Tuota älytöntä toimintaasi niin kauan että jäät kiinni koska ennen pitkää se tapahtuu ja uskon että hyvinkin pian!
Jatka vaan hullu
8
400
Vastaukset
- Anonyymi
Tän voi tulkita monella tavalla?
AIka näyttää mitä tarkoitat.- Anonyymi
Oikein totta, väärinymmärryksen mahdollisuus on olemassa, sillä tämä saattaisi olla jollekin vainoajalle tai maalittajalle sekä milloin kenenkin niskaan hyökkääjälle osoitettu tai sellaisen suvereniteettikokemuksesta kärsivän ukaasi
- Anonyymi
Tarkoitatko transformaatiota/ylösnousua/tietoisuuden nousua? 🤔
- Anonyymi
Salaisen voiman ylläpidostako? 💥💫
- Anonyymi
Itse tiedostamaton pimeä energiako se yrittää saada minut pelkäämään? 😮
- Anonyymi
Portaalipäivä 10.10.2024 sinutko saa noin vihaiseksi? 🤔
Kiinni mistä? Ainakin mun postaukset tääl on ihan julkisesti luettavia ja ne on tarkoitettu Veeralleni, en mä häpeä vaikka koko Suomi lukis mun tunteista, tää on vuosisadan rakkaus tarina tai tragedia.. mut eipä tainnut olla mulle tää.
- Anonyymi
Hullu mies Huittisista vetelee teorioitaan täällä harhoissaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138