Mitä olisi Naantali ilman Pekkaa? Yksi surkea kesäkaupunki ja muumi.
Pekka Siitoin oli suuri Johtaja
13
559
Vastaukset
- Anonyymi
Jokainen kaupunki tarvitsee oman suurmiehensä.
- Anonyymi
Unohdit, että Naantali on todellisen , kansan valitseman valtakunnanjohtajan eli presidenttimme kesänviettokaupunki.
- Anonyymi00006
Kyllä hävetti Haloska nähdä Naantalissa. Sata kertaa enemmin Siitoin.
- Anonyymi00008
Nykyajassa Siitoin voisi tulla vaikka presidentiksi.
- Anonyymi
Naantali olisi vähemmän naurettava ilman hörhönatsiaan.
- Anonyymi
Lähes olematon Harhaanjohtaja...
- Anonyymi00007
Ei se paljoa tosta korpraali kaij gööranista eroa
- Anonyymi00009
Pekka on tuonut paljon julkisuutta Naantaliin.
- Anonyymi00010
Peksi oli väärinymmärretty nero.
- Anonyymi00011
Muumit Lappiin lunta lapiomawm!
- Anonyymi00012
Olimme päivänä erään vuonna paimen ja sauva ryyppäämässä Naantalin Wallis baarissa ja paikalla oli myös Pekan opetuslapsia. Pekka saapui jo kohta ojentamaan laumaansa. Voi taivas ja varjele.....
- Anonyymi00013
No mitä sit tapahtu? Kerro ny hyvä tarina loppuun.
- Anonyymi00014
Saa varmaan Pekan kannattajatkin käydä joskus lasillisella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2772885Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161