Jouduin luottokorttihuijauksen kohteeksi viime toukokuussa. Tein poliisille rikosilmoituksen ja OP: lle luottokorttireklamaation kuten neuvottiin.. Virkailija oli ystävällinen ja optimistinen sen suhteen että saisin OP Vähittäisasiakkaat OY: ltä jotain takaisin.
Vastaus reklamaatioon oli tyly. Olen kuulemma toiminut törkeän huolimattomasti, saanut huijauksen yhteydessä varoitusviestin, johon olisin vastannut koodilla, jonka avulla huijarit olisivat päässeet verkkopankkiini. Mitään tällaista varoitusviestiä en ollut saanut enkä antanut mitään koodia minnekään. Sellainen viesti ei ole myöskään jäänyt vastaanottamiini tekstiviesteihin tuona päivänä. Epäilen että viesti on jollakin tavalla mennyt huijareitten numeroon.
Varoitusviestin löytämiseksi Pyysin OP: ta hankkimaan teletunnistetiedot puhelinoperaatorilta tai omista lokitiedoistaan todisteen että viesti oli mennyt. Nyt on mennyt yli kuukausi eikä mitään ole kuulunut. Epäilen että OP ei ole kiinnostunut hoitamaan asiaa, jossa voisi paljastua puutteellinen tietoturva / menettelyt ja asian valheellinen vääntäminen asiakkaalle epäedulliseksi. Hehän tässä tutkivat omaa asiaansa. Muuten joutuisivat maksamaan lähes 4000 € minulle.
OP välttelee vastuutaan luottokorttihuijauksessa
Anonyymi-ap
2
209
Vastaukset
- Anonyymi
Eli olet itse omalla mobiilillasi vahvistanut huijausmaksun?
- Anonyymi
Pitää jo vihdoin ja viimein uskoa että.........
Osuuspankissa on valtava "hyvä veli" verkosto ajamassa itselleen etuja ja jossa asiakas on aina roska ja häviäjä.
Katsokaa juurisyyt mikseivät korvaa, älkääkä ihmetelkö.
Hyviä Google haukuja joilla löytyy hyvää infoa:
- Osuuspankin vapaamuurarit
- Timo Ritakallion oudot kuviot
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 303908
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131869Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631334Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951276Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.671146Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A5991- 47921
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti356878Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26861En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39861