Löytyisiköhän Tampereen suunnalta pariskuntaa joka haluaisi katselijaa ja mahdollisesti osallistujaa?Voisin ohjata miehen naisensa sisään ja samalla pidellä heiluvia tissejä kun katselen kun mies painaa takaapäin.Nainen voisi halutessaan ottaa vaikka suihinkin ja miksei mieskin.Samalla myös voisi sormeilla alakautta pillua sekä pitää mulkun varrestakin kiinni kun mies päästää lastia sisään.Spermaisen pillun sormettaminen ja lopuksi liukkaille pääseminen kruunaisi homman.Olen ehdottomasti terve molemmista päistä ja minusta saa tarvittaessa vakkarin joka tulee paikalle vain pyynnöstä.M63
apumiehelle tarvetta
10
518
Vastaukset
- Anonyymi
Mee fossiili niuvanniemeen siellä spede puristelee pallis paskaksi buaahaa
- Anonyymi
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi
Mitäs olet hähähää
- Anonyymi
Onko nämä bää,mää,ym avohoitopotilaita??Saavat lääkkeensäkin ottaa jos muistavat,ilmeisesti eivät muista.
- Anonyymi
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi
Tuolle hommalle ei ole ikä eikä koko rajoitusta vaan että oikeasti että kaikki nauttisivat.M63
- Anonyymi
Kuohi ittes kapinen kurppa
- Anonyymi
Sä olet todella kova jätkä. Oikea alfa! Sun kirjoitukses on niin rankkaa, että alkaa ihan pelottamaan tällaista nössömpää kaveria.
- Anonyymi
Sä olet todella kova jätkä. Ihan pelottaa, kun noin hurjan rankasti osaat kirjoittaa. Rajua menoa!
- Anonyymi
Mitä sinulle TAAS pitäisi todistella??
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818