tyly. Olen kuulemma toiminut törkeän huolimattomasti, saanut huijauksen yhteydessä varoitusviestin, johon olisin vastannut koodilla, jonka avulla huijarit olisivat päässeet verkkopankkiini. Mitään tällaista varoitusviestiä en ollut saanut enkä antanut mitään koodia minnekään. Sellainen viesti ei ole myöskään jäänyt vastaanottamiini tekstiviesteihin tuona päivänä. Epäilen että viesti on jollakin tavalla mennyt huijareitten numeroon.
Varoitusviestin löytämiseksi Pyysin OP: ta hankkimaan teletunnistetiedot puhelinoperaatorilta tai omista lokitiedoistaan todisteen että viesti oli mennyt. Nyt on mennyt yli kuukausi eikä mitään ole kuulunut. Epäilen että OP ei ole kiinnostunut hoitamaan asiaa, jossa voisi paljastua puutteellinen tietoturva / menettelyt ja asian valheellinen vääntäminen asiakkaalle epäedulliseksi. Hehän tässä tutkivat omaa asiaansa. Muuten joutuisivat maksamaan lähes 4000 € minulle.
OP välttelee vastuutaan luottokorttihuijauksessa
Anonyymi-ap
2
227
Vastaukset 2
- Anonyymi
Eli olet itse omalla mobiilillasi vahvistanut huijausmaksun?
- Anonyymi
Pitää jo vihdoin ja viimein uskoa että.........
Osuuspankissa on valtava "hyvä veli" verkosto ajamassa itselleen etuja ja jossa asiakas on aina roska ja häviäjä.
Katsokaa juurisyyt mikseivät korvaa, älkääkä ihmetelkö.
Hyviä Google haukuja joilla löytyy hyvää infoa:
- Osuuspankin vapaamuurarit
- Timo Ritakallion oudot kuviot
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881404
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K211138En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o621083- 65918
- 62803
- 60770
- 69754
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24730- 69692
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39658Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49647- 133636
- 52606
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36585- 19537
- 68537
- 43535
- 33530
- 29525
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve38519